سریال و انمیشن

فیلم شهر آسفالت؛ داستان، بازیگران، نمرات

فیلم شهر آسفالت؛ داستان، بازیگران، نمرات

فیلم شهر آسفالت یکی از فیلم‌های محصول کشور آمریکا است که در سال 2024 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Asphalt City آشنا شویم.

ژانر فیلم سینمایی شهر آسفالت درام و مهیج است. فیلم Asphalt City در رده R قرار گرفته است و برای کودکان مناسب نیست. این فیلم بر اساس یک رمان با عنوان Black Flies و به کارگردانی Jean-Stéphane Sauvaire تولید شده است. تاریخ اکران فیلم Asphalt City در 18 می 2023 در Cannes Film Festival بود و در 29 مارس 2024 در ایالات متحده منتشر شد. از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان شان پن (Sean Penn)، تای شریدان (Tye Sheridan)، بنگا آکینابه (Gbenga Akinnagbe)، مایکل پیت (Michael Pitt) و کاترین واترستون (Katherine Waterston) را نام برد. همچنین مدت فیلم شهر آسفالت حدود 2 ساعت و 5 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی فیلم Asphalt City 2024 خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم شهر آسفالت

فیلم Asphalt City

به طور خلاصه فیلم سینمایی شهر آسفالت داستان یک امدادگر تازه‌کار را دنبال می‌کند که امیدوار است که در یک آزمون قبول شود. این فیلم به همکاری او با یک امدادگر کهنه‌کار که در نیویورک خدمت می‌کند می‌پردازد. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Asphalt City را تماشا کنید.

بازیگران فیلم شهر آسفالت

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم آسفالت سیتی آشنا خواهیم شد.

شان پن

بازیگران فیلم شهر آسفالت

شان پن یک بازیگر و کارگردان آمریکایی است که در تاریخ 17 آگوست 1960 در ایالت California متولد شد. او جایزه‌های مختلفی از جمله اسکار کسب کرده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Mystic River را نام برد. شان پن در فیلم شهر آسفالت در نقش کاراکتر Gene حضور داشته است.

 

تای شریدان

بازیگران فیلم آسفالت سیتی

تای شریدان یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 11 نوامبر 1996 در ایالت Texas متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان بعضی از فیلم‌های مجموعه X-Men را نام برد. تای شریدان در فیلم Asphalt City ایفای نقش کاراکتر Cross را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

بنگا آکینابه

بازیگران فیلم Asphalt City

بنگا آکینابه یک بازیگر و نویسنده آمریکایی است که در تاریخ 12 دسامبر 1978 در Washington متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال The Wire را نام برد. بنگا آکینابه در فیلم شهر آسفالت در نقش کاراکتر Verdis بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

مایکل پیت

معرفی فیلم شهر آسفالت

مایکل پیت یک بازیگر و موزیسین آمریکایی است که در تاریخ 10 آوریل 1981 در ایالت New Jersey متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Boardwalk Empire را نام برد. مایکل پیت در فیلم Asphalt City در نقش کاراکتر Lafontaine حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

کاترین واترستون

بررسی فیلم شهر آسفالت

کاترین واترستون یک بازیگر بریتانیایی آمریکایی است که در تاریخ 3 مارس 1980 در لندن متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them را نام برد. کاترین واترستون در فیلم شهر آسفالت ایفای نقش کاراکتر Nancy را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

نقد و نمرات فیلم Asphalt City

در این بخش از مقاله به نقد فیلم شهر آسفالت و بررسی نمرات آن می‌پردازیم. این فیلم تا الان در سه سایت آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 6.1 از 10، 44 از 100 و 47 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره فیلم Asphalt City به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید.

Arizona Republic / نمره: 80

چیزی که Jean-Stéphane Sauvaire در این فیلم‌ها نشان می‌دهد، احساس‌های شدید انسانی است که این فیلم های اکشن دراماتیک را پر می‌کند.

RogerEbert.com / نمره: 63

شاید به طور متناقضی، وقتی که این فیلم در ساکت‌ترین حالت آن قرار دارد، قانع‌کننده‌ترین هم می‌شود.

Screen Rant / نمره: 50

فیلم شهر آسفالت ممکن است گاهی ضعیف به نظر برسد اما دیدن تلاش کاراکتر Cross برای انطباق با همه چیزهایی که برای او اتفاق می‌افتد، فیلم جالبی را به وجود می‌آورد.

TheWrap / نمره: 45

با اینکه مصمم بودن این فیلم تاثیرگذار است، فیلمی است که شما را به این چالش دعوت می‌کند که آن را امتحان کنید و از آن خوشتان بیاید.

IndieWire / نمره: 42

این فیلم آن اندازه متمرکز بر خشونتی است که در حاشیه شهر نیویورک می‌یابد که نمی‌تواند استرس روانی ناشی از درمان آن را به طور معناداری مورد بررسی قرار دهد.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم شهر آسفالت پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم Asphalt City و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم 2024 دیگری تماشا کرده‌اید که مقاله آن در این سایت موجود نیست، می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا