چطوری میشه

تکامل OptinMonster برای وردپرس

تکامل OptinMonster برای وردپرس

OptinMonster یک افزونه وردپرس است که ایجاد فرم های بازشو را آسان می کند که می تواند نرخ تبدیل شما را افزایش دهد. از آنجایی که تعدادی پلاگین انتخابی وجود دارد، ممکن است تعجب کنید که آیا واقعاً نیازی به افزونه دیگری برای افزودن به لیست وجود دارد یا خیر. اما OptinMonster در دنیایی که سایت بازدیدکنندگان مرتباً به پنجره‌های انتخابی بازشو پاسخ می‌دهند.

OptinMonster به تازگی در اکتبر 2013 منتشر شد، بنابراین هنوز نسبتا جدید است. با این حال، با وجود جوانی نسبی آن، نباید آن را دست کم گرفت. قبلاً برخی اصلاحات، به‌روزرسانی‌ها و تعدادی تغییرات را در عمر کوتاه خود دیده است که اکنون آن را بهتر از زمانی که برای اولین بار در دست بررسی قرار گرفتیم، بهتر کرده است. اگر به‌روزرسانی‌ها در همین دوره ادامه پیدا کند، می‌توانیم با خیال راحت فرض کنیم که این افزونه برای بزرگی انتخاب کردن است.

افزونه های جدید

برای کسانی که قبلاً با این افزونه آشنایی دارند، دو ناحیه انتخاب جدید اضافه شده است: نوار کناری و پس از پست. علاوه بر این، سازندگان در حال حاضر روی یک افزونه Canvas کار می‌کنند، که به کاربران اجازه می‌دهد هر نوع پنجره‌های بازشو Lightbox را به جای آنهایی که مبتنی بر ایمیل هستند ایجاد کنند.

در حالی که الگوها هنوز آنطور که سازندگان می‌خواهند آسان نیستند، کار برای تغییر آن در حال انجام است. برنامه‌های آینده شامل افزودن پوسته‌های بیشتر همراه با توسعه یک نوع انتخاب کردن تلفن همراه است. توسعه‌دهندگان همچنین می‌توانند به API اضافه شده متصل شوند و به آنها امکان می‌دهد محتوای دلخواه خود را سفارشی کنند.

نصب پلاگین وردپرس OptinMoster ساده است. مراحل زیر را به عنوان یک دوره آموزشی مختصر مرور کنید:

optinmonster-installation

افسانه بازشو

همه این صحبت‌ها در مورد فرم‌های انتخاب بازشو ممکن است باعث شود ابروهای خود را بالا ببرید. مرورگرها با مسدودکننده‌های بازشو ارائه می‌شوند، مردم مسدودکننده‌های بازشو نصب می‌کنند، و پنجره‌های بازشو معمولاً چیزی است که مردم دوست دارند از آن اجتناب کنند، درست است؟

اگرچه مردم تمایل دارند از پنجره های بازشو متنفر باشند، اما آمار مربوط به اثربخشی آنها دروغ نمی گوید. در واقع، این فرم‌های انتخاب، ابزارهای تولید سرنخ بسیار مؤثری هستند، زیرا یک پنجره بازشوی جالب می‌تواند فرد را متقاعد کند که آدرس ایمیل خود را در قسمت ایمیل با ضربان قلب رها کند. در یک مطالعه موردی که توسط OptinMonster انجام شد، این افزونه تعداد مشترکین ایمیل را تا 600% افزایش داد. در این مطالعه، وب سایت از 70 به 80 مشترک در روز به 470 مشترک در روز رسید.

بنابراین در حالی که مردم از پنجره‌های بازشو متنفرند، در عین حال آنها را دوست دارند. این رابطه عشق و نفرت است که منجر به موفقیت OptinMonster می شود. با آخرین تغییرات و بهبودهای آینده که در حال انجام است، این ابزار تولید سرنخ حتی موثرتر خواهد شد.

موضوع بالا نمونه ای از پنجره بازشو استفاده شده در موضوع مطالعه موردی است. جعبه‌های بازشو می‌توانند به تعداد دلخواه گرافیک، رنگ‌های سفارشی و تغییرات اندازه داشته باشند.

OptinMonster-Review-WordPress-Popup-And-Lead-Generation-Plugin

ویژگی های منحصر به فرد OptinMonster

سه طرح قیمت‌گذاری جداگانه وجود دارد و اینکه کدام طرح قیمت‌گذاری انتخاب می‌شود، ویژگی‌های گنجانده شده را تعیین می‌کند. برخی از ویژگی ها عبارتند از:

  • ایجاد فرم های نامحدود که می توانند در مناطق مختلف سایت استفاده شوند.
  • گزارش‌دهی تجزیه و تحلیل داخلی برای مشاهده اینکه کدام فرم بهترین تبدیل را دارد. این و تست A/B می توانند دست به دست هم بدهند.
  • فرم های خاصی را می توان در صفحات خاصی در هدف گذاری سطح صفحه نشان داد
  • بسته به طرح قیمت، انواع optin و گزینه های طراحی متفاوتی وجود دارد
  • فناوری «خروج» که در بسته پریمیوم ادغام شده است، تشخیص می‌دهد که کاربر چه زمانی قرار است سایت شما را ترک کند و سپس یک پنجره بازشو راه‌اندازی کند که می‌تواند او را متقاعد کند که بماند یا برگردد. OptinMonster معتقد است که 70٪ از افرادی که سایت را ترک می کنند هرگز باز نمی گردند.

optinmonster-setup

وقتی به تنظیمات نگاه می‌کنید، نسبتاً ساده است. این جایی است که برخی از ویژگی های جدید وارد عمل می شوند. در واقع تعجب آور است که راه اندازی این افزونه چقدر آسان است، زیرا ویژگی های اصلی در یک فایل افزونه گنجانده شده است. همچنین برخی از موارد اضافی اختیاری در آن فایل گنجانده شده است. موارد اضافی مربوط به انواع مختلف انتخاب در دسترس و عملکرد قصد خروج است.

پس از نصب، یک آیتم منوی جدید به منوی کناری در داشبورد وردپرس اضافه می‌شود. با این کار افزونه به راحتی قابل دسترسی است.

برای ایجاد یک فرم optin جدید، به سادگی روی دکمه “ایجاد optin جدید” کلیک کنید. از آنجا، روی نوع optin کلیک می‌کنید.

optin-types

انتخاب “Lightbox” جایی است که می‌توانید در ایجاد پنجره‌های بازشو بسیار خلاق باشید. این منطقه ای است که بهبود یافته است، بنابراین می توانید یک optin ایجاد کنید که بیشتر به نیازهای سایت شما اختصاص دارد. لازم به ذکر است که همه این انواع در تمام نقاط قیمت موجود نیستند. بسته اصلی فقط دارای گزینه لایت باکس است. انواع دیگری از optin در توسعه وجود دارد، مانند فرم‌های درون محتوا و ابزارک‌های نوار کناری.

نوار پاورقی دقیقاً همانطور که به نظر می رسد است، زیرا نواری در پاورقی است که آدرس ایمیل را درخواست می کند. رنگ های پس زمینه، عنوان و شعار و فونت ها را می توان برای این کار انتخاب کرد. همین مورد را می توان برای اسلاید in نیز انتخاب کرد که معمولاً در سمت راست پایین صفحه قرار دارد. اسلاید در می تواند توسط کاربر باز و بسته شود. این یک اسلاید بازشو یا خودکار نیست زیرا نیاز به فعال سازی توسط کاربر دارد.

همچنین خواهید دید که تنظیمات به خوبی برچسب گذاری شده اند و توضیحاتی برای هر کدام وجود دارد. این کم و بیش مانند داشتن یک راهنما در تنظیم است، بنابراین مجبور نیستید صفحه خود را ترک کنید تا نحوه انجام کاری را جستجو کنید.

ادغام یکپارچه با برنامه های بازاریابی ایمیل

تعدادی برنامه بازاریابی ایمیلی نیز وجود دارد که این افزونه به طور یکپارچه با آنها ادغام می شود. آنها عبارتند از MailChimp، AWeber، Infusionsoft و iContact. تقریباً هشت برنامه وجود دارد که OptinMonster مستقیماً با آنها کار می کند.

اگر یکی از این سرویس‌های خبرنامه ایمیل پشتیبانی‌شده در حال حاضر استفاده می‌شود،  تنها کاری که باید انجام دهید این است که ارائه‌دهنده خبرنامه ایمیل خود را از منوی کشویی انتخاب کنید و سپس حساب خود را احراز هویت کنید. تعداد ارائه دهندگان خبرنامه در فهرست کشویی همیشه در معرض تغییر است، اما احتمالاً در طول زمان افزایش خواهد یافت.

طرح‌ها و سفارشی‌سازی

چهار موضوع اصلی وجود دارد که برای فرم Optin Lightbox استفاده می شود. تم تعادل، تم مطالعه بازیگران، تم Bullseye، و تم تخته سنگ تمیز وجود دارد.

optinmonster-themes

هنگامی که Design Customizer را باز می‌کنید، می‌توانید عنوان و برچسب، فهرست گلوله، تصویر Optin، متن ارسال Optin و متن فیلد ایمیل را سفارشی کنید. رنگ ها، فونت ها و تراز را می توان در هر بخش تغییر داد. همچنین ممکن است کلمات مختلف را با پررنگ کردن آنها برجسته کنید. سفارشی ساز نسبتاً ساده است و از رابط وردپرس استفاده می کند که البته برای کاربران وردپرس آشنا است.

در حالی که OptinMonster می‌گوید که کل فرآیند راه‌اندازی را می‌توان در یک دقیقه تکمیل کرد، بهتر است زمان بیشتری را روی آن صرف کنید تا کمپین بسیار مؤثر باشد. پشتیبانی از گرافیک و متن مناسب تفاوت قابل توجهی ایجاد می کند، بنابراین حتماً کمی فکر کنید.

نتیجه گیری

OptinMonster جوان است، اما سازندگان آن با اعمال تغییرات در اوایل بازی به صحبت های کاربرانش گوش می دهند. اگرچه در حال حاضر قوی است، اما به مرور زمان به یک پلاگین Optin حتی قوی تر تبدیل خواهد شد. با پیشرفت‌های بیشتر در افق مانند نوار کناری و پس از یکپارچه‌سازی پست، به توسعه‌دهندگان انعطاف‌پذیری بیشتری برای ایجاد پنجره‌های بازشو، نوارهای پاورقی و اسلایدهایی داده می‌شود که منجر به ایجاد سرنخ‌های بیشتری برای تبدیل می‌شوند.

OptinMonster

را دریافت کنید

آیا در حال حاضر از افزونه OptinMonster استفاده می کنید؟ ما دوست داریم نظر شما را در مورد آن و آخرین به‌روزرسانی‌های آن بدانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا