سریال و انمیشن

فصل چهارم انیمه خادم سیاه؛ شیل و سباستین بازمی‌گردند!

فصل چهارم انیمه خادم سیاه؛ شیل و سباستین بازمی‌گردند!

سرانجام انتظارها به سر رسید و فصل چهارم انیمه خادم سیاه منتشر شد. انیمه black butler یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های دنیای اوتاکوها بوده و اکنون با انتشار فصل جدیدش همه ما را خوشنود ساخته است.

انیمه black butler سال‌ها است که طرفداران خود را چشم به راه گذاشته بود، اما اکنون پس از گذشت 7 سال بلاخره فصل جدیدی از آن اکران شده است. اگر دوست دارید بدانید که در این فصل چه اتفاقاتی انتظار شیل و خادم شیطان وفادارش سباستین را می‌کشند، با پلازا تا انتهای این مقاله همراه باشید.

فهرست مطالب

داستان فصل چهارم انیمه خادم سیاه

انیمه خادم سیاه

قبل از صحبت درباره داستان این انیمه باید بگوییم که اگر فصل‌های قبلی انیمه بلک باتلر را ندیده‌اید، نگران نباشید؛ چرا که فصل چهارم ماجرای جدیدی از دو شخصیت اصلی یعنی شیل و سباستین را روایت می‌کند. با این حال، ممکن است نشناختن شخصیت‌ها کمی شما را سردرگم کرده و از درک داستان کلی جلوگیری کند. پس بهتر است قبل از هر کاری فصل‌های پیشین این انیمه را تماشا کرده و لذت ببرید.

داستان فصل چهارم انیمه خادم سیاه از آنجایی آغاز می‌شود که ملکه انگلیس نامه‌ای برای شیل، خدمتگذار وفادار خود، می‌فرستد. طی این نامه ملکه از گم شدن دریک آردن (Derrick Arden) فرزند پسرعمویش در کالج پسرانه وستون (Weston) اظهار نگرانی کرده و به شیل دستور می‌دهد تا درباره گم شدن دریک تحقیق کند.

شیل و سباستین نیز برای تحقیق درباره مفقود شدن دریک چاره‌ای جز ثبت نام در مدرسه به عنوان دانش آموز و معلم پیش پای خود نمی‌بینند. آن‌ها مجبور می‌شوند برای پی بردن به این مسئله و پیدا کردن دریک آردن به مدرسه وستون بروند. اما مدرسه وستون قوانین عجیبی دارد که کار را برای شیل و سباستین سخت‌تر می‌کند.

این مدرسه 4 خوابگاه دارد که همه آن‌ها را ارشدها یا مبصرهای مدرسه اداره می‌کنند؛ خوابگاه آبی، خوابگاه بنفش، خوابگاه سبز و خوابگاه قرمز. 4 ارشد بالارتبه که این خوابگاه‌ها را اداره می‌کنند به P4 یا همان prefects معروف هستند. این 4 نفر تنها کسانی هستند که به مدیر اصلی مدرسه در ارتباطند. درواقع، هیچ یک از دانش آموزان مدیر مدرسه را ندیده است.

شیل برای این که بفهمد دریک چگونه مفقود شده و آیا مدیر مدرسه از این اتفاق باخبر است یا نه، چاره‌ای جز صحبت کردن با مدیر مدرسه نمی‌یابد. اما از آن‌جایی که یک دانش‌آموز عادی است، نمی‌تواند شخصا مدیر را ببیند. بنابراین، او مجبور می‌شود خود را به P4 نزدیک کند؛ چرا که شنیده بود این مبصرها کارگرانی دارند که هر کاری برایشان انجام می‌دهند و همچنین اجازه دارند در مهمانی چای با مدیر دیدار کنند.

از سویی دیگر، در طی تحقیقاتش متوجه می‌شود که دریک ابتدا ساکن خوابگاه آبی بود و سپس به خوابگاه بنفش منتقل می‌شود. درست پس از انتقال دریک به خوابگاه بنفش مفقود شده و دیگر نامه‌ای برای خانواده نمی‌فرستد. بدین ترتیب، شیل تصمیم می‌گیرد با انتخاب شدن توسط ارشد خوابگاه آبی به عنوان کارگر، با یک تیر دو نشان بزند؛ هم به مهمانی چای برود و هم راز انتقال دریک را کشف کند. اما این موضوع چندان که فکرش را می‌کرد، آسان نیست و شیل باید با چالش‌های بسیاری روبرو شود.

همچنین بخوانید :

شخصیت‌ های فصل چهارم خادم سیاه

فصل چهارم انیمه خادم سیاه

برخی از شخصیت ها در فصل چهارم انیمه خادم سیاه قدیمی هستند و همه ما با آنان آشنا هستیم. اما در این فصل با کاراکترهای جدیدی نیز روبرو می‌شوید که در روند داستان تاثیر به سزایی دارند. کاراکترهای انیمه خادم سیاه به شرح زیر هستند:

شیل فانتوم هایو (Ciel Phantomhive)

فصل چهارم انیمه خادم سیاه

شیل شخصیت اصلی انیمه خادم سیاه است. او در کودکی توسط فرقه‌ای ناشناخته دزدیده می‌شود و مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. او به ناچاری شیطانی را فراخوانده و از او کمک می‌خواهد. شیطان نیز با شیل قراردادی می‌بندد که بعد از رسیدن شیل به هدفش روح او را ببلعد. از آن پس، شیل و شیطان به عنوان ارباب و خدمتکار در کنار هم بوده‌اند.

همچنین بخوانید :

سباستین میکائیلیس (Sebastian Michaelis)

شخصیت های فصل چهارم انیمه خادم سیاه

 

سباستین همان خادم شیطانی شیل است. او بعد از این که به خدمت شیل درآمد، شیفته رفتار انسان‌ها شده و با او همراه می‌شود. سباستین شخصیتی آرام و دوست داشتنی دارد. همچنین، قادر است هر کاری، هر چند که غیرممکن باشد، انجام دهد.

دایسوکه اونو (Daisuke Ono) با صدای گرم، ملایم و جذاب خود این شخصیت را دوبله کرده است. اونو در انیمه‌هایی همچون انیمه اتک آن تایتان به جای شخصیت اروین اسمیت، انیمه ماجراجویی عجیب جوجو به جای شخصیت جونتارو کوجو (Jotaro Kujo) و انیمه شبدر سیاه به جای شخصیت ویلیام ونگنس (William Vangeance) صحبت کرده است.

لاورنس بلور (Lawrence Bluewer)

داستان فصل چهارم انیمه خادم سیاه

لاورنس مبصر خوابگاه آبی یا همان خوابگاه جغد یاقوت کبود (Sapphire Owl) است. ویژگی خاص تمام کسانی که در این خوابگاه ساکن هستند، درس‌خوان و باهوش بودن آنان است. لاورنس نیز به خودی خود یک دانش‌آموز نخبه و باهوش است. او آرام، مودب، باهوش و اهل مطالعه است و مانند سایر مبصرها به قوانین بیش از هر چیزی اهمیت می‌دهد.

جونیا انوکی (Junya Enoki) یکی از صداپیشگان جوان و بااستعداد ژاپنی این شخصیت را دوبله کرده است. انوکی در انیمه‌های بسیاری حضور داشته که از بین آن‌ها می‌توان به انیمه جوجوتسو کایسن به جای شخصیت یوجی ایتادوری، انیمه گرند بلو به جای شخصیت شینچیرو یاماموتو (Shinichirō Yamamoto)، انیمه شیطان کش به جای شخصیت سنجورو رنگوکو (Senjuro Rengoku) و انیمه کامونوهاشی رون به جای شخصیت توتومارو اشاره کرد.

ادگار ردموند (Edgar Redmond)

انیمه black butler

ادگار یکی از بامزه‌ترین شخصیت‌های فصل چهارم انیمه خادم سیاه است. او مبصر خوابگاه روباه سرخ است که نماد بارز دانش آموزان آن جوانمردی است. ادگار موهای بلوند و چهره جذابی دارد و به همین دلیل در بین خانم‌ها بسیار محبوب است. با این که اخلاق بسیار نرم و رفتاری ملایم دارد، اما گاهی اوقات می‌تواند بسیار سنگدل باشد.

توشیکی واتانابه (Toshiki Watanabe) ویس اکتور این شخصیت است. واتانابه تاکنون شخصیت‌های زیادی را دوبله نکرده و می‌توان گفت شخصیت ادگار در فصل چهارم انیمه black butler اولین نقش مهم او است. هر چند با توجه به صدای زیبا و استعداد او آینده روشنی در انتظارش است.

گریگوری وایولت (Gregory Violet)

فصل چهارم انیمه خادم سیاه

گریگوری ارشد خوابگاه بنفش یا همان خوابگاه گرگ بنفش است. دانش آموزانی که در این خوابگاه ساکن هستند، همگی در هنر مهارت بالایی دارند. گریگوری نیز یکی از این دانش آموزان بوده که مرد جوان محجوب، عبوس و بسیار عجیب و غریب و همچنین هنرمندی عالی است. او بسیار مرموز است و علاقه چندانی به چیزی نشان نمی‌دهد. در انیمه معمولا او را با آرایش و کلاه می‌بینید.

تاتسومارو تاچیبانا (Tatsumaru Tachibana) ویس اکتور این شخصیت است. تاتسومارو یک ویس اکتور تازه‌کار بوده که از سال 2019 کار خود را آغاز کرده است. به همین دلیل، در کارنامه‌اش انیمه‌های زیادی به چشم نمیخورد. از بین انیمه‌هایی که او دوبله کرده می‌توان به خدای دبیرستان به جای شخصیت جین موری (Jin Mori)، انیمه آئوشی به جای شخصیت ایساکو اوتومو (Eisaku Ohtomo) و خاطرات داروساز به جای شخصیت باسان اشاره کرد.

هرمن گرینهیل (Herman Greenhill)

فصل چهارم انیمه black butler

هرمن ارشد خوابگاه شیر سبز است. او یک مرد جوان جدی است که در ورزش به ویژه کریکت مهارت دارد. هرمن همیشه ظاهری آراسته دارد و اخلاق ورزشکاری خود را در هر شرایطی حفظ می‌کند. او تمام کسانی را که در ورزش مهارت دارند، تحسین می‌کند.

شونسوکه تاکئوچی (Shunsuke Takeuchi) صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد. تاکئوچی در انیمه‌هایی مانند انیمه سفیدبرفی با موهای قرمز به جای لیدو ریوشو (Lido Ryoshu)، انیمه بلک جک جوان به جای شخصیت هوگو (Hugo)، انیمه موب سایکو 100 به جای شخصیت کوماکاوا (Kumakawa) و انیمه چینی پیوند روحی به جای شخصیت کی تانموکو (Ki Tanmoku) دوبله کرده است.

نقد فصل چهارم انیمه خادم سیاه

فصل چهارم انیمه خادم سیاه

فصل چهارم انیمه خادم سیاه از تاریخ 13 آپریل 2024 (25 فروردین 1403) پخش شد. پیش بینی می‌شود که این فصل حدود 13 قسمت داشته باشد.

این فصل آرک هفتم یعنی از ولوم 14 تا 18 مانگا را پوشش می‌دهد. این آرک تقریبا 18 چپتر دارد و داستان جدیدی از زندگی شیل و سباستین را روایت می‌کند. این فصل از انیمه black butler توسط کنجیرو اوکادا (Kenjirou Okada) کارگردانی شده است. ساخت این انیمه را استودیو CloverWorks که وابسته به استودیوی بزرگ انیمه‌سازی A-1 pictures بوده، برعهده داشته است.

انیمه خادم سیاه در این فصل مانند همیشه داستانی بسیار پرماجرا و جالب دارد. همچنین، آرت و گرافیک آن نسبت به فصل‌های قبل بهتر و زیباتر شده است. در این فصل شخصیت‌های جدیدی علاوه بر کاراکترهایی که در فصل‌های گذشته وجود داشتند نیز حضور دارند که بر جذابیت و پیچیدگی داستان افزوده‌اند. علاوه بر این، فلش بک‌هایی که به گذشته می‌شود ما را با زندگی شیل و والدینش، به خصوص پدر او وینست فانتوم هایو، اشنا می‌کند.

به طور کلی، انیمه خادم سیاه جز معدود انیمه‌هایی بوده که به هیچ عنوان در هیچ یک از فصل‌هایش پس‌رفت نداشته است و همیشه داستان تازه و جذابی به مخاطبین ارائه می‌دهد. مهم نیست در انیمه  چه اتفاقی بیوفتد یا چند کاراکتر جدید به آن اضافه شوند، خادم سیاه همیشه با قدرت وصف ناپذیری ماجرایی زیبا و خارق العاده در آستین دارد!

نمرات فصل چهارم خادم سیاه

نمرات فصل چهارم انیمه خادم سیاه

این انیمه هنوز در حال پخش بوده و برای این که درباره نمرات و امتیازات آن تصمیم‌گیری کنیم، کمی زود است. اما تا همین جای کار انیمه خادم سیاه توانسته نمرات خوبی در سایت‌های محبوب به دست آورد. این انیمه در سایت My Anime List نمره 8.1 و در سایت IMDb نمره 7.9 از 10 نمره را به دست آورده است.

کلام آخر

پس از 10 سال انتظار انیمه خادم سیاه بلاخره با فصل جدیدش همه ما اوتاکوها را خوشحال کرد. در این فصل معمای پیچیده دیگری پیش پای شیل و سباستین قرار گرفته و این دو باید بتوانند آن را به خوبی حل کنند. پس مهم نیست طرفدار انیمه خادم سیاه باشید یا نه، این انیمه زیبا را از دست ندهید. نظر شما راجع به فصل جدید انیمه black butler چیست؟

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا