چطوری میشه

تحقیق و استفاده از کلمات کلیدی وردپرس برای سئو

تحقیق و استفاده از کلمات کلیدی وردپرس برای سئو

ما قبلاً ثابت کرده‌ایم که همه چیز با تحقیق کلمات کلیدی شروع و پایان می‌یابد، درست است؟ اما شما چهطور این را انجام میدهید؟ و با کلمات کلیدی که پیدا می کنید چه می کنید؟ این چیزی است که در این فصل از راهنما خواهیم فهمید. برای برخی افراد، تحقیق در مورد کلمات کلیدی به معنای نوشتن جایگاه خود در برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل و بررسی شرایط مرتبط است. این ایده خیلی خوبی نیست. در حالی که گوگل قادر به برقراری ارتباطات هوشمند در سایر زمینه‌ها است، برنامه‌ریز کلمات کلیدی به‌طور شگفت‌انگیزی ساده است. به احتمال زیاد فقط عبارات مرتبطی را نشان می دهد که قبلاً کلمه کلیدی را در خود دارند.

اگر «فوتبال» را تایپ کنم و از برنامه‌ریز کلمه کلیدی ایده بخواهم، مطمئن شوید که «بازی‌های فوتبال» یا «توپ‌های فوتبال» را فهرست می‌کند، اما «دریبلینگ»، «مسی»، «جام جهانی 2014» را فهرست نمی‌کند. ، یا هر اصطلاح دیگری که بسیار مرتبط با موضوع است. برای اکثر موضوعات، این بدان معنی است که اگر فقط به برنامه ریز کلمات کلیدی تکیه کنید، تعداد بسیار محدودی از کلمات کلیدی مختلف برای انتخاب خواهید داشت. به همین دلیل است که شما باید…

با کلمات کلیدی خود خلاق شوید

خارج از چارچوب فکر کنید. وقتی به جایگاه خود فکر می کنید چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ چیزی که اصلاً کلمه کلیدی در آن وجود ندارد؟ نگران نباش تست کنید تا ببینید قابل اجرا است یا خیر. اگر به نظر نمی‌رسد به چیزی فکر کنید، یک راه خوب برای یافتن ایده برای کلمات کلیدی این است که به انجمن‌های مربوط به موضوع، یا دسته‌بندی پاسخ‌ها/quora یاهو بروید و ببینید که مردم اغلب در مورد چه چیزی کمک می‌خواهند. (برای همه سوله ها امکان پذیر نیست.) سپس می توانید کلمات آنها را قرض بگیرید و ببینید که آیا حجم جستجو نشان می دهد که کلمه کلیدی ارزشمندی برای دنبال کردن است یا خیر. راه خوب دیگر برای پیشی گرفتن از رقبا این است که…

واقعاً بدانید در مورد چه چیزی می نویسید

بسیاری از افرادی که تنها با هدف کسب درآمد وارد بازاری می‌شوند، تنها ابزارهای کلیدواژه‌ای برای تکیه بر کلمات کلیدی خواهند داشت. اما اگر در مورد موضوع آگاهی دارید، می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید. می‌توانید موضوعات به ظاهر نامرتبط را که می‌دانید مرتبط هستند، وارد کنید و از کلمات کلیدی استفاده کنید که یک فرد خارجی هرگز نمی‌تواند در طول یک میلیون سال فکر کند. اسم آن را مزیت میدان خانگی بگذارید. در برخی از جایگاه‌ها حتی زبان خاصی وجود دارد که ممکن است در ذهن اکثر افراد باشد، به جز کسانی که واقعاً به آن علاقه دارند.

متأسفانه هیچ میانبری واقعی در اینجا وجود ندارد، مگر اینکه از قبل بدانید در مورد چه چیزی می نویسید، باید زمان و تلاش خود را صرف کنید تا به سطحی برسید که بدون زحمت به شما برسد. با این حال، یکی از چیزهایی که می تواند کمک کند، انتخاب چیزی است که حداقل به آن علاقه مند هستید، اگر به آن علاقه ندارید، درباره آن بنویسید. اما اگر هدف اصلی شما سودآوری است، همیشه باید قبل از اینکه زمان زیادی را در یک پروژه صرف کنید، دوام یک محصول را آزمایش کنید.

از نوع مناسب کلمات کلیدی استفاده کنید

WordPress SEO Keywords

وقتی به دنبال کلمات کلیدی هستید، بهترین نوع آن‌هایی هستند که رقابت کمی دارند و قصد ضمنی یا مشخصی برای خرید محصول یا خدمات دارند. (معمولاً رقابت عادلانه‌ای وجود دارد که هدف مشخص شده است، اما نه همیشه به اندازه‌ای که هدف صرفاً با ویژگی جستجو مشخص می‌شود.) کلمات کلیدی گسترده معمولاً به‌طور باورنکردنی رقابتی و همچنین بیش از حد کلی هستند. مردم اغلب از روی کنجکاوی این کلمات کلیدی را جستجو می کنند و احتمالاً تمایلی به خرید هر چیزی ندارند.

بیایید «کپی رایتینگ» را به عنوان مثال در نظر بگیریم. اعداد کاملاً خوب هستند. حدود 30000 جستجو ماهانه اما اینجاست که خبرهای خوب متوقف می شود. رقابت شدید است… و بدتر شدن اوضاع، عبارت جستجو کمی بیش از حد کلی است. در اینجا هیچ مدرک واقعی دال بر قصد وجود ندارد. مردم ممکن است صرفاً به این دلیل جستجو کنند که این اصطلاح را دیده‌اند (یا شنیده‌اند که در Mad Men استفاده می‌شود)، و می‌خواهند بدانند معنی آن چیست. یا شاید به آنها گفته شده است که این چیزی است که باید بیشتر درباره آن بدانند.

از سوی دیگر، ما “مربی کپی‌نویسی” با 30 جستجو در ماه داریم. در حالی که برخی ممکن است استدلال کنند که این برای ارزشمند بودن بسیار کم است، در اینجا یک هدف ضمنی وجود دارد، و شما می توانید ارزش مادام العمر دریافت تنها یک مشتری مربی را تصور کنید. و رقابت (جای تعجب نیست) بسیار نرمتر است. ورود به صفحه اول دیگر یک رویا نیست. اگر کارت های خود را درست بازی کنید، تقریباً تضمین شده است. در حالی که ممکن است انتخاب کنید که آستانه حجم جستجوی خود را بالاتر قرار دهید، این نمونه چیزی است که می خواهید به آن هدف داشته باشید. رقابت کم و قصد ضمنی یا مشخص.

یک مثال دیگر می تواند “یخ خشک” در مقابل “یخ خشک از کجا بخرم”. یخ خشک جستجوهای بیشتری دریافت می کند، تخمین زده می شود ماهانه 90000 یا بیشتر جستجو شود. اما باز هم مردم ممکن است تعجب کنند که از چه چیزی ساخته شده است، یا بخواهند یک «بمب» یخ خشک + صابون را در ویدیو ببینند. با این حال، “از کجا می توانم یخ خشک بخرم”، به طور خاص قصد خرید را بیان می کند، در حالی که رقابت کمتری نیز دارد. و نه تنها این، هنوز هم هزاران جستجوی ماهانه تخمینی دارد. این نمونه ای از کلمه کلیدی دم بلند است. یک عبارت، به جای یک یا دو کلمه، که می توانید هنگام نوشتن محتوا آن را هدف قرار دهید.

متأسفانه، با توجه به اینکه تمرکز اصلی ما بر روی وردپرس است، ما فقط برای معرفی سریع تحقیق کلمات کلیدی زمان داریم، اما برای شروع کار شما بیش از اندازه کافی خواهد بود. با این حال، اگر می‌خواهید درباره تحقیقات کلمات کلیدی، کلمات کلیدی دم بلند و انواع کلمات کلیدی که باید به سراغ آنها بروید، اطلاعات بیشتری کسب کنید، راهنمای قطعی Backlinko در مورد تحقیق کلمات کلیدی یا این راهنمای کلمات کلیدی دم بلند توسط Fat Joe.

چه کاری با کلمات کلیدی در سایت وردپرس خود انجام دهید

در این مرحله باید افزونه SEO وردپرس توسط Yoast یا افزونه دیگری با عملکرد مشابه را نصب کرده باشید. اگر نه، همین الان این کار را انجام دهید، زیرا واقعاً برای اولین قدم ضروری است.

از کلمات کلیدی در عنوان پست/صفحه استفاده کنید

اگر آن دسته از کلیدواژه‌های طولانی را هدف قرار می‌دهید که اغلب آسان‌ترین رتبه‌بندی برای آن‌ها هستند، اغلب داشتن آن به عنوان کل عنوان کافی است. اگر در حال حاضر مخاطب دارید، ممکن است بخواهید از چیزی که بیشتر جلب توجه می کند نسبت به عبارت جستجوی استاندارد استفاده کنید، اما همچنان می خواهید برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

در این صورت می توانید از افزونه SEO برای تغییر عنوان استفاده کنید. برای همین پست، اگر متوجه شدیم که عبارت جستجویی مطلوب‌تری برای هدف‌گیری است، می‌توانیم عنوان صفحه را به « SEO WordPress برای مبتدیان» تغییر دهیم.

image of seo title

بهینه سازی نام فایل های تصویری و متن جایگزین

برای مثال، تصویری که من از تغییر عنوان گرفتم، «seotitle.jpg» نام دارد و متن جایگزین «تصویر عنوان SEO» است. این نه تنها می تواند تأثیر مثبتی بر رتبه بندی صفحه شما داشته باشد، بلکه به رتبه بندی تصویر شما برای عبارات مرتبط در جستجوی تصویر Google کمک می کند.

محتوای 100% مرتبط با عنوان را بنویسید

متاسفانه به آسانی گرفتن یک قطعه از محتوایی که قبلاً در مورد چیز دیگری نوشته اید، تغییر عنوان، بازنویسی کمی آن، و هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی کاملاً جدید نیست. نه تنها بازدیدکنندگان بالقوه خود را بی نهایت آزار می‌دهید، و شانس خود را برای تبدیل شدن به مشترک یا مشتری از بین می‌برید، بلکه به شدت به شانس خود برای اینکه در وهله اول به قدر کافی در رتبه‌بندی بالا قرار بگیرید، آسیب خواهید دید. بنابراین مرتبط بمانید.

از کلمات کلیدی در آدرس پست/صفحه استفاده کنید

در حالی که می‌توانید این کار را فقط با اجازه دادن به عنوان پست/صفحه تبدیل به پیوند ثابت انجام دهید، Google در واقع توصیه می‌کند از کل عبارات استفاده نکنید، و در عوض توصیه می‌کند فقط از چند کلمه کلیدی (3-5) برای هر پست استفاده کنید. شما می توانید این کار را به راحتی از داخل ویرایشگر پست وردپرس انجام دهید. به سادگی روی دکمه ویرایش در کنار آدرس اینترنتی کلیک کنید و پیوند ثابت را از چیزی شبیه به این تغییر دهید:

permalink

به چیزی بیشتر در این راستا:

change permalink

یک توضیحات متا دقیق بنویسید

سعی نکنید تا حد ممکن کلمات کلیدی را فشرده کنید. آنچه را که محتوا برای بازدیدکنندگان بالقوه انجام می دهد، در صورت امکان، به شیوه ای قانع کننده توصیف کنید. (از آنجایی که ممکن است توضیحات متا همان چیزی باشد که فرد هنگام نمایش صفحه شما در نتایج جستجو می بیند.) وقتی شک دارید، توضیحی نسبتاً مستقیم از آنچه در مورد پست است ارائه دهید. این کار را در ویرایشگر پست/صفحه، در کادر SEO وردپرس توسط Yoast در زیر کادر متن اصلی انجام می‌دهید.

از عنوان های فرعی برای ساختاربندی محتوای خود استفاده کنید

و همچنین برای تأکید بر کلمات کلیدی که مستقیماً با آنچه در مورد آن می نویسید مرتبط هستند. همیشه عنوان های فرعی خود را در تگ مناسب قرار دهید.

برای موضوعات گسترده تر، و

برای موارد خاص تر. تگ های

فقط برای عنوان صفحه رزرو شده اند. به عنوان مثال:

بازیکنان مشهور فوتبال

لیونل مسی

کریستیانو رینالدو

از کلیدواژه‌های گسترده‌تر برای دسته‌ها استفاده کنید

این راهی است برای ارسال سیگنال به موتورهای جستجو مبنی بر اینکه این موضوعی است که شما در مورد آن مطالب زیادی در سایت خود می نویسید، و شاید آنها باید در نظر داشته باشند که رتبه های بالاتری را برای عبارت جستجو به شما بدهند، بدون اینکه واقعاً نیازی به هدف قرار دادن موارد گسترده تر باشد. کلمات کلیدی (و عدم دریافت ترافیک) در هر پست و صفحه. اگر به دسته‌های ما در اینجا در WP Explorer نگاه کنید، می‌توانید این استراتژی را در عمل ببینید.

از کلمات کلیدی خود بیش از حد استفاده نکنید

اغلب از آن به عنوان پر کردن کلمات کلیدی یاد می شود، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در محتوای شما ایده بدی است. این نه تنها تجربه خواندن وحشتناک و وحشتناکی را برای هر بازدیدکننده ای ایجاد می کند، بلکه در واقع به رتبه بندی شما کمکی نمی کند. این می تواند، و اگر بیش از حد پیش بروید، به آنها آسیب برساند.

نتیجه گیری

این فصل در مورد کلمات کلیدی به پایان می رسد. در قسمت بعدی راهنما، اطلاعات بیشتری در مورد بک لینک ها، سرعت سایت و سایر عواملی که می توانند در بهبود رتبه موتور جستجوی ما نقش داشته باشند، خواهیم آموخت. و مانند همیشه، اگر سوالی یا چیزی برای اضافه کردن به موارد بالا دارید، فقط در زیر نظر خود را بنویسید. ما دوست داریم نظرات شما را بشنویم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا