چطوری میشه

راهنمای راه اندازی هاست وردپرس SiteGround

راهنمای راه اندازی هاست وردپرس SiteGround

SiteGround یک شرکت میزبانی وب محبوب است که میزبانی عالی وردپرس را نیز ارائه می دهد. در این پست نگاهی خواهیم داشت به آنچه SiteGround ارائه می‌دهد و به شما می‌پردازیم که در زیر پوشش طرح میزبانی برتر GoGeek آنها قرار دارد.

مشاهده وردپرس برنامه های میزبانی

در هاست وردپرس به دنبال چه چیزی باشیم

ما وردپرس را دوست داریم و می‌دانیم که شما این کار را می‌کنید، بنابراین مهم است که میزبانی را پیدا کنید که نیازهای خاص وردپرس شما را برآورده کند. چه مبتدی باشید و چه حرفه ای، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – تایم، پشتیبانی، پشتیبان گیری و موارد دیگر. در اینجا چند مؤلفه کلیدی وجود دارد که باید هنگام انتخاب میزبان وردپرس خود به دنبال آنها باشید.

هزینه میزبانی

قیمت‌گذاری احتمالاً یکی از بزرگترین نگرانی‌ها برای اکثر وبلاگ‌نویسان و مشاغل است. علیرغم آنچه ممکن است بخواهید، گزینه های میزبانی شما احتمالاً با بودجه شما محدود می شود. خوشبختانه همه برنامه های میزبانی وب و وردپرس عالی SiteGround بسیار مقرون به صرفه هستند. به علاوه، اگر برای مشاهده طرح های میزبانی SiteGround< /a> می‌توانید میزبانی را با شروع فقط 3.95 دلار در ماه دریافت کنید – که 60٪ از قیمت استاندارد آنها تخفیف دارد.

نصب با یک کلیک

اگر در وردپرس تازه کار هستید یا فقط در ساخت وب سایت ها تازه کار هستید، ایده خوبی است که میزبانی را پیدا کنید که نصب وردپرس را با یک کلیک آسان داشته باشد، بنابراین نیازی نیست کاری را به صورت دستی انجام دهید. SiteGround یک جادوگر راه اندازی عالی دارد که نصب وردپرس را آنقدر آسان می کند که می توانید آن را به معنای واقعی کلمه در چند دقیقه انجام دهید.

به روز رسانی خودکار

با انتشار وردپرس 3.7 به‌روزرسانی‌های خودکار برای نگهداری و امنیت ارائه شد، با این حال به‌روزرسانی‌های بزرگ‌تر همچنان به شما بستگی دارد که نصب کنید. اما اگر میزبانی پیدا کنید که به یاد داشته باشد این کار را برای شما انجام دهد، هرگز به روز رسانی را از دست نخواهید داد. SiteGround دارای به‌روزرسانی‌های خودکار وردپرس است، بنابراین همیشه می‌دانید که نصب شما به‌روز است.

پشتیبان گیری

اگر از توانایی‌های خود مطمئن نیستید، بهتر است میزبانی پیدا کنید که پشتیبان‌گیری یا نقاط بازیابی را برای شما فراهم کند. SiteGround برای مثال شامل پشتیبان‌گیری روزانه رایگان با تمام برنامه‌های میزبانی خود می‌شود – جایگزینی عالی برای خدمات شخص ثالث یا افزونه‌هایی مانند پشتیبان گیری جامد.

پشتیبانی 24/7

این یک مورد بزرگ است. شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است با میزبانی وب خود با مشکل مواجه شوید، بنابراین دسترسی به پشتیبانی در مواقع نیاز بسیار مهم است. SiteGround پشتیبانی 24/7 را از طریق تلفن، چت و بلیط ارائه می دهد، بنابراین حتی اگر در ساعت 2 صبح با یک دروازه بد مشکل دارید، می توانید کمک بخواهید. به‌علاوه، SiteGround دارای کارکنان آموزش‌دیده ویژه است که می‌توانند به شما در مورد مشکلات خاص وردپرس و افزونه‌ها که ممکن است با آن‌ها برخورد کنید، کمک کنند، بنابراین می‌دانید که پاسخ‌های دقیقی برای همه سؤالات خود دریافت می‌کنید.

گارانتی آپتایم

بسیاری از هاست‌ها، از جمله SiteGround، 99.9% ضمانت آپ‌تایم دارند. این بدان معناست که سایت شما فقط باید 0.1٪ مواقع خراب باشد (معمولاً این برای تعمیر و نگهداری سرور است)، بنابراین برای شما یا خوانندگانتان ناراحتی ایجاد نمی‌کند.

بازدید در ماه

هنگام انتخاب یک طرح از یک میزبان، مطمئن شوید که طرحی را انتخاب می‌کنید که به خصوص از نظر ترافیک، نیازهای شما را برآورده می‌کند. SiteGround سه طرح اصلی (StartUp، GrowBig و GoGeek) را ارائه می دهد که هر کدام با سطوح ترافیکی متفاوت (به ترتیب 10، 25 و 100 هزار). این به این منظور است که وب سایت شما را سریع نگه می دارد، زیرا مطمئن شوید که طرحی را انتخاب کنید که برای ترافیک شما مناسب است. اگر ترافیک زیادی دریافت می کنید اما طرحی را خریداری می کنید که برای مدیریت آن ساخته نشده است، سایت شما کند می شود، بنابراین در هاست خود کوتاهی نکنید!

پهنای باند

برای یک سایت جدید، 5 گیگابایت فضای زیادی برای میزبانی محتوای شما است. اما با رشد وب سایت شما به موارد بیشتری نیاز خواهید داشت. برنامه های SiteGround از 10 گیگابایت شروع می شود و از آنجا بالا می رود. باز هم، مهم است که تصمیم بگیرید کدام برنامه دارای ویژگی های مورد نیاز شما است. اگر می‌خواهید محتوای قابل دانلود زیادی برای کاربران خود ارائه دهید، به طرحی با فضای بسیار بیشتر نیاز دارید.

سرعت

مهم نیست چه میزبان یا برنامه ای را انتخاب می کنید، سرعت یک نگرانی بزرگ برای هر کاربر وردپرس است. شما یک هاست با سرورهای سریع می خواهید. این به معنای سخت افزار جامد و کش عالی است. SiteGround در این مورد بسیار جلوتر است و آنها حتی پلاگین SuperCacher خود را ارائه می دهند که شامل 3 سطح کش است. مقاله آنها را بررسی کنید تا بیشتر بیاموزید، اما اساساً کاربران وردپرس (مثل شما) خوش شانس هستیم زیرا آنها می توانند از این افزونه عالی و ذخیره سازی پویا استفاده کامل کنند.

امنیت

این مهم است که وب سایت خود را ایمن نگه دارید، و بخشی از این نبرد شامل استفاده از یک سرور امن و ایمن است. بسیاری از ویژگی‌های میزبانی به امنیت شما می‌افزایند (مانند پشتیبان‌گیری، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار، نظارت و موارد دیگر) – و SiteGround لایه‌های حفاظتی زیادی را برای همه کاربران خود ارائه می‌دهد. برای مشاهده برخی از روش هایی که SiteGround به مشتریان خود آرامش خاطر می دهد، به ویدیوی آنها نگاه کنید.

ویژگی‌های دیگری وجود دارد که ممکن است بخواهید مانند انتقال / مهاجرت رایگان، حساب‌های ایمیل، انتقال داده، مراکز داده متعدد، اقدامات امنیتی (مانند افزونه‌ها)، حافظه پنهان و غیره. همه اینها توسط SiteGround ارائه می‌شوند، و اگر به آن‌ها نیاز دارید، جستجوی آن عالی است، اما من این ویژگی‌های جایزه را در نظر می‌گیرم که برای تشکیل یک میزبان خوب مهم نیستند (اما یک میزبان عالی را تشکیل می‌دهند 🙂). اگر می‌خواهید در مورد مواردی که هنگام در نظر گرفتن هاست باید به دنبال آن باشید، اطلاعات بیشتری کسب کنید، راهنمای ما را در مورد چگونه انتخاب کنید بهترین هاست برای سایت شما.

میزبان وردپرس SiteGround

واضح است که SiteGround یک میزبان عالی است. آنها همه ویژگی هایی را که ما پوشش دادیم و سپس برخی را ارائه می دهند. یک ویژگی واقعا عالی SiteGround به عنوان یک شرکت میزبان این است که آنها نقطه شیرینی را بین میزبانی مشترک سنتی مقرون به صرفه (اما محدود) و میزبانی وردپرس مدیریت شده با ویژگی های گران قیمت پیدا کرده اند. SiteGround راهی برای ارائه بسیاری از ویژگی‌های عالی میزبان وردپرس مدیریت شده (به‌روزرسانی خودکار، ذخیره‌سازی حافظه پنهان، امنیت و غیره) به مشتریان خود پیدا کرده است، در حالی که همچنان قیمت‌گذاری مقرون به صرفه را حفظ می‌کند.

برای اینکه به شما ایده بهتری درباره آنچه در برنامه‌های میزبانی ممتاز آنها گنجانده شده است، ارائه دهیم، بیایید نگاهی به برنامه GoGeek SiteGround بیندازیم زیرا با همه زنگ‌ها و سوت‌های فوق‌العاده همراه است. هنگامی که برای اولین بار وارد بخش کاربری خود می شوید، تعداد زیادی برگه مفید برای هر چیزی و هر چیزی وجود دارد. اگر زمانی به اطلاعات DNS، IP حساب یا سایر خدمات خود نیاز پیدا کردید، فقط روی تب My Accounts کلیک کنید. از اینجا می‌توانید به همه نوع ویژگی‌های اضافی از SiteGround دسترسی داشته باشید.

در زیر صفحه حساب شما، یک برگه نصب وردپرس وجود دارد. این جایی است که هر یک از وب سایت های شما به همراه چند لینک مفید فهرست شده است. یک پیوند سریع به پنل مدیریت وب سایت شما وجود دارد، اما مهمتر از آن پیوندی به جعبه ابزار وردپرس SiteGround وجود دارد. فقط روی این دکمه کلیک کنید تا به cPanel X خود بروید که به طور کامل با گزینه های سریع بارگیری شده است.

SiteGround Accounts Page

جعبه ابزار وردپرس SiteGround

Toolkit شامل یک دکمه بازنشانی سریع برای رمز عبور مدیریت وردپرس شما است، گزینه ای برای ایمن کردن پنل مدیریت وردپرس با محدود کردن دسترسی به آدرس های IP خاص، رفع مجوزهای فایل (راهی سریع و آسان برای بازنشانی در صورت دریافت خطاهای مجوز)، دامنه وب سایت (یا زیر دامنه) را تغییر دهید، اگر می خواهید سایت خود را منتقل کنید، نصب را به/از یک پوشه جدید منتقل کنید، گواهی SSL را پیکربندی کنید (اگر گواهی SSL خصوصی دارید)، و اگر به دلایلی تصمیم گرفتید برنامه را حذف کنید. برای حذف کامل وب سایت شما همه این‌ها در موقعیت‌های خاص بسیار مفید هستند، بنابراین ممکن است بسته به سطح مهارت توسعه‌دهنده‌تان نیاز به استفاده از آن‌ها نداشته باشید.

SiteGround WordPress Toolkit

خدمات اضافی SiteGround

همچنین در زیر «حساب‌های من»، برگه «خدمات اضافی» قرار دارد. اینجاست که می‌توانید بسیاری از ویژگی‌های برتر موجود از SiteGround را مشاهده کرده و به آنها دسترسی داشته باشید.

SiteGround Extra Services

پشتیبان گیری ممتاز
بازیابی وب سایت شما هنگام استفاده از SiteGround آسان است. پشتیبان‌گیری روزانه به صورت رایگان در همه برنامه‌ها گنجانده شده است، اما GrowBig & GoGeek همچنین دارای ابزار بازیابی آسان برای استفاده است. فقط روی دکمه بازیابی کلیک کنید تا یک بلیط ارسال کنید تا سایت شما به نسخه پشتیبان قبلی بازیابی شود. هر دو برنامه شامل 30 نسخه پشتیبان ذخیره شده از وب سایت شما هستند، و طرح GoGeek همچنین دارای بازیابی دستی نامحدود توسط تیم پشتیبانی SIteGround است.

SiteGround Backups

AlphaSSL استاندارد
طرح‌های SiteGround’s GrowBig و GoGeek هر دو شامل یک سال رایگان برای گواهی استاندارد SSL می‌شوند. اگر قصد دارید پرداخت ها را از طریق کارت اعتباری بپذیرید بسیار عالی است زیرا به شما امکان می دهد یک ارتباط امن بین مشتری و سرور خود ایجاد کنید. اگر قصد دارید یک نصب چند سایتی با زیردامنه‌های مختلف ایجاد کنید، باید از WildCard SSL استفاده کنید – اما SiteGround این را نیز ارائه می‌کند، و ارتقاء به آسانی کلیک کردن روی یک دکمه است.

SiteGround AlphasSSL

HackerAlert بدافزار
ما در اینجا در WPExplorer در زمینه امنیت بسیار خوب عمل می‌کنیم و کاملاً معتقدیم که هرگز نمی‌توانید لایه‌های حفاظتی کافی به وب‌سایت خود اضافه کنید. SiteGround’s Hacker Alert یک ارتقای برتر است اما ارزش آن را دارد که قیمت آن 1 دلار در ماه باشد. این ویژگی سایت شما را برای بدافزار می‌خزد و در صورت یافتن چیزی از طریق ایمیل به شما هشدار می‌دهد (و حتی نکاتی در مورد نحوه پاک‌سازی وب‌سایت خود به شما می‌دهد). جفت شده با امنیت وردپرس، HackerAlert یک سرویس عالی است که باید در نظر گرفته شود.

آدرس IP اختصاصی
اگرچه در برگه خدمات اضافی، می توانید به آدرس IP اختصاصی ارتقا دهید. اگرچه این یک مرحله ضروری برای اکثر وبلاگ ها یا سایت های تجاری نیست، اگر قصد دارید از SSL استفاده کنید یا از طریق FTP به سایت خود دسترسی پیدا کنید، ممکن است بخواهید آن را دریافت کنید.

CloudFlare Plus
تقریباً تمام برنامه‌های SiteGround شامل CloudFlare می‌شود. این عالی است زیرا CloudFlare واقعاً می‌تواند سرعت سایت وردپرس شما را افزایش دهد. آنها از مراکز داده در سراسر جهان برای ارائه فایل های ثابت (مانند تصاویر یا سایر محتواها) با استفاده از مرکز داده نزدیک به هر یک از خوانندگان شما استفاده می کنند. در برخی موارد این می تواند سرعت سایت شما را تا 50٪ افزایش دهد و تا 60٪ از پهنای باند شما را ذخیره کند. با ارتقا به CloudFlare Plus، آمار ساعتی، پشتیبانی از SSL، دو سطح فشرده‌سازی تصویر، تغییر اندازه بهینه تصویر و موارد دیگر را نیز دریافت خواهید کرد.

افزونه SuperCacher

اگر برنامه میزبانی وردپرس SiteGround GoGeek را انتخاب کنید، به هر 3 سطح افزونه قدرتمند SuperCacher (ایستا، memcached و پویا) نیز دسترسی خواهید داشت. هنگامی که وردپرس را به عنوان نرم افزار وب سایت خود انتخاب می کنید، این افزونه به طور خودکار نصب می شود. این افزونه زیبا با ذخیره محتوای ثابت، نتایج جستجوی پایگاه داده و کپی های پویا از صفحات وب شما، سرعت وب سایت شما را افزایش می دهد. تنظیمات کش خود را با کلیک بر روی آیتم منوی SuperCacher در داشبورد وردپرس خود ویرایش کنید.

SiteGround SuperCacher

مرحله‌بندی وردپرس

SiteGround همچنین سایت های استیج رایگان را به مشتریان GoGeek خود ارائه می دهد. این یک ابزار عالی برای استفاده در صورتی است که در حال توسعه یک وب سایت برای شخص دیگری هستید، زیرا می توانید موضوع خود را تغییر دهید و قبل از پخش مستقیم محتوا اضافه کنید. هنگامی که آماده شدید، فقط روی یک دکمه کلیک کنید تا مرحله بندی خود را به سایت زنده خود منتقل کنید (و در صورت تمایل به بازگشت به عقب، به طور خودکار از سایت زنده خود نسخه پشتیبان تهیه کنید).

انتخاب طرح میزبانی وردپرس SiteGround

بنابراین دیدید که SiteGround شامل چه ویژگی‌هایی است، اما چگونه برنامه‌ای را انتخاب می‌کنید که برای شما مناسب است؟ SiteGround سه طرح میزبانی آسان برای استفاده را ارائه می دهد – StartUp، GrowBig و GoGeek. و زیاد روی آن استرس نداشته باشید، اگر طرحی را انتخاب کنید و بعداً متوجه شوید که به قدرت بیشتری نیاز دارید، SiteGround ارتقاء حساب خود را تنها با چند کلیک یک دکمه آسان می‌کند.

SiteGround WordPress Hosting Plans

StartUp

اگر در وردپرس تازه کار هستید، یا اگر قصد دارید یک وبلاگ شخصی (یا سایت کوچک دیگری) میزبانی کنید، برنامه StartUp SiteGround ممکن است برای شما مناسب باشد. این طرح که برای وب سایت هایی با ترافیک کمتر طراحی شده است، به شما امکان می دهد یک سایت را میزبانی کنید که حدود 10000 بازدید در ماه دریافت می کند. برای شروع کار عالی است.

GrowBig

همانطور که سایت شما رشد می کند، به طرح GrowBig ارتقا دهید. این طرح SiteGround که برای ترافیک متوسط ​​مناسب است، به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی از وب سایت ها را میزبانی کنید تا بتوانید شبکه سایت های خود را میزبانی کنید (تا زمانی که ترافیک فقط حدود 25000 در ماه باشد) یا فقط یک مورد محبوب. به‌علاوه، وقتی ارتقا می‌دهید، ویژگی‌های اضافه‌تری از جمله WordPress SuperCacher، پشتیبان‌گیری و بازیابی اولیه، پشتیبانی اولویت‌دار و دو برابر شدن فضای وب دریافت می‌کنید.

GoGeek

اگر سایت شما همچنان بزرگتر می شود (از آنجایی که فوق العاده باحال هستید)، یا اگر به دنبال میزبانی قوی برای وب سایت تجاری خود هستید، طرح GoGeek یک گزینه عالی است. این طرح میزبانی SiteGround با ویژگی‌های ممتاز از جمله مرحله‌بندی با یک کلیک، ادغام SG Git github، پشتیبان‌گیری ممتاز، بازیابی نامحدود وب‌سایت حرفه‌ای و انطباق رایگان با PCI برای فروشگاه‌های آنلاین، یکی از بهترین برنامه‌هایی است که آنها ارائه می‌کنند.

اکنون که نگاهی به آنچه SiteGround ارائه می دهد انداختید، بیایید نگاهی به نحوه راه اندازی هاست خود با آنها بیاندازیم. بنابراین به SiteGround بروید و یک هاست وردپرس انتخاب کنید. برنامه ریزی کنید، سپس به راهنمای راه اندازی ما بروید.

آغاز با میزبانی وردپرس SiteGround

قبل از اینکه حتی به موضوع وردپرس یا هر پست خود فکر کنید، باید طرح میزبانی خود را خریداری کرده و یک نام دامنه انتخاب کنید. خوشبختانه برای شما، هر طرح میزبانی وردپرس از SiteGround شامل یک نام دامنه رایگان است. این نه تنها باعث صرفه جویی در پول شما می شود، بلکه راه اندازی وب سایت شما را سریعتر می کند زیرا مجبور نیستید نام دامنه خود را از سرور دیگری نشان دهید. بنابراین یکی از طرح هایی را که در بالا در مورد آن صحبت کردیم انتخاب کنید، و بیایید شروع کنیم!

جادوگر راه اندازی SiteGround

توصیه من این است که از جادوگر راه اندازی SiteGround استفاده کنید – راه اندازی وب سایت وردپرس شما را بسیار آسان و بدون سردرد می کند. ابتدا باید به SiteGround User Area خود وارد شوید، باید یک اعلان مشابه زیر وجود داشته باشد. فقط گزینه ای را انتخاب کنید که در شرایط شما صدق می کند. در این آموزش شما را با نحوه راه اندازی یک وب سایت کاملاً جدید آشنا می کنیم.

SiteGround Setup Wizard

توجه: اگر ترجیح می‌دهید به آن مسیر بروید، یک گزینه نصب دستی وجود دارد، اما از آنجایی که پیچیده‌تر است، در اینجا به آن نمی‌پردازیم.

در مرحله بعد، نوع وب‌سایتی را که می‌سازید و همچنین نرم‌افزاری را که می‌خواهید استفاده کنید، انتخاب می‌کنید. مطمئناً شما وردپرس را برای دومی انتخاب می‌کنید، زیرا در نهایت بهترین CMS است.

SiteGround Website Preferences

و سپس، بر اساس آنچه در مرحله قبل انتخاب کردید، از شما خواسته می شود تا جزئیات ورود خود را ایجاد کنید. ما وردپرس (duh) را انتخاب کردیم و اطلاعات خود را اضافه کردیم. شما همچنین می توانید یک تم رایگان ارائه شده توسط SiteGround را انتخاب کنید. این اختیاری است. اگر یکی را که دوست دارید نمی بینید، یا اگر قبلاً یک طرح ممتاز وردپرس در جای دیگری، پس لازم نیست یکی را انتخاب کنید.

SiteGround Software Installation

همین – حساب شما آماده استفاده است! هورا! اگر به عملکرد داخلی میزبانی خود علاقه مند هستید، بخش «بعدی چیست» مکانی عالی برای شروع است. ممکن است بخواهید برای آشنایی با حساب کاربری خود در SiteGround به تور منطقه مشتری خود نگاهی بیندازید، و اگر از آنها استفاده می کنید پیوند ایجاد آدرس ایمیل را مشاهده کنید.

SiteGround Setup Complete

راه اندازی وب سایت وردپرس خود

وقت آن است که در ساخت وب سایت خود و افزودن محتوا غوطه ور شوید! اگر در طول جادوگر راه‌اندازی موضوعی را انتخاب کردید، متوجه خواهید شد که قبلاً نصب و فعال است. اما، اگر می‌خواهید طرح زمینه خود را بارگذاری کنید، اکنون زمان بسیار خوبی برای انجام آن است.

به your-website.com/wp-admin بروید و با استفاده از جزئیاتی که قبلا ایجاد کرده اید وارد شوید. ته داه! سایت شما از قبل راه اندازی شده و آماده راه اندازی است. اگر انتخاب کردید که از یکی از تم های رایگان SiteGround استفاده کنید، آماده شروع اضافه کردن محتوا هستید، اما اگر می خواهید طرح زمینه خود را اکنون آپلود کنید، زمان خوبی برای انجام آن است. فقط کافیست به Appearance > Themes > Add New بروید. از اینجا می توانید یک تم رایگان را از WordPress.org مرور کنید. یا روی دکمه آپلود تم کلیک کنید و دستورات را دنبال کنید تا تم وردپرس خود را اضافه کنید. ما همچنین یک راهنمای ویدیویی در مورد تغییر قالب وردپرس شما داریم که می‌توانید آن را دنبال کنید.

Install & Activate Your New WordPress Theme

پس از نصب و فعال کردن قالب وردپرس، ممکن است اعلان نصب ویژگی های اضافی را مشاهده کنید. به عنوان مثال، تم وردپرس کل توصیه می‌کند پلاگین‌های ممتاز (WP Bakery، Slider Revolution، Visual Composer) و همچنین افزونه‌های رایگان (Contact Form 7، WooCommerce) را نصب کنید تا از همه گزینه‌های قدرتمند تم استفاده کنید. فقط برای نصب افزونه ها کلیک کنید یا اعلامیه را رد کنید.

Total Theme Notice

اکنون شما آماده هستید تا محتوای خود را اضافه کنید. بیشتر قالب‌های ممتاز وردپرس شامل داده‌های نمونه هستند که می‌توانید برای راه‌اندازی سریع‌تر وب‌سایت خود نصب کنید. برای آپلود فایل داده نمونه خود به مسیر Tools > Import بروید و روی گزینه WordPress کلیک کنید. این از شما می خواهد وارد کننده وردپرس را نصب کنید. برای نصب آن کلیک کنید، سپس روی پیوند فعال و اجرای واردکننده کلیک کنید. فایل داده نمونه را جستجو کنید (این فایل باید یک فایل xml. باشد)، برای آپلود آن کلیک کنید و سپس پست های نمونه را به یکی از کاربران خود اختصاص دهید.

گام‌های بعدی شما تغییر تنظیمات پیوند ثابت، افزودن/ذخیره منوها، تغییر ویجت‌ها، و ایجاد تغییرات دیگری در وب‌سایت خود با استفاده از تمام Total WordPress Theme قبل از به اشتراک گذاری وب سایت خود با دیگران.

نتیجه گیری

اگر در بازار میزبانی با کیفیت وردپرس با پشتیبانی عالی، امکانات فراوان و راه اندازی آسان هستید، SiteGround ممکن است برای شما مناسب باشد. به برخی از برنامه های آنها نگاه کنید – فقط مطمئن شوید که از پیوند ما برای صرفه جویی 50% در میزبانی وردپرس SiteGround. آنها برنامه‌های عالی ارائه می‌دهند که برای هر سطحی از کاربران عالی کار می‌کنند، و به لطف جادوگر راه‌اندازی آن‌ها، حتی کسی که قبلاً از وردپرس استفاده نکرده است، می‌تواند در کمترین زمان یک وب‌سایت راه‌اندازی و اجرا کند.

از هاست SiteGround استفاده کرده اید؟ نظر خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید. ما دوست داریم تجربه شما از استفاده از آنها به عنوان یک میزبان وب وردپرس یا عمومی را بدانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا