چطوری میشه

5 راه برای یافتن بهترین افزونه های رایگان وردپرس

5 راه برای یافتن بهترین افزونه های رایگان وردپرس

در مورد شما اطلاعاتی ندارم، اما در نهایت من یک متخصص افزونه هستم. در حالی که دلایل زیادی برای دوست داشتن وردپرس وجود دارد، شما نمی توانید احساسی را که از نصب یک افزونه جدید به دست می آید و فوراً نحوه عملکرد یک وب سایت را تغییر دهید، شکست دهید. ما از روزهای ایجاد وب‌سایت‌های HTML ایستا از ابتدا در Notepad راه زیادی را طی کرده‌ایم، مطمئناً.

با این حال، اگر من یک شکایت در مورد پلاگین ها داشته باشم، گستره وسیعی از انتخاب ما خواهد بود. با نزدیک به 25000 افزونه موجود در مخزن WordPress.org، چگونه آیا می توان الماس ها را در زمخت پیدا کرد؟ به همین راحتی نیست.

با در نظر گرفتن این موضوع، در این پست پنج روش مختلف را نشان می‌دهم که از طریق آنها می‌توانید با جدیدترین و بهترین افزونه‌های رایگان وردپرس در دسترس باشید. لذت ببرید!

1. فهرست راهنماهای افزونه جایگزین

من اولین کسی هستم که می گویم مخزن افزونه های WordPress.org بسیار عالی است. نقاط ضعف زیادی دارد که هنوز اصلاح نشده است.

به همین دلیل تعدادی دایرکتوری افزونه جایگزین در چند سال گذشته ظاهر شده اند. اینها معمولاً از داده‌های موجود توسط WordPress.org استفاده می‌کنند، اما از فیلترهای پیشرفته و سایر ابزارهای ارائه افزونه‌ها استفاده می‌کنند که تجربه کاربر را دلپذیرتر می‌کنند.

دو بهترین گزینه که بلافاصله به ذهن می رسد RankWP است:

RankWP
و افزونه‌های WP:

WP Plugins
در حالی که هیچ یک از این دایرکتوری ها کامل نیستند، اما چیزی متفاوت از مخزن رسمی ارائه می دهند و به دنبال بهبود نقاط ضعف آن هستند.

به عنوان مثال، RankWP شما را قادر می‌سازد پلاگین‌ها را بر اساس دسته‌بندی مرور کنید که سپس توسط یک الگوریتم سفارشی مرتب می‌شوند. افزونه‌های WP به شما امکان می‌دهد پلاگین‌ها را بر اساس تعدادی متغیر از جمله حداقل دانلودها و رتبه‌بندی‌ها فیلتر کنید.

هر دو راه‌های جایگزین عالی برای یافتن افزونه‌های رایگان موجود از WordPress.org هستند و امکان کشف الماس را به مراتب بیشتر می‌کنند.

2. جمع بندی افزونه WPDaily

WPDaily با انتشار چندین پست هر روز به سرعت خود را به عنوان منبع برتر اخبار وردپرس در وب تثبیت کرد.

در میان این پست‌ها، پلاگین روزانه و جمع‌بندی تم را پیدا خواهید کرد، که تقریباً همان چیزی است که انتظار دارید باشد: مجموعه‌ای از افزونه‌ها و تم‌های تازه منتشر شده و به‌روزرسانی شده موجود در WordPress.org. اگر از تعداد زیاد افزونه‌ها و تم‌های منتشر شده در WordPress.org آگاه نیستید، نفس خود را حبس کنید – در شوک هستید.

هر یک از این پست‌ها به‌راحتی شامل یک بیوگرافی کوچک برای هر افزونه می‌شود تا بتوانید بدون نیاز به ترک صفحه، ایده‌ای از عملکرد آن داشته باشید.

WPDaily Plugins.

اگر می خواهید هر افزونه جدید و به روز شده ای را که به WordPress.org ارسال می شود در نظر بگیرید، مسلماً این بهترین گزینه شماست. از طرف دیگر، می‌توانید یک فید RSS مستقیماً از WordPress.org بگیرید و مستقیماً به منبع بروید، اما این برای افراد ضعیف نیست!

3. WPMail.me

دو گزینه اول لیست شده در بالا اساساً لیست های خودکار هستند – افزونه ها از مخزن WordPress.org کشیده شده و به شما ارائه می شوند. با این حال، دو گزینه بعدی بیشتر بر روی اصلاح تکیه دارند تا تجمیع. برای کسانی از شما که لمس انسان را ترجیح می دهند، ممکن است مناسب تر باشند.

من با WPMail.me شروع خواهم کرد – یک سرویس خبرنامه وردپرس که مدتی است در دسترس است. پس از ثبت نام، یک ایمیل هفتگی رایگان دریافت خواهید کرد که حاوی لیستی از بهترین پست های وردپرس از سراسر وبلاگ است. مقالات به راحتی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که یکی از آنها (حدس زدید) پلاگین است:

The most recent WPMail.me edition.

جدیدترین نسخه WPMail.me.

شما می توانید انتظار داشته باشید که آخرین اخبار افزونه ها و همچنین ویژگی ها و مقالات دیگر را بیابید. اگر به دنبال چیزی بیش از خلاصه برنامه‌نویس از عملکرد و ارزش یک افزونه هستید، مقاله‌های با دقت در WPMail.me باید در سرچشمه شما باشند.

4. ManageWP Plugins of the Month

در حالی که ممکن است من تعصب داشته باشم (بعد از نوشتن پست‌ها انجام می‌دهم)، مجموعه افزونه‌های ماه ManageWP بهترین راه برای همگام شدن با پلاگین‌های جدید عالی است.

من از الگوریتمی استفاده می‌کنم که افزونه‌ها را بر اساس تعدادی از عوامل مانند تاریخ ایجاد/آخرین به‌روزرسانی، تعداد بارگیری‌ها (فقط افزونه‌هایی با 100000 دانلود یا کمتر نشان داده شده‌اند) و رتبه‌بندی فیلتر می‌کند. سپس به صورت دستی هر یک را بررسی می کنم و هر ماه فقط ده مورد برتر را انتخاب می کنم.

نتیجه لیستی از افزونه های عالی است که احتمالاً در مورد آنها نشنیده اید. این مجموعه در ابتدای سال 2012 راه اندازی شد و ما سال را با 100 افزونه برتر خود با ستاره های در حال ظهور به پایان رساندیم.

اگر می‌خواهید با پلاگین‌های کمتر شناخته شده‌ای که ممکن است ارزش جایگاهی در سایت شما را داشته باشند، به سرعت ادامه دهید، حتماً سری پلاگین‌های ماه ManageWP را بررسی کنید — هر پست جدید در اواسط سال منتشر می‌شود. ماه.

5. D.I.Y. رویکرد

اگر هیچ یک از روش های بالا قایق شما را شناور نمی کند، تنها یک چیز برای آن وجود دارد – غوطه ور شدن کامل در دنیای افزونه های وردپرس.

اول از همه، احتمالاً می خواهید به منابع بالا مراجعه کنید، اما همچنین می خواهید در همه وبلاگ های وردپرس موجود در آنجا مشترک شوید (بسیاری از آنها وجود دارد). به وبلاگ‌های توسعه‌دهنده مانند افزونه‌های Pippin و خود ما توجه ویژه داشته باشید. title=”Remi Corson” href=”https://remicorson.com/” target=”_blank” rel=”noopener”>Rémi Corson تا مطمئن شوید که در لبه پیشرفت توسعه افزونه هستید. همچنین ممکن است بخواهید برای افزونه های جدید و اخیراً به روز شده WordPress.org در فیدهای RSS ثبت نام کنید تا بتوانید به معنای واقعی کلمه هر افزونه رایگان جدید را در هنگام انتشار مشاهده کنید.

صادقانه بگویم، به عنوان کسی که این کار را انجام می دهد (و خوشبختانه برای انجام این کار پول می گیرد!)، با توجه به گزینه های موجود ارزش وقت گذاشتن را ندارد. واقعیت این است که منابع بزرگی وجود دارد که اطلاعاتی را در اختیار شما می‌گذارد که در غیر این صورت یافتن آن‌ها زمان زیادی را به شما می‌دهد. در حالی که ممکن است گاهی اوقات یک افزونه خوب از شبکه شما عبور کند، احتمالاً در نهایت با آن مواجه خواهید شد.

خوشبختیم که به عنوان یک جامعه گروهی از افراد را داریم که با جمع‌آوری و ارائه افزونه‌های برتر به ما، زندگی خود را آسان‌تر می‌کنند. چرا خودتان به دنبال پلاگین ها بروید در حالی که شخصی قبلاً کار سختی را برای شما انجام داده است؟

افزونه ناشناس مورد علاقه شما چیست؟

می‌خواهم با درخواست از شما برای مشارکت در بخش نظرات به پایان برسانم. در حالی که همه ما در مورد SEO توسط Yoast، W3 Total Cache و موارد مشابه شنیده‌ایم، افزونه‌های فوق‌العاده بی‌شماری وجود دارد که بسیاری از افراد در آنجا چیزی در مورد آنها نشنیده‌اند. «جستجوی پیوند داخلی بهتر» (که در بالا ذکر شد) یکی از این نمونه‌ها است — یک افزونه عالی با تنها چند هزار بار دانلود.

با در نظر گرفتن این موضوع، مایلم شما آنچه را که شما بهترین افزونه وردپرس «ناشناخته» می‌دانید به اشتراک بگذارید — یعنی افزونه‌ای که شما استفاده می‌کنید و دوست دارید و شاید تعداد کمی داشته باشد. هزار دانلود در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا