هتل گلدن هیل استانبول به چه مکان‌های دیدنی دسترسی دارد؟

هتل گلدن هیل استانبول به چه مکان‌های دیدنی دسترسی دارد؟

هتل گلدن هیل استانبول یک هتل ۵ ستاره با چندین اتاق راحت و استاندارد است که به‌واسطه ارائه خدمات و امکانات رفاهی بی‌نظیر، مورد استقبال مسافران واقع شده است. یکی از دلایل دیگری که سبب محبوبیت این هتل نزد گردشگران شده است، دسترسی مستقیم آن به مراکز گردشگری استانبول است. با اقامت در این هتل دیگر نگران پیداکردن مکان‌های دیدنی این شهر نخواهید بود؛ چراکه بسیاری از آن‌ها در دور و اطراف این هتل قرار دارند. اگر در ارتباط با هتل گلدن هیل و جاذبه‌های گردشگری نزدیک به آن اطلاعاتی ندارید، با ما همراه باشید تا در این مقاله به‌بررسی و معرفی دقیق این موارد بپردازیم.

آشنایی با هتل گلدن هیل

هتل گلدن هیل یکی از بهترین هتل های استانبول است که در منطقه فاتیح بنا شده است و دارای ۶ طبقه و ۱۷۹ اتاق متنوع است. از نظر موقعیت مکانی، این هتل در فاصله اندکی از میدان تکسیم واقع شده است و با ایستگاه اتوبوس Ulubatli-topkapi، ۳۵۰ متر فاصله دارد. اتاق‌های هتل از نظر متراژ و ظرفیت با یکدیگر تفاوت دارند که باتوجه‌به نیاز و درخواست مهمانان در اختیارشان قرار می‌گیرد.

پرسنل هتل، کلیه اتاق‌ها را به امکاناتی مانند تلویزیون صفحه‌تخت، تهویه مطبوع، وسایل بهداشتی اختصاصی، دوش و سشوار مجهز ساخته‌اند تا زمینه رفاه مهمانان را فراهم کنند. جالب است بدانید که در این اقامتگاه یک استخر سرپوشیده وجود دارد که در اطراف آن خدمات متنوعی مانند حمام ترکی، اسپا، ماساژ و سونا به مهمانان ارائه می‌شود.

پرسنل و خدمه هتل به زبان‌های مختلف عربی، ترکی و انگلیسی مسلط هستند؛ بنابراین با اقامت در آن می‌توانید با خیال راحت به برقراری رابطه با آن‌ها بپردازید و خدمات موردنیاز خود را درخواست کنید. یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب مورد توجه قرارگرفتن هتل گلدن هیل بین مهمانان شده است، فاصله کم آن تا اکثر نقاط دیدنی شهر استانبول است. در ادامه، برخی از این جاذبه‌های گردشگری که نزدیک به هتل قرار دارند را معرفی می‌کنیم.

مسجد سلیمانیه

نزدیک‌ترین مکان گردشگری نزدیک به هتل، مسجد تاریخی سلیمانیه است که به دومین مسجد بزرگ استانبول معروف است. این بنا توسط معمار بزرگ عثمانی به‌نام خواجه معمار سنان آغا ساخته شد که مطابق با رسم آن دوره علاوه‌بر مسجد، ساختمان‌های جانبی مانند حمام، مدرسه، کتابخانه، بیمارستان، کاروانسرا و آشپزخانه نیز دارد. از آن‌جایی که این مسجد در فاصله ۱.۲ کیلومتری هتل گلدن هیل استانبول واقع شده است، درصورت اقامت در آن با ۱۰ دقیقه رانندگی به این مکان جذاب و دیدنی می‌رسید.

هتل گلدن هیل استانبول به چه مکان‌های دیدنی دسترسی دارد؟

بازار ادویه

یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین بازارهای این شهر، بازار ادویه است که در منطقه امینونو واقع شده است و تصویری از تاریخ و فرهنگ میراث عثمانی را به ‌تصویر می‌کشاند. این بازار که در فاصله ۱.۷ کیلومتری از هتل گلدن هیل قرار گرفته است، فضایی پر از عطرهای متنوع دارد که هر رهگذری را مدحوش می‌کند. گیاهان دارویی، انواع ادویه‌ها، چای معطر و شیرینی‌های سنتی نمونه‌هایی از اقلام موجود در این بازار زیبا هستند. اگر قصد خرید ادویه یا سوغاتی‌های جذاب دارید، از بازدید و گشت‌وگذار در این بازار غافل نشوید.

آب انبار باسیلیکا

یکی‌دیگر از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل گلدن هیل استانبول، آب انبار باسیلیکا است که به‌دلیل جذابیت و قدمتی که دارد، چشم‌ها را به خود خیره می‌سازد. این بنا در دوران امپراتوری بیزانس ساخته شده است و عظمت و زیبایی بی‌نظیری دارد. چنان‌چه قصد سفر ازطریق رزرو بلیط هواپیما استانبول را داشتید، بازدید از این بنای قدیمی و کهن که در فاصله ۲.۲ کیلومتری از هتل گلدن هیل قرار گرفته است را فراموش نکنید.

ایاصوفیه

جاذبه‌های گردشگری این شهر باصفا و پرنشاط بی‌شمارند. یکی‌دیگر از مناطق دیدنی استانبول که در فاصله ۲.۳ کیلومتری از این هتل واقع شده است، مسجد ایاصوفیه است که به‌‌سبب محبوبیت و شهرتی که دارد، به یکی از نمادهای اصلی استانبول تبدیل شده است. درصورت رزرو هتل، حتما برای مشاهده زیبایی این اثر به‌جامانده از امپراتوری بیزانس، به آن سر بزنید.

برج گالاتا

این برج سمبل شهر استانبول است که در فاصله ۲.۵ کیلومتری هتل گلدن هیل بنا شده است و حدود ۷۰۰ سال قدمت دارد. با بالارفتن از برج گالاتا سایر نقاط دیدنی این شهر مانند پل بسفر، کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه را می‌توانید مشاهده کنید؛ همچنین، روشنایی و نورپردازی برج گالاتا یکی از جاذبه‌های دیدنی شبانه استانبول است که تجربه متفاوت و هیجان‌انگیزی را برای علاقه‌مندان به ارمغان می‌آورد.

کاخ توپکاپی

کاخ توپکاپی از معروف‌ترین مراکز بازدید گردشگران است که در فاصله ۶ کیلومتری از هتل واقع شده است. مفهوم این کلمه در زبان ترکی به معنای دروازه توپ‌ها است. علت نامگذاری این بنا، توپ‌های بزرگی بود که در طول فتوحات سلطان محمد دوم در بیرون از دروازه قرار داشت و درصورت نیاز از آن‌ها استفاده می‌شد.

سفری جذاب با رزرو هتل گلدن هیل

Golden Hill Hotel یکی از به‌روزترین هتل های استانبول است که به‌دلیل موقعیت مکانی بسیار مطلوب، دسترسی شما را به بیشتر جاذبه‌های گردشگری آسان می‌سازد. اگر قصد سفر به ترکیه و شهر زیبای استانبول را دارید و اگر نمی‌خواهید که گشتن به‌دنبال مکان‌های دیدنی استانبول شما را کلافه کند، رزرو هتل گلدن هیل استانبول پیشنهاد ما به شما است.

جهت رزرو بلیط هواپیما استانبول یا رزرو هتل استانبول ازطریق یکی از بهترین وب‌سایت‌های گردشگری ایرانی به نام «فلای تودی» اقدام به دریافت واچر کنید. این مجموعه علاوه‌بر یاری شما در این زمینه، خدمات دیگری مانند پشتیبانی ۲۴ساعته و مشاوره رایگان به شما ارائه می‌دهد تا مقدمات یک سفره خاطره‌انگیز را برای‌تان فراهم سازد.

منبع:تالاب

خروج از نسخه موبایل