۱۰ تا از بهترین کلت های جهان را بشناسید

۱۰ تا از بهترین کلت های جهان را بشناسید

ما در این مجموعه سعی کردیم ۱۰ عدد از برترین و بهترین کلت های جهان را به شما معرفی کنیم. اما قبل از اینکه لیست کلت ها را برای شما نام ببریم و توضیح دهیم توضیحاتی در مورد سلاح گرم برای شما آورده ایم. شما با خواندن این توضیحات متوجه می شوید که برای داشتن یک سلاح گرم باید به دنبال چه مواردی باشید.

نویسنده امیر قربانی : یا اینکه چه نوع اسلحه ای برای شما مناسب می باشد. چند ویژگی وجود دارند که برای انتخاب نوع اسلحه بسیار مهم هستند.  این ویژگی ها به شما کمک می کنند که بهترین نوع اسلحه و کلت های کمری را بشناسید. در ادامه به معرفی ۱۰ کلت کمری معروف دنیا پرداخته ایم.

 

۱۰ تا از بهترین کلت های جهان را بشناسید

۱۰ تا از بهترین کلت های جهان کدامند؟

 اگر به دنبال بهترین کلت های جهان هستید باید بدانید که هر یک از آن ممکن است چه ویژگی هایی داشته باشند. زمانی که شما می خواهید یک اسلحه دستی برای خودتان داشته باشید این ویژگی به شما کمک می کند تا انتخاب راحت تری داشته باشید.

معمولاً تفنگ های نیمه اتوماتیک وزن بسیار کمتری نسبت به هفت تیرها دارند. حمل آن ها بسیار راحت است.  افرادی که می خواهند یک اسلحه شخصی داشته باشند به آن ها نوع نیمه اتوماتیک پیشنهاد می شود. هفت تیرها نگهداری و حمل سخت تری دارند و پر کردن آن ها به زمان بیشتری احتیاج دارد. اما از لحاظ قدرت هفت تیرها دارای قدرت بیشتری می باشند. برای آشنایی با ۱۰ تا از بهترین کلت های جهان ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

کلت تپانچه نیمه اتوماتیک

مجله تالاب : تپانچه نیمه اتوماتیک، یکی از بهترین کلت های جهان می باشد. تپانچه های نیمه اتوماتیک توانایی بسیار خارق العاده ای در شلیک های پیاپی دارند. آن ها در هر شلیک لازم نیست که ضامنشان به عقب کشیده شود.  از این لحاظ بسیار معروف و مورد توجه هستند. این نوع تپانچه هر زمانی که ماشه از کشیده شود شلیک را انجام می دهد و دوباره تفنگ خودش پر می شود.

این نوع تفنگ دارای دوام بسیار بالایی می باشد و دقتش بسیار مناسب است. همچنین قیمت آن بالا است  با توجه به قیمت مناسب اش یک اسلحه بسیار مناسب و معتبر می باشد. اگر این اسلحه مربوط به یک شرکت معتبر باشد به طبع دارای قیمت بالاتری نیز است. امروزه نیروی انتظامی و سازمان های وابسته به قانون نوع شبه اتوماتیک آن را مورد استفاده قرار می دهند.

برتا ۸۰۰۰

برتا ۸۰۰۰ یکی از بهترین کلت های جهان است که با نام یوزپلنگ آمریکایی نیز در میان مردم شناخته می شود. این اسلحه چند سال بعد از نوع برتا ۹۲ در آمریکا ساخته شد. مردم در آن زمان دوست داشتند که تفنگی به همراه داشته باشند که بهترین تفنگ دنیا باشد و دقت و قدرت بسیار بالایی داشته باشد. علاوه بر این دارای سایز کوچکی باشد که به راحتی بتوانند آن را حمل کنند. در نهایت طراحان برتا ۸۰۰۰ را برای این افراد طراحی کردند.

این نوع اسلحه مناسب کسانی است که دوست دارند اسلحه خود را پنهان کنند. یا اینکه دنبال سلاح گرم کوچکی هستند که همیشه آن را به همراه داشته باشند. این نوع دارای اندازه های متعددی می باشد و لوله هایی با اندازه های ۹ میلیمتر ۴۰ و ۳۷۵ صدم میلیمتر دارد.

اگر دوست دارید یک اسلحه بسیار دقیق داشته باشید نوع ۷ میلیمتری آن را انتخاب کنید. اما اگر چیزی می خواهید که قدرت بسیار بالایی دارد ۳۷۵ صدم میلیمتر آن را خریداری نمایید. در مورد این اسلحه شایعاتی وجود دارد و می گویند که ماندگاری کمتری نسبت به نمونه های مشابه دارد. اما با توجه به قیمت مناسب آن کاملا قابل چشم پوشی است.

تفنگ برتا ۹۲

یکی دیگر از بهترین کلت های جهان برتا ۹۲ می باشد. این کل در سال ۱۹۷۰ ساخته شد و به عنوان بهترین تفنگ دستی در آن زمان معرفی شد. نیروی انتظامی ایالات متحده در آن زمان از این نوع اسلحه استفاده می کردند و علاقه بسیار زیادی به آن داشتند. این اسلحه بسیار کم وزن و سبک است و حمل آن بسیار راحت می باشد. این مدل محبوب دارای قیمتی بسیار بالا در میان اسلحه ها است.

سیک ساور

از معروف ترین و بهترین کلت های جهان سیک ساور می باشد. این تفنگ توسط یک تولید کننده تفنگ آلمانی تولید شد و طی سالیان زیادی مورد اعتماد مردم بود. این تفنگ  دارای اندازه های متعددی است. اما نوع ۹ میلیمتری آن همان چیزی است که یک فرد حرفه ای می تواند داشته باشد. این اسلحه ها دارای سایز بزرگی هستند و برای افرادی که دستان کوچکی دارند اصلاً مناسب نمی باشند. در حقیقت لازم است که افراد متناسب با دست و هیکل خود این اسلحه را خریداری نماید.

یکی از ضعف های آن این است که ممکن است به صورت اشتباهی و ناگهانی تیراندازی کند. بنابراین پیشنهاد می شود کسانی که در مورد اسلحه های گرم تجربه دارند از این نوع اسلحه خریداری نمایند. زیرا ممکن است برای افراد مبتدی مشکلاتی به وجود آورد.

اسپرینگ فیلد

یک مدل بسیار معروف از بهترین کلت های جهان اسپرینگ فیلد می باشد. این تفنگ میان سایر کلت ها بسیار معروف است و سازندگان متعددی آن را ساخته اند. قدمت آن به جنگ جهانی اول برمی گردد. این تفنگی بود که نظامی ها از سال ۱۹۱۱ تا ۱۹۸۰ از آن استفاده می کردند. این نوع کلت بسیار با دقت است و به سادگی حمل و استفاده می شود.

حتی هم اکنون نیز توسط نظامی های نیروی انتظامی در ایران نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اما می توان گفت که اکنون به اندازه گذشته طرفدار ندارد و افراد کمی از آن استفاده می کنند. این نوع کلت یک تپانچه نیمه اتوماتیک جمع و جور و جذاب می باشد. علاوه بر این دارای هزینه و قیمت مناسبی است. معمولا در کشورهایی که حمل اسلحه آزاد است افراد می توانند این تفنگ را از فروشگاه هایی که کالای ورزشی دارند خریداری نمایند.

تفنگ گلاک ۱۹

یکی از بهترین کلت های جهان گلاک ۱۹ نام دارد. نوع های مختلفی از این اسلحه وجود دارد که نوع دستی آن دارای دوله ی  ۹ میلیمتری می باشد. این اسلحه در ابتدا برای نیروهای انتظامی طراحی شد و بعدها به استفاده عمومی در برخی از کشور ها رسید. توانست محبوبیت بسیار زیادی نیز در میان مردم کسب کند.

این اسلحه یکی از قدیمی ترین اسلحه هایی است که در بازار وجود دارد. دارای قیمت بسیار مناسبی نیز  می باشد و یک تفنگ دستی بسیار خوب بوده که دارای قدرت عالی می باشد. صاحبان این اسلحه باید همیشه دقت کنند که آن را تمیز و پاکیزه نگه دارند. زیرا بر روی طول عمر آن تاثیر بسیار مهمی دارد. حمل این اسلحه بسیار آسان می باشد.

هفت تیر

هفت تیرها شناخته شده ترین و بهترین کلت های جهان می باشند. هر کسی می تواند بر اساس ظاهر اسلحه نوع آن را تشخیص دهد. این نوع اسلحه دارای جای فشنگ مدور می باشد. که با هر بار شلیک یک بار فشنگ مدور آن می چرخد و گلوله دیگری را جایگزین می کند.

زمانی که گلوله جایگزین می شود درون محفظه وارد شده و افراد می توانند آن را شلیک کنند. هفت تیرها سال های طولانی توسط پلیس استفاده شدند. اما بعدها نوع های مدرن تری جای آن ها را گرفتند. اما همچنان محبوبیت و معروفیت خاص خود را دارند.

اسمیت اند وسن

این را هفت تیر یکی از بهترین کلت های جهان می باشد که طرح پیشرفته تر از هفتی تیر های قدیمی دارد. طراحی آن با هفت تیرهای قدیمی بسیار متفاوت است. این مدل را معمولاً با نام ۶۰ میشناسند. این نوع هفت تیر به جای ۶ شلیک تنها ۵ شلیک دارد. در ساختار بدنه آن از استیل ضد زنگ استفاده شده است.

این اسلحه یکی از پیشگامان نیروی انتظامی مدرن است و در دنیای اسلحه ها بسیار معروف می باشد. این تفنگ دارای قدرت بسیار وحشتناکی است و با توجه به سایز کوچک آن بسیار خارق العاده می باشد. علاوه بر این دارای قیمت بسیار مناسبی نیز است.

کلت روسی

روسی یک تفنگ بسیار پر ابهت و جذاب می باشد که یکی از بهترین کلت های جهان است. هفت تیرها معمولاً فواصل زیاد به خوبی کار نمی کنند. اما این هفت تیر به شدت دقیق است و از دورترین فاصله ها نیز می تواند بهترین شلیک ها را داشته باشد. نوع اسلحه با تمامی دست ها سازگار است و می تواند هر ماده ای را با هر جنسی سوراخ کند. دسته آن بسیار چسبناک است و در صورت زخمی شدن و خیس شدن دست ها از کف دست سر نمی خورد. نوع های جدیدی از آن هم اکنون در حال تولید هستند که دارای قیمت بسیار بالایی می باشند. اما اگر می خواهید با یک قیمت مناسب یک اسلحه قوی و فوق العاده داشته باشید می توانید نوع کارکرده یک اسلحه روسی را بخرید.

کلد فایتون

کلد فایتون یکی از مشهورترین و بهترین کلت های جهان می باشد. این اسلحه در سراسر جهان مشهور است و اغلب افرادی که تجربه تیراندازی دارند این اسلحه را می شناسند. گفته می شود که ساخت آن یکی از عجایب ساختار اسلحه می باشد. افراد زیادی را بزرگترین هفت تیر ساخته شده در کل تاریخ می نامند و اغلب آن را به عنوان بهترین پیشنهاد برای خرید معرفی می کنند.

کلد پایتون محصول آمریکا می باشد و یک اسلحه با کالیبر مگنوم ۳۵۷ میلیمتر است. چند سالی است که تولید این سلاح متوقف شده است. اما هنوز هم در بین جستجوگران تفنگ دارای ارزش بسیار بالایی می باشد. اگر شما نیز به دنبال یک سلاح خارق العاده هستید که ماندگاری و قدرت بسیار بالایی داشته باشد.

همچنین ظاهر جذاب و خاصی داشته باشد به شما پیشنهاد می شود که این هفت تیر را از دست ندهید. کلت فایتون بسیار قابل اعتماد است و تنها نقصش این است که قیمت بسیار بالایی دارد. حتی نوع کارکرده آن نیز قیمتی بسیار گران دارد.

کلام پایانی

اسلحه های معرفی شده از بهترین کلت های جهان هستند. این کلت ها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشند که می تواند آن ها را بسیار معروف و محبوب در میان مردم تبدیل کند. همه این سلاح ها دارای قدرت عمل بسیار بالا دقت بسیار زیادی در تیراندازی و کم وزن اند و قابل حمل می باشند. نکات بسیار مهم در خرید هر یک از آن ها وجود دارد که با خواندن مطالب آورده شده در طول متن می توانید به آن ها پی ببرید.

منبع:تالاب

خروج از نسخه موبایل