چطوری میشه

پست های وبلاگ قدیمی را بازیافت کنید تا ترافیک را افزایش دهید

پست های وبلاگ قدیمی را بازیافت کنید تا ترافیک را افزایش دهید

به وب‌سایت(های) خود نگاهی بیندازید و به تعداد پست‌های وبلاگ برای دسترسی آسان در صفحه اصلی فکر کنید. مطمئنم که می‌توانید چهار یا پنج، یا حتی تا ده یا چند مورد دیگر را ببینید، اما وقتی پست‌های وبلاگ شما از صفحه اصلی خارج می‌شوند، شبیه پیوندی می‌شوند که به صفحه دوم نتایج در Google منتقل می‌شود: بی‌فایده.< /p>

اکنون، با پست‌های وبلاگ، همچنان می‌توانید با نتایج جستجوی ارگانیک و افرادی که وب‌سایت شما را اسکن می‌کنند تا بایگانی‌های شما را بررسی کنند، ترافیک کسب کنید، بنابراین همه چیز از بین نمی‌رود. با این حال، یک یا دو سال یک بار، شما یک مخزن بزرگ از پست های وبلاگ وردپرس دارید که به ندرت نور روز را می بینید. این یک مشکل است، زیرا شما قبلاً کار را انجام داده اید یا به نویسندگان دیگر برای ایجاد محتوا پول داده اید. چرا نمی توانید از پست ها برای جذب خوانندگان یا کسب درآمد مجدد استفاده کنید؟ بیایید نگاهی به نحوه استفاده مجدد از پست های قدیمی وردپرس خود بیندازیم.

اگر وب‌سایتی دارید، احتمالاً حساب‌های رسانه‌های اجتماعی دارید، درست است؟ چیزی که در مورد رسانه های اجتماعی وجود دارد این است که مدیریت آن یک درد کامل است. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌ها یک فرد یا تیم کاملاً مجزا را برای اجرای کل کار استخدام می‌کنند.

چرا از محتوای وبلاگ قدیمی خود با قرار دادن آن در حساب های رسانه های اجتماعی خود استفاده نمی کنید؟ این احتمال وجود دارد که افراد مختلفی هر پلتفرم را دنبال کنند، و مردم از دیدن چیزی که ممکن است دو یا سه سال پیش از دست داده باشند، قدردانی می کنند.

MIssinglettr

برترین انتخاب ما برای خودکارسازی اشتراک‌گذاری اجتماعی شما Missinglettr است. این سرویس قدرتمند راهی آسان برای ایجاد و مدیریت برنامه بازاریابی اجتماعی شما است. Missinglettr پست های رسانه های اجتماعی را به صورت خودکار تولید می کند تا محتوای شما را در طول سال به اشتراک بگذارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمپین را تأیید کنید. به علاوه یک تقویم محتوایی ایجاد می‌کند که می‌توانید از آن برای پیگیری برنامه‌ریزی‌شده استفاده کنید.

Revive Old Posts – Auto Post to Social Media

یک گزینه فوق العاده دیگر افزونه Revive Old Post است که همه پست های قدیمی شما را می گیرد و آنها را توییت می کند. بطور خودکار. این افزونه به شما امکان می‌دهد برخی از صفحه‌ها و پست‌ها را از چرخه حذف کنید، اما این یک راه فوق‌العاده برای فعال نگه داشتن توییتر و در عین حال قرار گرفتن در معرض پست‌های وبلاگ قدیمی شما است.

پست‌های قدیمی را نگاه کنید و عکس‌ها را بگیرید تا در Pinterest به اشتراک بگذارید. ببینید چند نفر مایلند مقالات شما را پین کنند و آزمایش کنید که آیا می‌توانید عکس‌های جذابی ایجاد کنید که افراد بیشتری را متقاعد به اشتراک‌گذاری کنند. همچنین می توانید پیوندهای قدیمی خود را تقریباً در هر حساب رسانه اجتماعی به اشتراک بگذارید تا به ساخت پلت فرم و استفاده مجدد از محتوا کمک کند. برای مثال، ممکن است به فکر گرفتن تصویری از دفاتر قبلی خود و به اشتراک گذاری آن در فیس بوک باشید تا نگاهی خنده دار به گذشته داشته باشید.

2. خبرنامه ایمیل خود را راه اندازی کنید

وقتی خبرنامه ای را شروع می کنید، ابزارهای زیادی برای کمک به شما در اختیار دارید، مانند MailChimp و AWeber. اگر در حال حاضر یک لیست ایمیل در وب سایت خود ایجاد نمی کنید، همین الان شروع کنید. این یک روش آزمایش شده و واقعی برای نگه داشتن افراد در اطراف وب سایت شما و بازگرداندن آنها برای خواندن و خرید بیشتر است.

MailChimp

متأسفانه، فکر کردن به محتوای اصلی خبرنامه همیشه آسان نیست، پس چرا از مطالبی که در گذشته ایجاد کرده‌اید استفاده نکنید؟ پست های قدیمی شما برای ساختن خبرنامه عالی هستند زیرا قبلاً کارهای باکیفیتی انجام داده اید و می دانید که به خوانندگان شما مربوط می شود.

3. همه چیز را در یک کتاب الکترونیکی کامپایل کنید

یک راه خوب دیگر برای استفاده مجدد از پست های وبلاگ قدیمی خود جمع آوری همه چیز و ایجاد کتاب الکترونیکی است. این یک راه جالب برای کسب درآمد کمی از وبلاگ و دسترسی به جوامع دست نخورده مانند آمازون است.

وقتی شخصی از وب‌سایت شما بازدید می‌کند، همیشه مسیر روشنی در مورد اینکه از کجا شروع کند و بعد از شروع به کجا برود ندارد. از آنجایی که شما بیشتر محتوای وب سایت خود را توسعه داده اید، باید بتوانید همه مقالات را در یک توالی منسجم، همراه با انتقال و اطلاعات تکمیلی برای تبدیل آن به یک کتاب جامع، گردآوری کنید.

Publish Xpress

هنگامی که کتاب خود را جمع آوری کردید، می توانید یک جلد ایجاد کنید، یک ویرایشگر استخدام کنید و سپس آن را در وب سایت خود با افزونه MyBookTable بفروشید< /a>. به این ترتیب خوانندگان شما از کتاب ها آگاه می شوند و می توانند آن را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند. حتی می‌توانید با خوانندگان خود صادق باشید و به سادگی به آنها بگویید که مجموعه‌ای از کل سایت شما است، با نکات مهم دیگری که خواندن آن را آسان‌تر می‌کند.

برخی ممکن است علاقه‌ای به این موضوع نداشته باشند، اما دیگران آن را راحت می‌دانند زیرا مجبور نیستند کل سایت شما را مرور کنند. این به ویژه برای تازه واردانی که از وب سایت شما ترسیده اند خوب است. ناگفته نماند که شما همچنین می توانید کتاب را به صورت رایگان در ازای آدرس ایمیل هدیه دهید. این یک راه فوق‌العاده برای ایجاد فهرست و نگه داشتن افراد برای آینده است.

4. یک اینفوگرافیک یا ویدیو بر اساس یافته ها ایجاد کنید

احتمال زیادی وجود دارد که برخی از پست‌های وبلاگ شما در گذشته آموزش‌ها و روش‌هایی باشد که افراد را در یک فرآیند فنی خاص راهنمایی می‌کند یا حتی چیزی مانند باغبانی در یک محیط شهری را به آنها نشان می‌دهد. پست‌های وبلاگ برای برقراری ارتباط تقریباً با هر ایده عالی هستند، اما برخی از افراد ایده مصرف اطلاعات خود را از طریق قالب‌های دیگر دوست دارند.

به عنوان مثال، من در شغل قبلی خود فقط به ایستگاه های رادیویی و پادکست گوش می دادم زیرا مجبور بودم تمام روز را برای تماس های فروش پشت تلفن بنشینم. من نمی‌توانستم روی خواندن یک مقاله تمرکز کنم و اگر رئیسم از آنجا عبور می‌کرد، یک ویدیو خیلی نفرت‌انگیز بود. همچنین جذب اطلاعات با رسانه های مختلف برای دیگران کمی آسان تر است. برای مثال، اگر می‌توانستم بین یک ویدیو و یک پست وبلاگ یکی را انتخاب کنم، همیشه یک ویدیوی بصری زیبا را انتخاب می‌کردم تا در این راه مرا راهنمایی کند.

wordpress-infographic

پست های وبلاگ قدیمی خود را بگیرید و با تغییر نوع رسانه آنها را به محتوای تازه تبدیل کنید. تعداد زیادی افزونه های تجسم داده برای کمک به آسان کردن این کار وجود دارد (نمونه تصویری از Yoast در بالا). اگر یک آموزش پست وبلاگ در مورد نحوه بستن بند کفش های خود دارید، یک ویدیو با میزبان کودک ایجاد کنید تا بچه ها بتوانند ارتباط برقرار کنند. یک اسکرین‌کست برای «نحوه ساختن یک وبلاگ آموزشی» ایجاد کنید و یک اینفوگرافیک از مقاله تحقیقاتی گسترده‌ای که درباره دانه‌های سویا تهیه کرده‌اید بسازید.

5. یک دوره کامل برای فروش ایجاد کنید

گاهی اوقات افراد نمی‌خواهند از وب‌سایت شما برای پیمایش و یافتن هر آنچه در مورد یک موضوع باید بدانند استفاده کنند. وب سایت ها عالی هستند، اما زمانی که شروع به ایجاد یک وبلاگ و ارائه محتوا به طور منظم می کنید، همه چیز کمی به هم ریخته می شود. به طور خلاصه، به اندازه یک کلاس بسته بندی شده سازماندهی نشده است که افراد بتوانند آن را دانلود کرده و در رایانه خود قرار دهند یا در یک فایل ذخیره کنند.

پلتفرم‌های آنلاین زیادی برای فروش کلاس‌های خود (Udemy، LearnDash و غیره) وجود دارد، اما می‌توانید از وردپرس نیز استفاده کنید. تعداد زیادی افزونه های LMS وجود دارد که می توانید از آنها برای مدیریت سیستم کلاس درس خود در وب سایت خود با استفاده از موضوع فعلی یا، می توانید روی یکی از این تم های وردپرس مدیریت یادگیری درجه یک سرمایه گذاری کنید.

EDUMA Education WordPress Theme

زمینه وردپرس مدیریت یادگیری EDUMA هر آنچه را که برای ساخت و فروش دوره‌های آنلاین نیاز دارید، دارد. این تم BuddyPress، bbPress و WooCommerce را ادغام می‌کند تا هنگام ایجاد جامعه آموزشی آنلاین، انعطاف‌پذیری زیادی به شما بدهد. به علاوه این تم با Elementor یا Visual Composer سازگار است – بنابراین می توانید هر صفحه یا طرح بندی پستی را که می خواهید برای نمایش بهتر دوره های خود ایجاد کنید.

academy-course-theme

تم آکادمی سیستم مدیریت یادگیری وردپرس گزینه عالی دیگری است. با انواع پست های سفارشی برای دوره ها و درس ها، به علاوه ادغام کامل WooCommerce، اضافه کردن محتوای خود و فروش کلاس ها به تنهایی آسان است. یک ویژگی منحصر به فرد اما مفید، گزینه صدور گواهینامه پس از اتمام دوره است، بنابراین کاربران شما مدرکی دارند که دوره شما را به پایان رسانده اند.

clever-course-theme

موضوع دیگر برای پرداخت، تم وردپرس دوره هوشمندانه است. این تم دارای طراحی تمیز و مینیمال است که برای فروش کلاس های آنلاین شما مناسب است. صرف نظر از اینکه چه تم، افزونه یا پلتفرمی را انتخاب می‌کنید، ساختن کلاس(های) خود به شما فرصت استفاده مجدد از محتوا را می‌دهد و می‌توانید با کلاسی که از آن می‌آید یک انجمن ایجاد کنید.


این برای یادگیری نحوه استفاده مجدد از محتوای پست قدیمی وردپرس است. گزینه ها همیشه بی پایان هستند و بسیار جالب است زیرا می دانید که محتوای قدیمی شما مطابق با استانداردهای کیفیت شما است. در مواقعی ممکن است مجبور شوید در صورت نیاز به حذف اطلاعات به موقع یا رفع اشتباهی که در گذشته از قلم انداخته اید، محتوا را اصلاح کنید. صرف نظر از این، بزرگترین مجموعه اطلاعات معمولاً درست در بایگانی وبلاگ شما قرار دارد، بنابراین کمی جستجو کنید تا فرآیند تولید محتوای خود را کمی آسان‌تر کنید.

اگر در مورد بهترین راه های استفاده مجدد از پست های وردپرس خود سوالی دارید، نظرات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. آیا پیشنهاد دیگری در مورد نحوه استفاده از محتوای قدیمی و تبدیل آن به محتوای مفید دارید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا