سریال و انمیشن

انیمیشن ناتمام؛ داستان، بازیگران، نمرات

انیمیشن ناتمام؛ داستان، بازیگران، نمرات

انیمیشن ناتمام یکی از مجموعه انیمیشن‌های محصول کشور آمریکا است. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Undone آشنا شویم.

ژانر انیمیشن انجام نشده درام و فانتزی است. این مجموعه انیمیشن برای کودکان مناسب نیست. در تولید این انیمیشن Kate Purdy و Raphael Bob-Waksberg همکاری داشتند. این مجموعه انیمیشن از 13 سپتامبر 2019 تا 29 آوریل 2022 در Amazon Prime Video منتشر شد و پس از 2 فصل و 16 قسمت به پایان رسید. از جمله بازیگرانی که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان رزا سلزار (Rosa Salazar)، آنجلیک کابرال (Angelique Cabral)، باب اودنکرک (Bob Odenkirk) و کنستانس ماری (Constance Marie) را نام برد. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی انیمیشن Undone خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این انیمیشن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن ناتمام

انیمیشن Undone

به طور خلاصه انیمیشن سریالی ناتمام داستان Alma را دنبال می‌کند که پس از یک رویداد، ارتباط جدیدی با زمان پیدا کرده است و از این توانایی برای اینکه حقیقت را در مورد مرگ پدرش متوجه شود استفاده می‌کند. برای ادامه داستان می‌توانید انیمیشن Undone را تماشا کنید.

بازیگران انیمیشن ناتمام

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های انیمیشن ناتمام آشنا خواهیم شد.

رزا سلزار

معرفی انیمیشن ناتمام

رزا سلزار یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 16 جولای 1985 در Washington از مادری کانادایی فرانسوی و پدری اهل پرو متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Alita: Battle Angel و یکی از فصل‌های سریال American Horror Story را نام برد. رزا سلزار در انیمیشن ناتمام در نقش کاراکتر Alma حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

آنجلیک کابرال

بازیگران انیمیشن ناتمام

آنجلیک کابرال یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 28 ژانویه 1979 در ایالت Hawaii متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان انیمیشن Wish محصول سال 2023 را نام برد که در آن صداپیشه یکی از کاراکترها بوده است. آنجلیک کابرال در انیمیشن Undone ایفای نقش کاراکتر Becca را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

باب اودنکرک

بررسی انیمیشن Undone

باب اودنکرک یک بازیگر، فیلمنامه‌نویس، کمدین و تهیه‌کننده آمریکایی است که در تاریخ 22 اکتبر 1962 در ایالت Illinois متولد شد. او بیشتر برای ایفای نقش کاراکتر Saul Goodman در سریال Breaking Bad و اسپین‌آف آن Better Call Saul شناخته می‌شود. باب اودنکرک جایزه Primetime Emmy کسب کرده است و کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب شده است. او در انیمیشن ناتمام در نقش کاراکتر Jacob بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

کنستانس ماری

بازیگران انیمیشن Undone

کنستانس ماری یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 9 سپتامبر 1965 در ایالت California متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Switched at Birth را نام برد. کنستانس ماری در انیمیشن Undone به ایفای نقش کاراکتر Camila پرداخته است.

همچنین بخوانید :

نقد و نمرات انیمیشن Undone

در این بخش از مقاله به نقد انیمیشن سریالی ناتمام و نمرات آن می‌پردازیم. این مجموعه انیمیشن در سه سایت آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 8.2 از 10، 98 از 100 و 86 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره انیمیشن Undone به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید.

RogerEbert.com / نمره: 100

اگر انیمیشن Undone آمازون را یک انیمیشن نفس‌گیر بنامید، هم حقیقت را بیان کرده‌اید و هم نقاط قوت آن را دست کم گرفته‌اید.

IndieWire / نمره: 91

انیمیشن و داستان این اثر به خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند تا شکل جدیدی از آثار تلویزیونی را ارائه دهند که به راحتی می‌تواند توجه را جلب کند، حتی وقتی که در حین توضیح دادن در مورد خود کمی می‌لغزد.

TV Guide / نمره: 90

این انیمیشن یکی از بهترین مجموعه‌های سال است. یک ترکیب بسیار خوب از سبک و محتوا.

New York Magazine / نمره: 80

انیمیشن Undone با هر اپیزود جالب‌تر می‌شود و با فشرده نگه داشتن آن قسمت‌ها از سنگین و غیر قابل تحمل شدن بیش از اندازه، جلوگیری می‌کند.

Vox.com / نمره: 80

این مجموعه اغلب زیبا و تامل برانگیز است.

TV Guide Magazine / نمره: 70

یک انیمیشن فانتزی جذاب مناسب افراد بزرگسال که هر چیزی جز یک کارتون است

Slant Magazine / نمره: 50

این سریال انیمیشنی حال و هوای عدم قطعیت داستان خود را از دست داده است که در ازای آن بتواند زندگی‌هایی که مشکلات آن‌ها به طور غیر قابل باور، تمیز و قابل حل هستند، نشان دهد. مجموعه انیمیشن Undone یک سفر برای راه‌حل‌های قطعی است که به نظر می‌رسد کمتر از انجام یک بازی ویدیویی در حین خواندن راهنمای آن، به فرایند آشفته و سرگردان زنده بودن شباهت دارد.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمیشن ناتمام پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید نظر خود را در مورد انیمیشن Undone و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر بعضی از انیمیشن های 2024 را تماشا کرده‌اید که به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان آن‌ها را در یک کامنت بگویید که مقاله آن‌ها را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا