نحوه ارتقاء و بهبود ویدیو با استفاده از VideoProc Converter AI

نحوه ارتقاء و بهبود ویدیو با استفاده از VideoProc Converter AI


خوانندگان به پشتیبانی از گزارش ویندوز کمک می کنند. در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

صفحه افشای ما را بخوانید تا دریابید که چگونه می‌توانید به گزارش Windows کمک کنید تا تیم تحریریه را حفظ کند بخوانید بیشتر

اگر یک کلیپ قدیمی و با وضوح پایین دارید که نیاز به افزایش کیفیت و بهبود دارد، یک نرم‌افزار اختصاصی ارتقاء دهنده ویدیو ضروری است. پس از آزمایش گسترده در آزمایشگاه‌های WR، VideoProc Converter AI همه را با عملکرد استثنایی خود تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اکثر نرم‌افزارهای ارتقاء‌دهنده مورد استفاده در بازار وضوح یک ویدیو را به قیمت حفظ کیفیت بالا می‌برند، اما VideoProc Converter AI، مجهز به فناوری پیشرفته سوپر رزولوشن، می‌تواند به طور یکپارچه ویدیوهای هر نوع و بدون افت فریم یا معرفی مصنوعات را ارتقا دهد. در این پست، نحوه ارتقاء و ارتقای ویدیو را با کلیک‌های ساده از طریق VideoProc Converter AI به شما آموزش می‌دهیم.

چگونه ویدیو را با هوش مصنوعی تبدیل کننده VideoProc ارتقاء داده و بهبود بخشم؟< /h2>

به‌عنوان برترین نرم‌افزار ارتقاء مقیاس ویدیو، VideoProc Converter AI از وضوح فوق‌العاده استفاده می‌کند تا ویدیوها و تصاویر را تا 400% ارتقاء دهد، انیمه‌های 360p و ویدیوهای واقعیت را به HD/4K بدون افت فریم یا مصنوعات بزرگ‌نمایی می‌کند.

فراتر از وضوح فوق‌العاده، از پیشرفت‌های هوش مصنوعی اضافی مانند Frame Interpolation و Stabilization بهره می‌برد تا کیفیت ویدیوی شما را حتی به بالاترین حد برساند. اکنون ویدئوProc تبدیل AI را رایگان دانلود و نصب کنید و مراحل زیر را برای ارتقاء سطح بالا دنبال کنید و ویدیوهای خود را تقویت کنید!

1. از ابزار Super Resolution برای ارتقاء سطح ویدیو

استفاده کنید

  1. در صفحه اصلی، روی برگه Super Resolution کلیک کنید
  2. با کشیدن یا کلیک کردن روی نماد +/افزودن رسانه، ویدیوهایی را که می‌خواهید ارتقا دهید وارد کنید. می‌توانید همزمان چند ویدیو اضافه کنید.
  3. نوع خروجی را بر اساس ویدیوی ورودی خود انتخاب کنید. اگر ویدیوی شما یک ویدیوی انیمه است، انیمه را به عنوان نوع انتخاب کنید. اگر ویدیوی شما یک ویدیوی دنیای واقعی است، Reality را انتخاب کنید، و برنامه ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی الگوریتم ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی مربوطه را اعمال خواهد کرد.
  4. یک گزینه مقیاس را برای اندازه ویدیوی خروجی انتخاب کنید. می‌توانید 2x، 3x، یا 4x را انتخاب کنید، که در عین حفظ نسبت تصویر اصلی، چندین برابر اندازه ویدیوی اصلی را نشان می‌دهد. حداکثر وضوح خروجی 4K (2160p) خواهد بود.
  5. (اختیاری) می‌توانید ویدیو را فقط به یک بخش خاص برش دهید و کدک ویدیو، کدک صوتی، GOP و پوشه خروجی را مطابق میل خود تغییر دهید.
  6. دکمه Run را فشار دهید تا ویدیوهای خود را با استفاده از VideoProc Converter AI ارتقا دهید.

2. از ابزار Frame Interpolation استفاده کنید تا پخش را روان تر کنید

  1. VideoProc Converter AI را باز کنید و Frame Interpolation را از منو انتخاب کنید.
  2. ویدئوی خود را با کلیک بر روی دکمه پیکان آبی یا کشیدن آن به قسمت تعیین شده برنامه وارد کنید.
  3. همانطور که در اسکرین شات ما می بینید، کلیپ تقریباً با سرعت 30 فریم در ثانیه گرفته شده است، اما ما می توانیم نرخ فریم را 5 برابر به 150 فریم در ثانیه افزایش دهیم. با این حال، توصیه می‌کنیم روی 120 فریم در ثانیه توقف کنید زیرا اکثر نمایشگرها تفاوتی را نشان نمی‌دهند.
  4. بعد، اگر ویدیویی با تغییرات صحنه دارید، باید Skip Scene Changes را نیز بررسی کنید. این از افزودن فریم ها در نقاط خالی ناشی از انتقال صحنه جلوگیری می کند. همچنین می‌توانید حساسیت فرآیند شناسایی را تنظیم کنید.
  5. درست مانند Super Resolution، می‌توانید کدک‌های ویدیویی و صوتی را نیز تغییر دهید یا پوشه دیگری را برای ذخیره در آن انتخاب کنید.

ویژگی Frame Interpolation می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی، فریم‌هایی را هوشمندانه اضافه کند و نرمی پخش ویدیوی شما را افزایش دهد. گیمرها به ویژه می توانند تفاوت بین اجرای بازی با سرعت 30 فریم در ثانیه در مقابل 120 فریم بر ثانیه را تأیید کنند.

3. از ابزار Stabilization برای حذف حرکات لرزان دوربین استفاده کنید

  1. در پنجره اصلی برنامه، Stabilization را انتخاب کنید.
  2. ویدئوی خود را با کلیک بر روی دکمه پیکان آبی یا کشیدن آن به قسمت تعیین شده برنامه وارد کنید.
  3. حالت (یک یا دو پاس) و پیش‌تنظیم (بهترین پایداری، سریع‌ترین، را انتخاب کنید >متعادل یا حداقل برش) از منوی کشویی سمت راست، و دکمه Analyze را فشار دهید. سپس فرآیند هوش مصنوعی در پس‌زمینه اجرا می‌شود. پس از تجزیه و تحلیل، می‌توانید ویدیوی تثبیت‌شده را پیش‌نمایش کنید.
  4. در اینجا ما یک حالت دو پاس با پیش تنظیم بهترین پایداری را انتخاب کردیم. با توجه به انتخاب شما، تجزیه و تحلیل بین چند ثانیه تا چند دقیقه طول خواهد کشید. یک GPU بهتر سرعت عمل را بسیار افزایش می دهد زیرا این ابزار دارای شتاب سخت افزاری سطح 3 برای همه چیپست های جدید است.
  5. پس از تجزیه و تحلیل نتیجه، می‌توانید دکمه Run را از پایین سمت راست فشار دهید تا تغییرات کل کلیپ را اعمال کنید.

هنگامی که با ویدیوهای بسیار لرزان سروکار دارید، ابزار ممکن است فریم‌ها را حذف کند یا تصویر را برش دهد تا اثر لرزش را کاهش دهد، بنابراین پیش‌نمایش را قبل از اعمال تثبیت‌کننده با دقت تماشا کنید. پس از چند بار تلاش، به جای آن حالت Minimum Crop را انتخاب کردیم زیرا با هدف بسیار بهتری برای کلیپ ما مطابقت داشت.

در اینجا راهنمای خود را در مورد نحوه ارتقاء و ارتقاء ویدیو با استفاده از VideoProc Converter AI به پایان می‌رسانیم. امیدواریم اطلاعات مفیدی در مورد نحوه استفاده از این ابزار و بهبود کیفیت ویدیوی کلیپ های شما ارائه کرده باشیم.

در حال حاضر، می توانید از تخفیف 52 درصدی در مجوز مادام العمر VideoProc Converter AI بهره مند شوید. می‌توانید همین الان این ابزار را آزمایش کنید زیرا VideoProc Converter AI با یک آزمایش رایگان ارائه می‌شود.

⇒ دریافت هوش مصنوعی VideoProc Converter< /strong>

این تقویت‌کننده ویدیوی هوش مصنوعی دارای ویژگی‌های بسیار بیشتری مانند دیجیتالی کردن دی‌وی‌دی، تبدیل ویدیو و صدا به اکثر فرمت‌ها، دستگاه‌های محبوب و رسانه‌های اجتماعی، و دانلود ویدیو و صدا از صدها منبع آنلاین است.

این ابزار را به صورت رایگان دانلود کنید و در مورد تجربه خود در بخش نظرات زیر به ما بگویید.



خروج از نسخه موبایل