سریال و انمیشن

سریال پنهان(Hide)؛ داستان، بازیگران، نمرات

سریال پنهان(Hide)؛ داستان، بازیگران، نمرات

سریال پنهان محصول کشور کره جنوبی است و در سال 2024 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Hide 2024 آشنا شویم.

ژانر سریال Hide درام و مهیج است و همچنین برای کودکان مناسب نیست. در تولید سریال کره ای پنهان Kim Sung-han و Yoo Bo-ra نقش ایفا کرده‌اند. از جمله بازیگرانی که در این سریال حضور داشته‌اند می‌توان لی بو یونگ (Lee Bo-young)، لی مو سنگ (Lee Moo-saeng)، لی چونگ آه (Lee Chung-ah)، لی مین جه (Lee Min-jae) و کیم سانگ هو (Kim Sang-ho) را نام برد. زمان پخش سریال پنهان اولین بار در تاریخ 23 مارس 2024 بود و در تاریخ 28 آوریل 2024 به پایان رسید. تعداد قسمت های این سریال 12 اپیزود و مدت هر قسمت آن یک ساعت است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی سریال Hide 2024 خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان، بازیگران و نقدهای این سریال صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال پنهان

به طور خلاصه سریال کره ای پنهان داستان یک کاراکتر به اسم Na Moon-yeong را دنبال می‌کند که وقتی همسرش Cha Seong-jae ناپدید می‌شود، جستجو را برای یافتن او شروع می‌کند. برای ادامه داستان می‌توانید سریال Hide 2024 را تماشا کنید.

بازیگران سریال پنهان

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال کره ای پنهان و نام‌های کاراکترهایی که نقش آن‌ها را بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد.

لی بو یونگ

سریال کره ای پنهان

لی بو یونگ یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 12 ژانویه 1979 در Seoul متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال My Daughter Seo-young را نام برد. لی بو یونگ در سریال کره ای پنهان در نقش کاراکتر Na Moon-yeong حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

لی مو سنگ

سریال Hide 2024

لی مو سنگ یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 10 می 1980 متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Cleaning Up را نام برد. لی مو سنگ در سریال Hide 2024 ایفای نقش کاراکتر Cha Seong-jae را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

لی چونگ آه

بررسی سریال Hide 2024

لی چونگ آه یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 29 اکتبر 1984 متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Celebrity محصول سال 2023 را نام برد. لی چونگ آه در سریال پنهان در نقش کاراکتر Ha Yeon-joo بازی کرده است.

لی مین جه

معرفی سریال کره ای پنهان

لی مین جه یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 21 ژانویه 2000 متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Train را نام برد. لی مین جه در سریال کره ای پنهان به ایفای نقش کاراکتر Do Jin-woo پرداخته است.

همچنین بخوانید :

کیم سانگ هو

بازیگران سریال پنهان

کیم سانگ هو یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 24 جولای 1970 متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال The Kingdom of the Winds و سریال Sweet Home را نام برد. کیم سانگ هو در سریال Hide 2024 ایفای نقش کاراکتر Baek Min-yeop را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

نقد سریال Hide و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال کره ای پنهان و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال تا الان در سایت‌‌های آی‌ام‌دی‌بی و مای دراما لیست به ترتیب نمره‌های 7 از 10 و 7.5 از 10 را دریافت کرده است. البته نمره آن در سایت آی‌ام‌دی‌بی از کاربران بسیار کمی به دست آمده است. بعضی از مخاطبان سریال Hide 2024 که نمرات بالا به آن داده‌اند بیان کرده‌اند که از اجرای بازیگران این سریال خوششان آمده است و همچنین گفته‌اند با وجود بعضی لحظه‌های جالب آن، این سریال آن طور که انتظار می‌رفت نتوانسته است موفق عمل کند.

برخی از بینندگان که از سریال کره ای پنهان خوششان نیامده است بیان کرده‌اند که با وجود یک بازیگر نقش اصلی خوب و داستانی که جالب به نظر می‌رسید، کیفیت این سریال پس از چند قسمت اول کاهش پیدا کرد و باور کردن بخش‌هایی از داستان آن بیش از اندازه سخت شد. همچنین نقدهای بیشتر در مورد سریال کره ای پنهان را می‌توانید در سایت MyDramaList بخوانید.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی سریال کره ای پنهان پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید نظر خود را در مورد سریال Hide 2024 و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر سریال 2024 دیگری تماشا کرده‌اید که به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا