درهم برهم

آیا می توانید اعداد پنهان شده در تصویر را پیدا کنید؟

آیا می توانید اعداد پنهان شده در تصویر را پیدا کنید؟

توهم نوری یکی از تست های هوش است که در آن افراد سعی می کنند اشیاء پنهان را پیدا کنند. در این تست هوش 3 عدد مختلف مخفی وجود دارد. افراد با هوش بصری بالا می توانند تمام اعداد را در کمتر از 10 ثانیه ببینند.

resimde rakamlar

سوالات تست توهم نوری و شخصیت: آیا می توانید اعداد پنهان در تصویر را پیدا کنید؟

سؤال 1: آیا می‌توانید اعداد پنهان را در تصویر بالا ببینید؟

در این تست که یک تست هوش با توهم نوری است، 3 عدد مختلف در تصویر پنهان شده است. اگرچه چشمان بیشتر افراد هنگام تلاش برای یافتن همه اعداد خسته می‌شود، اما افراد با هوش بصری بالا می‌توانند در کمتر از 10 ثانیه همه اعداد را انتخاب کنند.

برای کسانی که نمی‌توانند اعداد پنهان در تصویر را پیدا کنند. ، ما راه حل را برای شما در پایان سوالات خود به اشتراک گذاشته ایم.


سوال 2: اعداد پنهان در تصویر را پیدا کنید

gizli sayılar

این آزمون را برای بررسی وضوح بصری و مهارت های شناختی خود انجام دهید. اعداد پنهان شده در تصویر منشوری را پیدا کنید. فقط 5% از افراد می توانند اعداد پنهان را در عرض 4 ثانیه پیدا کنند.

بازی فکری پازلی است که معمولاً به جای فرمول‌های ریاضی به خلاقیت و مهارت‌های مشاهده‌ای عالی نیاز دارد. این بازی فکری قطعا ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند، چابکی ذهنی را افزایش می دهد و به مشکلات حافظه کوتاه مدت کمک می کند.


سوال 3: چند عدد در تصویر وجود دارد؟

در مجموع چند عدد در تصویر ایجاد شده با ترکیب چند عدد زیر وجود دارد؟

kaç rakam

نکته: سعی کنید آن را با نگاه وارونه پیدا کنید.


سوال 4: سوال منطقی

کدام یک از موارد زیر نمای بالا (از دید پرنده) از هرم رنگی در بالای تصویر زیر است؟

mantık sorusu


BONUS – سوال 5: چند عدد در تصویر می بینید؟

zeka testi

تصویر آبی و سفید چرخان حاوی اعداد زیادی است. چند تا از آنها را می توانید ببینید؟



پاسخ‌ها:

1. پاسخ سوال:در تصویر اعداد 8-5-3 وجود داشت.

gizli rakamlar


2. پاسخ به سوال:اعداد موجود در تصویر 5-9-7-8 هستند

5978


3. پاسخ سوال:در کل 10 عدد در تصویر وجود دارد. چطور؟ تصویر زیر را ببینید:

kaç rakam cevabı

اعداد 5-0-7 کمی گمراه کننده هستند. اگر توانستید 7 عدد پیدا کنید، آفرین!


4. پاسخ به سوال:3. یک گزینه است.

d8a2db8cd8a7 d985db8c d8aad988d8a7d986db8cd8af d8a7d8b9d8afd8a7d8af d9bed986d987d8a7d986 d8b4d8afd987 d8afd8b1 d8aad8b5d988db8cd8b1 d8b1 652eeb29c9466


پاداش – پاسخ به سوال 5: تجزیه و تحلیل تست شخصیت

ممکن است برای برخی از شما تعجب آور باشد، اما در کل می توانید 11 عدد را در تصویر ببینید. اما مهم نیست که چند عدد را می بینید زیرا این یک سوال تست شخصیت بود.

چند عدد را دیدید؟

اگر 5 عدد را دیدید:اگر از آن دسته افرادی هستید که به طور کلی چیزها را در تصویر بزرگ می بینید. شما علاقه ای به جزئیات و پیشینه وقایع ندارید و به آنچه می بینید اعتقاد دارید. طبیعت عجولانه شما گاهی مانع از تفکر می شود. با این حال، وقتی متفکرانه عمل می کنید، شخصیتی دارید که اطرافیانتان را شگفت زده می کند.

اگر 7 عدد را مشاهده کردید:شما قدرت تحلیلی دارید و دوست دارید ارزیابی کنید. شما عموماً با ایده های منطقی خود در محیط هایی که حضور دارید جلب توجه می کنید. این نه تنها اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد، بلکه تحسین اطرافیانتان را نیز افزایش می دهد.

اگر 3 عدد می بینید:طرف شما که دوست دارد سریع زندگی کند، گاهی شما را به اشتباه می کشاند. شما سریع تصمیم می گیرید و بعداً پشیمان می شوید. هوش کلامی شما برتر از هوش عددی شماست.

اگر عدد 11 را مشاهده کردید:احتیاط دارید، عجولانه تصمیم نگیرید و دوست ندارید ریسک کنید. همانطور که قدرت تجزیه و تحلیل شما بهبود می یابد، هوش تیزبینی دارید. شما با اعداد خوب هستید و احتمالاً بیشتر چیزهایی که شامل اعداد هستند را دوست دارید. به دلیل دیدگاه شما نسبت به رویدادها، اطرافیان شما قطعا از شما مشاوره می گیرند. اگر جایی اشتباهی وجود داشته باشد، تقریباً غیرممکن است که آن را نبینید.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا