چطوری میشه

بهترین ابزار و منابع وردپرس برای فریلنسرها

بهترین ابزار و منابع وردپرس برای فریلنسرها

درباره 40٪ از نیروی کار آمریکا تا سال 2020 از فریلنسرها تشکیل خواهد شد، به این معنی که پلتفرم هایی مانند وردپرس روز به روز بیشتر به این خود-خودکارها توجه می کنند. افراد کافی که می خواهند مسیر کارآفرینی را برای کسب درآمد برای خود انتخاب کنند.

فریلنسینگ یک کسب و کار خسته کننده است که شما را مجبور می کند رئیس خود باشید و در واقع بدون هیچ مزاحمتی بنشینید و کار کنید. تنها مشکل این است که هر روز حواس‌پرتی جدیدی جلوی چشمانمان می‌رقصند که ما را از بهره‌وری دور می‌کند و به مسیری می‌رود که خبرهای بدی برای کسب‌وکار آزاد شما دارد.

خوب است که ابزارهای WordPress فراوانی نیز برای فریلنسرها و وجود دارد. متخصصان وردپرس برای مبارزه با این حواس‌پرتی‌ها، بهره‌وری شما را بیشتر می‌کنند و حتی زمان خود را مانند کارهای اداری معمولی ردیابی می‌کنند. اگرچه بسیاری از ما فریلنسرها ممکن است برخی از تکنیک‌ها و نکاتی را که می‌توانید در دنیای شرکت‌ها بیابید مسخره کنیم، اما دلیلی وجود دارد که برخی از ابزارها اجرا می‌شوند.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می‌توانید از برخی از این ابزارهای وردپرس برای فریلنسرها استفاده کنید تا یکی از برجسته‌ترین پلت‌فرم‌های وبلاگ‌نویسی و وب‌سایت زمان ما را انتخاب کنید و آن را برای شما کارآمد کنید.

مدیریت پروژه پانوراما

Panorama Project Management

Panorama یک افزونه ساده و رایگان است که ابزارهای مدیریت پروژه و وظایف شما را دقیقاً در داشبورد وردپرس گرد هم می‌آورد. من از چند گزینه برای مدیریت پروژه‌ها استفاده کرده‌ام، اما همیشه وقتی بیشتر وقتم را در وردپرس می‌گذرانم، چیزی ساده‌تر در مورد باز کردن یک برنامه کاملاً جدید وجود دارد.

می توانید زمان خود را ثبت کنید، پروژه ها را ویرایش و اضافه کنید، وظایف را به اعضای تیم محول کنید، و حتی داشبورد خود را به مشتریان ارائه دهید تا پروژه را دنبال کنند.

مدیریت رمز عبور LastPass

LastPass

چه یک وبلاگ نویس آزاد یا طراح وب باشید، باید چندین حساب وردپرس را مدیریت کنید و همه نام های کاربری و رمز عبور را به خاطر بسپارید تا اطلاعات خود را ایمن نگه دارید و به سادگی کار را هر روز انجام دهید. اینجاست که LastPass وارد می‌شود. تقریباً روی هر دستگاهی کار می‌کند تا بتوانید سریع و ایمن همه رمزهای عبور خود را در همه سایت‌های وردپرس ذخیره کنید.

کلید بزرگ در اینجا ایمنی است. مرورگر Chrome من به طور خودکار رمزهای عبور من را ذخیره می کند، اما این دقیقاً بهترین راه برای جلوگیری از هکرهایی نیست که می توانند سایت شما را کاملاً خراب کنند یا آن را برای بازدیدکنندگان خطرناک کنند.

تقویم تحریریه

Editorial Calendar WordPress Plugin

تقویم تحریریه برای هر کسی که وبلاگی را در وردپرس اجرا می‌کند عالی است، زیرا می‌توانید تقویمی از ایده‌هایی را که برای پست‌های وبلاگ دارید ببینید و به‌طور خودکار در سیستم پست موجود در داشبورد ادغام کنید. در تاریخ های خود حرکت کنید، به یاد داشته باشید که چه زمانی باید پست کنید، و اگر سایتی را اداره می کنید که چندین نویسنده در آن می نویسند، جریان ثابتی از مقالات را حفظ کنید.

G Suite

G Suite by Google

G Suite یک ابزار مستقیم وردپرس نیست، اما برای افرادی که در وردپرس کار می کنند باید داشته باشد. برگه‌ها، اسناد، سرویس‌های ایمیل و موارد دیگر به شما این امکان را می‌دهند که از شر پردازشگرهای متنی خلاص شوید و به سرعت از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. حتی می توانید به صورت آفلاین کار کنید و هر زمان که نقطه اتصال پیدا کردید، محتوای خود را همگام کنید.

از ابزارهای اضافی مانند UpdraftPlus برای پشتیبان‌گیری سریع از محتوای خود در Google Drive استفاده کنید. یا حتی اسناد خود را بدون نیاز به کپی و چسباندن به سیستم وردپرس فشار دهید.

Asana Task Manager

asana

آسانا یکی از محبوب ترین ابزارهای همکاری تیمی در بازار است. جالب ترین چیز این است که Asana برنامه ای دارد که به شما امکان می دهد با سایت وردپرس خود همگام سازی کنید و گردش کار خود را در داشبورد وردپرس مشاهده کنید. برای شروع کار با تیم خود یا دیدن زمان موعد تکلیف بعدی شما فقط چند کلیک طول می کشد.

فرم‌های برآورد و پرداخت ثابت WP

WP Estimation and Payment Forms

قیمت گذاری یک سرویس به مراتب سیاه و سفیدتر از قیمت گذاری یک محصول است – انعطاف پذیری بسیار بیشتری وجود دارد و هیچ دو شغلی هرگز یکسان نیستند. برای دور زدن این موضوع، فرم‌های برآورد و پرداخت تخت WP توسعه داده شد که یکی از بهترین راه‌حل‌ها را برای قیمت‌گذاری خدمات ارائه می‌کند. این افزونه به شما امکان می‌دهد فرم‌های قیمت‌گذاری کاملاً تعاملی و شیک ایجاد کنید، که یک مشتری بالقوه را از طریق تمام گزینه‌های مختلف در دسترسشان راهنمایی می‌کند و با پیشرفت کار، قیمت‌گذاری می‌کند.

WP Estimation and Payment Forms Screenshot

فرم کاملاً قابل تنظیم است: می توانید فونت، رنگ و تعداد فیلدها را انتخاب کنید. می‌توانید گزینه‌های موجود را به‌عنوان یک تصویر یا متن نمایش دهید، و همچنین می‌توانید از کادرهای تأیید زمانی که چندین گزینه در دسترس هستند استفاده کنید. هر مورد انتخاب شده می تواند هزینه ثابت یا درصدی را به قیمت کلی اضافه یا حذف کند. اگر مورد به آن نیاز دارد، می‌توانید به بازدیدکنندگان اجازه دهید که مقادیر را انتخاب کنند، با تخفیف‌هایی که برای مقادیر بیشتر (به صلاحدید شما) تنظیم شده است. همچنین یک نوار پیشرفت شیک در مرکز وجود دارد که می‌توان از آن برای نمایش هزینه کل فعلی یا شماره مرحله استفاده کرد.

اگر می‌خواهید مستقیماً پرداخت کنید، می‌توانید گزینه پرداخت PayPal را در انتهای فرم ادغام کنید. اگر از WooCommerce استفاده می کنید، محصول/خدمت نهایی می تواند به طور خودکار به سبد خرید بازدیدکنندگان اضافه شود، جایی که آنها می توانند با استفاده از هر یک از تاجران پرداختی که وب سایت شما پشتیبانی می کند، پرداخت را انجام دهند. این افزونه همچنین می تواند با Gravity Forms ادغام شود.

مدیر پروژه WP

WP Project Manager

کار کردن با یک تیم از طریق وردپرس با ایمیل به هم می‌خورد، بنابراین از افزونه‌ای مانند این برای مدیریت تقویم، ایجاد نقاط عطف و حتی ارسال فایل‌ها برای دیدن تیم خود استفاده کنید. حفظ حریم خصوصی یک نگرانی بزرگ در هنگام اجرای سایت‌ها است، بنابراین از محافظت شما نیز مراقبت می‌کند.

فاکتور WP

WP-Invoice – Web Invoice and Billing

من استفاده از سیستم صورتحساب شخص ثالث را دوست دارم، اما اگر می‌خواهید مقداری در زمان صرفه‌جویی کنید و فاکتورهای خود را از وردپرس ارسال کنید، این راه برای انجام این کار است. چند فاکتور سریع ایجاد کنید، یک سیستم پرداخت را یکپارچه کنید، و فاکتورها و صورتحساب ها را برای مشتریان خود ارسال کنید.

MonsterInsights

MonsterInsights Analytics for WordPress

این یک ابزار ضروری است تا بتوانید دقیقاً ببینید چه نوع افرادی به وب سایت وردپرس شما می آیند. اگر اطلاعات جمعیتی مشتری و خواننده خود را درک نکنید، شانس خود را برای تولید محتوای خوب به شدت کاهش می دهید. نرخ‌های کلیک را ببینید، افراد از کجا آمده‌اند و کدام پست‌های وبلاگ بهترین عملکرد را دارند. من به خصوص دوست دارم ببینم مردم از کجا می آیند تا نمونه کارها من را مشاهده کنند.

ویرایشگر تصویر Canva

canva

Canva یک ابزار شخص ثالث است که به شما کمک می‌کند تصاویری را به سرعت طراحی کنید که می‌توانید در وبلاگ، صفحات رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر قرار دهید. اگر طراح گرافیک نیستید، این بهترین گزینه برای ایجاد تصاویر خیره کننده برای افزایش تعامل در سایت شما است.

MailChimp

MailChimp for WordPress

لیست ایمیل خود را با ایجاد یک فرم ثبت نام ساده و ارائه چیزی ایجاد کنید. مهم نیست که در سایت وردپرس خود چه چیزی را می فروشید یا در مورد آن می نویسید، ارسال ایمیل به مشتریان، خوانندگان و مشتریان بهترین راه برای در ارتباط ماندن است. برای بهترین ادغام از افزونه MailChimp for WordPress استفاده کنید.

مدیریت رسانه های اجتماعی بافر

Buffer

اگر همیشه هنگام ارسال پست در رسانه های اجتماعی موهای خود را می کشید، تنها نیستید. اگر یک کسب و کار آزاد دارید، احتمالا شنیده اید که ارتباط با مشتریان از طریق شبکه های اجتماعی خوب است، اما تشخیص اینکه آیا رسانه های اجتماعی واقعا به کسب و کار شما کمک می کنند یا خیر، دشوار است. ناگفته نماند، زمان قابل توجهی طول می کشد.

یک راه حل سریع بافر است. از Buffer برای یافتن سریع محتوای جالب و جذاب استفاده کنید. سپس محتوا را در عرض چند ثانیه در تمام رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. حتی می توانید پست ها را برنامه ریزی کنید تا مجبور نباشید هر روز به استراتژی رسانه های اجتماعی خود فکر کنید.

Smart Before After Viewer

Smart Before After Viewer

اگر می‌خواهید در دنیای طراحی موفق شوید، به یک نمونه کار عالی نیاز دارید. مشکل این است که بیشتر پورتفولیوها به همین صورت ارائه می شوند و تفاوت بسیار کمی دارند. حتی اگر کار شما عالی باشد، ارائه آن به شیوه معمولی رویکرد یک فرد خلاق به سختی است. اگر می‌خواهید روشی منحصربه‌فرد برای نمایش کارتان داشته باشید، Smart Before After Viewer را بررسی کنید.

Smart Before After Viewer به شما امکان می دهد کار خود را به عنوان تصاویر قبل و بعد ارائه دهید. این به مشتریان بالقوه اجازه می‌دهد تا وسعت کامل کاری را که انجام داده‌اید ببینند، و رویکرد سرگرم‌کننده و تعاملی، اولین برداشت عالی را ایجاد می‌کند.

Slider Screenshot

این افزونه به شما امکان می دهد دو تصویر را با یک اسلایدر تعاملی نمایش دهید. نوار لغزنده را می توان به صورت عمودی یا افقی، با کشیدن یا به سادگی روی تصویر حرکت داد. اگر می‌خواهید اطلاعاتی در مورد هر تصویر ارائه دهید، می‌توانید یک برچسب به هر طرف اسلایدر اضافه کنید – رنگ این برچسب‌ها کاملاً قابل تنظیم است، همانطور که رنگ لغزنده تعاملی که به شما امکان می‌دهد چیزی بسازید با سبک بقیه وب سایت خود مطابقت دهید.

می‌توانید یک نوار لغزنده را به هر پست، صفحه یا ناحیه ویجت اضافه کنید – این کار به سادگی قرار دادن دو تصویر بین دو کد کوتاه است. برای یک نمونه کار کامل تر، می توانید چندین لغزنده را نیز به یک صفحه اضافه کنید. برای بازدیدکنندگان در دستگاه های تلفن همراه، لغزنده ها کاملاً پاسخگو هستند و می توانند با استفاده از صفحه نمایش لمسی فعال شوند.

صورتحساب Trello و Harvest

trello-harvest

این یک ادغام جالب است که شامل دو ابزار است که در واقع مستقیماً به وردپرس پیوند نمی‌دهند. با این حال، من احساس ناراحتی می کنم که آنها را از لیست خارج کنم زیرا هر کسی که به عنوان یک فریلنسر در وردپرس کار می کند باید از Trello و Harvest استفاده کند.

Trello یک ابزار مدیریت پروژه ساده با رابط کاربری شیک برای سادگی و توانایی برقراری ارتباط سریع با افراد تیم شما است. Harvest یک ابزار ردیاب زمان و صورت‌حساب قدرتمند است که می‌توانید با دیدن اینکه کدام حوزه‌های کسب‌وکار آزاد شما زمان زیادی را می‌گیرند، به سرعت خود را بهره‌ورتر کنید.

به‌طور جداگانه، این دو ابزار فوق‌العاده هستند، اما یک افزونه کوچک زیبای Google Chrome نیز دریافت می‌کنید که آنها را با هم جمع می‌کند. می توانید یک کارت وظیفه در Trello ایجاد کنید و هر زمان که شروع به کار کردید، روی دکمه ردیابی زمان کلیک کنید. این به طور خودکار زمان را در Harvest ثبت می کند و شما هرگز نباید Trello را هنگام تماشای پروژه های خود ترک کنید.


اگر سوالی در مورد این ابزارهای وردپرس برای فریلنسرها دارید در بخش نظرات به من بگویید. زندگی یک فریلنسر اغلب پر هیجان و پر استرس است، اما شما همچنین این شانس را دارید که واقعاً احساس استقلال کنید و در این فرآیند موفق شوید. با کمک این ابزارها می توانید با وردپرس دست به کار شوید و خارج از آن بخش شرکتی زندگی کاری کاملی داشته باشید. از آن لذت ببرید و اگر می توانید به ابزار دیگری فکر کنید که بدون آن نمی توانید زندگی کنید، به من اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا