13 تنظیمات سایت وردپرس که برای موفقیت در سئو بسیار مهم هستند

13 تنظیمات سایت وردپرس که برای موفقیت در سئو بسیار مهم هستند

آیا می‌خواهید در مورد تنظیمات سایت وردپرس که برای موفقیت در سئو بسیار مهم هستند اطلاعات کسب کنید؟

بسیاری از افزونه های مختلف می توانند رتبه بندی موتور جستجوی شما را بهبود بخشند و افراد بیشتری را به وب سایت شما هدایت کنند. با این حال، بسیار مهم است که با تنظیم دقیق تنظیمات سایت وردپرس، پایه های سایت خود را به درستی انجام دهید.

در این مقاله، تمام تنظیمات سایت وردپرس را که برای موفقیت در سئو ضروری هستند، بررسی خواهیم کرد.

>>

چرا تنظیمات سایت وردپرس برای موفقیت در سئو مهم است؟ قوی>

موتورهای جستجو منبع اصلی ترافیک برای اکثر وب سایت ها هستند، بنابراین مهم است که سایت خود را برای سئو بهینه کنید.

نکات، ترفندها، افزونه‌ها و بهترین روش‌های بی‌شماری وجود دارد که می‌تواند رتبه‌بندی موتور جستجوی شما را افزایش دهد. با این حال، تنظیمات اشتباه سایت می تواند تمام تلاش های سئوی شما را کاملاً تضعیف کند و حتی ممکن است وبلاگ وردپرس از نمایش در نتایج جستجو.

اگر برخی از تنظیمات اولیه سایت وردپرس را نادیده بگیرید، تقریباً مطمئناً راه‌های آسان برای تنظیم دقیق سئو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت وردپرس. به‌علاوه، این تنظیمات داخلی هستند، بنابراین نیازی نیست نگران نصب افزونه‌های اضافی باشید، حتی اگر تازه شروع به کار با سئو کرده‌اید، آنها را به یک برد آسان تبدیل می‌کند.

با این گفته، بیایید به تمام تنظیمات سایت وردپرس که برای موفقیت سئو حیاتی هستند نگاه کنیم. به سادگی از پیوندهای سریع استفاده کنید تا مستقیماً به تنظیماتی که می خواهید در مورد آن بیاموزید بروید.

1. مطمئن شوید که سایت شما برای موتورهای جستجو قابل مشاهده است

قبل از اینکه تنظیمات سایت وردپرس را تغییر دهید، مهم است که بررسی کنید موتورهای جستجو می توانند محتوای شما را ببینند. اگر به تازگی یک وب‌سایت ایجاد کرده‌اید یا قبلاً وبلاگ وردپرس خود را خصوصی کرد.

برای انجام این کار، به تنظیمات » خواندن در داشبورد وردپرس بروید. سپس، کادر انتخاب زیر را پیدا کنید: «موتورهای جستجو را از فهرست کردن این سایت منصرف کنید.»

13 تنظیمات سایت وردپرس که برای موفقیت در سئو بسیار مهم هستند 1

اگر کادر علامت زده شده است، علامت آن را بردارید. سپس، روی «ذخیره تغییرات» کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

اکنون، موتورهای جستجو مانند Google برای یافتن وب سایت شما و نشان دادن آن به افرادی که در جستجوی محتوای مشابه شما هستند مشکلی ندارند.

2. پلاگین ها و تم های وردپرس را روی به روز رسانی خودکار تنظیم کنید

موضوعات وردپرس و افزونه‌ها دلیل بزرگی برای محبوبیت وردپرس و داشتن چنین سهم بازار CMS. با این حال، اگر این نرم افزار را به روز نگه ندارید، می تواند به رتبه بندی موتور جستجوی وب سایت شما آسیب برساند.

وقتی آسیب‌پذیری امنیتی در یک طرح زمینه یا افزونه کشف می‌شود، توسعه‌دهنده معمولاً به‌روزرسانی‌ای را منتشر می‌کند که مشکل را برطرف می‌کند و کاربران را ایمن نگه می‌دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع، تم ها و افزونه های قدیمی می توانند سایت شما را در معرض خطر قرار دهند. در واقع، هکرها اغلب وب‌سایت‌هایی را هدف قرار می‌دهند که نسخه‌های قدیمی‌تری از تم‌ها و افزونه های وردپرس.

اگر وب سایت شما هک شود، می تواند تأثیر زیادی بر رتبه بندی و ترافیک شما داشته باشد. موتورهای جستجو مانند Google حتی ممکن است یک وب سایت هک شده را از فهرست آن حذف کنند تا محتوای شما در نتایج جستجوی مرتبط ظاهر نشود.

Google Chrome و سایر مرورگرها حتی اگر بازدیدکنندگان معتقد باشند که سایت شما در معرض خطر قرار گرفته است، حتی اگر با جریمه SEO هنوز.

نرم افزار قدیمی همچنین شانس بیشتری برای ایجاد خرابی، درگیری، و بسیاری دیگر خطاهای رایج وردپرس. حتی ممکن است بر سرعت و عملکرد وب سایت شما تأثیر بگذارد. همه اینها می تواند به سئو سایت شما آسیب برساند.

خبر خوب این است که می‌توانید با استفاده از تنظیمات داخلی وردپرس، تم‌ها و افزونه‌ها را برای به‌روزرسانی خودکار تنظیم کنید. برای دستورالعمل‌های گام به گام، لطفاً راهنمای ما را در چگونه به‌روزرسانی‌های خودکار را برای افزونه‌ها و تم‌های وردپرس فعال کنیم.

3. محتوای خود را با دسته ها و برچسب ها سازماندهی کنید

دسته‌ها و برچسب‌ها به سازماندهی پست‌های شما کمک می‌کنند و یافتن آنچه را که به دنبال آن هستند برای بازدیدکنندگان آسان‌تر می‌کنند. حتی می‌توانید دسته‌ها را به نوع پست سفارشی در وردپرس اضافه کنید.

13 تنظیمات سایت وردپرس که برای موفقیت در سئو بسیار مهم هستند 2

برای دستورالعمل‌های گام به گام، لطفاً به راهنمای مبتدیان ما در نحوه افزودن دسته ها و برچسب ها برای صفحات وردپرس.

دسته‌ها و برچسب‌ها مستقیماً بر سئوی سایت شما تأثیر نمی‌گذارند، اما می‌توانند رتبه‌بندی شما را با بهبود تجربه کاربر و دادن امکانات پیوند داخلی به شما افزایش دهند. با کمک به بازدیدکنندگان در یافتن محتوای مرتبط و جالب، اغلب می‌توانید افزایش بازدید از صفحه و کاهش نرخ پرش در وردپرس.

این یک نشانه قوی است که بازدیدکنندگان از محتوای شما لذت می برند. هنگام رتبه بندی صفحات و پست ها، موتورهای جستجو مانند گوگل سعی می کنند ابتدا بهترین محتوا را نشان دهند. به این ترتیب، هر چیزی که تجربه کاربر را بهبود بخشد و افراد را در سایت شما نگه دارد، می تواند به طور غیرمستقیم سئوی شما را تقویت کند.

پس از اینکه برچسب‌های مرتبط و مفید را به پست‌های وردپرس خود اضافه کردید، ممکن است بخواهید نحوه نمایش این اطلاعات در نتایج جستجو را دقیق تنظیم کنید.

ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از AIOSEO این بهترین افزونه سئوی وردپرس موجود در بازار و به شما کنترل کامل بر برچسب ها و دسته بندی های وردپرس خود می دهد.

13 تنظیمات سایت وردپرس که برای موفقیت در سئو بسیار مهم هستند 3

AIOSEO همچنین می‌تواند موتورهای جستجو را از فهرست‌بندی دسته‌بندی و فهرست‌های آرشیو برچسب‌های وب‌سایت وردپرس شما باز دارد.

به این ترتیب، می توانید از محتوای تکراری جلوگیری کنید، که موتورهای جستجو را سردرگم می کند و آنها را مجبور می کند انتخاب کنند که کدام صفحه تکراری باید بالاتر از دیگری قرار گیرد. این یک اتلاف بودجه خزیدن زیرا موتورهای جستجو زمان خود را صرف تجزیه و تحلیل و نمایه سازی محتوای یکسان می کنند و در عین حال محتوای منحصر به فرد سایت شما را نادیده می گیرند.

13 تنظیمات سایت وردپرس که برای موفقیت در سئو بسیار مهم هستند 4

برای راهنمایی کامل در مورد نحوه ایجاد دسته‌ها و برچسب‌های مناسب SEO، لطفاً به بهترین شیوه های سئو برای مرتب سازی محتوای شما .

4. توضیحات را به صفحات دسته بندی خود اضافه کنید

هر زمان که یک دسته ایجاد می کنید، می توانید یک توضیح اضافه کنید. این در صفحه آرشیو دسته ظاهر می شود و می تواند محتوا را به بازدیدکنندگان معرفی کند.

13 تنظیمات سایت وردپرس که برای موفقیت در سئو بسیار مهم هستند 5

همچنین می‌تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا محتوای دسته را درک کنند و آن را به افرادی که به دنبال محتوایی مانند شما هستند نشان دهد.

برای یک توضیح دسته در وردپرس اضافه کنید، به سادگی به پست‌ها » دسته‌ها بروید.

13 تنظیمات سایت وردپرس که برای موفقیت در سئو بسیار مهم هستند 6

اکنون می توانید نام دسته را تایپ کنید، یک اسلاگ ایجاد کنید و یک دسته والد اختیاری اضافه کنید.

برای افزودن توضیحات، کافی است در قسمت “توضیحات” تایپ کنید.

13 تنظیمات سایت وردپرس که برای موفقیت در سئو بسیار مهم هستند 7

وقتی از اطلاعاتی که وارد کرده اید راضی هستید، روی “افزودن دسته جدید” کلیک کنید.

آیا می خواهید به دسته ای که از قبل وجود دارد، توضیحاتی اضافه کنید؟ سپس، به سادگی روی پیوند «ویرایش» در کنار آن دسته کلیک کنید.

13 تنظیمات سایت وردپرس که برای موفقیت در سئو بسیار مهم هستند 8

سپس می‌توانید ادامه دهید و توضیحی را تایپ کنید.

در نهایت، برای ذخیره تغییرات خود، روی «به‌روزرسانی» کلیک کنید.

هنگام تجزیه و تحلیل صفحات شما، موتورهای جستجو فقط به محتوای صفحه نگاه نمی کنند. در عوض، آنها از عوامل مختلفی برای رتبه بندی و نمایش محتوای شما استفاده می کنند، از جمله ساختار پیوند ثابت.

با بهینه سازی URL های خود، می توانید به موتورهای جستجو کمک کنید تا بفهمند صفحه درباره چیست تا بتوانند آن را در زمان مناسب به افراد مناسب نشان دهند.

توجه: اگر سایت شما بیش از 6 ماه از عمر آن می گذرد، تغییر ساختار پیوند ثابت به احتمال زیاد به سئو سایت شما آسیب می رساند. اگر تصمیم به تغییر پیوندهای دائمی در یک وب سایت معتبر دارید، مهم است که تعویض مسیرهای مناسب را تنظیم کنید.

به طور پیش فرض، وردپرس از نام پست در URL خود استفاده می کند. به عنوان مثال، پستی با عنوان «چگونه وردپرس را نصب کنیم» معمولاً دارای یک URL مانند این است:

www.wpbeginner.com/how-to-install-wordpress

این یک شروع عالی است، اما همچنان ارزش بررسی ساختار پیوند دائمی وب سایت خود را دارد تا مطمئن شوید که برای محتوای شما به خوبی کار می کند.

برای انجام این کار، به تنظیمات » پیوندهای ثابت در داشبورد وردپرس بروید.

13 تنظیمات سایت وردپرس که برای موفقیت در سئو بسیار مهم هستند 9

در اینجا، تمام ساختارهای پیوند ثابت مختلف را که می‌توانید استفاده کنید، مشاهده خواهید کرد:

  • Plain (https://www.wpbeginner.com/?p=123)
    گاهی اوقات “Ugly Permalink” نامیده می شود، این از شناسه منحصر به فرد پست در پایگاه داده وردپرس استفاده می کند. این شناسه هیچ اطلاعاتی در مورد محتوای پست به موتورهای جستجو نمی دهد، بنابراین استفاده از این ساختار پیوند ثابت را توصیه نمی کنیم.
  • روز و نام (https://www.wpbeginner.com/2016/01/22/sample-post/)
    این ماه و سال را به نشانی وب اضافه می‌کند. ممکن است گزینه خوبی برای محتوای حساس به زمان باشد، مانند اخبار وب سایت. با این حال، URL های طولانی ایجاد می کند که ممکن است محتوای شما را قدیمی به نظر برساند. ما این ساختار را به خصوص برای محتوای همیشه سبز توصیه نمی کنیم.
  • Numeric (https://www.wpbeginner.com/archives/123)
    این گزینه از شناسه پست از ردیف موجود در جدول wp_posts پایگاه داده شما استفاده می کند. مشابه ساختار Plain، این اطلاعات برای موتورهای جستجو معنایی ندارد، بنابراین ساختار پیوند دائمی SEO مناسب نیست.
  • نام پست (https://www.wpbeginner.com/sample-post/)
    این از عنوان صفحه یا پست استفاده می‌کند. نام پست انتخاب خوبی برای اکثر وب سایت ها است، به خصوص اگر با استفاده از تحلیلگر سرفصل برای بهبود عناوین خود.
  • سفارشی (https://www.wpbeginner.com/%category%/%author%/%postname%/)
    یک ساختار سفارشی که از برچسب‌های مختلف استفاده می‌کند خوب است اگر محتوا را در دسته بندی سازماندهی کنید. افزودن نام دسته می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا محتوای شما را درک کنند. افزودن نویسنده می تواند به افزایش تخصص و امتیاز اعتبار سایت شما کمک کند.

برای دستورالعمل‌های دقیق‌تر، لطفاً راهنمای ما را در نحوه ایجاد پیوندهای دائمی سفارشی.

6. یک گواهی SSL را در وب سایت وردپرس خود نصب کنید

SSL مخفف Secure Sockets Layer است. این یک پروتکل اینترنتی است که به شما کمک می کند اطلاعات را به طور ایمن بین مرورگر کاربر و وب سایت خود انتقال دهید.

اگر داده‌های حساس بازدیدکننده را جمع‌آوری می‌کنید، گواهی SSL ضروری است، برای مثال، اگر پرداخت کارت اعتباری در وردپرس را بپذیرید. با این حال، می تواند سئوی شما را نیز بهبود بخشد.

با یک گواهی SSL، بازدیدکنندگان یک قفل یا نماد تنظیم را در کنار آدرس وب سایت در مرورگر وب خود خواهند دید. آن‌ها می‌توانند روی نماد کلیک کنند تا اطلاعات مربوط به گواهی SSL شما را ببینند، به‌علاوه تأییدیه ایمن بودن اتصال.

با ایجاد احساس امنیت در آنها، گواهی SSL می تواند بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی تری در سایت شما نگه دارد که سیگنال های مثبتی را به موتورهای جستجو ارسال می کند. همچنین شواهدی وجود دارد که موتورهای جستجو مانند گوگل از گواهینامه های SSL به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده می کنند.

اگر تازه شروع کرده اید و بودجه محدودی دارید، می توانید یک گواهینامه SSL رایگان برای وب سایت وردپرس خود دریافت کنید.

با این حال، بسیاری از ارائه دهندگان برتر میزبانی وردپرس گواهی SSL را به عنوان بخشی از بسته های خود ارائه می دهند. برای مثال، SiteGround، Hostinger و Bluehost همه گواهینامه های SSL رایگان را به مشتریان خود ارائه می دهند.

هنگامی که گواهی SSL دارید، باید آن را به وردپرس اضافه کنید. برای دستورالعمل‌های گام به گام، لطفاً راهنمای ما را در عنوان نحوه انتقال صحیح وردپرس از HTTP به HTTPS.

7. متن جایگزین را به تصاویر خود اضافه کنید

هنگام آپلود تصویر، ایده خوبی است که متن جایگزین را اضافه کنید. همچنین به عنوان متن جایگزین شناخته می شود، این یک ویژگی HTML است که وردپرس به تگ “img” تصویر اضافه می کند.

ابزارهای دسترس‌پذیری مانند صفحه‌خوان‌ها از متن جایگزین استفاده می‌کنند تا به کاربران کم‌بینا کمک کنند تا تصاویر سایت را درک کنند.

اگرچه این یک ویژگی مهم در دسترس‌پذیری است، موتورهای جستجو نیز از متن جایگزین برای درک محتوای یک تصویر استفاده می‌کنند. با این اوصاف، استفاده از متن جایگزین توصیفی و گنجاندن کلمات کلیدی مرتبط هر کجا که ممکن است.

Google همچنین متن جایگزین را در جستجوی تصویر خود گنجانده است، بنابراین متن جایگزین مفید و جالب ممکن است افزایش ترافیک وبلاگ.

13 تنظیمات سایت وردپرس که برای موفقیت در سئو بسیار مهم هستند 10

معمولاً، متن جایگزین در وب سایت وردپرس شما قابل مشاهده نیست، اما اگر تصویر شکسته شده باشد یا پیدا نشود ممکن است ظاهر شود.

به این ترتیب، متن جایگزین می‌تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا محتوای تصویر را درک کنند، حتی زمانی که به دلیل خطا یا اتصال ضعیف اینترنت نمی‌توانند تصویر را ببینند.

13 تنظیمات سایت وردپرس که برای موفقیت در سئو بسیار مهم هستند 11

هنگام آپلود یک تصویر در کتابخانه رسانه وردپرس، به سادگی متن جایگزین خود را در قسمت “متن جایگزین” تایپ کنید.

وردپرس اکنون هر بار که آن تصویر را به صفحه یا پست وردپرس اضافه می‌کنید از این متن جایگزین استفاده می‌کند.

13 تنظیمات سایت وردپرس که برای موفقیت در سئو بسیار مهم هستند 12

اگر قبلاً تصویری را به ویرایشگر محتوای وردپرس اضافه کرده‌اید، برای انتخاب بلوک تصویر به سادگی کلیک کنید.

سپس، در قسمت “متن جایگزین” در منوی سمت راست تایپ کنید. فقط توجه داشته باشید که افزودن متن جایگزین به یک تصویر از طریق ویرایشگر بلاک، آن را به کتابخانه رسانه اضافه نمی کند.

13 تنظیمات سایت وردپرس که برای موفقیت در سئو بسیار مهم هستند 13

برای اطلاعات بیشتر درباره متن جایگزین، لطفاً به راهنمای مبتدی برای سئوی تصویر.

هر چه افراد بیشتر در وب سایت شما بمانند، احتمال اینکه در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشید، بیشتر می شود. با در نظر گرفتن این موضوع، ایجاد منوهای ناوبری مفید، چشم نواز و منطقی مهم است.

این منوها به بازدیدکنندگان کمک می‌کنند تا محتوای جالبی پیدا کنند، که آنها را برای مدت طولانی‌تری در وب‌سایت وردپرس شما نگه می‌دارد. همچنین می‌تواند معیارهای مهم، مانند میانگین تعداد صفحات بازدید شده.

موقعیت دقیق منوی شما بسته به طرح زمینه وردپرس شما متفاوت است، اما اکثر طرح‌های زمینه چندین گزینه دارند. این بدان معناست که می توانید منوهای مختلفی ایجاد کنید و سپس آنها را در مکان های مختلف نشان دهید.

به عنوان مثال، اکثر تم های وردپرس دارای یک منوی اصلی هستند که در بالای صفحه ظاهر می شود. برخی از تم ها ممکن است شامل یک منوی ثانویه، یک منوی پاورقی یا یک منوی ناوبری تلفن همراه نیز.

برای ایجاد یک منوی پیمایش، به سادگی به صفحه ظاهر » منوها در داشبورد مدیریت وردپرس خود بروید.

13 تنظیمات سایت وردپرس که برای موفقیت در سئو بسیار مهم هستند 14

در اینجا، می‌توانید چندین منو ایجاد کنید و صفحات، پست‌ها و حتی پیوندهای سفارشی را به آن منوهای پیمایش اضافه کنید.

برای دستورالعمل‌های گام به گام، لطفاً راهنمای ما را در نحوه افزودن منوی پیمایش.

اگر مطالب زیادی دارید ، منوی پیش فرض ناوبری می تواند به سرعت برای بازدید کنندگان گیج کننده و بسیار زیاد شود. اگر منوی شما در حال شروع به هم پاشیده است ، می توانید به راحتی منوی پیش فرض را به یک منوی کشویی .

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> >

یک بخش اظهار نظر پر جنب و جوش می تواند افراد را در وب سایت شما طولانی تر نگه دارد و آنها را ترغیب به بازدیدهای مکرر کند ، که می تواند به طور غیرمستقیم سئو شما را بهبود بخشد. حتی بهتر ، اگر مفسران از کلمات کلیدی مربوطه استفاده می کنند ، مکالمات آنها می تواند مستقیماً سئو شما را تقویت کند.

این همه خبر خوبی برای رتبه بندی موتور جستجوی شما است ، اما هنوز هم یک مشکل بزرگ وجود دارد که هر صاحب وب سایت باید در مورد آن بداند: نظر اسپم .

هرزنامه ها و هرزنامه ها ممکن است سعی در ارسال نظرات خارج از موضوع ، با کیفیت پایین و پیوندهای مخرب در وب سایت شما داشته باشند. اگر این نظرات را منتشر کنید ، می تواند به رتبه بندی موتور جستجوی شما آسیب برساند. در بدترین حالت ، سایت شما حتی ممکن است توسط Google لیست سیاه شود.

با این گفته ، مهم است که نظرات خود را با استفاده از تنظیمات سایت وردپرس تعدیل کنید. برای شروع ، به تنظیمات »بحث .

بروید
<شکل کلاس = "wp-block-image size-full">

در اینجا ، بسیاری از تنظیمات وردپرس را پیدا خواهید کرد که کنترل بیشتری بر روی نظرات به شما می دهد. به عنوان مثال ، شما می توانید با استفاده از آن برای نویسندگان نظر برای تهیه نام و آدرس ایمیل ، به مبارزه با اسپم کمک کنید.

برای نگاهی دقیق به این تنظیمات ، لطفاً راهنمای مبتدی در مورد نحوه تعدیل نظرات در وردپرس .

گزینه دیگر غیرفعال کردن نظرات به طور کامل است. این کار را برای بازدید کنندگان دشوارتر می کند تا با محتوای شما درگیر شوند ، اما این یک روش تضمین شده برای مسدود کردن همه نظرات هرزنامه است.

اگر تصمیم دارید نظرات را غیرفعال کنید ، گزینه ای را که می گوید: “به افراد اجازه دهید نظرات را در مورد مقالات جدید ارسال کنند.”
<شکل کلاس = "wp-block-image size-full">

برای نگاه عمیق تر به این موضوع ، لطفاً راهنمای ما را در مورد چگونه می توان نظرات را به طور کامل در وردپرس غیرفعال کرد .

اگر در تنظیمات سایت وردپرس تغییراتی ایجاد کرده اید ، حتماً برای ذخیره تنظیمات خود روی “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

10. مجوزهای کاربر وردپرس را مرور کنید

برخی از دارندگان وب سایت داشبورد وردپرس را با چندین نفر به اشتراک می گذارند. به عنوان مثال ، شما ممکن است یک وبلاگ چند نویسنده وردپرس یا به کاربران اجازه می دهد تا پست ها را ارسال کنند .

در این حالت ، کنترل اقداماتی که کاربران می توانند در سایت شما انجام دهند و اطلاعاتی که می توانند به آنها دسترسی پیدا کنند ، مهم است.

اگر افراد به داشبورد وردپرس شما دسترسی نامحدود دارند ، ممکن است تغییراتی ایجاد کند که بر سئو شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، آنها ممکن است تنظیمات را در یک افزونه مهم سئو تغییر دهند ، یک وبلاگ منتشر کنند که به درستی نباشد بهینه سازی شده برای سئو یا تأیید نظرات اسپم.

خوشبختانه ، وردپرس با تنظیمات سایت داخلی همراه است که به شما امکان می دهد آنچه را که کاربر می تواند و نمی تواند کنترل کند. به طور پیش فرض ، 5 نقش برای انتخاب وجود دارد: مدیر ، ویرایشگر ، نویسنده ، مشارکت کننده و مشترک.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نقش های پیش فرض ، لطفاً راهنمای مبتدی برای نقش ها و مجوزهای کاربر وردپرس .

برای تغییر نقش کاربر ، به سادگی به کاربران بروید »همه کاربران . در اینجا ، حسابی را که می خواهید تغییر دهید و روی پیوند “ویرایش” کلیک کنید ، هنگام ظاهر شدن کلیک کنید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full">

با این کار ، به بخش “نقش” بروید و منوی کشویی را باز کنید.

اکنون می توانید نقش کاربر جدیدی را از لیست انتخاب کنید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full">

وقتی از این تغییرات که ایجاد کرده اید خوشحال هستید ، روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

11. نقشه سایت وردپرس خود را بررسی کنید

یک نقشه سایت فایلی است که تمام محتوای سایت شما را با فرمت قابل خواندن دستگاه لیست می کند. این به عنوان نقشه راه عمل می کند که به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا تمام صفحات شما را کشف کنند و آنها را به درستی فهرست بندی کنند.

یک نقشه سایت همچنین به موتورهای جستجو می گوید که پیوندها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و چند بار به روز می شوند. به این ترتیب ، شما می توانید موتورهای جستجو را ترغیب کنید تا در اولویت بندی بهترین یا بالاترین مقدار سایت خود را در اولویت قرار دهند ، بنابراین در نتایج جستجو سریعتر ظاهر می شود.

خبر خوب این است که وردپرس به طور خودکار نقشه سایت ایجاد می کند. برای دیدن نقشه سایت خود در عمل ، به سادگی www.example.com/sitemap.xml .

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full">

نقشه سایت پیش فرض ممکن است برای برخی از وب سایت های تجاری کوچک یا سایت هایی که فقط مقدار کمی از محتوا دارند. با این حال ، هیچ راهی برای سفارشی سازی نقشه سایت پیش فرض وجود ندارد ، که می تواند برای بسیاری از صاحبان وب سایت مشکلی ایجاد کند.

بهترین راه برای ایجاد یک نقشه سایت قدرتمند و کاملاً قابل تنظیم ، استفاده از Aioseo است. شما می توانید از این افزونه برای افزودن یا حذف انواع پست استفاده کنید ، دسته ها و برچسب ها از نقشه سایت شما. همچنین می توانید نقشه های XML را برای بایگانی های مبتنی بر تاریخ و بایگانی نویسنده فعال کنید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full">

aioseo حتی به شما امکان می دهد صفحات خارجی را به نقشه سایت وردپرس اضافه کنید.

این عالی است اگر صفحات مستقل مانند فرم تماس ، a صفحه فرود ، یا صفحات فروشگاه فروشگاه. با یک نقشه سایت سفارشی ، می توانید به موتورهای جستجو برای خزیدن این محتوا بگویید ، حتی اگر آنها جزئی از وب سایت وردپرس شما نباشند.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full">

برای دستورالعمل های مرحله به مرحله ، لطفاً راهنمای ما را در مورد 12. نسخه موبایل وب سایت وردپرس خود را آزمایش کنید

بیش از 50 ٪ بازدید کنندگان با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی به سایت شما دسترسی پیدا می کنند ، بنابراین وب سایت وردپرس شما باید از نظر تلفن همراه باشد. در واقع ، Google به احتمال زیاد نسخه موبایل سایت شما را به جای نسخه دسک تاپ خود فهرست می کند.

حتی اگر از ، هنوز هم مهم است که بررسی کنید که سایت شما در تلفن همراه چگونه به نظر می رسد.

می توانید نسخه موبایل سایت وردپرس خود را با استفاده از سفارشی سازنده تم وردپرس . در داشبورد ، به ظاهر می شود »سفارشی سازی .

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full">

در پایین صفحه ، به سادگی روی نماد موبایل کلیک کنید.

وردپرس اکنون پیش نمایش نحوه نگاه سایت شما در دستگاه های تلفن همراه را نشان می دهد. شما می توانید از این دیدگاه برای یافتن هرگونه مشکل در سایت تلفن همراه که ممکن است Google یا سایر موتورهای جستجوگر باشد برای مجازات وب سایت شما استفاده کنید.

به عنوان مثال ، اگر محتوای شما قابل خواندن نیست یا به هیچ وجه نمایش داده نمی شود ، گوگل توجه خواهد کرد که UX سایت شما را برای بازدید کنندگان بد می داند و شما را در نتایج جستجو پایین می آورد.
<شکل کلاس = "wp-block-image size-full">
برای دستورالعمل های بیشتر ، لطفاً به راهنمای ما در نحوه مشاهده نسخه موبایل سایتهای وردپرس از دسک تاپ .

13. افزونه SEO WordPress (پاداش)

را نصب کنید

در این راهنما ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید با استفاده از تنظیمات سایت وردپرس داخلی ، سئو خود را بهبود بخشید. این یک شروع عالی است ، اما روش های بیشتری برای تنظیم دقیق محتوای شما برای موتورهای جستجو وجود دارد ، SEO-Guide/”عنوان =” راهنمای SEO محلی Ultimate WordPress برای تقویت رتبه بندی ”

اگر می خواهید سئو خود را به سطح بعدی برسانید ، توصیه می کنیم Aioseo را نصب کنید. Aioseo منطقه جدیدی را به ویرایشگر محتوای وردپرس اضافه می کند که در آن می توانید عنوان پست دقیق را تایپ کنید و توضیحات متا که باید در نتایج موتور جستجو ظاهر شود.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> 3>

همچنین می توانید کلید فوکوس کلید را که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید.

aioseo سپس محتوای شما را اسکن می کند و لیستی از اقدامات خود را برای بهبود رتبه خود برای آن کلمه کلیدی تمرکز نشان می دهد.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full">

کلید موفقیت سئو نظارت بر عملکرد سایت شما است و سپس دائماً تغییراتی را برای بهبود عملکرد ایجاد می کند.

aioseo می تواند سایت شما را تجزیه و تحلیل کرده و نمره کلی سئو را نشان دهد. به این ترتیب ، شما می توانید به سرعت و به راحتی بررسی کنید که آیا وب سایت شما بهینه سازی شده است .

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full">

همچنین یک لیست چک سئو از هرگونه مسائل مهم را که برای پرداختن به آن نیاز دارید و پیشرفت هایی که می توانید برای افزایش نمره کلی خود ایجاد کنید ، ایجاد می کند.

برای شروع کمک ، لطفاً به راهنمای نهایی ما در نحوه تنظیم همه در یک سئو برای وردپرس به درستی .

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری تنظیمات برتر سایت وردپرس که برای موفقیت سئو بسیار مهم است ، کمک کند. شما همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه نصب Google Analytics در WordPress یا راهنمای SEO نهایی وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

خروج از نسخه موبایل