چطوری میشه

چگونه سایت وردپرس خود را به یک اپلیکیشن تبدیل کنیم؟

چگونه سایت وردپرس خود را به یک اپلیکیشن تبدیل کنیم؟

می‌پرسید چرا در وهله اول برای سایت وردپرس خود یک برنامه ایجاد کنید؟ برنامه‌ها ممکن است دیگر برای بازاریابی مفید نباشند، اما برای مشتریان شما کاملاً راحت هستند – به آنها حق انتخاب بیشتری در مورد نحوه تعامل با سایت شما می‌دهند. با افزایش مداوم اینترنت موبایل (اکنون افراد بیشتری از طریق برنامه های تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند تا رایانه های رومیزی) برنامه ها شکوفا می شوند، زیرا اکثر آنها به اندازه مرورگرهای وب تلفن همراه بی دست و پا یا مشکل ساز نیستند.

هزینه و ناامیدی ایجاد شده در ساخت یکی نیز بسیار پایین آمده است. در قدیم، بسیاری از کسب‌وکارها به اپلیکیشن‌ها علاقه داشتند، اما اکثر آنها قادر به ساخت آن‌ها نبودند. خیلی سخت بود. یا پرهزینه (بیشتر توسعه دهندگان از 50 تا 150 دلار در ساعت هزینه می گیرند)

اما خوشبختانه، اکنون همه چیز متفاوت است. دیگر نیازی به پول زیاد یا دانش کدنویسی برای ساختن یک اپلیکیشن شایسته ندارید. و حتی بهتر – شما گزینه هایی دارید. امروز به چند روش می پردازیم که می توانید سایت وردپرس خود را بدون تلاش زیاد به یک برنامه تبدیل کنید.

1. یک قالب وردپرس آماده برای موبایل

انتخاب کنید

خوشبختانه، وردپرس به حدی تکامل یافته است که تقریباً تمام تم های مدرن پاسخگو هستند. این بدان معناست که موضوع شما باید طرح‌بندی سایت شما را مطابق با دستگاهی که برای مشاهده وب‌سایت شما استفاده می‌شود تغییر دهد.

اما اگر سایت وردپرس شما برای دستگاه های تلفن همراه بهینه نشده است، آن را بهینه کنید! البته ساده ترین کار این است که به سادگی از یک تم وردپرس پاسخگو برای تلفن همراه مانند Total استفاده کنید. اما اگر طرح زمینه شما پاسخگو نیست و واقعاً تصمیم به ارتقاء به یک تم جدید ندارید، افزونه هایی وجود دارند که می توانند کمک کنند.

تغییرکننده تم موبایل

Any Mobile Theme Switcher

در حالی که چند گزینه در دسترس است، Any Theme Switcher انتخابی محبوب است. افزونه ای که مرورگر موبایلی را که بیننده استفاده می کند شناسایی می کند و موضوع خاصی را برای دستگاه خود نمایش می دهد. بنابراین اگر می‌خواهید چندین تم را متعادل کنید – یکی برای هر سیستم‌عامل تلفن همراه – می‌توانید این کار را از این طریق انجام دهید. سایر ویژگی های افزونه عبارتند از تنظیمات برای صفحات اصلی مختلف بر اساس دستگاه، کد QR برای نشانک گذاری، پشتیبانی از شماره تلفن کلیک برای تماس و موارد دیگر.

2. از یک برنامه ساز وردپرس

استفاده کنید

یک قدم بالاتر از استفاده ساده از یک تم پاسخگو، استفاده از افزونه سازنده برنامه است. اینها به طور قابل توجهی ساده تر از ساختن خود یک برنامه هستند و شامل گزینه های بصری هستند که حتی برای غیر توسعه دهندگان نیز امکان ایجاد یک برنامه را فراهم می کنند.

پشته ها

Stacks Mobile App Builder

اولین لیست ما Stacks Mobile App Builder است. فقط کافی است حساب خود را ایجاد کنید و افزونه رایگان آن را در سایت خود نصب کنید، سپس با کشیدن و رها کردن Stacks Builder برای ایجاد برنامه خود شروع کنید. این درست مانند استفاده از Elementor یا WPBakery است، بنابراین نباید هیچ مشکلی داشته باشید! گزینه‌های آسانی برای اضافه کردن و سفارشی کردن هدر، بخش‌ها، پس‌زمینه، ویدیوها، دکمه‌ها، لغزنده، محصولات و موارد دیگر وجود دارد. Stacks همچنین با WooCommerce، Google Maps، چت زنده، افزونه‌های چند زبانه و حتی انواع پست سفارشی که قبلاً در سایت وردپرس خود استفاده می‌کنید، کاملاً سازگار است. پس از پایان کار، فقط برنامه خود را تولید و دانلود کنید – همین!

Stacks همچنین قیمت بسیار مناسبی را ارائه می‌کند که اکثر وبلاگ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از عهده آن برآیند، با دسترسی مادام‌العمر از 79 دلار برای 1 برنامه (به‌علاوه قیمت‌گذاری با تخفیف با ایجاد برنامه‌های بیشتر). صادقانه بگویم، این یک معامله خوب و احتمالاً یکی از بهترین راه ها برای ایجاد یک برنامه تلفن همراه برای سایت وردپرس شما است.

AppMySite

AppMySite

با AppMySite یک برنامه برای وب سایت خود ایجاد کنید. این افزونه و سرویس آسان، تبدیل سایت وردپرسی (یا حتی فروشگاه ووکامرس) خود را به یک برنامه تنها در چند مرحله آسان می کند. ابتدا افزونه را دریافت کرده و حساب کاربری خود را ثبت کنید. سپس دست به کار شوید و برنامه خود را شخصی سازی کنید – طرح ها و ویژگی های داخلی زیادی برای انتخاب وجود دارد. پس از پایان کار، فقط برای انتشار برنامه خود ارسال کنید (اندروید و iOS پشتیبانی می شود). به علاوه AppMySite با وب سایت شما در زمان واقعی همگام می شود تا برنامه شما را با پست ها یا محصولات جدیدی که منتشر می کنید به روز نگه دارد.

از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به پشتیبانی از زبان‌های متعدد، ادغام سبد خرید و پرداخت، اعلان‌های فشاری، ادغام رسانه‌های اجتماعی و همچنین تجزیه و تحلیل‌هایی اشاره کرد که می‌توانید برای نظارت بر عملکرد برنامه از آنها استفاده کنید. توجه داشته باشید – آزمایش AppMySite رایگان است، اما برای اجرای برنامه های برنامه سایت وردپرس خود از 19 دلار در ماه شروع می شود.

AppPresser

AppPresser

AppPresser بزرگترین، محبوب ترین و ظاهراً اولین فریمورک برنامه تلفن همراه برای وردپرس است. این یکپارچه سازی کامل را ارائه می دهد: جایی که اکثر سازندگان برنامه فقط از فید سایت وردپرس شما استفاده می کنند، AppPresser به شما امکان می دهد از همه افزونه ها، پست ها و صفحات خود استفاده کنید. علاوه بر این، به محض اینکه هر گونه ویرایشی در سایت خود انجام دهید، به طور خودکار برنامه را به روز می کند. همچنین دارای پشتیبانی کامل از تجارت الکترونیک است. شروع طرح ها از 59 دلار در ماه برای 1 برنامه.

برنامه WPMobile

WPMobile App

برنامه WPMobile به شما امکان می‌دهد هم برنامه‌های Android و iOS را برای سایت خود ایجاد کنید. در حالی که پلاگین پایه رایگان است، برای ایجاد برنامه خود باید یک مجوز مادام العمر بپردازید (از 79 یورو برای یک فرمت برنامه یا 149 یورو برای هر دو شروع می شود). با برنامه WPMobile گزینه‌های سفارشی‌سازی، آزمایش زنده رایگان، به‌روزرسانی خودکار برنامه، پشتیبانی از اعلان‌های فشاری، ادغام اجتماعی و پشتیبانی برتر (یک ویژگی خوش‌آمدگویی در صورت گیر کردن) خواهید داشت.

MobiLoud

Mobiloud

در حالی که MobiLoud گران‌تر است (از 120 دلار در ماه شروع می‌شود)، MobiLoud تقریباً همه چیز را برای شما انجام می‌دهد (از جمله ارسال برنامه‌تان به App Store و Google Play)، بنابراین قیمت را بسیار مناسب می‌کند. با MobiLoud برنامه نهایی شما سازگاری بین دستگاه‌ها، اشتراک‌گذاری آسان اجتماعی، کسب درآمد (از طریق تبلیغات یا اشتراک)، اعلان‌های فشاری و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. و هنگامی که این سرویس با افزونه آنها (پیوند شده در بالا) جفت می شود، می توانید برنامه خود را مدیریت کنید و اعلان ها را از داخل وردپرس انجام دهید.

3. از یک سرویس برای ایجاد یک برنامه استفاده کنید

دو روش قبلی که ذکر کردیم بسیار ساده و مقرون به صرفه هستند – فقط یک تم یا افزونه را نصب کنید. اما آنها همچنین گزینه های بسیار ساده ای هستند و عمدتاً تنها راهی برای ارائه نسخه آماده موبایلی سایت وردپرس شما به بازدیدکنندگان هستند. با این حال، اگر به دنبال یک برنامه پیشرفته تر هستید، احتمالاً این چیزی نیست که بتوانید آن را انجام دهید. بنابراین در این مورد استخدام یک توسعه دهنده یا سرویس شخص ثالث برای ایجاد یک برنامه برای شما ممکن است بهترین گزینه باشد.

به‌خاطر داشته باشید که نرخ‌های توسعه‌دهندگان مستقل از حدود 50 دلار در ساعت شروع می‌شوند، اغلب با حداقل پروژه. بنابراین بسته به اینکه چقدر می خواهید با برنامه خود برنامه ریزی کنید، قیمت نهایی می تواند از هزار تا صدها هزار دلار متغیر باشد. در حالی که مطمئناً گران است، اگر برنامه برای وب سایت شما برای استراتژی کسب درآمد شما حیاتی باشد، سرمایه گذاری ممکن است ارزش آن را داشته باشد.

ما دوست داریم بهترین سرویس را در وب توصیه کنیم، با این حال ما هرگز آن را امتحان نکرده‌ایم و احساس راحتی نمی‌کنیم که شما را به یک سرویس یا توسعه‌دهنده‌ای که به آن اطمینان نداریم هدایت کنیم. اما به شما توصیه می‌کنیم این کار را انجام دهید. تحقیقات شما را انجام دهید و حتماً برخی از نظرات را قبل از امضای قرارداد بخوانید.


روش‌های زیادی برای ساختن یک برنامه وجود دارد، و اگرچه در نگاه اول ترسناک به نظر می‌رسد، روش‌های بالا آن را فوق‌العاده ساده می‌کنند. فقط مطمئن شوید که یک وب سایت موبایل خوب برای شروع دارید، خوب؟ حالا بگذار آن را داشته باشم. اینجا چیزی اشتباه بود؟ یا آیا روش یا ابزار دیگری در پست ما وجود ندارد؟ می توانید نظرات خود را در زیر بنویسید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا