چطوری میشه

بررسی Monarch: افزونه وردپرس Elegant Social Share

بررسی Monarch: افزونه وردپرس Elegant Social Share

اثبات اجتماعی چیز زیبایی است. این شما را از جمعیت متمایز می کند و در عین حال ارزش برند شما را بهبود می بخشد. سایتی با کمتر از 5 مقاله در مقایسه با سایتی با 1500 مقاله می تواند ترافیک بیشتری داشته باشد. با موتورهای جستجوی هوشمند امروزی، ارزش سایت شما به طور قابل توجهی تحت تأثیر کیفیت محتوایی است که در آن قرار دارد.

بخش محتوا وظیفه تیم تحریریه شما است. تبلیغات به تیم بازاریابی شما بستگی دارد.

آیا تا به حال در یافتن افزونه رسانه اجتماعی مناسب برای سایت وردپرس خود با مشکل مواجه شده اید؟ تعداد زیادی از آنها وجود دارد، اما هیچ یک از آنها کاملاً مناسب نیست. افزونه X ممکن است ویژگی هایی داشته باشد، اما ویژگی شماره 4 را از دست بدهد. و ویژگی شماره 4 ممکن است چیزی باشد که نمی توانید بدون آن زندگی کنید. مهم نیست که چند افزونه وجود دارد، هر کدام از آنها یک ویژگی مهم را از بین می برند.

بیایید یک لحظه فکر کنیم، اگر یک افزونه وجود داشته باشد – فقط یک افزونه – که می تواند همه این مشکلات را حل کند چه؟ آیا می تواند چنین پلاگین تصویر کاملی وجود داشته باشد؟ خب بله! وجود دارد.

Monarch supports multiple social networks

Monarch از چندین شبکه اجتماعی پشتیبانی می کند. 25 شبکه 5 مکان. تجزیه و تحلیل. اشتراک گذاری اجتماعی درست انجام شد.

افزونه Monarch از طرح‌های زمینه زیبا.

چه چیزی افزونه Monarch را بسیار خاص می کند؟

monarch-dashboard-sm

اگر می خواهید از بررسی دقیق صرف نظر کنید، نکات زیر به طور خلاصه آن را پوشش می دهند:

  • 5 مکان مختلف برای قرار دادن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی
  • محرک‌هایی که منجر به پنجره‌های بازشو و fly-in می‌شوند
  • تجزیه و تحلیل جزئیات اشتراک گذاری
  • قابلیت های سفارشی سازی گسترده
  • حمایت گسترده و مبتنی بر بلیط
  • اسناد جامع

Elegant Themes یکی از آن شرکت‌هایی است که اقلام را با عجله تولید نمی‌کند. آنها با دقت برنامه ریزی می کنند و همه پایه ها را قبل از عرضه محصول پوشش می دهند. بیایید به برخی از جالب ترین ویژگی های افزونه Monarch نگاهی بیندازیم.

5 مکان برای قرار دادن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی

Display social sharing buttons in 5 different locations

نمایش دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی در 5 مکان مختلف

برخی از افزونه ها فقط یک، دو یا سه منطقه را برای قرار دادن دکمه های اشتراک گذاری در اختیار شما قرار می دهند. Monarch به شما 5 منطقه مورد نظر را می دهد که می توانید دکمه های خود را در آنجا قرار دهید. نکته جالب این است که این پنج منطقه بیشترین احتمال جلب توجه و در نتیجه کلیک شدن را دارند.

جایگزین‌های این افزونه برای تجربه خواندن مزاحم نیستند و کل طراحی دارای طعمی مینیمالیستی و (بیایید بیرون بیاییم و بگوییم) طعم “ظریف” دارد.

  • نوار کناری شناور
  • محتوای درون خطی – بالا یا پایین محتوا
  • در تصاویر و ویدیوها
  • پاپ آپ خودکار
  • پرواز خودکار

نوار کناری شناور ساده است – همه ما آن را دیده‌ایم و تقریباً همه افزونه‌ها این مورد را ارائه می‌دهند. محتوای درون خطی دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را در ابتدا یا انتهای یا در هر دو مکان پست شما قرار می دهد.

دکمه های اشتراک گذاری در عناصر رسانه

Sharing Buttons are placed on Media Elements

دکمه های اشتراک گذاری روی عناصر رسانه قرار می گیرند

اینجاست که همه چیز خیلی خوب می شود. تصاویر یک محرک طبیعی برای حیوان اجتماعی درون ما هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، یک عکس نقل قول جالب شانس بسیار بیشتری برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی خواهد داشت.

هر عنصر رسانه‌ای در سایت شما، از جمله عکس‌ها و ویدیوها، دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی را در آنها تعبیه شده است. به محض اینکه ماوس خود را روی هر یک قرار می دهید – دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی آشکار می شوند. Monarch به طور خودکار تمام عناصر رسانه ای را در سایت شما شناسایی می کند. اگر برخی از عناصر سفارشی (مانند یک جعبه دانلود کتاب الکترونیکی فانتزی) را تعریف کرده‌اید، می‌توانید آن را در اطراف کد کوتاه Monarch بپیچید تا اشتراک‌گذاری اجتماعی را فعال کنید.

محرک‌ها

3 Unique Triggers in Monarch

3 محرک منحصر به فرد در Monarch

به زبان ساده، یک ماشه سیگنالی است که یک رویداد خاص رخ داده است. این سیگنال به هسته پلاگین ارسال می شود که نحوه پاسخ به آن را تعیین می کند – یعنی چه عملی را انجام دهید. هنگام خارش سر خود را می خارید. ماشه = احساس خارش عمل = خاراندن سر.

افزونه Monarch دارای چند محرک از پیش تعریف شده از جمله:

است

  • محدوده زمانی خوب قدیمی (آن بمب های ساعتی در Die Hard را به خاطر دارید؟)
  • زمانی که کاربر می خواهد صفحه ای را ترک کند
  • وقتی کاربر به انتهای صفحه می‌رسد

تنها کاری که باید انجام دهید این است که ماشه مورد نظر را در برابر و عملکرد مشخص کنید و آن را مانند چرخش ساعت مشاهده کنید.

احتیاط: اگر از محرک زمانی استفاده می‌کنید، باید یک بازه زمانی موثر محاسبه کنید. خیلی زود و به عنوان مزاحم، خیلی دیر ظاهر می شوید و یک توییت بالقوه را از دست داده اید.

شما باید عمیقاً در تجزیه و تحلیل سایت خود کاوش کنید (توصیه می کنیم برای این کار از Google Analytics استفاده کنید) و میانگین زمانی را که یک بازدیدکننده در سایت شما می گذراند، محاسبه کنید. برای حداکثر عملکرد، دوره های زمانی بعدی را آزمایش کنید.

پاپ‌آپ‌ها و فلای‌این‌ها

monarch-popups

باکس پیام Fly-In خودکار اجتماعی از گوشه سمت راست پایین صفحه شما بالا می رود تا بر اساس محرک شما با یک کادر اشتراک اجتماعی به بازدیدکننده شما خوشامد بگوید. محجوب و در عین حال فوق العاده موثر است.

مورد بعدی پاپ آپ کلاسیک است. برای کسانی که نام OptinMonster را شنیده‌اند، شاید گفتن این نکته کافی باشد که این افزونه اساساً OptinMonster است – فقط با اشتراک‌گذاری اجتماعی به جای اشتراک ایمیل، منهای فناوری خروج از هدف.

همچنین می‌توانید نحوه معرفی پنجره‌های بازشو به بازدیدکننده را از بین ده انیمیشن مختلف انتخاب کنید – محو شدن، اسلاید در همه جهت‌ها، سرعت نور، بزرگ‌نمایی، تلنگر، پرش، چرخش و غیره. یا اگر مدرسه قدیمی را ترجیح می‌دهید. “pop”، سپس به سادگی بدون انیمیشن را انتخاب کنید.

سفارشی سازی

monarch easy customization

یک کلمه کوچک اما باورنکردنی قدرتمند. بیشتر پلاگین ها چند گزینه اولیه سفارشی سازی را در اختیار شما قرار می دهند. بعضی ها چیزهای زیادی به شما می دهند. ET سفارشی‌سازی را به سطح جدیدی می‌برد.

در اینجا برخی از ویژگی‌های سفارشی‌سازی منحصربه‌فرد Monarch ارائه شده است:

  • عنوان و پیام همه پنجره‌های بازشو و فلای‌این‌ها را سفارشی کنید
  • از بین 10 انیمیشن برای معرفی پاپ‌آپ و fly-in یا اصلاً هیچ کدام را انتخاب کنید
  • نمایش پنجره‌های بازشو/پرواز بر اساس محرک‌هایی که تعریف می‌کنید
  • 5 متغیر متغیر – نوار کناری، بالا، پایین، در رسانه، پرواز به داخل و پنجره بازشو
  • شکل، سبک و تراز دکمه های اجتماعی خود را انتخاب کنید
  • متن، نماد یا هر دو را در هر یک از دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی سفارشی کنید
  • از رنگ‌های برند اصلی دکمه‌های اجتماعی استفاده کنید یا آنها را برای تکمیل طراحی سایت خود تنظیم کنید
  • اگر تعداد اشتراک‌گذاری‌ها خیلی چشمگیر نیستند، پنهان کنید
  • نمایش تعداد اشتراک‌های فردی یا تعداد ترکیبی (برای اثبات اجتماعی بهتر است)
Monarch offers tons of customization options

Monarch گزینه های سفارشی سازی زیادی را ارائه می دهد

همانطور که گفته شد، این افزونه تمام ویژگی‌های اساسی را که سایر افزونه‌ها ارائه می‌دهند، ارائه می‌کند، در صورتی که شما تعجب کنید. برخی از این موارد ضروری عبارتند از:

  • امکان انتخاب شبکه هایی که نمایش داده شوند
  • دکمه‌های اضافی مانند «چاپ» یا «ایمیل»
  • از کدهای کوتاه برای نمایش شبکه های اجتماعی در یک ویجت متنی یا هر منطقه مجاز کد کوتاه دیگر در سایت خود استفاده کنید
  • تنظیمات افزونه را وارد و صادر کنید
  • یک داشبورد قدرتمند

آنالیز رسانه های اجتماعی

monarch analytics

Monarch تجزیه و تحلیل اشتراک گذاری قدرتمندی را به داشبورد شما می آورد. صفحه آمار اشتراک‌گذاری اجتماعی تعداد کل اشتراک‌گذاری‌ها، لایک‌ها و فالوها را نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید رشد (یا استهلاک) خود را با یک نمای 7 روزه یا 30 روزه از تجزیه و تحلیل نظارت کنید.

تجزیه و تحلیل اشتراک‌های اجتماعی به شما بینش قدرتمندی در زمینه‌هایی می‌دهد که نیاز به تنظیم دارند، که در نهایت منجر به یک مدل سودآور می‌شود.

قیمت

رمزگشایی

et pricing

Monarch در 89 دلار در سال و 249 دلار برای مجوز مادام العمر. می توان استدلال کرد که 89 دلار برای یک افزونه اشتراک گذاری اجتماعی کمی زیاد است، و شاید حق با آنها باشد. اما اسب های خود را نگه دارید! شما 87 تم ممتاز وردپرس را با به‌روزرسانی‌ها و پشتیبانی فنی که با آن دریافت می‌کنید فراموش کرده‌اید!

همچنین می‌توانید بسته برنامه‌نویس را با پرداخت یک‌باره ۲۴۹ دلاری دریافت کنید. این در دراز مدت باعث صرفه جویی زیادی در پول شما می شود. اگر کاری که افزونه با سایت شما انجام می دهد را دوست ندارید، همیشه از پنجره بازپرداخت 30 روزه استفاده می کنید.

نتیجه گیری

Monarch یک افزونه به اشتراک گذاری اجتماعی بی نظیر است که نیاز کاربر را درک می کند. چه یک مبتدی وردپرس باشد و چه یک وب‌مستر باتجربه – هر کسی می‌تواند به کنترل‌های این افزونه عادت کند، به لطف طراحی بصری آن. با ویژگی‌های خارق‌العاده آن همراه با انجمنی از حامیان و دایره‌المعارفی مانند مستندات، Monarch مطمئناً به تاج و تخت بهترین افزونه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی وردپرس می‌رسد.

مثل همیشه، مایلیم از خوانندگان خود بشنویم. آیا از Monarch استفاده کرده اید؟ در موردش چی فکر می کنی؟ آیا افزونه فعلی شما کاری را انجام می دهد که Monarch انجام نمی دهد؟ به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا