چطوری میشه

بررسی افزونه وردپرس Soliloquy

بررسی افزونه وردپرس Soliloquy

Soliloquy یک افزونه ممتاز وردپرس است که به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از “افزونه FlexSlider jQuery” بسیار محبوب Woothemes، به راحتی اسلایدرهای تصویر jQuery را در وب سایت دارای وردپرس خود ایجاد و مدیریت کنید. اغلب مواقع قالب‌های وردپرس قبلاً با یک نوار لغزنده تصویر داخلی ارائه می‌شوند، اما در بیشتر موارد این تم‌ها همه گزینه‌ها را برای سفارشی کردن نوار لغزنده در اختیار شما قرار نمی‌دهند، همچنین معمولاً اسلایدر فقط در صفحه اصلی یا به‌صورت یکبار مصرف پشتیبانی می‌شود. معامله در صفحات معمولی. کاری که Soliloquy انجام می‌دهد (و آن را به خوبی انجام می‌دهد) این است که تمام بخش مدیریت را برای اسلایدرهای خود در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید اسلایدرهای تصویر نامحدود ایجاد کنید و همچنین آنها را در هر نقطه از سایت خود اضافه کنید – حتی می‌توانید چندین لغزنده در یک صفحه داشته باشید!

از Soliloquy دیدن کنید

ویژگی های Soliloquy

سرعت: این افزونه با در نظر گرفتن سرعت توسعه داده شده است. اول از همه، این افزونه فقط در صورت نیاز فایل‌ها را بارگیری می‌کند،  می‌توانید ابعاد تصویر خود را در تنظیمات لغزنده انتخاب کنید تا مجبور نباشید تصاویر غول‌پیکر را به بینندگان خود ارائه دهید و سرپرست افزونه عمدتاً از سبک‌های پیش‌فرض وردپرس استفاده می‌کند تا کارها را سریع نگه دارد.

SEO: این افزونه به شما کنترل کامل بر روی برچسب‌های عنوان را برای هر پیوند اسلاید و تصاویر و همچنین کنترل تگ‌های جایگزین تصویر را می‌دهد. همچنین می‌توانید یک عنوان برای محتوای اضافی به هر اسلاید اضافه کنید.

امنیت: Soliloquy توسط Mark Jaquith که یک توسعه‌دهنده پیشرو وردپرس و علاقه‌مند به امنیت است، مورد بازرسی قرار گرفت. این بدان معنی است که داده های شما در دست این افزونه امن خواهند بود.

رابط: ناحیه مدیریت لغزنده بک‌اند نه تنها بسیار تمیز است و ظاهری مشابه رابط کاربری پیش‌فرض وردپرس دارد، بلکه استفاده از آن بسیار آسان و سریع است. پشتیبانی AJAX برای مرتب سازی و سازماندهی تصاویر اسلاید شما و همچنین استفاده از پنجره های پاپ آپ برای ویرایش هر اسلاید وجود دارد.

پاسخگویی: تم های واکنش گرا وردپرس در حال افزایش محبوبیت هستند. Soliloquy از یک نوار لغزنده پاسخگو (FlexSlider) استفاده می کند تا بدون توجه به اینکه اسلایدرهای خود را در کجا اضافه می کنید (در ستون ها، مناطق ویجت و غیره) عالی به نظر می رسد و همچنین اگر از یک تم واکنش گرا استفاده می کنید، اندازه اسلایدرهای شما مطابق با آن تغییر می کند. طرح تم شما در اندازه های مختلف پاسخگو.

مقیاس‌پذیری: می‌توانید با استفاده از Soliloquy چندین لغزنده در هر صفحه اضافه کنید. همچنین، اگر می‌خواهید از این افزونه برای مضامین ممتاز خود استفاده کنید، یک عملکرد داخلی وجود دارد که می‌توانید از آن به عنوان توسعه‌دهنده طرح زمینه استفاده کنید (البته به نسخه برنامه‌نویس افزونه نیاز دارید).

نحوه استفاده از Soliloquy

استفاده از Soliloquy بسیار ساده است. در واقع، من یک ویدیوی سریع ساختم که به شما نشان می‌دهد این افزونه چگونه کار می‌کند، بنابراین می‌توانید ببینید که چقدر آسان توانستم یک نوار لغزنده تصویر را با استفاده از قالب وردپرس Twenty 11 به یک پست اضافه کنم.

قیمت/عضویت/پشتیبانی

قیمت: من بسیار خوش شانس بودم و در طی یک تبلیغ ویژه، مجوز توسعه مادام العمر را به قیمت فقط 100 دلار دریافت کردم. اما قیمت معمولی 20 دلار در سال برای مجوز پشتیبانی واحد و 100 دلار در سال برای مجوز پشتیبانی توسعه دهنده است. که هر دو واقعاً راه حل های عالی و ارزانی هستند. اگر یک سایت شرکتی دارید، راستش را بخواهید، 20 دلار برای یک افزونه عالی (که به هر حال می توانید آن را به عنوان یک هزینه تجاری حذف کنید) چقدر است؟ و به‌عنوان یک توسعه‌دهنده، می‌توانید افزونه را فقط با 100 دلار در سال خریداری کنید و از آن در قالب‌های ممتاز وردپرس خود استفاده کنید و امیدواریم فروش خود را افزایش دهید یا از آن در چندین وب‌سایت مشتری استفاده کنید تا به کار آزاد خود سرعت ببخشید.

پشتیبانی: من شخصاً از سیستم پشتیبانی آن‌ها استفاده نکرده‌ام، اما آن‌ها تالار گفتگوی پشتیبانی دارند که می‌توانید یک بلیط ارسال کنید و آنها به شما کمک خواهند کرد. از آنچه من در حال حاضر می بینم، آنها سؤالات پشتیبانی زیادی در انجمن ندارند – احتمالاً به این دلیل که این افزونه بسیار خوب کار می کند! اما اگر به مشکلی برخورد کردید، آن‌ها برای کمک به شما هستند.

افکار من

من قطعا به این افزونه 5 ستاره می دهم. دقیقاً همانطور که تبلیغ می شود کار می کند ، عالی به نظر می رسد و استفاده از آن بسیار آسان است. من آن را روی هر دو نسخه محلی و زنده وردپرس و همچنین در نصب های تک و چند سایتی بدون هیچ مشکلی آزمایش کرده ام. قبل از خرید افزونه، چند ایمیل با توسعه دهنده رد و بدل کردم و او واقعا خوب و مفید بود. شما فقط نمی توانید با Soliloquy اشتباه کنید. لذت ببرید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا