درهم برهم

ضریب هوشی کسانی که 15 گربه پنهان شده در تصویر را پیدا می کنند بسیار بالاست!

ضریب هوشی کسانی که 15 گربه پنهان شده در تصویر را پیدا می کنند بسیار بالاست!

15 گربه پنهان در تصویر وجود دارد! فقط کسانی که هوش سطح بالایی دارند می توانند گربه های پنهان را در 11 ثانیه پیدا کنند!

resimde gizli

تست IQ توهم نوری: افراد با هوش بالا می توانند 15 گربه پنهان شده در تصویر را در اتاق نشیمن تشخیص دهند. آیا تمام گربه های پنهان را در ۱۱ ثانیه شناسایی کردید؟

مطالعات انواع بسیاری از توهمات نوری از جمله توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی را نشان داده اند. توهم نوری تصویری است که ذهن را تغییر می‌دهد و شکل را تغییر می‌دهد از یک شی، نقاشی یا شخصی که نحوه درک مغز از اشیاء را به چالش می‌کشد. این یک واقعیت است که یک مغز انسان عادی می تواند به وقایع یا تصاویر به گونه ای متفاوت نگاه کند و از هر زاویه ادراک متفاوتی ایجاد کند.

تصویرهای توهم نوری نیز بخشی از حوزه روانکاوی هستند زیرا تا حدودی در مورد چگونگی روشن کردن آن توضیح می دهند. شما چیزها را درک می کنید چنین تصویر هوشمندانه ای را می توان در تصویری مشاهده کرد که در آن 15 گربه در اتاق نشیمن پنهان شده اند.

آیا می توانید 15 گربه پنهان شده در تصویر را پیدا کنید؟

تصویر بالا یک توهم نوری است که یک دختر و یک پسر را در اتاق نشیمن نشان می دهد. در تصویر پسر شمع روشن می کند و دختر کنار میز ایستاده است. اما 15 گربه دیگر در داخل اتاق نشیمن پنهان شده اند. تصویر از بینندگان می پرسد: “چند گربه را می توانید تشخیص دهید؟” او می پرسد.

آیا فکر می کنید هوش بالاتر از حد متوسط ​​دارید؟ خب، ادعا شد که افراد با هوش بالا می توانند 15 گربه را در 11 ثانیه ببینند.

آیا می توانید گربه های پنهان را پیدا کنید؟

تصویر هزاران بزرگسال را گیج کرد زیرا آنها سعی کردند چهره پنهان گربه ها را در این توهم نوری پیدا کنند. مطالعات نشان می‌دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل‌های دشوار تمرین دهید، باهوش‌تر می‌شوید.

تحقیقات نشان می‌دهد که توهمات نوری اغلب بینش‌های شگفت‌انگیزی در مورد نحوه عملکرد مغز ما ارائه می‌دهند. ترکیب خاصی از رنگ‌ها، نورها و الگوها می‌تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به‌طور بصری درک کند. به من بگویید، آیا 15 گربه را دیده اید که در داخل این تصویر توهم نوری پنهان شده اند؟

پاسخ

پازل هوش:

تشخیص همه 15 گربه دشوارتر است زیرا آنها به طرز هوشمندانه ای پشت اشیاء در اتاق نشیمن پنهان می شوند. برای راحتی شما، ما 15 گربه پنهان را در تصویر زیر علامت گذاری کرده ایم:

15 kedi cevap

چگونه مشت خود را گره کنید ? تست شخصیت

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا