چطوری میشه

10 منبع وردپرس که باید همین الان نشانه گذاری کنید

10 منبع وردپرس که باید همین الان نشانه گذاری کنید

توسعه دهندگان باتجربه وردپرس معمولاً مجموعه ای از سایت هایی دارند که برای دریافت آخرین اخبار، بررسی های محصول و آموزش های مربوط به طراحی، توسعه و کدنویسی به آنها مراجعه می کنند. اسم بازی هست هر چه مدت بیشتری در این کسب و کار بوده باشید، با منابع موجود و آنچه که هر کدام منحصر به فرد ارائه می دهند، آشنایی بیشتری خواهید داشت.

مرتب‌سازی از طریق آنچه در خارج وجود دارد می‌تواند زمان‌بر باشد، به‌ویژه زمانی که فقط می‌خواهید به چیزهای خوب برسید.

چه یک حرفه ای طولانی مدت هستید یا تازه شروع به کار کرده اید، گاهی اوقات باید به یک واقعیت، یک ویدیوی نحوه انجام کار یا یک قطعه کد اشاره کنید تا پروژه خود را طبق برنامه پیش ببرید. با در نظر گرفتن این موضوع، ده منبع زیر احتمالاً برای راه‌اندازی سریع‌تر و کارآمدتر سایت‌های شما مفید خواهند بود.

WordPress Codex

wordpress-codex

بیهوده، درست است؟ با این حال، باید به آن اشاره شود – به ویژه برای مبتدیان. WordPress Codex یک منبع قوی است که عملاً هر جنبه ای از CMS. دنبال کردن مقالات اینجا به شما کمک می کند اولین وب سایت خود را تکمیل کنید. این شما را در همه چیز از نصب گرفته تا نصب تم ها و نوشتن افزونه های خود راهنمایی می کند.

آیا اشاره کردم جامع است؟

چند منبع کلیدی که باید در اینجا به آنها توجه کنید عبارتند از WordPress.tv و وردپرس بسازید. WordPress.tv دارای ویدئوهای رسمی از تیم وردپرس، مصاحبه‌هایی از رویدادهای WordCamp مختلف که در سراسر جهان رخ می‌دهد و موارد دیگر را ارائه می‌کند. ساخت وردپرس به کاربران امکان دسترسی کامل به توسعه جنبه های مختلف وردپرس از جمله Core، UI، قابلیت دسترسی و موارد دیگر را می دهد. در صورت تمایل، حتی می‌توانید مشارکت داشته باشید و در توسعه تجسم‌های آینده وردپرس مشارکت کنید.

WPExplorer

بدیهی است که ما منبع خوبی هستیم که باید قبلاً آن را نشانه گذاری می کردید. WPExplorer با آموزش‌های مفید، توصیه‌های فوق‌العاده افزونه و تم و اخبار مهم در مورد وردپرس، مکانی فوق‌العاده برای شما به دنبال اطلاعات مورد نیاز خود باشید. ما سال‌ها روی وبلاگ خود کار کرده‌ایم، نویسندگان با کیفیتی را برای به اشتراک گذاشتن دانش خود پیدا کرده‌ایم و صدها موضوع و افزونه را برای توصیه جمع‌آوری کرده‌ایم. به‌علاوه، ما بهترین تم‌های رایگان وردپرس خود را ایجاد کرده‌ایم که شما می توانید هر زمان که بخواهید دانلود و استفاده کنید.

گشتاور

Torque

Torque یک انجمن خبری و انجمن عالی وردپرس است سایتی که حاوی اطلاعات به روز و مقالاتی است که توسط کارشناسان جامعه نوشته شده است. من زیاد به این سایت سر می زنم زیرا از زاویه منحصر به فرد داستان های اینجا لذت می برم. نویسندگان خارج از چارچوب فکر می کنند و اغلب من را ترک می کنند و می گویم “هوم”، که قطعا قابل قدردانی است. با وجود بسیاری از سایت‌های وردپرس آنلاین، به ندرت سایتی را پیدا می‌کنید که شما را به فکر وادار کند، اما گشتاور مطابق با این قانون است.

در بسیاری از مقالات نیز یک زاویه تجاری وجود دارد، بنابراین اگر می‌خواهید سایت وردپرس خود را به یک کسب‌وکار آنلاین تبدیل کنید، آنچه را که نیاز دارید و سپس تعدادی را در اینجا پیدا خواهید کرد.

ترفندهای CSS

CSS Tricks

یک منبع واقعی اگر وجود داشته باشد، ترفندهای CSS به بازدیدکنندگان قطعات CSS، نکات و ترفندهای ساده ای برای پیاده سازی در سایت های خود می دهد. چندین سایت دیگر وجود دارند که منابع مشابهی را ارائه می دهند، اما من به دلیل طراحی بصری و رویکرد ساده اش از این یکی لذت می برم. هرگز اجازه ندهید کسی به شما بگوید که طراحی جذاب اهمیتی ندارد – مطمئناً اینطور است و CSS-Tricks یک مثال مرتبط از آن است.

به‌علاوه، اگر به برخی از قطعات CSS خارج از وردپرس نیاز داشته باشید، این سایت به اندازه کافی ترفندهای PHP، جاوا اسکریپت و جی کوئری را برای شما پوشش می‌دهد تا شما را برای مدت طولانی مشغول نگه دارد.

WP Jedi

شما باید از سایتی قدردانی کنید که به‌روزرسانی‌های روزانه را بدون کاهش کیفیت مدیریت می‌کند و این دقیقاً همان چیزی است که WP Jedi انجام می‌دهد. می توانید منتظر جمع بندی افزونه ها و تم ها، راه حل های امنیتی، نکات SEO و موارد دیگر باشید. به نوعی شبیه محتوای بسیاری از سایت‌های مختلف وردپرس است که همگی در یکی قرار گرفته‌اند. و هر چیزی که تعداد چیزهایی را که باید در یک روز روی آنها کلیک کنم کاهش دهد، چیز خوبی است. ممکن است تنبل به نظر برسد، اما وقتی نوبت به کار آنلاین می‌رسد، کارایی مهم است.

افزونه های Pippin

Pippins Plugins

پیپین ویلیامسون به عنوان توسعه‌دهنده پلاگین‌های با کیفیت بالا، و Pippin’s Plugins سایت اوست. هزاران آموزش در اینجا به صورت رایگان موجود است تا توسعه دهنده نوپا را مشغول نگه دارد. اما اگر این برای شما کافی نیست، یک گزینه عضویت پولی نیز وجود دارد که شما را به آموزش های بیشتری باز می کند. فراموش نکنید که یک یا دو نظر را بخوانید و انجمن پشتیبانی را نیز بررسی کنید.

این سایت به بهترین شکل ممکن زمان را می کشد. جدی، من جرأت می کنم نمی چیزی یاد بگیری.

WP Hub

اگرچه کمتر از برخی از وبلاگ‌های دیگری که تاکنون در اینجا ذکر کرده‌ام به‌روزرسانی شده است، WP Hub کمبود کمیت را با کیفیت جبران می کند. می‌توانید انتظار فهرست‌های طولانی از افزونه‌ها و تم‌ها، آموزش‌های عمیق و منابع مختلفی را داشته باشید که برای مدت طولانی مرتبط طراحی شده‌اند. اوه، و شایان ذکر است که آنها تم ها و پلاگین ها را نیز می فروشند. با نزدیک به 700 موضوع و تعداد زیادی افزونه برای مرتب سازی، بهتر است به آن بروید. اگر از من بپرسید ارزش این نشانک را دارد و ارزش یک نگاه منظم را دارد.

WPKube

به دنبال خواندن خوب دیگری برای افزودن به لیست خود هستید؟ WPKube را بررسی کنید. Devesh Sharma WPKube را در سال 2010 راه اندازی کرد و به منبع عالی راهنماها، منابع و توصیه های مرتبط با وردپرس تبدیل شده است. و پست های آنها برای هر سطح فنی کاربر وردپرس عالی است. اگر مبتدی یا یک توسعه‌دهنده سخت‌افزار هستید، همچنان می‌توانید از پست‌های مربوط به چیزهای آزاردهنده درباره وردپرس (و نحوه رفع آنها) یا ۲۵ زن برای تماشای وردپرس قدردانی کنید.

ManageWP

managewp-blog-page

از خود تبلیغی آشکار ببخشید (چون من سردبیر هستم)، اما ManageWP در واقع یک منبع واقعا مفید است. ما آخرین اخبار وردپرس را به اشتراک می گذاریم، مجموعه ای از مضامین و افزونه های برتر ماه را ارائه می دهیم، و تجزیه و تحلیل عمیقی از آخرین روندهای توسعه وردپرس ارائه می دهیم.

همچنین آموزش‌ها و نکات و ترفندهای زیادی وجود دارد که شما را مشغول بهینه‌سازی آخرین سایت خود برای آینده قابل پیش‌بینی می‌کند.

مجله طراحی Speckyboy

اگرچه به طور کلی به طراحی اختصاص دارد، مجله طراحی Speckyboy یک بخش وردپرس دارد که نمی توانم از آن لذت ببرم. این سایت همچنین توسعه موبایل، UX، طراحی گرافیک، فریلنسر و حتی عکاسی را پوشش می دهد. و از آنجایی که پوشش کلی سایت گسترده است، به عنوان بخش خوبی برای بخش بعدی عمل می کند. شما فکر می‌کردید فقط 8 منبع دریافت می‌کنید، اما من چند “پاداش” را برای کمک به گسترش بیشتر جعبه ابزار توسعه‌دهنده‌تان جمع‌آوری کرده‌ام.

منابع پاداش برای تیز نگه داشتن مهارت های توسعه شما

همانطور که در حرفه توسعه خود پیشرفت می کنید، می خواهید به طور مستمر چیزهای جدیدی را برای ارتقاء مهارت های خود و گسترش پایگاه دانش خود امتحان کنید. منابع «پاداش» زیر باید به شما کمک کند تا در مسیر خود بمانید:

  • آموزش کد Tuts+: بخش کد Tuts+ که همه چیز را از وردپرس گرفته تا توسعه موبایل و PHP را پوشش می‌دهد، شامل همه چیزهایی است که برای اصلاح مهارت‌های کدنویسی و طراحی خود نیاز دارید و سپس برخی از آنها. منبعی واقعی که مدتی است در سراسر صنعت مفید است.
  • مقاله گراف توسط Konigi: این دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد و برای طراحان در چندین رشته مختلف کاملاً ارزشمند است. اساساً، این کاغذ گراف 8.5 در 11 اینچی است که به طور خاص برای طراحان تعاملی، طراحان بصری و معماران اطلاعات ساخته شده است تا قاب‌های سیمی را برای وب‌سایت‌های منطقی ایجاد کنند. برو آن را دانلود کن و متوجه منظور من می شوی.
  • فهرست جدا: بدون این سایت کجا بودیم؟ همه اینها در شعار سایت، “برای افرادی که وب سایت می سازند” وجود دارد، و بارها و بارها از طریق برداشت منحصر به فرد آن در طراحی وب، کدنویسی، ایجاد محتوا، UX و موارد دیگر ثابت شده است. سبک مجله نیز جذابیت واقعی دارد. چه می توانم بگویم؟ من مشتاق طراحی خوب هستم.

در حالی که همه سایت‌هایی را که من در اینجا فهرست کرده‌ام مفید نمی‌دانند، اما آنها در صنایع مختلف جذاب هستند و در کارهای توسعه سایت من مفید هستند، بنابراین نمی‌توانم در برابر به اشتراک گذاشتن آنها با شما مقاومت کنم. اینجا.

به شما. برخی از منابع مورد علاقه شما که طراحی و توسعه سایت های وردپرس را کمی ساده تر یا شهودی می کند کدامند؟ بدون کدام وب سایت نمی توانید زندگی کنید؟ من مطمئناً دوست دارم نظرات شما را بشنوم، بنابراین پیشنهادات خود را در نظرات زیر مطرح کنید. و چه کسی می داند؟ شاید آنها در پست بعدی گنجانده شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا