چطوری میشه

راهنمای شما برای زمان بندی بهتر پست وردپرس

راهنمای شما برای زمان بندی بهتر پست وردپرس

WordPress به وضوح یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای وبلاگ‌نویسان و صاحبان وب‌سایت است – مسلماً بهترین. درک آن بسیار آسان است، بدون نیاز به به خاطر سپردن کدهای بسیار پیچیده برای ایجاد وبلاگ های خود و قالب بندی سایت خود به روشی که می خواهید. به سادگی مقاله خود را تایپ کنید، «انتشار» را بزنید و voilà! پست شما برای دنیا برای شگفت‌زده کردن آن وجود دارد.

اما اگر لزوماً نمی خواهید پست شما در لحظه پایان نوشتن آن منتشر شود، چه؟ اگر در آینده ای نزدیک تاریخی وجود داشته باشد که زمان ایده آل تری برای قرار دادن پست در آنجا باشد، اما به هر دلیلی نمی توانید وارد شوید و آن را منتشر کنید، چه؟ اگر بخواهید چندین پست همزمان منتشر شود، اما وقت ندارید همه آنها را در یک عکس پیش نویس کنید، چه؟

خوش شانس برای شما، این گزینه وجود دارد که می‌توانید پست خود را برای انتشار در آینده برنامه‌ریزی کنید، بنابراین پس از تنظیم، لازم نیست دوباره به آن فکر کنید. در اینجا، در مورد مزایای زمان‌بندی پست‌هایتان و نحوه انجام آن در صورت تمایل صحبت خواهیم کرد.

زمان‌بندی پست‌ها چه فایده‌ای دارد؟

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید از ویژگی برنامه زمان بندی پست در وردپرس استفاده کنید.

Why To Schedule Your WordPress Posts

اینجا و آنجا یک روز استراحت کنید

یکی از بزرگترین مزایای زمان‌بندی پست‌هایتان این است که می‌توانید از نوشتن مرخصی بگیرید و همچنان هر روز یک پست جدید منتشر کنید. شاید برای تعطیلات برنامه ریزی کرده باشید، یا بخواهید هر چند وقت یکبار یک روز مرخصی بگیرید. مشکلی نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در صورت داشتن زمان، پست ها را نوشته و به سادگی آن را برای انتشار در آینده برنامه ریزی کنید. اگر امروز یا دو هفته پیش پست را بنویسید، هیچ کس تفاوت را متوجه نخواهد شد.

از بلوک نویسنده مخوف اجتناب کنید

هر نویسنده ای روزهایی را داشته است که می توانسته ساعت ها و ساعت ها بنویسد و انواع ایده ها در سرشان می چرخد ​​و روزهای دیگری که به دلیل کمبود ایده می توان جیک جیرجیرک را شنید. از مواقعی که موضوعات فراوان هستند استفاده کنید و تا می توانید همه آنها را حذف کنید. وقتی انگیزه بیشتری دارید، می‌توانید به سادگی تعداد زیادی پست بنویسید و آنها را در روزها و زمان‌های مختلف برای انتشار در آینده برنامه‌ریزی کنید تا همیشه چیزهای خوبی برای خواندن در سایت شما وجود داشته باشد.

توازن پست های خود را حفظ کنید

ممکن است سایت شما دارای انواع پست های مختلف باشد، مانند نظرات، اطلاعات آموزشی و حتی مقالات با ارزش خبری. در حالی که پست های حاوی نکات و اطلاعات مفید می توانند در هر زمان منتشر شوند و همچنان مرتبط باشند، مقالات خبری معمولاً به زمان بسیار حساس هستند. این نوع پست ها باید به سرعت منتشر شوند. مقالات خبری فقط برای مدت کوتاهی مرتبط هستند، بنابراین می‌خواهید در زمانی که توده‌ها هنوز در جستجوی این اطلاعات هستند، زودتر منتشر شوند.

اگر پستی را تایپ می‌کنید و چیزی را شناسایی می‌کنید که ارزش خبری دارد، می‌توانید یک پیش‌نویس جدید باز کنید و یک قطعه جدید بنویسید، آن را منتشر کنید و پستی را که در ابتدا روی آن کار می‌کردید برنامه‌ریزی کنید تا در این پست منتشر نشود. در همان زمان.

پست های خود را در زمان مناسب روز منتشر کنید

گاهی اوقات برخی از اطلاعات منتشر شده توجه بیشتری را به خود جلب می کند و در نتیجه ترافیک بیشتری را در ساعات خاصی از روز افزایش می دهد. بیایید بگوییم بهترین زمان برای جلب توجه خوانندگان ظهر است، اما شیره های خلاقانه شما در سحر جاری می شود. شما می توانید به طور واقع بینانه پست های خود را در صبح بنویسید سپس آنها را برای پست در ظهر برنامه ریزی کنید. یا می توانید آنها را شب قبل بنویسید. یا یک هفته قبلش شما ایده را دریافت کردید.

از افزونه های زمان بندی پست وردپرس استفاده کنید

اگر شما یکی از آن دسته از نویسندگانی هستید که همیشه در توپ هستند و دوست دارند با پست های زمان بندی شده به خوبی آماده شوند، ممکن است بخواهید از یک یا دو افزونه وردپرس برای کمک به انجام این کار استفاده کنید.

به همان اندازه که گزینه زمان‌بندی در وردپرس عالی است، همیشه جایی برای بهبود وجود دارد، درست مانند هر چیز دیگری در زندگی؟ دقیقاً به همین دلیل است که افراد مختلفی که از نظر فنی متمایل هستند، پلاگین‌هایی را ارائه کرده‌اند تا زمان‌بندی پست را سریع‌تر کنند. در اینجا چند مورد قابل توجه است.

برنامه زمانی را افزایش دهید. اگر از کسانی هستید که می‌خواهید انبوهی از پست‌ها را در یک جلسه بنویسید و آنها را برای انتشار آینده برنامه‌ریزی کنید، قطعاً افزونه Bump the Post را بسیار مفید خواهید یافت. اگر قبلاً همه این پست‌ها را برنامه‌ریزی کرده‌اید، به هر دلیلی که نیاز به تغییر تاریخ و/یا زمان انتشار آن‌ها دارید، لازم نیست وارد شوید و به‌طور دستی برنامه هر پست را تغییر دهید. در عوض، می توانید این تاریخ را با یک کلیک تنظیم کنید. به سادگی بنویسید که برآمدگی چه زمانی باید شروع شود، و تا چند روز برنامه باید به هم بخورد، و کارتان تمام شد!

زمان‌بندی خودکار پست‌ها. اگر سایت شما شامل تیمی از نویسندگان است یا سایتی است که پست‌ها و نظرات خوانندگان را مجاز می‌کند، افزونه زمان‌بندی خودکار پست‌ها می‌تواند به خوبی برای شما کار کند. این افزونه به شما امکان می‌دهد زمان انتشار پست‌ها را کنترل کنید و از ارسال چندین مقاله روی هم در هنگام مشارکت چندین نویسنده جلوگیری می‌کند. پست‌ها را می‌توان تصادفی کرد به طوری که یک نویسنده همیشه در بازه‌های زمانی کلیدی گیر نمی‌کند، و چندین پست می‌توانند به طور مساوی از هم فاصله بگیرند.

WP Missed Schedule. اگر سایت شما بسیار شلوغ است و پست‌های زیادی برای انتشار در آینده برنامه‌ریزی شده است، به احتمال زیاد وقتی برخی از پست‌های برنامه‌ریزی‌شده‌تان انجام نمی‌شوند، پیام خسته‌کننده «برنامه‌ریزی از دست رفته» را تجربه کرده‌اید. در واقع منتشر نمی شود افزونه WP Missed Schedule این کار را برای شما انجام می دهد.

آیا می توانم یک پست را لغو برنامه ریزی کنم؟

البته! اگر تاریخ یا زمان اشتباهی را برای انتشار یک پست برنامه ریزی کرده اید، همیشه می توانید به عقب برگردید و آن را تغییر دهید. اما به دنبال دکمه “لغو برنامه ریزی” نباشید، زیرا وجود ندارد. برای تغییر زمان کافی است روی دکمه «ویرایش» کلیک کنید، یا روی «لغو» کلیک کنید تا پست فوراً منتشر شود.

بنابراین، واقعاً چگونه یک پست را برنامه ریزی می کنید؟

اکنون که می دانید چرا باید پست های خود را برنامه ریزی کنید، در اینجا چگونه این کار را انجام دهید. یعنی بدون پلاگین فانتزی.

How To Schedule WordPress Posts

از داشبورد وردپرس خود، نشانگر را روی پست در سمت چپ صفحه نگه دارید. در آنجا چهار منوی فرعی دیگر از جمله همه پست‌ها، افزودن جدید، دسته‌ها و برچسب‌ها را مشاهده خواهید کرد. گزینه افزودن جدید را انتخاب کنید. این جایی است که شما پست خود را ایجاد می کنید. وقتی کارتان تمام شد، چند گزینه در بخش انتشار خواهید داشت، از جمله وضعیت، قابلیت مشاهده و انتشار فوری. روی انتشار فوری، سپس ویرایش کلیک کنید. تاریخ و ساعتی را که می‌خواهید پست منتشر شود وارد کنید و سپس روی زمان‌بندی کلیک کنید. و شما خوب هستید که بروید!


برنامه‌ریزی پست‌هایتان می‌تواند به شما در حل یک سری مشکلات کمک کند و زندگی شما را به عنوان یک وبلاگ نویس وردپرس کمی آسان‌تر کند. فقط به این دلیل که یک پست باید در روز سه‌شنبه ساعت 10:42 صبح منتشر شود، به این معنی نیست که واقعاً باید آن را بنویسید. اگر در آن زمان بیرون برای یک قهوه باشید یا برای یک جلسه اضطراری فراخوانده شوید چه؟ برنامه‌ریزی به شما کمک می‌کند، بدون عرق کردن.

چند وقت یکبار برای وبلاگ خود پست می نویسید؟ آیا برنامه ریزی پست های وبلاگ خود چیزی است که به نظر شما مفید است؟ نظرات خود را به من بگویید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا