درهم برهم

چند دایره در تصویر وجود دارد؟ فقط نوابغ می توانند آن را در 9 ثانیه پیدا کنند

چند دایره در تصویر وجود دارد؟ فقط نوابغ می توانند آن را در 9 ثانیه پیدا کنند

معما برای تست ضریب هوشی: فقط افرادی که هوش نابغه دارند می توانند این معما را در 9 ثانیه حل کنند. آیا می توانید ببینید چند دایره در تصویر وجود دارد؟

resimde kaç daire

پازلی برای تست ضریب هوشی: این پازل هوشی راهی سرگرم کننده برای آزمایش سطح هوش در حین تست هوش است. در این نوع از پازل IQ، شما باید مسئله را با دقت تجزیه و تحلیل کنید و با استفاده از مهارت های تحلیلی و استدلال منطقی خود به پاسخ برسید. فکر می کنید چند آپارتمان در تصویر وجود دارد؟

قبل از اینکه به پاسخ زیر نگاه کنید، دایره ها را بشمارید و تصمیم خود را بگیرید.

پازل های مغزی عنصر سرگرم کننده ای را به پازل ها اضافه می کنند و به این ترتیب، پازل ساده جالب تر. . از آنجایی که پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود، باید خلاقانه فکر کنید تا به راه حل برسید. ما یک پازل جالب پیدا کردیم که در آن باید تعداد دایره ها را در تصویر مشخص کنید.

اکنون به تصویر دقت کنید

kaç daire

پازل برای تست هوش: فقط یک نابغه می تواند تعداد دایره های موجود در تصویر را تشخیص دهد!

شما باید تعیین کنید که چند دایره به هم پیوسته در تصویر وجود دارد. این پازل از بینندگان می پرسد “چند دایره وجود دارد؟” این سوال را مطرح می کند.

در اینجا گزینه ها وجود دارد:

circles

نکته: در تصویر می‌توانید یک دایره بزرگ را ببینید که دایره‌های کوچک‌تری در داخل آن تعبیه شده است. بنابراین، هنگام شمارش تعداد کل دایره ها در تصویر، باید فاصله بین دایره های سیاه را بررسی کنید.

پاسخ

پاسخ بسیار ساده اما دشوار است، بنابراین قبل از پاسخ دادن به این معما باید به تصویر با دقت نگاه کنید. به عنوان سرآغاز، پاسخ‌های این بازی فکری درست در زیر سوال داده شده است، بنابراین مطمئن شوید که زیاد دور نروید و تقلب نکنید!

آیا تعداد دایره ها را در 9 ثانیه تعیین کردید؟

اگر به دایره های بزرگ و کوچک در تصویر دقت کنید، می توانید تعداد دقیق دایره های موجود در تصویر را تعیین کنید. در مجموع 5 دایره سیاه و 4 دایره صورتی در داخل آنها وجود دارد.

پاسخ: بنابراین، پاسخ به این مسابقه ذهنی این است که در مجموع 9 دایره در تصویر وجود دارد.

cevap

این پازل مغزی راه سرگرم کننده دیگری برای آزمایش ضریب هوشی شماست. با این حال، انجام یک تست هوش واقعی یک راه خوب برای اطلاع از سطح IQ شما است.

به مدت 10 ثانیه به تصویر نگاه کنید و به من بگویید ابتدا چه چیزی را می بینید

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا