چطوری میشه

ایجاد انجمن های آنلاین عالی با عضو نهایی برای وردپرس

ایجاد انجمن های آنلاین عالی با عضو نهایی برای وردپرس

اگر می‌خواهید وب‌سایتی ایجاد کنید که افراد بتوانند در آن ثبت‌نام کنند و عضو شوند، افزونه جدیدی در دسترس است که زندگی شما را بسیار ساده‌تر می‌کند. Ultimate Member یک افزونه انجمن و نمایه کاربر است که کار را بسیار آسان می‌کند پروفایل های کاربری زیبا را به سایت خود اضافه کنید و انجمن های آنلاین پیشرفته ایجاد کنید.

um-profile

این افزونه بسیار متنوع است و به شما این امکان را می دهد که سایت های مختلفی ایجاد کنید که کاربران بتوانند در آن ثبت نام کرده و عضو شوند. مملو از ویژگی‌ها و عملکردها است، اما همچنان استفاده از آن آسان و سبک است.

در حالی که ویژگی‌های زیادی برای ذکر در این پست وجود دارد، ویژگی‌های اصلی این افزونه عبارتند از: نقش‌های کاربر سفارشی؛ چندین فرم ثبت نام با انتساب نقش؛ فیلدهای فرم نامحدود برای گرفتن داده های کاربر. منطق شرطی برای فیلدها. یک فرم ساز پیشرفته کشیدن و رها کردن. پروفایل کاربری زیبا؛ منوهای مشروط؛ فهرست های اعضا با فیلترهای جستجوی اختیاری. صفحه حساب برای کاربران برای مدیریت حساب خود (تغییر رمز عبور، حذف حساب، حریم خصوصی و غیره)؛ محدودیت محتوا با تغییر مسیر صفحه. الگوهای ایمیل و موارد دیگر.

um-memberdirectories

راه اندازی فوری

خوبی در مورد افزونه این است که می‌توانید سایت انجمن خود را در عرض چند دقیقه با راه‌اندازی فوری این افزونه راه‌اندازی کنید و به‌طور خودکار تمام صفحات اصلی مورد نیاز برای ثبت نام و عضویت افراد را اضافه کنید.

>

برنامه های افزودنی

برای حفظ سادگی و سبک نگه داشتن افزونه و بدون نفخ، افزونه از مدل افزونه استفاده می کند که همان مدلی است که توسط افزونه های محبوب مانند WooCommerce، Easy Digital Downloads و Ninja Forms استفاده می شود. Ultimate Member در حال حاضر افزونه‌های عضو نهایی زیر را با برنامه‌ریزی‌های بیشتری برای آینده ارائه می‌کند:

ورود اجتماعی

اگر می‌خواهید به کاربران اجازه دهید از طریق شبکه‌های اجتماعی به سایت شما ثبت یا وارد شوند تا نیازی به یادآوری مجموعه دیگری از جزئیات ورود نداشته باشند، می‌توانید این کار را با افزونه ورود به سیستم اجتماعی انجام دهید که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق Facebook ثبت نام/ورود به سیستم وارد شوند، توییتر، گوگل پلاس، لینکدین، اینستاگرام، VK.com/VKontakte. می‌توانید تصمیم بگیرید که از کدام شبکه‌ها استفاده کنید و می‌توانید دکمه‌ها را در فرم‌های ورود و ثبت نام یا هر جای سایت با استفاده از کدهای کوتاه نشان دهید.

um-sociallogin

MailChimp

افزونه MailChimp، MailChimp را با افزونه ادغام می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد هنگام ثبت نام در سایت شما، در فهرست‌های پستی شما مشترک شوند. کاربران می‌توانند در چندین فهرست مشترک شوند و می‌توانند مستقیماً از صفحه حساب خود اشتراک فهرست‌ها را لغو کنند. با این برنامه افزودنی می‌توانید متای کاربر را در لیست MailChimp خود همگام‌سازی کنید.

um-mailchimp

bbPress

هنگام ایجاد سایت‌های مبتنی بر جامعه، معمولاً یک انجمن وجود دارد که در آن کاربران می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. این برنامه افزودنی به طور یکپارچه Ultimate Member را با bbPress ادغام می کند و اطلاعات نمایه bbPress را به نمایه Ultimate Member منتقل می کند.

um-bbpress

نظرات کاربران

افزونه نظرات کاربران Ultimate Member یک سیستم رتبه بندی و بررسی 5 ستاره به سایت شما ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد یکدیگر را رتبه بندی و بررسی کنند. با استفاده از این برنامه افزودنی می‌توانید فهرست‌های اعضا را بر اساس کاربرانی که دارای بالاترین امتیاز هستند سفارش دهید، به کاربران اجازه دهید فهرست‌ها را بر اساس رتبه‌بندی فیلتر کنند، ویجت‌هایی را به سایت خود اضافه کنید که کاربران دارای رتبه برتر و رتبه‌بندی شده‌ترین را نشان می‌دهند و موارد دیگر.

um-userreviews

myCRED

اگر به دنبال بازی سازی سایت خود و پاداش دادن به کاربران هستید، می توانید این کار را به راحتی با ادغام Ultimate Member با myCRED انجام دهید که به نظر من بهترین سیستم مدیریت امتیاز برای وردپرس است. این برنامه افزودنی به شما امکان می دهد به کاربران برای اقدامات خاص امتیاز دهید و همچنین امتیازات، نشان ها، رتبه و متر پیشرفت کاربر را در نمایه آنها نمایش دهید.

um-mycred

اعلامیه ها

افزونه‌های زیادی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند اعلامیه‌های سراسری سایت را به وب‌سایت خود اضافه کنید، اما تعداد زیادی از آنها این قابلیت را ندارند که اعلان‌ها را به نقش‌های کاربری خاص یا کاربران وارد شده/از سیستم خارج شده نشان دهند. با استفاده از این برنامه افزودنی، کنترل کاملی دارید که کاربران می توانند هر اعلان را ببینند. همچنین می توانید اعلامیه ها را در سراسر سایت یا در صفحات خاص فقط از طریق کد کوتاه نشان دهید.

um-notices

اعلان‌های بی‌درنگ

اگر می‌خواهید یک سیستم اعلان مشابه آنچه در Facebook و Twitter یافت می‌شود به سایت خود اضافه کنید، این برنامه افزودنی به شما این امکان را می‌دهد. سیستم اعلان بی‌درنگ به کاربران امکان می‌دهد اعلان‌های بی‌درنگ را مستقیماً در سایت شما درباره رویدادهایی که به آنها مرتبط است، دریافت کنند.

um-notifications

کاربران آنلاین (رایگان)

اگر می‌خواهید به کاربران اجازه دهید ببینند کدام کاربران دیگر آنلاین هستند، این برنامه افزودنی رایگان به شما امکان می‌دهد افرادی که در حال حاضر وارد سایت شما شده‌اند را نشان دهید. مانند بسیاری از عناصر دیگر افزونه، این افزونه به کاربران اجازه می دهد تا حریم خصوصی خود را کنترل کنند، بنابراین اگر کاربر نمی خواهد به سایر کاربران اطلاع دهد که آنلاین هستند، می توانند خود را از طریق صفحه حساب خود پنهان کنند.

um-onlineusers

Google reCAPTCHA (رایگان)

در حالی که این افزونه از قبل دارای اقدامات ضد هرزنامه برای فرم‌های ورود و ثبت نام است، این افزونه رایگان به شما امکان می‌دهد Google reCAPTCHA رسمی را به فرم‌های خود اضافه کنید که به مبارزه بیشتر با هرزنامه کمک می‌کند.

um-recaptcha

گالری برای UM (افزونه شخص ثالث)

Gallery for Ultimate Member

افزونه وردپرس گالری برای اعضای نهایی  است یکی از بهترین گالری‌های موجود برای افزونه شبکه اجتماعی Ultimate Member. راه اندازی و استفاده از آن آسان است. استفاده از این گالری UM به هر شبکه اجتماعی تجربه مدرن تری با پشتیبانی عکس و ویدیو، نظرات و کنترل آلبوم می دهد.

این افزونه برای هر شبکه اجتماعی مناسب است، زیرا کاربران را در هر شبکه اجتماعی فعال نگه می دارد و آنها را از طریق آلبوم ها و عکس های نامحدود درگیر می کند. به علاوه 2 حالت وجود دارد. حالت تک آلبوم و حالت نامحدود. در حالت تک آلبوم، کاربران تمام عکس‌های خود را در یک آلبوم آپلود می‌کنند در حالی که حالت نامحدود به آنها این امکان را می‌دهد که عکس‌ها و ویدیوها را در آلبوم‌های نامحدود سازمان‌دهی کنند. این افزونه همچنین دارای لایت باکس طراحی شده سفارشی خود است که به صاحبان رسانه امکان ویرایش توضیحات آلبوم و عنوان عکس را می دهد.

اگر سایت نیازی به پشتیبانی ویدیویی نداشته باشد، می توان آن را به راحتی توسط بخش افزودنی گالری در ادمین غیرفعال کرد. از آن بخش، افزونه نظرات را نیز می‌توان فعال کرد که می‌تواند گزینه نوشتن نظر روی عکس‌ها از لایت باکس را اضافه کند.

با فعال شدن افزونه عضو نهایی Social Activity، مدیر می‌تواند افزونه Activity Wall را برای گالری UM فعال کند. پس از فعال شدن، آلبوم‌های جدید در دیوار فعالیت نمایش داده می‌شوند.

این افزونه دارای چند قلاب برای توسعه‌دهندگان است، از جمله قلاب‌ها پس از آپلود عکس، ویرایش آلبوم، ایجاد آلبوم و غیره.


اگر به دنبال راهی آسان برای افزودن ویژگی‌هایی مانند انجمن به سایت خود هستید، ممکن است Ultimate Member فقط افزونه‌ای برای شما باشد. در حالی که این افزونه در حال حاضر به شما اجازه ایجاد یک شبکه اجتماعی مانند بادی پرس را نمی دهد، انعطاف پذیری افزونه علاوه بر افزایش تعداد افزونه های آن به این معنی است که Ultimate Member یک انتخاب عالی برای بسیاری از کاربران وردپرس خواهد بود که به دنبال ایجاد انجمن های آنلاین هستند. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا