درهم برهم

آیا می توانید قلب را در تصویر در 9 ثانیه پیدا کنید؟

آیا می توانید قلب را در تصویر در 9 ثانیه پیدا کنید؟

چالش جستجو و یافتن ابزاری عالی برای آزمایش مهارت‌های مشاهده شماست. آیا می خواهید بدانید که مهارت های مشاهده شما چقدر خوب است؟ سپس قلب را در این تصویر در 9 ثانیه پیدا کنید.

ara bul kalbi

پاسخ زیر – یافتن چیزی یا شیء پنهان در یک تصویر اساس پازل جستجو و یافتن است. شرکت کنندگان در این فعالیت مدت زمان مشخصی برای یافتن چیز یا شیء موجود در تصویر دارند. در چند ثانیه می توانید قلب پنهان را پیدا کنید؟

این یکی از بهترین تکنیک ها برای تعیین میزان دقت شماست. افرادی که به جزئیات توجه زیادی دارند، می توانند در چنین کارهای دشواری موفق شوند.

در 9 ثانیه قلب را در تصویر پیدا کنید

می توانید این فعالیت را به صورت فردی یا گروهی امتحان کنید، عالی است. این به شما کمک می کند تا سطح مهارت های مشاهده خود را به صورت جداگانه تعیین کنید و می تواند در شناسایی مهارت های مختلف مشاهده در بین اعضای گروه مفید باشد. عالی به نظر می رسد، درست است؟ آیا می خواهید توجه خود را به جزئیات آزمایش کنید؟ بیایید شروع کنیم.

می توانید قلب را پیدا کنید؟

تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا یک میز گل را نشان می دهد که در آن می توانید گل های مختلف را ببینید. جایی که یک گل وجود دارد یک پروانه وجود دارد و در این تصویر سه پروانه را مشاهده می کنید. حشرات دیگری نیز وجود دارند.

با این حال، چالش شما این است که یک قلب را در تصویر پیدا کنید و 9 ثانیه برای انجام آن فرصت دارید. این یک چالش آسان است و فردی با مهارت های مشاهده خوب حدود 9 ثانیه طول می کشد تا قلب را در میان گل ها پیدا کند. قلب را دیده ای؟ توجه خود را بر روی تصویر متمرکز کنید و ببینید آیا می توانید قلب را تشخیص دهید. عجله کنید، زمان در حال اتمام است.


پاسخ:

زمان تمام شده است. چند نفر از شما قلب را در تصویر یافتید؟ آیا به دنبال راه حلی هستید؟ قلب در سمت چپ تصویر، کمی بالاتر از مرکز تصویر دیده می شود.

cevap kalp

محل قلب را در بالا علامت گذاری کردیم.

آیا می توانید تخم مرغ پنهان شده را پیدا کنید در تصویر؟

<پانویس>

d8a2db8cd8a7 d985db8c d8aad988d8a7d986db8cd8af d982d984d8a8 d8b1d8a7 d8afd8b1 d8aad8b5d988db8cd8b1 d8afd8b1 9 d8abd8a7d986db8cd987 d9be 652ef08494aa7

مرکز خبری مجله ایندیگو | مجله Indigo یک سازمان رسانه ای مستقل است که 18 سال است که منتشر می کند. با رویکرد انتشار بی طرفانه بدون به خطر انداختن اصول آن کار می کند.
مجله İndigo که در سال 2005 تأسیس شد، روزانه در یک محیط کاملا دیجیتالی از طریق وب سایت indigodergisi.com منتشر می کند. در حالی که این اولین مجله خبری اینترنتی ترکیه است، به طور مداوم همراه با تمام تحریریه ها و خوانندگان خود در حال توسعه است. هدف مجله Indigo این است. برای افزایش آگاهی با زیر سوال بردن روند و تابوها و ایجاد افکار عمومی. چشم انداز؛ برای کمک به تغییر مثبت جامعه با توسعه آگاهی مسئولیت اجتماعی در خوانندگان آن. ارزشهای اصلی؛ صادق، محتاط، صلح طلب و آگاه به مسئولیت های اجتماعی.
مجله Indigo به عنوان یکی از نشریات معتبر اینترنتی ترکیه؛ آزادی ارتباطات را به عنوان حق عموم برای آگاهی از حقایق می پذیرد. این سازمان متعهد می شود که از اصول حرفه ای مطبوعات و اعلامیه حقوق و مسئولیت های روزنامه نگاران ترکیه پیروی کند. علاوه بر این، اعلامیه جهانی حقوق بشر را پذیرفته و در محتوای انتشار خود این اعلامیه را مورد توجه قرار می دهد. بر این اساس، به برابری و آزادی همه افراد بدون در نظر گرفتن نژاد، رنگ، جنسیت، زبان، مذهب، سیاسی یا هر خاستگاه ملی یا اجتماعی دیگر، ثروت، تولد یا هر تمایز دیگر معتقد است.
مجله نیلی بر خلاف منافع جمهوری ترکیه؛ این شامل هیچ مقاله ای نمی شود که حیثیت و ارزش های ملی ما را تحقیر، تحقیر کند یا ممکن است به آن لطمه بزند. از یک رویکرد انتشار شفاف پشتیبانی می کند که اصول آن را به خطر نمی اندازد. هر گروه ذینفع، سازمان، ایدئولوژی، سیاسی یا مذهبی؛ بخشی از هیچ تشکیلاتی نیست. ایده هایی که ستون نویسان ما نوشته اند، افکار آزاد خودشان است. مجله Indigo در محدوده خط مشی انتشار خود ارزیابی می شود و تا زمانی که با اصول نشر مغایرت نداشته باشد با تشویق آزادی اندیشه و بیان منتشر می شود. مجله Indigo صحت تمام اطلاعاتی را که ارائه می کند تایید و بررسی می کند. اهمیت زیادی برای اعتبار این اطلاعات قائل است.

< meta itemprop ="datePublished" content="2023-01-02T14:47:32+03:00"/>< meta itemscope="" itemprop="mainEntityOfPage" itemtype="https://schema.org/WebPage" itemid="https://indigodergisi.com/2023/01/resimdeki-kalbi-9-saniyede-bulılır- misiniz/ "/>

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا