درهم برهم

تحلیل شخصیت بر اساس سبک نشستن: معمولا چگونه می نشینید؟

تحلیل شخصیت بر اساس سبک نشستن: معمولا چگونه می نشینید؟

خندیدن، اشاره کردن، حتی استفاده از حالات صورت همگی بخشی از زبان بدن هستند. اما نشستن شما چطور؟ آیا می‌دانستید با نگاه کردن به نحوه نشستن یک شخص می‌توانید متوجه شوید که چه شخصیتی دارد؟ در اینجا یک تجزیه و تحلیل شخص بر اساس وضعیت نشستن شما وجود دارد…

Oturma şekli kişilik

معمولا چگونه می نشینید؟ تجزیه و تحلیل شخصیت بر اساس سبک نشستن شما

افراد در بسیاری از فعالیت‌های بدنی شرکت می‌کنند و بدون اینکه متوجه شوند از زبان بدن در زندگی روزمره استفاده می‌کنند. یکی از این روش ها نحوه قرار دادن پاهای خود در حالت نشسته است. این زبان بدن گاهی اوقات به‌طور تصادفی انتخاب می‌شود و به طرف مقابل پیام می‌دهد.

زبان بدن می‌تواند اطلاعاتی را در بسیاری از زمینه‌ها، از نظر فیزیکی و ذهنی، ارائه دهد. افرادی که در مورد روابط خود با مردم، مشکلاتی که تجربه می کنند و مشکلاتی که زندگی به همراه دارد عصبی هستند، می توانند به سرعت این موضوع را با زبان بدن خود نشان دهند، در حالی که دیگران ممکن است طوری رفتار کنند که انگار هیچ اتفاقی نمی افتد.

آزمون‌های شخصیت سرنخ‌هایی در مورد بسیاری از چیزها مانند پیام‌های زبان بدن، افکار ذهنی و ساختار شخصیت به دست می‌دهند. حتی اگر نمی‌توان آنها را با کلمات بیان کرد یا بیان کرد، اما آزمون‌های زبان بدن و شخصیت نکات مختلفی را در مورد وضعیت ذهنی و هوش افراد نشان می‌دهند.

معمولا چگونه می نشینید؟

سبک نشستن در مورد ویژگی های شخصیتی شما چه می گوید؟ به طور کلی با توجه به وضعیت های زیر چگونه می نشینید؟

oturma kişilik

موقعیت A

افرادی که به این شکل می نشینند بسیار خلاق و کاریزماتیک هستند. آنها طبیعتی خودجوش دارند و زیاد به تصمیماتی که می گیرند فکر نمی کنند. این ممکن است دائماً مشکلاتی را ایجاد کند، اما جذابیت طبیعی آنها به آنها کمک می کند تا از موقعیت های دشوار خارج شوند. این افراد زندگی را به عنوان یک ماجراجویی می بینند و برای تجربه های جدید باز هستند. آنها همچنین بسیار محبوب هستند و به راحتی دوستان جدیدی پیدا می کنند، اما بیشتر این روابط موقتی هستند.

موقعیت B

افرادی که در این حالت نشسته اند رویاپردازان واقعی هستند. آنها تخیل غنی دارند و کاملاً در رویاهای خود گم شده اند. آنها بسیار فهمیده هستند و می توانند به راحتی با افراد دیگر ارتباط برقرار کنند، اما به همین دلیل گاهی اوقات می توانند خود را در پس زمینه نگه دارند. آنها شنوندگان بسیار خوبی هستند و با احساسات خود در تماس قوی هستند.

موقعیت C

این افراد افرادی گیج هستند که در تمرکز و نشستن مشکل دارند. ذهن آنها همیشه در حرکت است و اغلب بدون در نظر گرفتن تأثیرات احتمالی کلماتی که می گویند صحبت می کنند. آنها به راحتی خسته می شوند و دامنه توجه بسیار کوتاهی دارند. آنها در محیط های سریع و با تحریک زیاد می درخشند. در روابط خود، آنها می توانند به سرعت علاقه خود را از دست بدهند و به کسی نیاز داشته باشند که بتواند دوباره توجه آنها را جلب کند.

موقعیت D

اینها عموماً افراد منطقی و باهوشی هستند. آنها وقت شناس، منظم و مرتب هستند. خانه های آنها معمولاً تمیز و مرتب است و همه چیز جای خود را دارد. آنها کمی درونگرا هستند و به راحتی همه چیز را در مورد خودشان فاش نمی کنند. با این حال، آنها بسیار صادق هستند و به هیچ وجه دوست ندارند غیبت کنند. آنها خونسردی خود را در همه شرایط حفظ می کنند و دیدگاه خود را به راحتی از دست نمی دهند.

موقعیت E

این افراد افرادی هدف گرا هستند و برای حرفه خود ارزش زیادی قائل هستند. آنها به تعیین اهداف بلندپروازانه برای خود اهمیت می دهند و هرگز به کمتر از آن رضایت نمی دهند. در سطح شخصی، آنها دوباره دوست دارند اهدافی را تعیین کنند، به عنوان مثال در مورد سلامتی و عشق. آنها در همه چیز از جمله ظاهر خود کمال گرا هستند. این گاهی اوقات باعث می شود که آنها چیزهایی را که دارند از دست بدهند، زیرا آنها همیشه آرزوی بیشتری دارند.

تحلیل شخصیت بر اساس سبک نشستن شما

10 حالت نشستن که منعکس کننده شخصیت فرد است:

1- راست نشستن

oturuş

این نشان می دهد که فرد مصمم است. او برای آینده برنامه ریزی کرده و در حال اجراست. او دوست ندارد تحت کنترل باشد، برعکس باید کنترل کننده باشد. جایگاه خود را در اختیار دارد و از آن محافظت می کند. او کمی سرسخت است، اما این برای او لازم است تا برنامه های خود را عملی کند.

2- راحت نشستن

rahat oturuş

این شخص برخی از تابوها را در محیط های اجتماعی شکست. او با خودش در صلح است و همیشه نسبت به اطرافیانش مثبت است. او هیچکس را در محیط به عنوان رقیب نمی بیند. دلسوز و همیشه صمیمی. او می تواند برای مدت طولانی از جایی که نشسته است مشاهده کند.

3- حالت نشسته خمیده

eğilerek oturuş

این شخص احتمالاً فردی نوع دوست است. او به غیر از خودش به دیگران فکر می کند. با اینکه می داند این بد است، نمی تواند در برابر آن مقاومت کند. وقتی صدا زد: “نشنیدم؟” هنگام صحبت به مردم نزدیکتر می شود تا نگوید: مهربان و همیشه مثبت.

4- نشستن ترکیبی پا

birleşik ayak

این شخص بسیار جدی و برنامه ریزی شده است. در نگاه اول، حتی ممکن است در پرسیدن سوال از او تردید کنید. او همیشه برنامه دوم دارد و همیشه از مردم دور است. دائماً محیطی را که در آن قرار دارد بررسی می کند.

5- وضعیت پای ضربدری

çapraz ayak pozisyonu

یک رهبر را در مقابل خود می بینید. او در هر زمان از نمایش ویژگی های رهبری خود دریغ نمی کند. او باید همیشه بالاتر از یک فرد تازه وارد به محیط باشد. به همین دلیل است که او حسود و جاه طلب است.

6- وضعیت نشستن آگاهانه

bacak bacak üstüne

این شخص نیز بسیار راحت است و مکالمه در مورد موضوعی است که او می داند. از روی دست ها می توان گفت همیشه افرادی هستند که او می شناسد. او احساس می کند با دیگران متفاوت است. او افراد دیگر را فیلتر و ارزیابی می کند.

7- وضعیت نشستن ثابت

kararlı oturuş

این شخص بسیار جدی است. شخصیت او قوی و بسیار مصمم است. او هرگز اولین کسی نیست که مکالمه را آغاز می کند. او همیشه به سؤالات پاسخ می دهد و سؤالات جدیدی نمی پرسد.

8- موقعیت پنهان شدن دست

elleri saklama

این شخص بسیار مهربان است. او آنقدر درک دارد که اشتباهات طرف مقابل را نادیده بگیرد و فراموش کند. اما پنهان کردن دستان او باعث ایجاد بی اعتمادی در طرف مقابل می شود. این باعث می شود شخصیت او سبک به نظر برسد.

9- دست روی زانو…

eller dizlerde

این شخص روحیه رهبری نیز دارد، اما ترجیح می دهد به جای رهبری، رهبر نباشد. او فقط نظرات خود را بیان می کند و افرادی را که دوستشان دارد راهنمایی می کند. او احساس متفاوتی دارد و می داند که دیگران نیز متفاوت به او نگاه می کنند. روی موضوعات تمرکز دارد.

10- دستهای متحد نشسته

oturuş pozisyonu

این شخص بسیار احساساتی است. او مراقب است که هنگام نزدیک شدن به مردم بسیار مراقب باشد. او از تنها ماندن بسیار می ترسد.

تصویر 16 حیوان پنهان را پیدا کنید: آیا ضریب هوشی شما بالای 130 است؟ || ما را دنبال کنید: فیس بوک ، تویتر، <اینستاگرام < /h3>

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا