فال

خواندن هفتگی کارت تاروت: پیش بینی تاروت برای 21 ژوئیه تا 27 ژوئیه 2024

خواندن هفتگی کارت تاروت: پیش بینی تاروت برای 21 ژوئیه تا 27 ژوئیه 2024

ARIES (21 مارس تا 20 آوریل)< /h2>

عشق: ده سکه

Read on to find out your Tarot reading for the coming week.(Unsplash)
برای اطلاع از خواندن تاروت خود به ادامه مطلب مراجعه کنید برای هفته آینده.(Unsplash)

حال و هوا: ماه

کار: جهان

منتظر دستیابی به آرزوهای خود باشید و در آغوش گرفتن شادی جدید. نظارت و مدیریت بدهی ها ممکن است یک حساب مالی متعادل و سالم را تضمین کند. تناسب اندام شما می تواند از تغییر در روال فعلی شما سود زیادی ببرد. گذراندن اوقات خوش با خانواده یکی از راه های بازگرداندن هماهنگی داخلی است. اما از نظر حرفه ای، ممکن است با چالش هایی روبرو شوید. برخی از کارمندان ممکن است پس از از دست دادن ضرب الاجل در محل کار، ترفیعات را از دست بدهند. اگر نتوانید زمان کافی را با دیگری تان بگذرانید، می تواند زندگی عاشقانه شما را مخرب کند. آب و هوا ممکن است با برنامه های سفر خارج از کشور شما همکاری کند. پس از بستن یک معامله املاک، هم کارگزار و هم فروشنده ممکن است سود قابل توجهی داشته باشند. برای انجام خوب، دانش آموزان باید حداکثر تلاش را انجام دهند.

شماره خوش شانس: 22

رنگ شانس: سفید

Taurus (21 آوریل تا 20 مه)

عشق: مرد به دار آویخته

حالت: دو سکه

حرفه: احمق

این هفته به سمت رویاهای خود گام بردارید و با هر تلاش خود را به موفقیت نزدیکتر کنید. انگیزه برای موفقیت در زندگی ممکن است تمایل شما را برای کسب مهارت های جدید در تلاش های حرفه ای خود تقویت کند. علیرغم مواجهه با چالش‌های اولیه، می‌توان یک جریان ثابت درآمد را در این هفته پیش‌بینی کرد. عدم هماهنگی با عزیزان ممکن است تنش را در خانواده تشدید کند. پرورش یک رابطه عاشقانه سالم نیاز به ارتباط آگاهانه با شریک زندگی شما دارد. نادیده گرفتن علائم هشدار دهنده و معاینات بهداشتی قبلی ممکن است منجر به مشکلات سلامتی ناشناخته شود. به دنبال استراحت از زندگی معمولی، برخی ممکن است در بازدید از مناطق عجیب و غریب آرامش پیدا کنند. در دستان ماهر، معاملات املاک و مستغلات می تواند سود متوسطی ایجاد کند. فرصت‌های شغلی جدید هیجان‌انگیز ممکن است فارغ‌التحصیلان و افراد جوان اخیر را مورد توجه قرار دهد.

شماره خوش شانس: 1

رنگ شانس: قرمز

GEMINI (21 مه تا 21 ژوئن)

Love: The Chariot

خلق و خوی: Two of Swords

حرفه: ده جام

این هفته ممکن است با سهم عادلانه ای از فراز و نشیب ظاهر شود. پیشرفت در رتبه های شرکت ممکن است به تلاش قابل توجهی نیاز داشته باشد، بنابراین صبور باشید. عجله در تصمیم گیری در مورد مشاوران مالی بدون تحقیق می تواند منجر به ناامیدی شود. پرورش روابط مثبت با پدر و مادر می تواند به هماهنگی و آرامش خانواده کمک کند. ممکن است در آینده ای نزدیک، تازه ازدواج کرده ها اخبار شادی از لک لک دریافت کنند. اطمینان از مصرف پروتئین کافی از رشد عضلانی و رفاه کلی حمایت می کند. جستجوی آرامش و تأمل در یک مکان مقدس ممکن است آرامش درونی را به ارمغان بیاورد. بازده سرمایه گذاری در املاک و مستغلات شما ممکن است در نهایت تثبیت شود و احساس امنیت مالی را ارائه دهد. دانش آموزان ممکن است در یک آزمایش یا پروژه تحقیقاتی به نتایج دلگرم کننده ای دست یابند.

شماره شانس: 17

رنگ شانس: سبز روشن

سرطان (22 ژوئن تا 22 ژوئیه)

عشق: قضاوت

خلق و خوی: سه شمشیر

شغل: عاشقان

برای استقبال از هفته ای پر از فرصت های بی حد و حصر آماده شوید. ریسک های حساب شده ای را در رابطه با امور مالی خود در نظر بگیرید تا به طور بالقوه پاداش دریافت کنید. شغل شما ممکن است شاهد پیشرفت هایی باشد زیرا برنامه ریزی شما در محل کار به رسمیت شناخته می شود. رویدادهای هیجان انگیز ممکن است در خانه رخ دهد و احساس کلی شادی و گرما را افزایش دهد. برای جوانسازی ماهیچه های خسته و افزایش تندرستی، آرامش را در اولویت قرار دهید. مراقب سخنان خود در مورد طرف مقابلتان باشید، زیرا اظهارات غیر حساس ممکن است باعث آسیب ناخواسته شود. برنامه ریزی برای سفر می تواند خلق و خوی شما را بهبود بخشد و استرس را کاهش دهد. حل موفقیت آمیز مسائل مربوط به مالکیت احتمالاً مزایای قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. با سخت کوشی و فداکاری، برتری علمی خود را حفظ کنید.

شماره شانس: 7

رنگ شانس: زعفرانی

LEO (23 ژوئیه تا 23 اوت)

Love: The Empress

Mood : قدرت

شغل: کاهن اعظم

خود را با مثبت اندیشی احاطه کنید و فرصت های جدید را با آغوش باز در آغوش بگیرید. ثبت نام در یک برنامه آموزشی پیشرفته تر را در نظر بگیرید تا مهارت های خود را ارتقا دهید. با منابع بالقوه مختلف کمک مالی، ممکن است در امور مالی خود ثبات پیدا کنید. اختلافات خانوادگی می تواند باعث ایجاد تنش در خانه و تیرگی روابط شود. سفر سلامتی شما ممکن است دارای پیشرفت و ناکامی باشد. اولویت دادن به خودمراقبتی بسیار مهم است. بی توجهی به نیازهای خود می تواند سلامتی را به خطر بیندازد. صحبت های منفی مداوم در یک رابطه عاشقانه می تواند منجر به نابودی آن شود. مسائل را به سرعت حل کنید کاوش در جهان ممکن است برای برخی سودمند باشد. معامله گران املاک و مستغلات شانس خوبی برای تضمین قراردادهای پرسود دارند. اکثر دانش‌آموزان آماده برآورده کردن یا فراتر رفتن از انتظارات علمی هستند.

شماره خوش شانس: 9

رنگ شانس: سرخابی

VIRGO (24 اوت تا 23 سپتامبر)

عشق: شیطان

خلق و خو: پادشاه سکه ها

حرفه: ستاره

تمرکز خود را به سمت تلاش هایی معطوف کنید که با ارزش ها و آرزوهای شما طنین انداز می شوند. از رفاه روحی و جسمی بهبود یافته، فارغ از بار بیماری و اضطراب لذت ببرید. کاوش راه های جدید درآمد می تواند به طور بالقوه سود مالی قابل توجهی را به همراه داشته باشد. رابطه عاشقانه شما ممکن است شکوفا شود و سعادت زناشویی به طور بالقوه در افق باشد. توجه دقیق به جزئیات، دقت و برتری را در تلاش های حرفه ای تضمین می کند. فداکاری برای رفاه خانواده می تواند پیوندهای قوی تر و هماهنگی را تقویت کند. با بهره مندی از تخصص یک میانجی کارکشته، برای حل هر گونه اختلاف بر سر وراثت، میانجیگری کنید. اجرای استراتژی های پیشنهادی می تواند به نتایج مطلوب منجر شود. آمادگی کامل برای یک سفر کاری موفق در این هفته ضروری است. دانش آموزان برای موفقیت تحصیلی آماده هستند.

شماره شانس: 2

رنگ شانس: هلویی

LIBRA (24 سپتامبر تا 23 اکتبر)

عشق: شش شمشیر

حال و هوا: پنج سکه ها

کار: ماه

از فرصت هایی که در مسیر شما قرار می گیرند استفاده کنید و پتانسیل آنها را به حداکثر برسانید. حفظ یک برنامه روتین که ورزش و تغذیه سالم را در اولویت قرار می دهد، می تواند خلق و خوی شما را بهبود بخشد. تخصص شما شانس معقولی برای موفقیت در ابتکارات حرفه ای شما ارائه می دهد. برخی ممکن است به ژست های عجیب و غریب با شریک زندگی خود فکر کنند. با این حال، ممکن است تنش هایی در داخل خانه ایجاد شود. اجرای نظم و انضباط برای یک کودک بداخلاق می تواند روابط خانوادگی را متشنج کند. راه های سرمایه گذاری سنتی ممکن است سود قابل توجهی به همراه داشته باشد. مقصدی که برای فرار با شریک زندگی تان انتخاب می شود ممکن است فراتر از انتظارات باشد. در این زمان هنگام در نظر گرفتن سرمایه گذاری در املاک احتیاط کنید. دانش آموزان متعهد ممکن است از مربیان خود تقدیرنامه دریافت کنند.

شماره شانس: 4

رنگ شانس: خاکستری تیره

اسکورپیو (24 اکتبر تا 22 نوامبر)

عشق: صفحه چوبدستی

خلق و خوی: دو سکه

حرفه: برج

از یک سبک زندگی منظم استفاده کنید و معنویت را برای پرورش سلامت و شادی ادغام کنید. اجرای حکمت و راهنمایی بزرگان می تواند آرامش را در خانه ایجاد کند. سخت کوشی برای تضمین ترفیعات شایسته یا افزایش حقوق بسیار مهم است. اختصاص زمان و تلاش بیشتر به ابتکارات مالی می تواند بازده قابل توجهی داشته باشد. حفظ نگرش مثبت در روابط عاشقانه ممکن است نیاز به تلاش داشته باشد. برنامه ریزی دقیق برای کاهش موانع پیش بینی نشده در طول تعطیلات ضروری است. منافع بالقوه از سرمایه گذاری های مرتبط با دارایی ممکن است قابل توجه باشد. برخی از دانش آموزان در آموزش عالی ممکن است در امتحانات نهایی خود موفق شوند.

شماره خوش شانس: 11

رنگ شانس: مارون

عشق: مرد حلق آویز شده

حالت: پنج سکه

حرفه: اعتدال

برای یک هفته که جهان با آرزوهای شما همسو می شود، آماده شوید. ارتقاء به یک موقعیت مدیریتی ممکن است منجر به حقوق بالاتر شود. حفظ یک رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم می تواند از سلامت شما محافظت کند و خوش بینی شما را حفظ کند. هدایای سورپرایز از طرف عزیزتان مطمئنا هفته شما را شاداب خواهد کرد. با این حال، ممکن است تنش در خانه به وجود بیاید که ناشی از اختلافات جزئی است که به نزاع های مداوم در خانواده دامن می زند. هوشیاری در مورد بودجه برای جلوگیری از ضررهای مالی احتمالی در میان اختلالات بسیار مهم است. به همین ترتیب، خودداری از بحث در مورد اختلافات مالکیت ملک در این زمان توصیه می شود. دانش آموزان ممکن است از نظر تحصیلی از انتظارات فراتر بروند.

شماره خوش شانس: 8

رنگ شانس: آبی

عشق: قضاوت

حال و هوا: هیرووفانت< /p>

حرفه: گوشه نشین

فرصت های بی حد و حصری را که در هفته پیش رو در انتظار شماست در آغوش بگیرید. ممکن است چشم اندازهای عاشقانه شما روشن شود و بارقه‌ای از امید به همراه داشته باشد. زمان با کیفیت به اشتراک گذاشته شده با یکی از عزیزان این پتانسیل را دارد که روحیه شما را به میزان قابل توجهی ارتقا دهد. از نظر حرفه ای، هفته آینده نویدبخش است. کسانی که به فکر تغییر شغل هستند ممکن است با شرایط مطلوب بازار کار مواجه شوند. علاوه بر این، ممکن است از سلامتی خوبی برخوردار شوید. تنظیم رژیم غذایی ممکن است به بهبود سلامت پوست کمک کند. عاقلانه است که عادات خرج کردن خود را زیر نظر بگیرید. هزینه های بیهوده می تواند منجر به مشکلات مالی شود. ممکن است با خواهر و برادرها و نوجوانان خاطرات ارزشمندی بسازید. تعطیلات خانوادگی ممکن است همان چیزی باشد که برای تجدید قوا به آن نیاز دارید. بررسی دقیق اسناد وام مسکن توصیه می شود. دانش آموزان ممکن است نیاز به تلاش بیشتری برای رسیدن به آرزوهای تحصیلی خود داشته باشند.

شماره شانس: 6

رنگ شانس: طلایی

عشق: صفحه جام ها

خلق و خو: احمق

شغل: شیطان

به توانایی های خود برای غلبه بر هر مانعی در این هفته اعتماد ناپذیر داشته باشید. ممکن است در حال حاضر خود را در مرحله پیروزی حرفه ای بیابید. تکمیل درآمد خود با یک منبع ثانویه ممکن است به شما تجمل گرایی را بدهد. علیرغم برنامه های شلوغ، پیدا کردن زمان برای مرتب کردن خانه ممکن است چالش برانگیز اما قابل کنترل باشد. ورزش منظم می‌تواند علائم بیماری‌های مزمن را کاهش دهد، در حالی که فقدان آن ممکن است نگرانی‌های بیشتری برای سلامتی ایجاد کند. تقویت رابطه عاشقانه شما مستلزم درک متقابل و حمایت در زمان های سخت است. فرار به یک مکان آرام می تواند به عنوان یک کاتالیزور برای روند بهبودی عمل کند. در مورد مسائل احتمالی دارایی احتیاط کنید. احتمال پذیرش دانشجویان در دانشگاه های خارج از کشور امیدوارکننده است.

شماره شانس: 9

رنگ شانس: صورتی

PISCES (20 فوریه تا 20 مارس)

عشق: هشت چوبدستی

<حالت: دو شمشیر

حرفه: جادوگر

احتمالاً در طول هفته نشاط و اعتماد به نفس خواهید داشت. با فداکاری و پشتکار در کار، به خوبی برای مقابله با هر چالشی که پیش می آید، مجهز خواهید بود. استراتژی های مالی محافظه کارانه راه را برای آینده مالی مطمئن هموار می کند. انتظار آرامش و رضایت در محیط خانه را داشته باشید. پس از یک دوره سخت، ممکن است از زمان باکیفیتی با عزیزتان لذت ببرید. با این حال، اولویت دادن به سلامتی شما بسیار مهم است. قبل از شروع هر سفر مهمی، برای جلوگیری از غافلگیری ناخواسته، توصیه می شود برنامه های سفر را به طور کامل بررسی کنید. پیش بینی می شود مسائل حقوقی مربوط به اختلافات ملکی به نفع شما باشد. تعالی تحصیلی اغلب از دانش آموزان می خواهد که از انتظارات فراتر روند.

شماره خوش شانس: 18

رنگ شانس: بنفش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا