فال

مشتری در Gemini 2024: تأثیر این گذر سیاره ای بر خورشید، ماه و نشانه های طلوع این 4 زودیاک

مشتری در Gemini 2024: تأثیر این گذر سیاره ای بر خورشید، ماه و نشانه های طلوع این 4 زودیاک

قوچ

Effect of this planetary transit on your sun, moon and rising sign of 4 zodiac signs(Freepik)
تأثیر این گذر سیاره ای بر خورشید، ماه و طلوع علامت 4 زودیاک شما (Freepik)

<مشتری ترانزیت به جوزا و سایر تأثیرات سیاره ای به طور مطلوبی همسو هستند، کسانی که خورشید، ماه یا نشانه طلوع خود را در جمینی دارند می توانند یک سال فوق العاده را تا ژوئن پیش بینی کنند. 9، 2025. زهره در جمینی نیز این موج مثبت را احساس خواهد کرد، به ویژه روابط خود را با افرادی که قبلاً پیوند عشقی دارند، چه افلاطونی یا عاشقانه، تقویت می کند.

دسترسی انحصاری به آخرین اخبار در مورد انتخابات عمومی هند را فقط در برنامه HT باز کنید. اکنون بارگیری کن! اکنون دانلود کنید!

نشانه‌های خورشید و ماه در Gemini: انتظار داشته باشید مشتری در Gemini بیاورد فرصت های تازه، افزایش احترام (به ویژه در منطقه نمودار تولد شما که مشتری در آن قرار دارد)، و دوستی های غیرمنتظره و حمایت جامعه.

نشانه های در حال ظهور در Gemini: شما احساس خواهید کرد. تقویت انگیزه شخصی شما برای دستیابی به اهداف مهم. اگر این انرژی را به طور موثر هدایت کنید، می توانید در سال آینده به بسیاری از اهداف مهم دست یابید.

ثور

آرام باشید! دانستن رگه های خوش شانسی شما فقط به این دلیل که مشتری در حال حرکت به سمت جوزا است پایان نمی یابد. اگرچه شانس شما ممکن است به اندازه Geminis نباشد، پروژه ها و برنامه هایی که روی آنها کار کرده اید همچنان از انرژی مثبت بهره مند می شوند.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که ابتکارات جدید ممکن است پیشرفت نکنند. به همان سرعتی که در سال گذشته انجام دادند، بنابراین عاقلانه است که در مورد انتظارات برای سرمایه گذاری های جدید واقع بین باشیم و در عین حال نتایج خوبی را برای تلاش های مداوم با یک پایه محکم پیش بینی کنیم.

این خوش شانسی مداوم عمدتاً بر خورشید برج ثور تأثیر می گذارد. قرارگیری ماه، مشتری و زهره، بنابراین بررسی نمودار تولد برای این مکان‌ها می‌تواند شانس بیشتری نسبت به معمول نشان دهد. به طور کلی، شما باید نسبت به تلاش های مداوم آنها خوش بین باشید و هنگام شروع پروژه های جدید ثابت قدم بمانید.

سرطان

سرطان در طول گذر مشتری از جوزا به روشی که عمیقاً در روح آنها طنین انداز می شود، شانس خوبی را تجربه خواهند کرد. این گذر، حس آرامش و انرژی مثبت را به خانه و محیط اطراف شما می‌آورد، و به عنوان پیش‌نمایش اولیه‌ای از برکات کاملی است که وقتی مشتری در 9 ژوئن 2025 به سمت سرطان حرکت می‌کند، دریافت خواهند کرد.

سال ملایم تر و لذت بخش تر با استرس کمتر. برای به حداکثر رساندن این خوش شانسی، از افراد سمی و موقعیت هایی که می توانند مانع از ورود این انرژی مثبت به زندگی شما شوند دوری کنید.

خورشید سرطانی، طلوع و زهره به ویژه از این دوره مطلوب سود می برند، بنابراین نمودار تولد خود را بررسی کنید. برای اینکه ببینید آیا شما بیش از یکی از این مکان ها را دارید یا خیر. برای همسو شدن با تأثیر مثبت مشتری در جوزا، به یادداشت افکار خود، ایجاد یک تابلوی بینایی از طریق دفترچه یادداشت، یا شرکت در فعالیت های بدنی آرامش بخش مانند یوگا، فکر کنید.

عقرب

در حالی که مشتری در جمینی مستقیما شانس شما را افزایش نمی دهد، اما این کار را برای شما آسان تر می کند. برای دستیابی به اهداف خود از یک نقطه عطف به نقطه دیگر حرکت کنید. روی اهداف خود تمرکز کنید و مصمم بمانید، زیرا در نهایت موفق خواهید شد، حتی اگر سفر ممکن است فراز و نشیب های خود را داشته باشد.

علاوه بر این، مهم است که اسرار خود را نزدیک سینه خود نگه دارید تا بهترین نتایج را به دست آورید. خورشید در عقرب، ماه عقرب، و مریخ در عقرب این را شدیدتر از سایر مکان‌های عقرب تجربه می‌کنند، بنابراین نمودار تولد خود را بررسی کنید تا ببینید آیا این مکان‌ها را دارید یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا