زندگی مستر تستر در دبی | حمید سپید نام یکی از چهره های معروف غذا

زندگی مستر تستر در دبی | حمید سپید نام یکی از چهره های معروف غذا

نویسنده مریم فراهانی : حمید سپید نام یکی از چهره های معروف اینستاگرامی می باشد که اغلب مردم او را با نام مستر تستر می شناسند. مستر تستر به مکان های مختلفی جمله رستوران ها، کافه ها و هتل ها سفر می رود. او از غذا های آن ها تست کرده و نتیجه را برای فالورها و دنبال کننده های خود به اشتراک می گذارد. می توان گفت که شغل او تستر می باشد. سابقه تستر به قرن ها پیش مربوط می شود.

در زمان های گذشته افرادی که تیستر بودند غذاها را می چشیدند تا برای افراد بزرگی چون پادشاهان اربابان و افراد بلندپایه نقش پیش مرگ را اجرا کنند.  اما امروزه تسترها به کسانی گفته می شود که غذاهای رستوران ها و مکان های معروف را تست کرده و آن ها را معرفی می کنند. تست غذا در زمان حال شغل پردرآمد و جذاب می باشد. افراد زیادی در ایران به این شغل مشغول هستند که مستر تستر یکی از معروف ترین آن ها می باشد. در ادامه به شرح و بررسی زندگی مستر تیستر و مهاجرت و زندگی او در دبی می پردازیم.

زندگی مستر تستر در دبی | حمید سپید نام یکی از چهره های معروف غذا

مستر تیستر کیست؟

مستر تستر در واقع حمید سپیدنام نام دارد. او به عنوان مستر تستر در میان مردم بسیار مشهور می باشد. حمید سپیدنام در منچستر کشور انگلستان به دنیا آمده است. پدر او دارای دکترای الکترونیک می باشد. حمید سپیدنام در روز ۲۲ بهمن ۱۳۵۶ در انگلستان به دنیا آمده و اکنون یک بلاگر بسیار معروف در سطح جهانی می باشد. او فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد است. مستر تیستر به رستوران ها و مکان های مشابه رستوران می رود.

مجله تالاب : از غذاهای آن ها تست کرده و نقد خود را در مورد غذا و رستوران در صفحه اجتماعی خود منتشر می کند. اصلیت مستر تستر اردبیلی می باشد. او در انگلستان به دنیا آمده اما بزرگ شده شهر مشهد است. او بعد از مدتی به تهران رفت و اکنون ساکن دبی می باشد. نادر مستر تستر یک معلم و فرهنگی است. مادر او یک مدرسه غیرانتفاعی به نام زنبق دارد.

حمید سپیدنام دارای دو برادر به نام های نوید و حسین می باشد. هر دو مانند برادرشان در رشته کامپیوتر تحصیل کرده اند. مستر تستر برای تست غذای رستوران ها پول می گیرد و خود نیز دارای چند شرکت می باشد. در واقع شغل اصلی او معرفی رستوران ها به دنبال کننده های خود می باشد. در این کار همسرش پگاه نیز او را همراهی می کند.

وضعیت زندگی و تاهل مستر تستر

حمید سپیدنام اکنون متاهل است و با شخصی به نام پگاه سپیدنام ازدواج کرده است. پگاه و حمید فرزندی ندارند. حمید سپیدنام بچه درس خوانی در طول دبیرستان و دانشگاهش هرگز نبوده است. اما همیشه به در ورزش استعداد خاصی داشت. او در فوتسال و پینگ پنگ بسیار با استعداد بوده است.

در سال دوم دانشگاه طراحی سایت کارخانه ماشین لنت را بر عهده گرفت. مستر تستر و شریکش فرهاد توانستند این کار را به خوبی انجام دهند. آن ها شرکت کاسپید را تاسیس کردند که اکنون ۲۲ سال از تاسیس آن می گذرد. مستر تستر دو سال بعد از تاسیس شرکت کاسپین تصمیم گرفت به انگلستان برود و در آن جا زندگی کند.

مستر تستر در انگلستان سختی های زیادی تحمل کرد و این سختی ها نتوانستند او را در مسیر پیشرفت باز دارند. در دو سال آخری که در انگلستان زندگی می کرد موفقیت های بسیاری به دست آورد. او در بانک بارکیلز و کردیت پلاس مشغول کار کردن بود. همچنین دارای تجربه های عالی و پول سازی در این کشور بود. همایش های مارکتینگ بزرگ دنیا شرکت می کرد و مدرک ادوردز گوگل را دریافت نموده است.

او دو سال از زندگی خود را با شون آرمسترانگ گذراند که یک بیزینس من موفق انگلیسی بود. مستر تستر درباره شون می گوید که من از او چیزهای بسیار زیادی یاد گرفتم و توانستم تجربه های بزرگی را برای زندگی ام کسب کنم. بعد از این دو سال تصمیم گرفت به ایران برگردد. او دوست داشت چیزهایی را که یاد گرفته در ایران به کار ببرد و بتواند یک فرد الگو برای تولید کننده ها و جوانان ایرانی باشد.

زندگی مستر تیتر از انگلستان تا ایران

تولد مستر تستر  در منچستر انگلستان بود. او تا ۵ سالگی نیز به دلیل تحصیل پدرش در رشته دکترای الکترونیک مجبور شد در منچستر انگلستان باقی بماند. بعد از آن به همراه خانواده اش به ایران بازگشتند و در شهر مشهد ساکن شد. حمید از زمان دبیرستانش در مشهد زندگی می کرد و در سال ۱۳۷۶ به دانشگاه آزاد میبد رفت و رشته کامپیوتر را خواند. او توانست در این رشته مدرک لیسانس را دریافت نماید.

او از سال سوم به یادگیری برنامه نویسی علاقه نشان داد و به خوبی توانست در این رشته نیز موفق باشد. در سال ۱۳۷۹ یک سفارش بزرگ به کمک پدرش در کارخانه لنت سازی دریافت نمود. بعدها فهمید که پدرش به این کارخانه پول داده تا آن ها طراحی سایتشان را به  او بسپارند.

مستر تستر با کمک روابط پدرش توانست برای شرکت های بسیاری طراحی سایت انجام دهد. او برای اینکه بتواند تجربه های خود را به روز کند و اطلاعات کافی به دست بیاورد به انگلستان بازگشت. او در انگلستان نیز با شرکت های معروفی کار کرد.

دزدی ۲۰ هزار پوند از گوگل

مستر تستر در زمانی که یک مشکل امنیتی برای گوگل پیش آمده بود توانست ۲۰ هزار پوند از او بدزدد. او با این پول کسب و کار خود را در حوزه تبلیغات گوگل آغاز کرد. از این کار درآمد بسیار زیادی دریافت کرد  که بعدها توانست با کمک آن کسب و کار خود را راه بیندازد و بسیار موفق شود.

برگشت مستر تستر از انگلستان به ایران

مستر تستر بعد از ۵ سال زندگی در انگلستان تصمیم گرفت که به ایران برگردد. او تجربه های خود را در قالب شرکت اسپیت در طراحی سایت تبلیغات اینترنتی به کار برد.همچنین توانست برند خود را راه بیندازد و بسیار در آن نیز بدرخشد.

شهرت مستر تستر

حمید سپیدنام در کنار شرکت که تاسیس کرده بود و در آن بسیار موفق بود. او در خلال زندگی خود به انواع رستوران ها می رفت. سپس تجربه خود را از این رستوران ها و نوع غذا و سرو آن ها در فیسبوک به اشتراک می گذاشت. کم کم در میان مردم شناخته شد و توسط روزنامه آسیا دعوت شد. مردم او را با نام ستون خوش خوراک می شناختند و اغلب دوست داشتند تجربه های او را دنبال کنند.

حمید سپیدنام تجربه های رستوران گردی و کافه گردی خود را برای مردم به اشتراک می گذاشت.  بعدها بسیاری از افراد او را به نام آقای خوش خوراک شناختند که توسط خود او این نام با نام انگلیسی مستر تستر عوض شد و باعث مشهوریت روزافزون او شد.

حواشی مستر تستر در دعوا با نگار شمس

نگار شمس یک گیاهخوار و طرفدار حقوق حیوانات بسیار معروف در فضای مجازی می باشد. مستر تستر در رابطه با فعالیت خود همراه با کله خونی یک شتر عکسی می گیرد و آن را منتشر می کند. سپس در نهایت تصویری دیگر در حال خوردن همان گوشت را به اشتراک می گذارد.

خانم نگار شمس که یک کاریکاتوریست و حامی رژیم گیاه خواری وگان است. کاریکاتوری از مستر تیستر را کشیده و آن را در صفحه خود منتشر می کند. این تصویر برای نقد فیلمی و تصویری بود که آقای سپیدنام با شتر منتشر کرد.

مستر تستر  به اشتراک گذاری این تصویر واکنش بسیار عجیبی از آقای مستر تستر را به دنبال داشت. بعدها تصاویری از چت های دونفره بین آقای سپیدنام و خانم شمس به اشتراک گذاشته شد که در آن با الفاظ بسیار رکیکی حرف زده شده بود.

مستر تستر بعد از به انتشار گذاشتن این کاریکاتور از هواداران اشخاص که پیج نگار شمس را ریپورت کنند. تا اینستاگرام صفحه ب او  را حذف کند. بعدها مستر تستر عنوان کرد که این تصاویر پخش شده از مکالماتشان فتوشاپ بوده و واقعیت ندارد. او گفته است که این جریانات برای هر آدم موفق و معروفی ممکن است به وجود آید.

مهاجرت مستر تستر از ایران به دبی

مستر تستر در سال ۱۴۰۱ تصمیم گرفت که از ایران به مقصد دبی مهاجرت کند. او در یک استوری عنوان کرد که مهاجرت همیشه سخت می باشد و این تصمیم را ۶ ماه است که گرفته اند و ربطی به اتفاقات اخیری که در کشور اتفاق افتاده ندارد. حمید سپیدنام یک چهره بسیار معروف در غذا و معرفی رستوران ها می باشد و در اغلب کشورها او را می شناسند. بنابراین هنوز هم در این حوزه فعالیت دارد و به معرفی غذاها و رستوران ها می پردازد.

زندگی مستر تستر در دبی

مستر تستر یک فرد بسیار معروف و شناخته شده در زمینه معرفی رستوران ها می باشد. او بعد از مهاجرت از ایران و رفتن به دبی نیز به فعالیت و کار خود در این حوزه ادامه داد. او به رستوران های معروفی از دبی و برج خلیفه می رود. او غذاهای آن جا را تست کرده و به معرفی آن ها می پردازد.

حرکت های جنجالی و بانمک او موجب شده که مردم او را دوست داشته باشند و افراد زیادی به دنبال کردن او بپردازند. مستر تستر دارای یک صفحه اینستاگرامی و یوتیوبی پرطرفدار می باشد و اغلب درآمد او نیز از طریق همین صفحات است.

منبع:تالاب

خروج از نسخه موبایل