پیامک

بهترین مکان های تفریحی تهران در تابستان کجاست ؟

بهترین مکان های تفریحی تهران در تابستان کجاست ؟

بهترین مکان های تفریحی تهران در تابستان کجاست ؟

مسافرت و بازدید از شهر تهران در هر فصلی از سال می تواند جذاب و تماشایی باشد. این شهر به عنوان پایتخت ایران، جاذبه های تفریحی و گردشگری مختلفی دارد. بازدید از مکان های دیدنی این شهر می تواند برای هر فردی تجربه ای متفاوت را ثبت کند. مکان های تفریحی تهران در تابستان مملوء از جمعیت هستند. همچنین اغلب تفریح های تابستانه در شهر تهران خانوادگی می باشند.

برخی از جاهای دیدنی تهران در فصل تابستان حس و حال بسیار متفاوتی را به فرد القا می کنند. به نوعی بازدید از این مکان ها در فصول گرم سال می تواند حس هیجان را در قلب هر فردی دوباره زنده کند. بسیاری از تفریحات این شهر مختص فصل تابستان هستند. همچنین هیجان انگیزترین تفریحات تابستانی را می توان در پایتخت ایران تجربه کرد‌. تهران در فصل تابستان از گرمای نسبی برخوردار می باشد. با این وجود برخی از مراکز تفریحی و گردشگری از شرایط مطلوبی جهت بازدید در این فصل برخوردار هستند.

بهترین مکان های تفریحی تهران در تابستان کجاست ؟

مکان های تفریحی تهران در تابستان+ لیست مراکز تفریحی تابستانی

مکان های تفریحی تهران در تابستان پذیرای بیشترین میزان از مراجعه کننده هستند. برای ثبت تجربه های جدید و هیجان انگیز در روزهای گرم و طولانی تابستان می توان پایتخت ایران را انتخاب کرد. این شهر به دلیل زیرساخت های بسیار متفاوتی که دارد؛ بهترین انتخاب برای تفریح های تابستانی به شمار می آید. درصد قابل توجهی از تفریحات و سرگرمی های موجود در این شهر مختص فصل تابستان هستند.

همچنین بازدید از مراکز تفریحی و دیدنی در فصول گرم سال می تواند آدرنالین موجود در خون را افزایش دهد. همچنین مکان های تفریحی تهران محدود به چند مورد جزئی نیستند. در این شهر مراکز تفریحی و دیدنی مختلفی وجود دارد. درصد قابل توجهی از مکان های تفریحی تهران در شهر تابستان پذیرای بیش از میلیون ها مراجعه کننده هستند. برای رزرو بلیط برخی از مراکز تفریحی ها باید از چند روز قبل اقدام کرد.

بر اساس جدیدترین بررسی های صورت گرفته توسط تیم های کارشناسی و گردشگری حرفه ای مکان های تفریحی تهران در تابستان شامل موارد ذیل هستند. بازدید از مکان های زیر می تواند هیجان و آدرنالین موجود در خون را بیشتر از هر زمانی افزایش دهد.

بهترین مکان های تفریحی تهران در تابستان کجاست ؟

کارتینگ بین المللی پرند

مکان های تفریحی تهران در تابستان می توان به کارتینگ بین المللی پرند اشاره کرد. پیست این کارتینگ بسیار متفاوت و کامله استاندارد می باشد. بسیاری از خدمات رفاهی مورد نیاز مراجعه کنندگان در این کارتینگ وجود دارد. همچنین در فصل تابستان جشنواره ها و مسابقات مختلفی در این پیست برگزار می شود. بلیط کارتینگ بین المللی پرند بیش از حد گران قیمت نیست. با کمترین میزان از بودجه نیز می توان یک بار فرصت رانندگی در پیست کارتینگ را تجربه کرد‌‌.

همچنین در این کارتینگ بین المللی کافه و رستوران های مختلفی وجود دارد. برای تجربه هیجان انگیزترین رانندگی می توان این پیست را انتخاب کرد. همچنین با تهیه بلیط به صورت خانوادگی می توانید خاطره اس متفاوت را در کنار عزیزان خود رقم بزنید. شب های تابستان این پیست کارتینگ پذیرای بیش از هزاران مراجعه کننده می باشد. این پیست در فاصله ۶۰ کیلومتری از شهر تهران قرار دارد. همچنین در روزهای عادی مسیر دسترسی به این پیست خلوت تر می باشد.

سورتمه دربند

سورتمه دربند

یکی از مکان تفریحی تهران در تابستان دربند می باشد. امکانات رفاهی و گردشگری مختلفی در این منطقه تهران وجود دارد‌. اغلب افراد در فصل تابستان برای تجربه هیجان در بالاترین حد ممکن سورتمه دربند را انتخاب می کنند. مسیر این سورتمه به گونه ای است که از دل طبیعت عبور می کند. در طول درخت های بلند قامت دربند را می توان مشاهده کرد.

در برخی از روزهای خاص مراجعه کنندگان بیش از ساعت ها در صف انتظار هستند تا بلیط سورتمه دربند را تهیه کنند. همچنین به دلیل آب و هوای بسیار خنک و مطلوبی که محدود دربند دارد؛ هرگونه تفریحی در این منطقه لذت بخش خواهد بود. برخلاف تمامی باورهای رایج قیمت بلیط سورتمه دربند بیش از حد گران قیمت نیست.

همچنین برای هیجان و لذت بیشتر می توان بلیط سورتمه دربند را به صورت خانوادگی تهیه کرد. تحت چنین شرایطی در طول مسیر در کنار خانواده و دوستان می توان ابعاد مختلف هیجان را لمس کرد.

تله کابین توچال - بهترین مکان های تفریحی تهران در تابستان کجاست ؟

 

تله کابین توچال

از مکان های تفریحی تهران در تابستان می توان به تله کابین توچال اشاره کرد. در حالت کلی منطقه توچال آب و هوای سردتری دارد‌. همچنین آب و هوای این منطقه در فصل تابستان کاملا ایده آل و خنک می باشد. مسیر تله کابین توچال بسیار متفاوت و جذاب است. این تله کابین بر فراز کوه های توچال تا مقصد حرکت می کند.

در طول مسیر کافه و رستوران های مختلفی وجود دارد. افرادی که عاشق سرما و برف حتی در گرم ترین روزهای سال هستند؛ این نفریح متفاوت را نباید از دست دهند. همچنین تعداد بازدید کنندگان از محدوده توچال در فصل تابستان به مراتب کمتر از زمستان است. به همین دلیل به راحتی می توان از طبیعت اسن منطقه بازدید کرد.

پارک آبی اوپارک

پارک آبی اوپارک

اوپارک در لیست بزرگ ترین پارک های آبی در ایران قرار دارد. به نوعی از مکان های تفریحی تهران در تابستان می توان به اوپارک اشاره کرد. مسافرین برای دسترسی راحت و آسان به این پارک می توانند از مسیر متروی ۵ تهران استفاده کنند. به واسطه مترو با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن می توان به اوپارک رسید. همچنین این پارک آبی تفریحات بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیزی دارد.

بسیاری از تفریحات موجود در این پارک ساعات های می تواند هر فردی را سرگرم به خود کند. این مجموعه تفریحی برای تمامی سنین مناسب می باشد. در بخش اصلی این پارک قسمتی برای تفریحات آبی کودکان اختصاص داده شده است. همچنین با تهیه یک بلیط می توان بیش از ساعت ها از شنا و تفریحات آبی نهایت لذت را برد.

تمامی تجهیزات آبی موجود در این مجموعه کاملا استاندارد و ایمن هستند. با خیالی آسوده می توان در کنار خانواده تجربه بی نظیری از هیجان را ثبت کرد.

دربند تهران - بهترین مکان های تفریحی تهران در تابستان کجاست ؟

دربند تهران

از دیگر مکان های تفریحی تهران در تابستان می توان به دربند اشاره کرد. این منطقه به دلیل آب و هوای بسیار متفاوتی که دارد؛ همیشه مورد توجه قرار گرفته است. دربند تهران فرصت کشف طبیعت را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد. در قسمت های مختلف این منطقه تفریحات مختلف و کاملا سالمی وجود دارد. بسیاری از کافه رستوران های معروف این شهر در محدوده دربند قرار دارند.

به نوعی از تفریحات سالم در فصل تابستان می توان به میل کردن انواع غذا در دل طبیعت اشاره کرد. بسیاری از تفریحات این محدوده کاملا خانوادگی و ایمن هستند. همچنین در روزهای این منطقه شلوغ است. برای تهیه بلیط بسیاری از تفریحات این منطقه باید چند ساعت صبر کرد.

برخلاف تمامی باورهای رایج برای خرید بلیط هر یک از تفریحات سرگرم کننده در منطقه تهران نیازی به پرداخت هزینه های اضافی نیست. با کمترین میزان از بودجه نیز می توان از تفریحات سالم این منطقه استفاده کرد.

پیاده روی در بوستان ساعی

پیاده روی در بوستان ساعی

یکی دیگر از مکان های تفریحی تهران در تابستان بوستان ساعی می باشد. این بوستان حس آرامش را می تواند در قلب هر فردی به وجود بیاورید. این پارک مساحت بسیار زیادی دارد. قسمت های این پارک با درخت های سر به فلک کشیده سرو پوشیده شده است. دسترسی به این پارک بسیار راحت و آسان می باشد. به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی نیز می توان به این پارک دسترسی پیدا کرد.

بوستان ساعی مکانی دنج برای پیاده روی به همراه خانواده می باشد. همچنین در قسمت مرکزی پارک تجهیزات مختلف برای بازی و سرگرمی کودکان قرار دارد. این بوستان در سایه درختان سرسبزی که دارد؛ همیشه آب و هوای بسیار خوبی دارد. برای ثبت لحظات شیرین پس از گذراندن یک دوره کاری سخت می توان برای پیاده روی به بوستان ساعی مراجعه کرد.

باغ پرندگان

باغ پرندگان

از دیگر مکان های تفریحی تهران در تابستان باغ پرندگان می باشد. در این باغ به صراحت می توان ادعا کرد که بیش از هزاران نوع پرنده تحت شرایط خاصی نگهداری می شوند. همچنین بسیاری از گونه های خاص پرندگان که در معرض انقراض قرار دارند، در این باغ نگهداری می شوند. باغ پرندگان شرایط آب و هوایی بسیار مطلوبی برای بازدید در فصل تابستان دارد. تنها با تهیه یک بلیط می توان ساعت ها از تماشای پرندگان لذت برد.

پارک ملی سرخه حصار

پارک ملی سرخه حصار

از دیگر مکان های تفریحی تهران در فصل تابستان می توان به پارک ملی سرخه حصار اشاره کرد. این پارک به دلیل جذابیت های اعجاب انگیزی که دارد؛ بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این پارک ملی پوشش طبیعی بسیار خاص و متفاوتی دارد. همچنین پوشش گیاهی این منطقه با هیج محدوده دیگری قابل مقایسه نیست‌.

دوچرخه سواری و پینکنیک در پارک ملی سرخه حصار بسیار جذاب و منحصر به فرد می باشد. در حاشیه این پارک درختان سر به فلک کشیده ای قرار دارند که جلوه بصری بسیار زیبایی را به وجود آورده اند.

بام تهران

بام تهران

به جرات می توان گفت افرادی که به دنبال تفریحات هیجان انگیز هستند باید در فصل تابستان حتما به بام تهران مراجعه کنند. بسیاری از مکان های تفریحی تهران در تابستان در محدوده بام تهران قرار دارند. از تفریحات این منطقه می توان به سینمای پنج بعدی، بگ جامپینگ، تله سیژ، صخره نوردی و سورتمه سواری اشاره کرد. محدوده بام تهران آب و هوای بسیار خنکی دارد. همچنین بسیاری از کافه رستوران های لاکچری تهران در این محدوده قرار دارند.

تهران و مکان های تفریحی و دیدنی - بهترین مکان های تفریحی تهران در تابستان کجاست ؟

سخن آخر

مکان های تفریحی تهران در تابستان به قدری جذاب و هیجان انگیز هستند که فرصت تجدید خاطرات خوب در کنار خوانده را فراهم می کنند. برای دستیابی به مکان های تفریحی پرطرفدار این شهر می توان از وسایل نقلیه عمومی نیز استفاده کرد. زیر ساخت های این شهر به گونه ای است که حتی در فصل تابستان نیز می توان از تفریحات سالم نهایت لذت را برد. افرادی که بازدید از این مکان ها را در اولویت نخست قرار می دهند؛ به بهترین شکل ممکن سفر خود را به اتمام خواهند رساند.

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا