چطوری میشه

مصاحبه با J.R. Farr از MOJO Themes

مصاحبه با J.R. Farr از MOJO Themes

اگر رئیس تم های موجو نیستید، وقت آن رسیده است که انجام دهید. آنها یکی از بازارهای برتر برای خرید قالب های وردپرس هستند. آنها هنوز در این صنعت نسبتاً جدید هستند اما قطعاً در حال رشد هستند. ما خوشحالیم که از J.R. Farr یکی از مالکین آن‌ها بخواهیم به چند سؤال برای ما پاسخ دهد که مطمئنیم از خواندن آنها لذت خواهید برد!

1. MojoThemes چه زمانی و چگونه ایجاد شد؟

در سال 2009 من و بردی شروع به ساختن بازار خرید و فروش خود کردیم. پس از ماه‌ها کار سخت، سرانجام در مارس 2010 یک مسابقه بزرگ به نام March Padness راه‌اندازی کردیم و درها را به روی فروشندگان ONLY باز کردیم. قبل از اینکه بتوانیم بازار را باز کنیم، باید کتابخانه مضامین خود را ایجاد کنیم. پس از یک ماه از آپلود کردن برخی موارد عالی، بازار را به روی خریداران در آوریل 2010 باز کردیم. از زمان راه‌اندازی سایت، هر ماه با سرعتی سریع به رشد خود ادامه می‌دهیم و از هم اکنون، ما به تازگی از 100000 مورد دانلود عبور کرده‌ام و بیش از 50000 کاربر دارید.

از ابتدا، هر دوی ما می‌خواستیم که بازار بر روی وردپرس ساخته شود، نه فقط به این دلیل که وردپرس را دوست داریم، بلکه می‌خواستیم قدرت پشت وردپرس را به دیگران نشان دهیم. همانطور که بازار با اقلام بیشتر، کاربران بیشتر و غیره رشد کرده است، بدیهی است که باید وردپرس را به میل خود خم کنیم. در حال حاضر، ما در نسخه 3.0 بازار هستیم. جدیدترین نسخه هم تم های MOJO و هم کد MOJO را بر اساس کد یکسانی تامین می کند.

Mojo Themes

2. در حال حاضر چند نفر در Mojo Themes کار می کنند؟

تیم در حال حاضر از 7 نفر ما تشکیل شده است. من و برادی به عنوان بنیانگذار، 3 توسعه دهنده، 1 طراح و تیم پشتیبانی ما.

3. من می دانم که Mojo Themes روی وردپرس اجرا می شود. چگونه برای شما کار کرده است؟ آیا فکر می کنید بهترین راه حل برای فروشگاه شماست؟

مطمئناً این بهترین راه حل است، اما این بدان معنا نیست که ما در استفاده از آن سهم عادلانه خود را از مشکلات نداشته ایم. بزرگترین مورد تا کنون، مشکلات سرعت و عملکرد بوده است. از آنجایی که وردپرس دارای پایگاه داده بسیار فشرده است، اجرای پرس و جوها با سرعتی که داشتیم کار نمی کرد. با آخرین نسخه (v3) بازار، ما بازار را دوباره ساختیم تا بسیار شبیه به نحوه اجرای WordPress.com باشد. مواردی مانند راه‌اندازی HyperDB جدید ما، ذخیره‌سازی حافظه پنهان در قسمت جلویی و پشتی برنامه و البته اطمینان از اینکه از جستجوهای مناسب برای افزایش سرعت استفاده می‌کنیم.

4. آیا نویسندگان مضمونی را می شناسید که به تم های موجو به عنوان منبع درآمد اصلی خود متکی باشند؟

بله و در عین حال، بسیاری از فروشندگان تیم‌های کاملی بیش از آنها دارند تا از اقلام خود پشتیبانی کنند.

5. ما متوجه شدیم که در حال کار بر روی یک سایت جدید هستید. آیا نگاهی پنهانی دارید؟

بله! در واقع به تازگی راه اندازی شده است. این دومین بازار اضافه شده به شبکه Mojoness است. بازار جدید ما، MOJO-Code.com، بازار خرید و فروش کد برتر جدید ما است. می‌توانید افزونه‌های وردپرس، برنامه‌های افزودنی Magento، اسکریپت‌های PHP، جاوا، CSS و غیره را بفروشید یا بخرید. به تازگی راه‌اندازی شده است اما ما از اینکه این بازار قبلاً به کجا می‌رود و فرصتی که برای انجمن موجود MOJO به ارمغان می‌آورد هیجان‌زده هستیم.

Mojo Code

6. ماهانه چند کالا به فروشگاه شما ارسال می شود و به طور متوسط ​​چند درصد مورد پذیرش قرار می گیرد؟

بله، هر ماه صدها آپلود انجام می شود و می توانم بگویم که به طور متوسط ​​فقط حدود 10-15٪ تأیید می شوند. اکثر موارد قبل از تایید چندین بار رد می شوند زیرا الزامات آپلود ما سخت تر شده است. به عنوان مثال، تم های وردپرس که آپلود می شوند در سه قسمت مورد ارزیابی قرار می گیرند. موارد نیاز به مستندات کامل دارند. طراحی باید مطابق با استاندارد باشد. کد با آپلود تم در نصب آزمایشی وردپرس بررسی می شود. ما آن را از طریق بررسی تم، اشکال‌زدایی WP اجرا می‌کنیم و مطمئن می‌شویم که به درستی در تنظیمات ما نصب شود.

7. تعداد زیادی فروشگاه تم وجود دارد، چه چیزی شما را متمایز می کند؟

سوال عالی است و دقیقاً همین است. ما یک فروشگاه تم نیستیم که در آن فقط محصولات خود را بفروشیم و پشتیبانی کنیم. ما بازاری هستیم که به طراحان و برنامه‌نویسان امکان می‌دهد کارهای خود را در بازار ما بفروشند.

تمرکز روزانه ما این است که چگونه می‌توانیم بازار بهتری بسازیم، ترافیک بیشتر و ارزش بیشتری را برای فروشندگان خود به ارمغان بیاوریم تا پول بیشتری کسب کنیم.

8. آیا برای سایر افرادی که می خواهند فروشگاه تم خود را باز کنند، راهنمایی یا توصیه ای دارید؟

اگر به دنبال باز کردن فروشگاه تم خود هستید، من به طور جدی می‌نشینم و آنچه را که واقعاً در آن دخیل است، بررسی می‌کنم. من فکر می‌کنم اکثر طراحان تم فکر می‌کنند تمام چیزی که یک بازار به ارمغان می‌آورد، ترافیک و بازاریابی برای اقلام است، اما چیزهای بسیار دیگری وجود دارد که ما برای آنها ارزش قائل هستیم. برای مثال، بیشتر به این فکر نمی‌کنند که از چه پلتفرمی برای تسهیل فرآیند فروش و فرآیند تحویل دیجیتال استفاده می‌کنند. در مورد کارمزد پردازش کارت چطور؟ هزینه های استرداد شارژ؟ گزارش‌های تغییر تم خود را پیگیری کنید؟ در مورد انجمن پشتیبانی شما چطور؟ MOJO Themes همه اینها و خیلی چیزهای دیگر را مدیریت می کند. در اینجا می‌توانید درباره فروش در MOJO اطلاعات بیشتری کسب کنید.

علاوه بر آن، در طرح‌های زمینه MOJO، کارکنان پشتیبانی ما با کمک به آنها در مورد سؤالات ساده در مورد اکثر موارد فروشندگان، مانند «چگونه این طرح زمینه را نصب کنم؟»، «از کجا می‌توانم اسناد را پیدا کنم؟» به مشتریان رسیدگی می‌کند. , “چگونه این منو، این نمونه کارها را تنظیم کنم، تصاویر من بارگیری نمی شوند و غیره؟” ما به فیلتر کردن سؤالات آسان و پاسخ به آنها کمک می کنیم تا فروشندگان بتوانند روی تولید محصولات عالی تمرکز کنند!

9. آیا فکر یا چیز دیگری که می خواهید به آن اشاره کنید؟

به کار خوب خود در اینجا ادامه دهید و محتوای عالی و مضامین عالی را به نمایش بگذارید! 😉

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا