12 کاری که شما انجام می دهید و دیگران آن را بسیار خسته کننده می دانند

12 کاری که شما انجام می دهید و دیگران آن را بسیار خسته کننده می دانند

انجام این کارها می تواند شما را خسته کننده کند.

A woman with long brown hair and wearing a brown cardigan is seated outdoors, looking attentively towards a bald man in a blue shirt whose back is to the camera. They appear to be engaged in a conversation. A blurred fence and greenery are visible in the background.

آیا زمانی را با مردم گذرانده‌اید و فکر کرده‌اید که همه چیز خوب پیش می‌رود، فقط دیدید که چشم‌های شیشه‌ای و فضا از بین می‌رود؟ یا به طور کلی در جمع از شما دوری می کنند؟ بررسی کنید آیا هر یک از کارهای زیر را انجام می‌دهید، زیرا ممکن است دیگران را حواس‌پرتی کند.

1. بحث طولانی درباره چیزهایی که هیچ کس در اطراف شما به آنها علاقه ندارد.

ما متوجه شدیم: شما واقعاً به دایناسورها، یا بیت کوین یا کراس فیت علاقه دارید، و مایلید اشتیاق خود را با اطرافیان خود به اشتراک بگذارید. با این حال، این بدان معنا نیست که دیگران هم علایق شما را دارند و ممکن است احساس کنند که باید خود را در کنار شما نگه دارند یا از خستگی شدید بمیرند.

2. تکرار همان داستان ها بارها و بارها.

آیا سال‌ها است که همان داستان‌ها را تعریف کرده‌اید، زیرا از زمانی که آن تجربه عالی اتفاق افتاده است، هیچ کاری در زندگی خود انجام نداده‌اید؟ خوب است که می‌خواهید داستان‌ها را به اشتراک بگذارید، اما مردم فقط می‌توانند چندین بار یک چیز را بشنوند، قبل از اینکه به سادگی گوش دادن به آن تبدیل شود. دوباره.

3. نداشتن حس شوخ طبعی، یا بیش از حد جدی بودن.

باور کنید یا نه، افراد کمی از گذراندن وقت با فردی که همیشه جدی است لذت می برند. اگر دائماً در حال تثبیت جنبه‌های منفی احتمالی موقعیت‌ها هستید، یا از دیدن شوخ طبعی در شرایط احمقانه خودداری می‌کنید، دیگران شما را کسل‌کننده می‌دانند و احتمالاً راه‌هایی برای دوری از شما پیدا می‌کنند.

4. همیشه در تلفن خود باشید.

هیچ کس دوست ندارد وقت و انرژی را برای شخصی که با او درگیر نیست یا تلاش های آنها را متقابل نمی کند، سرمایه گذاری کند. وقتی با دیگران وقت می گذرانید، به جای این که احساس کنند برای شما اولویت ندارند، مودبانه گوشی خود را زمین بگذارید و به آنها توجه کامل داشته باشید.

5. همیشه به دنبال یکسانی.

افراد برای جذاب نگه داشتن زندگی به تنوع نیاز دارند، و اگر اصرار داشته باشید که به روال‌های معمولی پایبند باشید، مثلاً همیشه با دوستان خود به یک رستوران بروید و هر بار همان چیزی را سفارش دهید، نزدیکان خود را از خود دور خواهید کرد. همه چیز را با هم ترکیب کنید و به دیگران اجازه دهید تجربیات جدیدی را برای امتحان کردن انتخاب کنند.

6. اجازه دهید همه چیز خیلی بیشتر از آنچه نیاز است ادامه یابد.

اگر می‌خواهید چیزی را که برایتان جذاب بود به اشتراک بگذارید بسیار خوب است، اما اصرار بر اینکه دیگران به تماشای چیزی که به آن علاقه‌ای ندارند ادامه دهند، اشک آنها را خسته می‌کند. همین امر در مورد پایان ندادن گردهمایی ها یا فعالیت های اجتماعی زمانی که انرژی شروع به کاهش می کند و مردم فقط می خواهند به خانه بروند نیز صدق می کند.

7. بیش از حد تکراری بودن.

گفتن یک عبارت یا شوخی کردن مکرر در طول مکالمه، خیلی سریع تلاش می کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که می گویند “این چیزی است که او گفت!” پس از اینکه اطرافیانتان حتی معمولی ترین جملات را بیان می کنند، مردم خیلی زود صبرشان را با شما از دست می دهند.

8. بی وقفه از مشکلات خود شکایت می کنید اما هیچ کاری برای آنها انجام نمی دهید.

چند چیز به اندازه کسی که دائماً از یک موضوع شکایت می کند اما هیچ تلاشی برای تغییر یا بهبود وضعیت خود نمی کند، تلاش می کند. هیچ کس نمی خواهد صدای گریه شما را در مورد همان چیزی که در طول یک دهه گذشته ناله کرده اید بشنود.

9. “بله” بودن.

مردم برای اصالت ارزش قائل هستند و به زودی از کسی که سر تکان می دهد و با آنچه دیگران می گویند موافق است خسته می شوند. اشکالی ندارد که موافق نباشید و هر دو دیدگاه اصلی و بالقوه بحث برانگیز را ارائه دهید. اگر این کار را نکنید، به سادگی برای اطرافیانتان مانند یک آینه رفتار می کنید و آنها را بیش از حد کلام خسته می کنید.

10. رفتن به حالت “سخنرانی”.

آیا قبل از آموزش در مورد آن موضوع، در مورد آشنایی افراد با آن موضوع می‌پرسید؟ یا می پرسی آیا اصلاً به آن موضوع علاقه ای دارند؟ قبل از اینکه با آنها مانند یک مخاطب اسیر رفتار کنید، ابتدا با افراد تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها به موضوعی علاقه مند هستند یا خیر.

11. ناراحتی و نگرانی دائمی که نیاز به اطمینان دارد.

بیشتر مردم گاهی مضطرب می شوند و نیاز به اطمینان دارند، اما کسانی که نگران همه چیز اطراف خود هستند و نیاز به آرامش دائمی از محافل اجتماعی خود دارند، می توانند اعصاب مردم را به هم بریزند. چند چیز به اندازه نیاز دائمی کسی که بر فعالیت های اجتماعی مشترک تأثیر می گذارد خسته کننده است.

12. وادار کردن دیگران به انتظار.

این امر اجتناب ناپذیر است که گاه و بیگاه تأخیرها اتفاق بیفتد، اما اگر دائماً اطرافیان خود را مجبور می کنید که منتظر بمانند، زیرا با مدیریت زمان وحشتناک هستید، آنها خیلی زود خسته و رنجیده می شوند. مطمئن شوید که خیلی زودتر از زمان‌های حرکت برنامه‌ریزی شده یا زمان ملاقات آماده شده‌اید تا از این امر جلوگیری کنید.

خروج از نسخه موبایل