چطوری میشه

نحوه انتشار گواهینامه در وردپرس برای بهبود نرخ تبدیل

نحوه انتشار گواهینامه در وردپرس برای بهبود نرخ تبدیل

انتشار توصیه های مشتری یا مشتری در وب سایت شما بهترین راه برای ایجاد اعتماد و اعتبار با مخاطبان هدف شما است. همچنین این یک راه عالی برای نشان دادن تجربه خود و برخی از مشتریانی است که با آنها کار کرده اید.

با این حال، برخی از روش‌ها برای انتشار بازخورد مشتریان مؤثرتر از روش‌های دیگر هستند و با انجام صحیح آن، می‌توانید تعداد بازدیدکنندگانی را که مشتری یا مشتری می‌شوند به طور چشمگیری افزایش دهید. قبلاً من به روشی خاص توصیفات مشتری خود را نشان می دادم، اما پس از انجام برخی تحقیقات مشخص شد که من آنها را بیشتر آنها نمی ساختم.

برای اینکه بفهمید چگونه بهترین افزونه گواهینامه وردپرس یا موضوع را انتخاب کنید و آنها را به روشی مناسب برای حداکثر اثرگذاری ارائه دهید، راهنمای ما برای انتشار توصیفات در وردپرس را بخوانید.

نمونه هایی از استفاده موثر از گواهینامه ها

برای اینکه بدانید یک گواهینامه زمانی که در وب‌سایت شما منتشر می‌شود چگونه می‌تواند به نظر برسد، و برای اینکه ایده‌هایی در مورد اینکه چگونه می‌توانید آن‌ها را در سایت خود بگنجانید به شما ارائه دهیم، در اینجا چند نمونه از وب‌سایت‌های دیگر آورده شده است که به طور مؤثر از آنها استفاده می‌کنند. مشتریان و مشتریان جدید به دست آورید.

Testimonials StudioPress

وب سایت StudioPress عالی عمل می کند کار نصب چندین گواهینامه در یک فضای محدود در صفحه اصلی آنها.

Kirsti Hines

کریستی هاینز در صفحه اصلی نمونه کارها وبلاگ نویسی آزادش از توصیفات مشتریان با سابقه استفاده می کند. برای انتقال سریع اعتبار خود به بازدیدکنندگان جدید.

نحوه دریافت گواهینامه

هر زمان که از مشتریان برای صفحه توصیفات خود درخواست بازخورد می‌کنم، سعی می‌کنم این کار را تا حد امکان برای آنها آسان کنم. با گنجاندن نمونه‌هایی از دیگر بازخوردهای مثبتی که در درخواست داده شده است، دادن الگوی دنبال کردن به آنها کار آنها را آسان‌تر می‌کند.

شما حتی می توانید تا افزودن فرم اختصاصی به وب سایت خود، با سوالات و زمینه های مرتبط که ارسال ارزیابی خود را برای مشتریان شما آسان تر می کند. برخی از افزونه های گواهینامه این ویژگی را دارند.

تماس با مشتریان خود از طریق رسانه‌های اجتماعی می‌تواند مجدداً برای آنها آسان‌تر کند که یک گواهینامه را برای شما ارسال کنند که می‌توانید آن را در سایت خود منتشر کنید و آن را برای اثبات اجتماعی بیشتر به نمایه آنها متصل کنید.

نکاتی در مورد نمایش نظرات مشتریان

اکنون که می‌دانید چگونه از مشتریان و مشتریان خود گواهی جمع‌آوری کنید، در اینجا چند نکته برای نمایش آنها در وب‌سایت خود برای حداکثر تأثیر، همراه با چند پیوند به مطالعات موردی و گزارش‌های مرتبط آورده شده است:

  • اولویت‌بندی گواهینامه‌های مشتریان با مشخصات بالا نسبت به مشتریان معمولی
  • آنها را در سراسر وب سایت خود منتشر کنید، نه فقط در یک صفحه اختصاصی
  • یک نشان‌واره یا ترجیحاً عکسی از مشتری داشته باشید
  • توصیه‌های ویدیویی می‌توانند باعث افزایش 25 درصدی تبدیل شوند
  • پیوندی به منبع اضافه کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند آن را تأیید کنند
  • برای نشان دادن اثبات اجتماعی
  • در صورت لزوم از طریق یک صفحه مطالعه موردی با جزئیات بیشتر پروژه پیوند برقرار کنید

در حالی که برخی از توصیف‌ها بهتر از هیچ‌کدام نیستند، تغییر دادن آنها برای معتبرتر جلوه دادن آنها و همچنین شامل محتوای افزایش دهنده تبدیل مانند عکس‌ها و ویدیوها، می‌تواند آنها را حتی موثرتر کند.

افزونه های گواهی وردپرس

خوشبختانه چند افزونه گواهینامه عالی برای وردپرس وجود دارد که انتشار آنها را در سایت شما بسیار آسان می کند به نحوی که به متقاعد کردن بازدیدکنندگان برای تبدیل شدن به مشتری و مشتری کمک می کند.

Viavi WP Testimonials

Viavi Testimonials Plugin

از بین گزینه های رایگان، این افزونه دارای جذاب ترین توصیفات ارائه شده است. Viavi WP Testimonials به تازگی منتشر شده است، بنابراین تاکنون تنها موفق به دریافت 30 بارگیری شده است. با این حال به نظر می رسد که کاملاً کاربردی است و بدون هیچ مشکلی در طول آزمایش کار می کند. طراحی مسطح کاملاً پاسخگو است و توصیفات را می توان با هم فهرست کرد یا با استفاده از یک نوار لغزنده نمایش داده شد. همچنین سه سبک و هشت پوسته رنگی برای ارائه بازخورد وجود دارد.

Viavi WP Testimonials

را دریافت کنید

شاهدات توسط WooThemes

WooThemes Testimonials Plugin

این افزونه گواهی رایگان از WooThemes است، اما با خوشحالی روی هر موضوعی کار می کند. هنگامی که نظرات مشتریان قبلی را به عنوان انواع پست سفارشی وارد کردید، سپس می توانید آنها را از طریق کدهای کوتاه، ویجت ها یا مستقیماً در فایل های قالب خود در وب سایت خود نمایش دهید. این گزینه خوبی برای کسانی است که می خواهند یک طراحی تمیز و بدون سبک که ظاهر تم آنها را به خود بگیرد، نه طرحی که قالب بندی خاص خود را دارد.

دریافت گواهینامه توسط WooThemes

نمایش گواهینامه ها

Showcase Plugin

این گزینه کم هزینه پرمیوم دارای ویژگی هایی برای نمایش توصیفات، مطالعات موردی و بررسی ها در وب سایت وردپرس شما است. این افزونه به لطف نوار لغزنده داخلی آن، نمایش چندین گواهینامه را در یک فضای محدود آسان می کند، در غیر این صورت می توانید آنها را با استفاده از یک طرح شبکه نمایش دهید. همچنین بیش از 15 گزینه چیدمان و سفارشی‌سازی وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید تا مطمئن شوید محتوای شما با سبک وب‌سایت شما مطابقت دارد. این افزونه به شما امکان می‌دهد تا توصیفات را در یک شبکه ثابت یا در داخل یک نوار لغزنده نمایش دهید.

خود توصیفات عالی به نظر می رسند، با انتخابی از پنج پوسته موجود. هر پوسته به شما این امکان را می‌دهد که یک تصویر کوچک از گواهی‌دهنده (که ثابت شده اعتبار گواهینامه را بیشتر می‌کند) و یک امتیاز ستاره از پنج اضافه کنید. پوسته ها شامل توصیفات علامت نقل قول، توصیفات علامت گفتاری، و مورد علاقه شخصی من، توصیفات جعبه کارت هستند.

نمایش گواهینامه‌ها به شما امکان می‌دهد URL هدف توصیفات خود را تنظیم کنید، بنابراین وقتی کاربر روی یکی از آنها کلیک می‌کند، می‌توانند به مکان مورد نظر شما منتقل شوند – برای پیوند دادن به مطالعات موردی عمیق‌تر برای مشتریان خاص، عالی است. می‌توانید با استفاده از یک کد کوتاه، توصیفات را در هر صفحه‌ای درج کنید، یا با استفاده از ویجت اختصاصی، آن‌ها را در هر ناحیه ویجت قرار دهید. به عنوان یک مزیت نهایی، ابرداده های طرحواره به طور خودکار به توصیفات اضافه می شوند – کدی که تکه های غنی را تقویت می کند – بنابراین رتبه بندی ستاره ها از توصیفات شما می تواند در SERP ها نیز نمایش داده شود، که برای افزایش CTR شما عالی است.

نمایش گواهینامه‌ها را دریافت کنید

شاهدات مشتریان WP

WP Customer Testimonials Plugin

این افزونه به عنوان یک جایزه رایگان با افزونه Rich Snippets (فقط از کد “رایگان” در زیر برگه افزودن/تجدید اشتراک ها برای دریافت آن استفاده کنید)، افزونه ای که ایجاد شده است تا به شما امکان انتشار حرفه ای را بدهد. نگاهی به نظرات در سایت وردپرس خود.

افزونه WP Customer Testimonials شامل یک کد کوتاه برای درج فرم در یکی از پست‌ها یا صفحات شما می‌شود تا به مشتریان و مشتریان اجازه دهد تا گواهینامه خود را ارسال کنند. با استفاده از این افزونه، چند گزینه برای نمایش توصیفات خود به روش های مختلف، از جمله انتشار آنها به عنوان ابزارک، در اختیار دارید.

این یک گزینه بسیار منعطف است و اگر علاقه مند به خرید افزونه ای هستید که به شما امکان می دهد پست های بررسی را در وب سایت خود منتشر کنید، می توانید افزونه WP Customer Testimonials را رایگان دریافت کنید.

دریافت نظرات مشتریان WP

موضوعات با پشتیبانی گواهی

هنگام بررسی نحوه ارائه توصیفات خود، فراموش نکنید که موضوع وردپرس فعلی خود یا موضوعی که به آن توجه کرده اید را بررسی کنید و ببینید آیا شامل پشتیبانی از آنها می شود یا خیر.

Total Theme

برخی از تم های مدرن وردپرس شامل پشتیبانی از ذخیره توصیفات از مشتریان و مشتریان و سپس ارائه آنها به موثرترین روش برای بازدیدکنندگان می باشد. یکی از این نمونه‌ها تم وردپرس چند منظوره پاسخگوی کل ما است. این موضوع شامل یک نوع پست سفارشی است که مخصوصاً برای انتشار نظرات و ارزیابی‌های مشتریان و مشتریان ساخته شده است. این رویکرد نیاز به جستجوی یک افزونه مناسب را از بین می‌برد و به شما امکان می‌دهد به محض راه‌اندازی سایت خود، توصیه‌هایی را به آن اضافه کنید.

درباره توتال بیشتر بدانید< /a>


انتشار گواهینامه ها در وب سایت شما راهی قدرتمند برای افزایش نرخ تبدیل است، خواه هدف شما فروش محصولات بیشتر، ثبت نام مشتریان بیشتر یا رزرو کار بیشتر باشد. با ارائه آنها به صورت حرفه ای و سپس نمایش آنها در سراسر وب سایت خود، به خصوص در صفحات فرود و محصولات خود، می توانید با گرفتن اعتبار برای کار خود، نرخ تبدیل خود را افزایش دهید. اگر تا به حال از هر یک از افزونه‌های بالا استفاده کرده‌اید، یا اگر توصیه‌های دیگری دارید که ممکن است از قلم افتاده باشد، در بخش نظرات در زیر به ما اطلاع دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا