چطوری میشه

از کدام طرح وردپرس باید استفاده کنید؟ (پاسخ کارشناس)

از کدام طرح وردپرس باید استفاده کنید؟ (پاسخ کارشناس)

آیا به برنامه های وردپرس نگاه می کنید و نمی توانید بفهمید که از کدام یک استفاده کنید؟

شرکت های زیادی وجود دارند که طرح های مختلف وردپرس را ارائه می دهند که انتخاب گزینه مناسب برای وب سایت شما دشوار می شود.

در این راهنما، ما به شما کمک می‌کنیم تصمیم بگیرید که از کدام طرح وردپرس استفاده کنید و چگونه برنامه‌های مختلف را برای نیازهای خود مقایسه کنید.

Choosing the best WordPress plan for your website

متداول ترین انواع پلن های وردپرس

WordPress محبوب ترین سازنده وب سایت در جهان. بسیاری از شرکت‌های مختلف برنامه‌های میزبانی وردپرس را با انواع خدمات و ویژگی‌های مختلف ارائه می‌دهند.

وقتی می‌گوییم وردپرس، در مورد نرم‌افزار محبوب WordPress.org صحبت می‌کنیم و نه فقط WordPress.com، که در واقع یکی از گران‌ترین خدمات میزبانی وبلاگ است.

لطفاً راهنمای ما در مورد تفاوت بین وردپرس خود میزبانی شده در مقابل وبلاگ رایگان WordPress.com.

برای توضیح آسان انواع مختلف راه حل های میزبانی وردپرس، ما آنها را در پرکاربردترین برنامه های وردپرس دسته بندی کرده ایم:

  1. طرح‌های وردپرس خود میزبانی مشترک – برای وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های کوچک مناسب است.
  2. برنامه‌های میزبانی مدیریت شده وردپرس – برای وب‌سایت‌های بزرگ‌تر مناسب است.
  3. طرح‌های وردپرس با میزبانی کامل – بسیار گران است – توصیه نمی‌شود.

اکنون، هر یک از این طرح‌های وردپرس را می‌توان بیشتر دسته‌بندی کرد.

به این دلیل است که شرکت‌های میزبان وردپرس سعی می‌کنند برنامه‌های خود را با ویژگی‌ها و سطوح مختلف خدمات ایجاد کنند. بعداً در این مقاله، به آن گزینه‌ها نیز خواهیم پرداخت.

بیایید نگاهی به رایج ترین برنامه های وردپرس در دسترس و انواع وب سایت که می توانید با آنها (با کمترین هزینه) بسازید.

طرح های وردپرس خود میزبانی مشترک

Shared WordPress plans

طرح های خود میزبان مشترک وردپرس محبوب ترین راه حل هاست برای مبتدیان است. آنها مقرون به صرفه، انعطاف پذیر و آسان برای مدیریت هستند، بنابراین می توان آنها را برنامه های شروع وردپرس نیز نامید.

دلیل هزینه کم آنها بسیار ساده است. این برنامه ها به شما امکان می دهد منابع میزبانی را با سایر مشاغل کوچک / کاربران فردی به اشتراک بگذارید.

بیشتر وب‌سایت‌ها در ابتدای راه‌اندازی نیازی به پلن‌های گران‌تر وردپرس ندارند. اگر به تازگی یک وبلاگ راه اندازی می کنید یا یک وب سایت کسب و کار کوچک راه اندازی می کنید، برنامه های میزبانی مشترک کاملاً کافی هستند.

حتی می‌توانید از این طرح‌ها برای یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید.

معایب طرح وردپرس خود میزبان مشترک

استفاده از طرح مشترک وردپرس خود میزبان دو نقطه ضعف بزرگ دارد.

اولاً، شما منابع سرور محدودی دارید زیرا این برنامه‌ها برای وب‌سایت‌های راه‌اندازی ساخته شده‌اند. این طرح‌ها هزینه ساخت یک وب‌سایت را کاهش می‌دهند، بنابراین می‌توانید آن پول را برای رشد کسب‌وکارتان خرج کنید.

وقتی شروع به ساختن کردید پول آنلاین، می توانید به راحتی به یک طرح وردپرس قدرتمندتر ارتقا دهید.

بیشتر شرکت های میزبانی مشترک چندین سطح ارتقاء را با منابع بیشتر ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید به

عیب دیگر نگهداری وب سایت است. شما مسئول نصب به‌روزرسانی‌های وردپرس، ایجاد پشتیبان گیری و غیره.

با این حال، استفاده از وردپرس فوق‌العاده آسان است و میلیون‌ها کاربر مبتدی غیرمتخصص به راحتی وب‌سایت‌های خود را بدون هیچ مهارت فنی (با استفاده از ابزارهای اشاره و کلیک) مدیریت می‌کنند.

کدام طرح مشترک وردپرس برای من مناسب است؟

صدها شرکت وجود دارند که طرح های مشترک وردپرس را ارائه می دهند. رقابت در این صنعت شدید است، بنابراین انتخاب های موجود می توانند به راحتی یک کاربر مبتدی را تحت تأثیر قرار دهند.

به همین دلیل است که ما این تحقیق را برای شما انجام دادیم.

ما برای همه شرکت‌های برتر میزبانی وردپرس ثبت‌نام کردیم و خدمات و عملکرد آنها را به طور کامل آزمایش کردیم.

راهنمای کامل ما را در مورد انتخاب بهترین هاست وردپرس< /a> برای وب سایت خود برای تجزیه کامل برنامه ریزی کنید.

اگر تازه شروع کرده اید، را توصیه می کنیم Bluehost. آنها یکی از بزرگترین شرکت های میزبانی در جهان و ارائه دهنده میزبانی وردپرس هستند.

Bluehost website
از کدام طرح وردپرس باید استفاده کنید پاسخ کارشناس 1

Bluehost همچنین به کاربران WPBeginner تخفیف سخاوتمندانه ای برای میزبانی با نام دامنه رایگان و گواهی SSL رایگان ارائه می دهد. اساساً، می‌توانید فقط با 2.75 دلار در ماه شروع کنید.

→ برای ادعا اینجا را کلیک کنید این پیشنهاد انحصاری Bluehost ←

دیگر مدعیان برتر در این دسته Hostinger و SiteGround.

Hostinger بهتر است اگر شما بودجه کم SiteGround هزینه کمی بیشتر دارد اما ارزش برتر را ارائه می دهد برای پول خود با پشتیبانی عالی و فناوری پیشرو در صنعت.

می‌توانید با ارزان‌ترین طرح‌های آنها شروع کنید و همه ویژگی‌های قدرتمند وردپرس را بدون پرداخت هزینه‌های بالای یک طرح وردپرس با میزبانی کامل دریافت کنید.

این یک ارزش فوق‌العاده است که بسیاری از مبتدیان تا زمانی که برای طرح‌های ممتاز بیشتر پرداخت نکرده باشند، آن را کشف نمی‌کنند.

پاداش: برای راه اندازی وبلاگ به کمک نیاز دارید؟ تیم متخصص ما می توانند به صورت رایگان در راه اندازی وبلاگ شما کمک کنند. جزئیات را در سرویس راه اندازی رایگان وبلاگ وردپرس ما ببینید.

اکنون، چه اتفاقی می‌افتد وقتی کسب‌وکار شما رشد می‌کند و وب‌سایت شما ترافیک زیادی دریافت می‌کند، بیش از 100000 بازدیدکننده در ماه؟

سپس، نوع بعدی طرح وردپرس برای مطابقت با این الزامات مناسب است.

برنامه های مدیریت شده وردپرس

Managed WordPress plans

برنامه های مدیریت شده وردپرس مانند یک سرویس نگهبان هستند که در آن تمام جنبه های فنی اجرای وردپرس توسط میزبان مدیریت می شود.

آنها امنیت وردپرس، به‌روزرسانی‌ها، سرعت وب‌سایت را مدیریت می‌کنند. ، پشتیبان گیری و مقیاس پذیری.

این برنامه‌ها شامل پشتیبانی ممتاز از مهندسین وردپرس آگاه تر است. مانند این است که تیم کوچک توسعه دهندگان شما مراقب نگهداری وب سایت شما باشند.

چه زمانی و چه کسی به برنامه مدیریت شده وردپرس نیاز دارد؟

بیشتر وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارهای مبتدی در ابتدا هیچ درآمدی کسب نمی‌کنند. ممکن است توجیه هزینه های مرتبط با برنامه های مدیریت شده وردپرس برای آنها دشوارتر باشد.

با این حال، اگر با یک برنامه مشترک شروع به کار کرده اید و اکنون وب سایت شما درآمد و ترافیک کافی را به ارمغان می آورد، ارتقا به یک طرح وردپرس مدیریت شده می تواند ایده خوبی باشد.

معایب انتخاب طرح مدیریت شده وردپرس

یک نقطه ضعف آشکار قیمت گذاری است. برنامه های مدیریت شده وردپرس گران هستند.

طرح پایه معمولاً حدود 29 دلار در ماه شروع می شود. با این حال، اگر آن را با استخدام یک برنامه نویس تمام وقت یا مدیر وب سایت، در این صورت هنوز هم کمی ارزان تر خواهد بود.

معایب دیگر محدودیت ها و کنترل است. ارائه دهندگان میزبانی مدیریت وردپرس به کنترل دقیق تری بر روی آنچه می توانید روی پلتفرم نصب کنید نیاز دارند تا از پایداری آن اطمینان حاصل کنند.

این بدان معناست که شما فقط می توانید از وردپرس در سایت خود استفاده کنید، که برای اکثر کاربرانی که سایت خود را با وردپرس می سازند مشکلی نیست.

همچنین ممکن است برخی از افزونه‌های وردپرس را که به کاهش سرعت وب‌سایت‌ها معروف هستند، ممنوع کنند.

کدام طرح وردپرس مدیریت شده برای من مناسب است؟

صنعت مدیریت وردپرس در چند سال اخیر رشد زیادی داشته است. شرکت های زیادی وجود دارند که برنامه های مدیریت شده وردپرس را با ویژگی های مشابه ارائه می دهند.

ما تصمیم گرفتیم آنها را آزمایش کنیم و در محبوب ترین شرکت های مدیریت شده وردپرس ثبت نام کردیم.

می‌توانید در راهنمای ما درباره انتخاب بهترین میزبانی مدیریت شده وردپرس برای مقایسه کنار هم.

ما WP Engine را به عنوان توصیه می کنیم بهترین ارائه دهنده میزبانی وردپرس مدیریت شده.

WP Engine

WP Engine یکی از پیشگامان در فضای میزبانی مدیریت شده وردپرس است و یک پلت فرم قوی با گزینه های پشتیبانی عالی ارائه می دهد.

به‌علاوه، کوپن WP Engine ما به شما چهار ماه رایگان می‌دهد برنامه های سالانه.

گزینه‌های جایگزین: SiteGround و وب مایع هر دو برنامه های مدیریت شده وردپرس عالی را ارائه می دهند.

طرح‌های وردپرس با میزبانی کامل

Fully hosted WordPress plans
از کدام طرح وردپرس باید استفاده کنید پاسخ کارشناس 2

این برنامه‌های میزبانی نسخه کمی سفارشی‌سازی شده از پلتفرم وردپرس را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد انواع خاصی از وب‌سایت‌ها را ایجاد کنید.

شما نمی توانید از وردپرس به روشی که معمولاً در یک پلت فرم خود میزبان استفاده می کنید استفاده کنید. شما محدود به ویژگی های ارائه شده توسط پلتفرم هستید که بر اساس طرحی که انتخاب می کنید متفاوت است.

چه کسی به یک طرح وردپرس کاملا میزبانی شده نیاز دارد؟

اگر نیاز به ایجاد سریع یک وب سایت دارید و نگران کسب درآمد با آن نیستید، یک طرح وردپرس با میزبانی کامل می تواند گزینه خوبی باشد.

همچنین می توانید بدون خرید نام دامنه به صورت رایگان شروع به کار کنید. این گزینه خوبی برای مجلات شخصی، وب سایت های خانوادگی، عکس های سفر و موارد دیگر است.

معایب طرح وردپرس با میزبانی کامل

شما کنترل محدودی بر وب سایت خود دارید. شما فقط می توانید از ویژگی های موجود برای طرح خود استفاده کنید و نمی توانید آنها را به تنهایی گسترش دهید.

همچنین گزینه های کمتری برای کسب درآمد از محتوای خود دارید. حتی اگر برای یک حساب تجاری پرداخت کنید، گزینه‌های شما برای رشد کسب‌وکارتان انعطاف‌پذیری کمتری نسبت به طرح وردپرس خود میزبانی می‌کنند.

کدام طرح وردپرس با میزبانی کامل برای من مناسب است؟

Fully hosted WordPress plans with WordPress dot com
از کدام طرح وردپرس باید استفاده کنید پاسخ کارشناس 3

WordPress.com است بزرگترین شرکت از این دست آنها یک طرح وردپرس رایگان را ارائه می دهند و به شما امکان می دهند با استفاده از زیر دامنه wordpress.com یک وب سایت ایجاد کنید.

طرح‌های پولی از 4 دلار در ماه شروع می‌شوند که سالانه صورت‌حساب می‌شود. طرح کسب و کار آنها 25 دلار در ماه است و طرح تجارت الکترونیک آنها 45 دلار در ماه است که هر دو صورتحساب سالانه دارند.

شما توانایی نصب افزونه‌های وردپرس تا زمانی که برای طرح تجاری (25 دلار در ماه) پرداخت کنید.

شما نمی توانید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید تا زمانی که 45 دلار در ماه طرح تجارت الکترونیک را پرداخت کنید.

شما می توانید هر دوی این موارد را با کمتر از 2.75 دلار در ماه با برنامه های میزبانی مشترک وردپرس که در بالا ذکر شد انجام دهید و در عین حال از آزادی های کامل وردپرس لذت ببرید.

چگونه برنامه وردپرس را برای وب سایت خود انتخاب کنم؟

انتخاب طرح وردپرس مناسب برای وب سایت شما به اهداف و بودجه کسب و کار شما بستگی دارد.

اگر تازه شروع کرده اید، Bluehost را توصیه می کنیم . طرح وردپرس خود میزبانی آنها ویژگی های میزبانی قدرتمند وردپرس و دامنه رایگان را تنها با 2.75 دلار در ماه ارائه می دهد.

می‌توانید از آن برای راه‌اندازی یک وبلاگ، ایجاد یک فروشگاه آنلاین، ایجاد یک وب‌سایت تجاری کوچک و موارد دیگر استفاده کنید.

با رشد وب سایت شما، می توانید با عنوان WP Engine یا SiteGround . این به شما امکان می دهد بر روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید و به راحتی متناسب با نیازهای خود مقیاس کنید.

نکته پاداش: برای راه‌اندازی وب‌سایت خود یا نگهداری منظم وردپرس به کمک نیاز دارید؟ نگاهی به WPBeginner Professional Services بیندازید. با هزینه ای اندک، می توانید کارشناسان واقعی وردپرس را استخدام کنید تا از وب سایت شما مراقبت کنند و در عین حال بر رشد کسب و کار خود تمرکز کنید.

اگر در حال حاضر یک تجارت تاسیس شده یا یک وب سایت بزرگ دارید، توصیه می کنیم از مرحله آغازین صرف نظر کنید و برای بهترین تجربه مستقیماً به برنامه های میزبانی مدیریت وردپرس بروید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که از کدام برنامه وردپرس استفاده کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در ایده های کسب و کار آنلاین آسان برای راه اندازی که در واقع پول در می آورند و مقایسه ما با بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی برای افزایش ترافیک وب سایت شما.

پاداش: برای راه اندازی وبلاگ به کمک نیاز دارید؟ می‌توانید از سرویس راه‌اندازی رایگان وبلاگ ما با هر یک از موارد مشترک استفاده کنید. خدمات میزبانی

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا