باز کردن فایل های .dxr: 2 راه برای انجام آن

باز کردن فایل های .dxr: 2 راه برای انجام آن


خوانندگان به پشتیبانی از گزارش ویندوز کمک می کنند. در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

صفحه افشای ما را بخوانید تا دریابید که چگونه می‌توانید به گزارش Windows کمک کنید تا تیم تحریریه را حفظ کند بخوانید بیشتر

فایل‌های DXR فایل‌های فیلم/ویدئوی غیرقابل ویرایش هستند. آنها در دهه 90 کاربردهای گسترده ای در بازی پیدا کردند، اما پس از توقف Adobe Director، کاربران برای باز کردن فایل های .dxr مشکل دارند.

فایل‌های DXR فشرده نشده‌اند و با استفاده از Macromedia Director (که بعداً به نام Adobe Director شناخته شد) ایجاد شده‌اند. آنها در مواردی مناسب هستند که فضای دیسک محدودیتی ندارد و داده های ذخیره شده فقط باید مشاهده شوند. وقتی نوبت به ویرایش می رسد، فایل های DIR فرمت ترجیحی هستند.

چگونه می توانم فایل های .dxr را باز کنم؟


نکته
این راهنما ابزارهایی را فهرست می‌کند که قرار است از وب‌سایت‌های شخص ثالث دانلود شوند. در حالی که اینها بی خطر به نظر می رسند، توصیه می کنیم در پایان اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید. فایل های دانلود شده را با استفاده از راه حل موثر آنتی ویروس اسکن کنید و آن را داشته باشید. همیشه فعال است!

1. یک پخش کننده اختصاصی دریافت کنید

گزینه اصلی استفاده از پخش کننده اختصاصی برای باز کردن فایل های dxr است. اولین انتخاب شما Adobe Director خواهد بود.

اگرچه به طور رسمی برای دانلود در دسترس نیست، همچنان می‌توانید آن را در پیدا کنید Internet Archives، یک وب سایت شخص ثالث که میزبان نرم افزار متوقف شده است. نصب‌کننده‌های Windows و MacOS فهرست شده‌اند.

فایل ها را دانلود و استخراج کنید، تنظیمات را اجرا کنید و نصب را کامل کنید. سپس می توانید فایل های .dxr را مانند روزهای خوب قدیمی مشاهده کنید! همچنین، Adobe Director به طور خودکار به عنوان انجمن فایل پیش فرض برای فایل های DXR تنظیم می شود. اگر این اتفاق نیفتاد، به صورت دستی برنامه پیش فرض را تنظیم کنید.

در هنگام استخراج فایل‌ها، خطای 0x80004005 را دریافت کردیم، اما استفاده از نرم افزار استخراج اختصاصی به رفع مشکل کمک کرد.

2. فایل را به فرمت پشتیبانی شده تبدیل کنید

همچنین می توانید DXR را با استفاده از مبدل آنلاین به MP4 تبدیل کنید. چندین گزینه در دسترس است. یکی را انتخاب کنید که برای شما بهتر است!

چند برنامه مبدل DXR قابل دانلود نیز وجود دارد. گزینه ترجیحی برای اکثر افراد ProjectorRays در GitHub است. این ابزار فایل های DXR غیر قابل ویرایش را به فایل های DIR قابل ویرایش تبدیل می کند.

همچنین، قبلاً می‌توانستید از یک مرورگر وب برای باز کردن فایل‌های dxr استفاده کنید، اما با قطع شدن Adobe Shockwave Player، دیگر اینطور نیست. با این حال، اگر بتوانید آن را از یک منبع شخص ثالث قابل اعتماد دریافت کنید، مشاهده فایل‌های DXR بسیار ساده‌تر خواهد بود!

در صورتی که به طور منظم با قالب‌های قدیمی یا پشتیبانی‌نشده کار می‌کنید، توصیه می‌کنیم بازکننده فایل جهانی و حذف برنامه های جداگانه برای هر نوع فایل!

برای هرگونه سؤال یا اشتراک‌گذاری اینکه کدام برنامه برای شما بهتر کار می‌کند، یک نظر در زیر بنویسید.



خروج از نسخه موبایل