چطوری میشه

چگونه با توسعه وردپرس شروع کنیم

چگونه با توسعه وردپرس شروع کنیم

دو نوع از افراد تصمیم می گیرند که در توسعه وردپرس مشارکت کنند.

اولین نوع از افراد کسانی هستند که در حال حاضر به نوعی توسعه دهنده هستند و انتخاب می کنند تا درباره وردپرس اطلاعات بیشتری کسب کنند. دسته دوم افرادی هستند که تجربه کدنویسی واقعی ندارند اما باید با وب سایت وردپرس فعلی خود سر و کله بزنند تا چیزی را که دوست ندارند تغییر دهند.

WordPress یک رسانه عالی برای یادگیری بیشتر در مورد توسعه است، به همین دلیل است که به ویژه برای کسانی که چیزهایی را همانطور که نیاز دارند یاد می گیرند مناسب است. به دلایل مختلفی به عنوان یک ابزار یادگیری برای توسعه دهندگان جدید به خوبی کار می کند.

بلوک های ساختمانی وردپرس

چندین زبان برنامه نویسی مختلف وجود دارد که باید یاد بگیرید تا از توسعه وردپرس بیشترین بهره را ببرید. وردپرس در هسته خود بر پایه یکی از رایج ترین زبان های برنامه نویسی در وب یعنی PHP ساخته شده است. همچنین از مقدار زیادی HTML، CSS و کمی جاوا اسکریپت برای جنبه های مختلف استفاده می کند.

زبان‌ها و استانداردهای کدنویسی دیگری نیز درگیر هستند (مانند XML و MySQL)، اما واقعاً نیازی نیست در ابتدای سفر توسعه‌تان اطلاعات زیادی درباره آنها بیاموزید.

سه زبان اصلی که برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وردپرس (به ترتیب نزولی و ضرورت) باید یاد بگیرید عبارتند از PHP، CSS و HTML.

PHP نحوه تعامل همه چیز در وردپرس و نحوه ارتباط آن با پایگاه داده MySQL را کنترل می کند. می توان از آن برای ایجاد برخی عملکردهای شگفت انگیز استفاده کرد و زبان کلیدی برای یادگیری برای هر جنبه از وردپرس است.

مهمترین جنبه بعدی برای یادگیری CSS است. به این ترتیب به وب سایت خود سبک می دهید. این نحوه متمایز کردن سایت خود از سایر سایت های موجود در وب است. تسلط بر آن می تواند بسیار دشوار باشد و برای به دست آوردن حداکثر استفاده از آن به مطالعه زیادی نیاز دارد.

HTML ساختاری است که توابع ایجاد شده در PHP و استایل تعریف شده توسط CSS بر روی آن ساخته شده است. این ساده ترین زبان برای یادگیری است اما در ایجاد یک وب سایت خوب بسیار مهم است.

جاوا اسکریپت چهارمین زبانی است که می توانید با وردپرس استفاده کنید. این موردی نیست که در ابتدای سفر خود به سمت توسعه وردپرس باید به آن توجه کنید، اما زمانی که با سه مورد دیگر راحت هستید، ارزش بررسی دارد.

مسیرهای توسعه برای کاوش

da86daafd988d986d987 d8a8d8a7 d8aad988d8b3d8b9d987 d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8b4d8b1d988d8b9 daa9d986db8cd985 6699e35708f60

اگر علاقه مند به یادگیری در مورد توسعه وردپرس هستید، سه مسیر اصلی وجود دارد.

توسعه تم

توسعه تم رایج ترین ورود به توسعه وردپرس است. اکثر توسعه دهندگان وردپرس فرآیند یادگیری خود را با تم ها شروع می کنند. چه تمی داشته باشید که به دلایلی نیاز به سفارشی سازی داشته باشید، یا تصمیم داشته باشید که یک تم برای خودتان ایجاد کنید، این یک مکان عالی برای شروع است.

توسعه تم شامل هر سه زبان اصلی توسعه است و شما یاد می گیرید که چگونه وردپرس با تمام جنبه های مختلف آن یکپارچه می شود. این یک امتیاز اضافی است که به شما امکان می دهد کدهای تم های دیگر را مشاهده کنید و نحوه چیدمان آنها را بیاموزید.

ایجاد تم از ابتدا روشی عالی برای یادگیری همه جنبه های وردپرس است.

توسعه پلاگین

ایجاد یک افزونه معمولاً توسط کسانی که شروع به کدنویسی با سرکوب کردن سایت خود می کنند، انجام نمی شود. با یک افزونه بد نوشته شده برای مبتدیان، موارد بسیار زیادی وجود دارد که می تواند اشتباه کند.

کسانی که دانش قبلی PHP دارند و به دنبال حل مشکل خاصی هستند که با وردپرس با آن مواجه هستند، احتمالاً از همان ابتدا این مسیر را دنبال می کنند. عامل اصلی در توسعه افزونه این است که شما فقط توسط تخیل خود محدود شده اید.

می توانید با افزونه های خوب، نصب پیش فرض وردپرس را به هر چیزی تغییر دهید. افزونه‌های نمونه در حال حاضر موجود عبارتند از: انجمن‌ها، شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های عضویت و بسیاری موارد دیگر.

توسعه نرم افزار اصلی

این برای افراد ضعیف نیست.

درگیر شدن با توسعه نرم افزار اصلی برای وردپرس به مهارت زیادی نیاز دارد. این چیزی نیست که باید توسط کسانی که تجربه قبلی PHP ندارند انجام شود.

منابع یادگیری

Grow Your LearnDash Training Business with Multiple Instructors

اگرچه توسعه وردپرس ممکن است مشکل باشد، منابع بسیار زیادی در سرتاسر وب وجود دارد که می‌تواند به شما در رفع هر مشکلی که با آن روبرو هستید کمک کند.

به احتمال زیاد، اگر در چیزی گیر کرده اید، راه حل از قبل در دسترس است. اینجا جایی است که باید شروع به جستجو کنید.

کدکس

WordPress Codex باید اولین ایستگاه برای هرگونه سؤال توسعه باشد.

>

این یک منبع فوق‌العاده است که تمام عملکردها و کدهای موجود در نرم‌افزار وردپرس را شرح می‌دهد. این شامل مقالات و آموزش های زیادی برای شروع کار با وردپرس است و مسلماً منبع نهایی در این زمینه است.

آموزش

مجموعه گسترده ای از آموزش ها در اینترنت وجود دارد تا شما را با توسعه وردپرس شروع کنید. ما تعداد زیادی از آنها را در وبلاگ وردپرس خود داریم. آموزش های رایگان متعددی برای مطالعه برای شما در دسترس است، اما چندین دوره و آموزش عالی نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید (.

به‌علاوه آموزش‌هایی برای یادگیری در مورد توسعه عمومی، تعدادی آموزش خاص نیز وجود دارد که نحوه انجام وظایف مختلف را به شما آموزش می‌دهد. یک جستجوی سریع در گوگل به شما مطالبی را می دهد که ارزش چند روز مطالعه داشته باشید.

انجمن ها

تعدادی از انجمن ها به طور خاص برای توسعه دهندگان وجود دارد. همه آنها ارزش خواندن منظم را ندارند، اما مکان ایده آلی برای پرسیدن سوالات در مورد مشکلاتی هستند که دارید. همه پاسخ‌هایی که دریافت می‌کنید ارزشمند نیستند، اما می‌توانند مکان‌هایی سریع و مفید برای پاسخ به سؤالات خاص باشند.

فروم‌های ویژه وردپرس یا توسعه‌دهنده عمومی وجود دارد انجمن هایی مانند سرریز پشته برای بررسی. ارزش این را دارد که برای کشف تالار گفتگوی مناسب خود وقت بگذارید و از کاربران با تجربه تر سؤال بپرسید.

شرکت در انجمن

انجمن وردپرس مکانی پر جنب و جوش و فعال است که در آن می توانید همه چیزهایی را که در مورد نرم افزار باید بدانید در آن بیاموزید. این به سادگی با کدنویس ها پر نمی شود. جامعه وردپرس شامل طراحان، مترجمان، نویسندگان مستندات و بسیاری دیگر از افراد است که همگی می توانند دیدگاه متفاوتی در مورد درخواست های توسعه شما به شما ارائه دهند.

راههای زیادی برای درگیر شدن در انجمن وردپرس وجود دارد می توانید از نسخه های نرم افزار بتا استفاده کنید و بازخورد ارائه کنید. می‌توانید با توسعه‌دهندگان فعلی افزونه صحبت کنید و یا مهارت‌های کدنویسی خود را قرض دهید یا به آزمایش و عیب‌یابی نسخه‌های جدید کمک کنید.

یک مقاله عالی در Codex در مورد مشارکت در وردپرس وجود دارد و اگر مایل به مشارکت هستید، ارزش خواندن دارد. اگر خلاقانه فکر کنید، راهی برای بازگشت به جامعه وجود خواهد داشت.

نتیجه گیری

یادگیری در مورد توسعه وردپرس یک کار دشوار و زمان بر است، اما می تواند بسیار مفید باشد. اگر زمان زیادی برای یادگیری نرم افزار صرف می شود، می توانید به روش های مختلف شروع به شکل دادن به وب سایت وردپرس خود کنید.

چه تم‌های خود را توسعه دهید، چه افزونه‌ای را به مخزن وردپرس معرفی کنید یا در توسعه آینده نرم‌افزار اصلی مشارکت داشته باشید، غواصی و مشارکت در جامعه وردپرس به نحوی به شما کمک می‌کند تا خیلی سریع‌تر پیشرفت کنید.

آیا اخیراً سفر خود را به سمت توسعه وردپرس آغاز کرده اید، یا این چیزی است که امیدوارید به زودی شروع کنید؟ اگر یک توسعه دهنده باتجربه وردپرس هستید، چگونه به افراد توصیه می کنید که شروع به کار کنند؟ مایلیم نظرات شما را در نظرات بشنویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا