پیامک

خودروی جدید کرمان موتور رسما وارد بازار ایران می شود

خودروی جدید کرمان موتور رسما وارد بازار ایران می شود

خودروی جدید کرمان موتور رسما وارد بازار ایران می شود

خودروی جدید کرمان موتور قرار است بزودی وارد بازار ایران شود.

این خودرو شهری کوچک مورد علاقه خانم ها و افرادی است که بدنبال یک خودروی شهری کوچک میباشند.

نویسنده امیر قربانی : شرکت کرمان موتور یک شرکت خودروسازی و مونتاژ کننده ایرانی است که در اسفندماه ۱۳۷۳ به عنوان اولین و بزرگ‌ترین زیرمجموعه گروه صنایع خودروسازی کرمان (کرمان خودرو) برای واردات و ساخت مدل‌های مختلف خودروهای دوو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید شهر بم در استان کرمان تأسیس شد و فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد.

این شرکت به واسطه گروه کرمان خودرو زیر نظر موسسه خیریه مولی الموحدین قرار دارد.

این شرکت در سال‌های گذشته (قبل از اعمال مجدد تحریم‌های اتمی ایران به دست دونالد ترامپ)، واردات گسترده و مونتاژ خودروهای کره‌ای هیوندای در ایران را برعهده داشت.مدیرعامل گروه کرمان خودرو از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۸۸ ابوالفضل سجادی بنیان‌گذار اولین بخش خودروسازی خصوصی در کشور بود.

و خبرمهم: شرکت کرمان موتور جدیدترین خودرو خود را معرفی کرد

و خبرمهم: شرکت کرمان موتور جدیدترین خودرو خود را معرفی کرد

مجله تالاب: کرمان موتور در آستانه برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو، جدیدترین محصول تمام برقی خود را به نام KMC E30X معرفی کرد.

خودروی KMC E30 X در واقع همان JAC E30 X از شرکت جک است. این خودرو نسبت به EJ7 پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است که از مهم‌ترین آن‌ها توانایی پیمایش 505 کیلومتر با شارژ کامل است.

خودرو کوچک چینی مخصوص خانم ها

کرمان موتور

خودروهای برقی کرمان موتور 

خودروهای برقی کرمان موتور 

شرکت کرمان موتور که همواره سعی کرده است در زمینه برقی سازی پیشگام باشد، برای معرفی یک خودروی تمام برقی جدید با امکانات و قیمت مناسب، اقدام به عرضه این خودرو کرده و بناست E30X در نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1403، رسما به نمایش در آید.محصول جدید کرمان موتور پیش تر در نمایشگاه خودرو پکن توسط JAC معرفی شده بود که کرمان موتور با بررسی شرایط بازار، تصمیم گرفت این خودرو را به صورت انبوه به بازار کشور عرضه کند.

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا