معرفی مکان های دیدنی کیش در شب

معرفی مکان های دیدنی کیش در شب

کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مکان دیدنی کیش در شب به مسافران عزیز کمک خواهد کرد که سفری سرشار از شادی و هیجان را تجربه کنند. این جزیره به عنوان نگینی ارزشمند در حاشیه خلیج فارس شناخته می شود. سالانه جزیره کیش پذیرای بیش از میلیون ها گردشگر و مسافر ایرانی و خارجی می باشد. جاهای دیدنی کیش در شب فرصت ثبت خاطرات جدید در کنار خانواده را فراهم کرده اند‌. همچنین برخی از مکان دیدنی در شب از زیبایی بیشتری برخوردار هستند.

بازدید از مکان های دیدنی کیش در شب به شدت توصیه می شود. بدون اغراق زیبایی جزیره در طول شب بیشتر از هر زمانی چشم نواز است. پیش از اقدام به سفر باید یک لیست از جاهای دیدنی جزیره آماده کرد. تحت چنین شرایطی می توان یک سفر بدون دغدغه و سرشار از آرامش را تجربه نمود. جاهای دیدنی کیش برای گذراندن اوقات فراغت بهترین گزینه به شمار می آیند. همچنین در طول روز جزیره هوای بسیار گرم و شرجی دارد. به همین دلیل بازدید از مکان های دیدنی در شب به شدت توصیه می شود.

معرفی مکان های دیدنی کیش در شب

مکان های دیدنی کیش در شب کدامند؟

مکان دیدنی کیش در شب می تواند فرصت آشنایی بیشتر با جزیره را برای مسافران فراهم کند. همچنین این مکان ها به دلیل محبوبیت بسیار بالایی که دارند، در شب بسیار شلوغ و پررفت و آمد هستند. از تفریحات سالم در سفر به کیش می توان به بازدید از چنین مکان هایی اشاره کرد. برخی از جاهای دیدنی کیش می تواند حس هیجان و شادی را در دل هر مسافری به وجود بیاورد. این مکان ها توسط عموم مسافران قابل بازدید هستند.

همچنین در روزهای تعطیل این مکان ها بیشترین میزان از بازدید کننده را به خود اختصاص می دهند. برای شب گردی در جزیره می توان بازدید از مکان ها و جاهای دیدنی خاص را در اولویت نخست قرار داد. تحت چنین شرایطی مسافرین عزیز لذت یک سفر دریایی را به معنای واقعی تجربه خواهند کرد. برخی از مکان های دیدنی کیش در شب شامل موارد ذیل هستند.

بازدید از چنین مکان هایی می تواند برای مسافران عزیز بسیار لذت بخش باشد. همچنین به دلیل امنیت بسیار ویژه ای که در جزیره وجود دارد؛ شب گردی در روزهای گرم تابستان بهترین گزینه است. اغلب این مکان ها به صورت شبانه روزی خدمات رفاهی و امکانات متعدی را در اختیار مسافران عزیز قرار می دهند.

گذر هنرمندان کیش

این مکان دیدنی کیش در شب برای علاقه مندان به فرهنگ و هنر ایرانی به شدت توصیه می شود. این مکان در سال ۱۳۸۷ با هدف آشنایی بیشتر مردم عادی با فرهنگ ایرانی تاسیس شد. گذر هنرمندان کیش محلی امن برای قرار گرفتن در مسیر تاریخ و فرهنگ هنر ایرانی می باشد. این مکان در بلوار دریا قرار دارد و همچنین در قسمت های مختلف مجسمه های مشاهیر ایرانی قرار داده شده است. اطراف این مکان برای شب گردی گزینه ای ایده آل به شمار می آیند.

گذر هنرمندان کیش به دلیل فضای بسیار خاصی که دارد توجه مسافران را به خود جلب کرده است. همچنین در هر ساعتی از شب می توان از این مکان بازدید کرد. از ویژگی های اصلی این مکان می توان به رایگان بودن آن اشاره کرد. همچنین در گذر هنرمندان کیش به راحتی می توان اطلاعات بسیار مفیدی در خصوص بیوگرافی هنرمندان به دست آورد.

همچنین این مکان برای کسانی که قصد کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هنرمندان ایرانی را دارند؛ به شدت توصیه می شود. در قسمت های مختلف این مجموعه بیش از ده ها تندیس وجود دارد. هر تندیس مربوط به یکی از هنرمندان ایرانی می باشد.

شهر زیرزمینی کاریز

برای علاقه مندان به مکان های تاریخی شهر زیرزمینی کاریز بهترین گزینه به شمار می آید. این مکان دیدنی کیش در شب فرصت آشنایی با تاریخ این جزیره را برای علاقه مندان و مسافران عزیز فراهم کرده است. این شهر یک قنات بوده، که در طول تاریخ تبدیل به یک شهر مسکونی شده است. شهر زیرزمینی کاریز بیش از ۱۰ هزار متر مربع مساحت دارد.

همچنین بر اساس شواهد و مدارک موجود قدمت این جزیره بیش از ۲۵۰۰ سال می باشد. شهر زیرزمینی کاریز به عنوان دروازه فرهنگ و تمدن ایرانی شناخته می شود. آب و هوای این شهر زیرزمینی بسیار خنک و معتدل می باشد. برای مسافرانی که از آب و هوای گرم جزیره خسته شده اند؛ شهر زیرزمینی کاریز بهترین گزینه به شمار می آید.

تعداد بسیاری زیادی از خانه های موجود در این منطقه مرمت شده اند. همچنین این شهر به عنوان قدیمی ترین بخش جزیره شناخته می شود. بازدید از شهر زیرزمینی کاریز کاملا رایگان می باشد. معماری تمامی سازه های موجود در این شهر کاملا متفاوت و منحصر به فرد می باشد.

پارک شهر

این مکانی دیدنی کیش در شب فرصت شب گردی و پیاده روی را برای مسافران عزیز فراهم کرده است. پارک شهر به عنوان یک مجموعه کامل تفریحی شناخته می شود. این پارک در طول شب بسیار شلوغ و پررفت و آمد می باشد. همچنین در داخل این پارک یک مینی شهربازی کامل وجود دارد. این شهربازی برای سرگرم کردن کودکان در طول سفر بهترین گزینه می باشد.

همچنین بلیط شهربازی پارک شهر بیش از حد گران قیمت نیست. این پارک با درختان بلند قامت پوشیده شده است. برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت پارک شهر گزینه ایده آلی به شمار می آید. این پارک در موقعیت مکانی بسیار ویژه و ممتازی قرار دارد. به طوری که به راحتی می توان از طریق نقشه های آنلاین به این پارک دسترسی پیدا کرد. پارک شهر به مرکز خرید لاریسا بسیار نزدیک است.

در واقع با بازدید از این پارک می توان با یک تیر چند نشان زد. این پاساژ برای خرید انواع پوشاک بهترین گزینه است. همچنین با قیمت بسیار مناسبی می توان انواع پوشاک برند را خریداری کرد.

شهربازی هایلند

این شهربازی به عنوان یک مکان دیدنی کیش در شب شناخته می شود. بسیاری از تجهیزات و وسیله های موجود در این شهربازی مدرن و جدید هستند. همچنین شهربازی هایلند بیش از ۷۰ بازی مهیج برای سنین مختلف را در نظر گرفته است. بسیاری از بازی های موجود در شهربازی هایلند مناسب رنج سنی بزرگسال است. محیط شهربازی کاملا امن می باشد و همچنین در طول شب نیز می توان از این مکان بازدید کرد.

همه روزه شهربازی هایلند از ساعت ۴ بعد از ظهر باز است. فقط در برخی از روزهای خاص این شهربازی تعطیل می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مکان می توان صفحات مجازی آن را دنبال کرد. این شهربازی برای بازی و سرگرمی در کنار خانواده بهترین گزینه به شمار می آید. همچنین در فصل تابستان شهربازی در ساعت ۲ بامداد بسته می شود. برای تهیه بلیط می توان به صورت اینترنتی نیز اقدام نمود. این شهربازی تفریحات بسیار سالمی را نیز برای مراجعه کنندگان خود در نر گرفته است.

پارک ماهیگیر کیش

این پارک در لیست مکان دیدنی کیش در شب قرار دارد. پارک ماهیگیر کیش برای تفریح و دورهمی های شبانه بهترین گزینه به شمار می آید. این پارک دارای یک مجسمه بزرگ به ارتفاع ۱۲ متر می باشد. پارک ماهیگیر برای در قسمت شرقی و غربی دارای دو آبنما بزرگ است. همچنین این پارک برای پیک نیک در روزهای تعطیل به شدت توصیه می شود. در حاشیه پارک کافه و رستوران های مختلفی وجود دارند.

پارک ماهیگیر در بهترین موقعیت مکانی قرار دارد. این پارک دارای بیشترین میزان از امکانات رفاهی می باشد. پارک ماهیگیر توانسته توجه مسافران و گردشگران را به خود جلب کند. این پارک در روزهای گرم تابستان بیشترین میزان از مراجعه کننده را دارد. پارک ماهیگیر کیش مکانی ایده آل برای شب نشینی می باشد. همچنین دو آبنمای اصلی موجود در پارک موجب زیبایی هرچه بیشتر این مرکز تفریحی شده اند.

پارک ماهیگیر کیش فاصله بسیار زیادی با ساحل ندارد. در واقع محبوب ترین و بزرگ ترین پارک ساحلی موجود در جزیره می باشد. در اطراف پارک مراکز مختلفی برای کرایه موتور وجود دارد. از لذت اصلی این پارک کرایه کردن موتور و دور زدن در محدوده اطراف می باشد.

کشتی یونانی

یکی از بهترین مکان های دیدنی کیش در شب کشتی یونانی می باشد. معمولا مسافران پس از غروب آفتاب برای عکاسی به این محدوده مراجعه می کنند. اطراف کشتی یونانی به دلیل منظره بسیار زیبایی که دارد، برای شب گردی به شدت توصیه می شود. همچنین این مکان در ساعات پایانی روز بسیار شلوغ است. تفریحات مختلفی در اطراف محدوده کشتی یونانی برای مسافران وجود دارد.

از تفریحات سالم می توان به:

  • قایق سواری
  • جت اسکی
  • موتور سواری اشاره کرد.

در این محدوده بیش از ده ها کافه و رستوران لوکس و لاکچری وجود دارد. اغلب این رستوران منوی بین المللی دارند و برای چشیدن طعم های جدید می توان این مکان ها را انتخاب کرد. بسیاری از کافه ها فاصله بسیار کمی با ساحل دارند. در واقع تماشای دریا از فاصله بسیار نزدیک در داخل یک کافه لاکچری بسیار لذت بخش می باشد.

برای عکاسی طلایی ترین تایم قبل از طلوع آفتاب می باشد. همچنین موزه مردم شناسی کیش نیز در نزدیکی کشتی‌ یونانی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه زندگی مردم این منطقه می توان از این موزه بازدید کرد. این موزه بهترین مکان برای آشنایی با فرهنگ مردم کیش می باشد.

کلام آخر

مکان های دیدنی کیش در شب به دلیل جذابیت و محبوبیت بی بدیلی که دارند بسیار پر رفت و آمد هستند. همچین برای شب گردی در طول مسافرت می توان چنین مکان هایی را انتخاب کرد. در طول روز جزیره آب و هوای بسیار گرمی دارد؛ به همین دلیل بازدید از مکان های مختلف در شب به شدت توصیه می شود. تحت چنین شرایطی می توان به بهترین شکل ممکن از مکان های محبوب و دیدنی جزیره بازدید کرد. برخلاف تمامی باورهای رایج بازدید از مکان های تاریخی جزیره رایگان می باشد.

منبع:تالاب

خروج از نسخه موبایل