چطوری میشه

10+ نکته برای افزایش اعتماد و اعتبار برای وبلاگ شما

10+ نکته برای افزایش اعتماد و اعتبار برای وبلاگ شما

معرفی یک محصول جدید در دنیای پر سرعت امروز می‌تواند یک سرمایه‌گذاری ترسناک باشد. محصول می تواند هر چیزی باشد – یک وبلاگ، یک سرویس، نرم افزار یا یک «محصول» فیزیکی واقعی. بخش اول نسبتا آسان است – ساخت محصول.

جلب اعتماد کاربران و ایجاد اعتبار – اکنون این یک بازی کاملاً متفاوت با توپ است.

شاید لازم به ذکر باشد که استیو جابز تنها کسی بود که آیفون را در اولین راه اندازی آن باور داشت. نکته مهم این است که شما تحقیقات بازار خود را انجام داده اید. شما می توانید محصول خود را تضمین کنید – شما به آن اعتقاد دارید. این یک شروع عالی است.

اما سوال واقعی این است – چگونه مشتریان خود را وادار می‌کنید که محصول شما را باور کنند؟ چگونه شمابه مشتری خود این باور را می‌دهید که چیزی که ارائه می‌دهید برای او مفید است؟ این همان چیزی است که مقاله امروز درباره آن است.

ما وب را جست‌وجو کرده‌ایم – چند سایت معتبر در بازاریابی و وبلاگ‌نویسی را مطالعه کرده‌ایم و به 10 استراتژی و نکته قابل اجرا برای افزایش اعتماد و اعتبار رسیده‌ایم. حرف ما را قبول نکنید همانطور که پیش می رویم، تصاویری از وب سایت های واقعی را به شما نشان خواهیم داد!

با استفاده از این استراتژی‌ها، می‌توانید اعتبار برند خود را افزایش دهید، اعتماد ایجاد کنید و در نهایت یک مشارکت وفادار جمع کنید. از آنجایی که WPExplorer تماماً در مورد وردپرس است، من این اختیار را قائل شدم که به چند افزونه و تم اشاره کنم تا به شما در اجرای هر استراتژی کمک کند. شما بسیار خوش آمدید که روش های خود را امتحان کنید، و اگر مایلید آنها را به اشتراک بگذارید، مایلیم در مورد آن بشنویم!

1. پایگاه مشتری

Customer.io Clientele

Customer.io – یک نرم افزار ایمیل فهرست مشتریان با نفوذ خود را نشان می دهد

داشتن مشتریان قدرتمند یکی از قدرتمندترین سلاح ها در زرادخانه بازاریابی شماست. چه یک استارتاپ باشد و چه یک محصول با سابقه، نمایش لوگوی مشتری یک اقدام عالی برای ایجاد اعتماد است. ما دوست داریم خودمان را با برندها مرتبط کنیم. (اگر این کار را نمی‌کردیم، یک جفت کفش دویدن فانتزی نداشتیم).

اگر مشتریان شما تأثیرگذار هستند، نمایش لوگوهای آنها در بخش «مشتریان ما» تأثیر زیادی دارد. هنگامی که یک نام تجاری تاثیرگذار از محصول شما استفاده می کند، دومی (محصول شما) نفوذ قابل توجهی را در دامنه یا بازار خود ایجاد می کند. شما مشتریان اکنون می دانید که محصول شما این است:

  1. قابل اعتماد
  2. قابل اجرا
  3. سازمان آماده

مطالعه موردی شماره 1 – ManageWP

ManageWP Customers

مشتریان چشمگیر ManageWP همه کارها را انجام می دهند

اگر من یک مشتری بالقوه باشم و انتخاب خود را بین دو محصول محدود کرده باشم – ManageWP و XYZ، این واقعیت است که هزاران نفر از افراد پیشرو صنعت از نرم افزار شماره 1 استفاده می کنند – مطمئناً آن را انتخاب می کنم.

مطالعه موردی شماره 2 – وب سایت های جدید

البته، همیشه نمی‌توان یک پایگاه مشتری قدرتمند برای استارت‌آپ‌ها داشت. در چنین حالتی، سعی کنید در رسانه‌های پرطرفدار مطرح شوید – برای مثال، وبلاگ‌های موجود در حوزه محصول شما مخاطبانی را که برای راه‌اندازی موفقیت‌آمیز استارت‌آپ نیاز دارید به دست می‌آورد.

مثال: اگر یک افزونه وردپرس جدید، تم یا یک سرویس (وردپرس گرا) ایجاد کرده اید، قرار گرفتن در 10 وبلاگ برتر وردپرس به شما یک پلت فرم فوق العاده برای نمایش محصول جدیدتان می دهد. .

به طور خلاصه، داشتن یک پایگاه مشتری قدرتمند تأثیر عمیقی بر تأثیر محصول شما دارد و نقش مهمی در فرآیند انتخاب آن دارد. در مقایسه با یک محصول مشابه، شانس انتخاب شدن آن را افزایش می دهد.

افزونه Logos Showcase

یک راه سریع و آسان برای افزودن یک لایه اضافی اعتبار به کارتان این است که به مشتریان احتمالی سایر مشتریانی که با آنها کار کرده اید نشان دهید. و اگر توسعه‌دهنده نیستید، یک راه سریع و آسان برای افزودن این مورد به سایت خود با افزونه Logos Showcase. این افزونه به شما امکان می دهد تعدادی از آرم های شرکت را در وب سایت خود نمایش دهید – مشتریان، حامیان مالی، شرکا و غیره. تعدادی جلوه وجود دارد که می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید، از مقیاس خاکستری، برجسته‌سازی و یک راهنمای ابزار که وقتی کاربر روی یک لوگوی خاص قرار می‌گیرد نمایش داده می‌شود.

Logos Showcase

راه‌اندازی این افزونه آسان است و به شما امکان می‌دهد لوگوهایی را که می‌خواهید اضافه کنید و همچنین در صورت لزوم پیوندی به وب‌سایت آن شرکت آپلود کنید. قرار دادن ویترین لوگو در صفحه مورد نظر شما به سادگی کپی و چسباندن کد کوتاه مربوطه در ویرایشگر متن یا حتی یک ویجت در صورتی است که آن را در نوار کناری قرار دهید. نویسندگان آزاد، عکاسان، طراحان وب، و همچنین هر کسی در صنعت رویدادها واقعاً از این افزونه سود می برند.

2. قدرت عضویت

قدرت عضویت در اشکال مختلف وجود دارد و برای محصولات مختلف اعمال می شود. این می تواند شامل تعداد دانلود یا فروش، تعداد مشتریان و همچنین شاخه های اشتراک گذاری اجتماعی و دنبال کنندگان شما باشد. اجازه دهید نگاهی دقیق تر به آنها بیندازیم.

2.1 – تعداد دانلود

این دسته از قدرت عضویت شامل محصولات قابل دانلود مانند تم ها، افزونه ها و بسته های محصول می شود. نمایش تعداد دفعاتی که محصول شما دانلود شده است راهی مطمئن برای تثبیت اعتبار آن است. هرچه تعداد دانلود بیشتر باشد، اعتبار بیشتر است.

همه از آن استفاده می کنند، بنابراین باید خوب باشد.

مطالعه موردی شماره 3 – VLC Media Player

Download Count Matters

تعداد دانلود (یا “محبوبیت”) یک نرم افزار مستقیماً بر روند تصمیم گیری ما تأثیر می گذارد

بیایید یک مثال ساده بزنیم. شما می خواهید یک پخش کننده رسانه دانلود کنید و در مورد VLC یا CCCP چیزی نشنیده اید. حال، اگر بین این دو انتخاب به شما داده شود، ساده ترین راه برای تصمیم گیری این است که یکی را انتخاب کنید که بیشترین تعداد دانلود را داشته باشد. این قیاس حتی برای موقعیت‌هایی که کاربر از نظر فنی در موضوع/منطقه سالم نیست، کاربرد بیشتری دارد.

مطالعه موردی شماره 4 – WPExplorer

WPExplorer Themeforest Profile

این تصویری از نمونه کارها WPExplorer’s Themeforest است. اگر تعداد دانلود هر تم و رتبه بندی کلی آنها را بررسی کنید، خواهید دید که هر یک از آنها صدها تا هزاران بار با بازخورد خوب مشتری دانلود شده اند. این یک تقویت کننده اعتماد به نفس است – شما ناخودآگاه WPExplorer را به عنوان یک سازنده تم وردپرس “خوب” یا “معتبر” ارزیابی کرده اید.

WPExplorer Themeforest Portfolio

نمونه کارها WPExplorer در Themeforest. تعداد دانلودها مستقیماً بر روند تصمیم گیری شما تأثیر گذاشته است.

2.2 – تعداد مشتریان

این معیار مستقیمی برای اعتبار محصول شما است. برای هر محصول خدماتی یا عضویت گرا قابل اجرا است. هرچه تعداد مشتریان بیشتر باشد، اعتبار خدمات یا محصول بالاتر است.

مطالعه موردی شماره 5 – تم های زیبا

Elegant Themes

ElegantThemes تعداد اعضا را در صفحه فرود خود نمایش می دهد

2.3 – تعداد مشترکین رسانه های اجتماعی

این امر در مورد رسانه های تحویل رسانه مانند سایت های رسانه های اجتماعی و سایت های میزبانی ویدیو (مانند YouTube) اعمال می شود. رسانه های اجتماعی شامل طرفداران فیس بوک، دنبال کنندگان توییتر و مشترکین یوتیوب شما هستند – اساساً کل شبکه های اجتماعی.

Content Marketing Institute

نمایش مشترکین شبکه های اجتماعی موسسه بازاریابی محتوا

تعداد مشترکین معیاری از قدرت اجتماعی سایت شما است. هرچه تعداد طرفداران شما بیشتر باشد – سایت شما محبوب است. رسانه های تحویل رسانه منبع حیاتی ترافیک هستند، مشروط بر اینکه بازاریابی رسانه های اجتماعی شما به درستی انجام شود.

2.4 – دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی می توانند به سایت شما آسیب بزنند!

داشتن تعداد غیرمعمول زیادی از طرفداران و دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی می تواند معکوس و حتی گاهی مضر باشد. به عنوان مثال، تعداد زیادی سایت وجود دارد که می توانید دنبال کنندگان توییتر و طرفداران فیس بوک را خریداری کنید. اکثر آنها جعلی هستند – به اصطلاح “طرفداران” شما چیزی جز حساب‌های خودکار (ربات‌ها) یا حساب‌های هک‌شده/در معرض خطر کاربران واقعی نیستند. نکته اصلی این است – شما هیچ ترافیک واقعی از ربات ها دریافت نمی کنید. در اینجا یک قانون طلایی وجود دارد:

یک کاربر تأثیرگذار را هدف بگیرید

دستورالعمل توییتر با تعداد کمی از مشترکین اما تأثیرگذار برای یک کاربر انسانی یا موتور جستجو بسیار معتبرتر از حسابی با 5000 دنبال کننده است که دارای حساب های جعلی و/یا در معرض خطر هستند. شما مشترکین واقعی و فعال می‌خواهید (در حالت ایده‌آل، آنهایی که بر مجموعه دنبال‌کنندگان خود تأثیر دارند).

موتورهای جستجو این روزها فوق العاده هوشمند هستند و فقط هوشمندتر می شوند. چند ماه پیش داشتن یک سایت موبایل چندان مهم نبود، تا اینکه گوگل به طور رسمی اهمیت وب سایت پاسخگوی تلفن همراه برای نمرات خوب SEO. این یک واقعیت شناخته شده در جامعه سئو است که گوگل به طور خودکار تأثیر شما یا سایت شما را در فهرست خود تعیین می کند. هرچه تعداد مشترکین تأثیرگذار بیشتر باشد – نمرات SEO شما بالاتر خواهد بود.

وقتی همه چیز به سمت جنوب می رود:

اینجاست که همه چیز جالب می شود – اگر به اندازه کافی در اینترنت نبوده اید که تعداد غیرعادی زیاد دنبال کنندگان خود را جمع آوری کنید، گوگل اعتبار سایت شما را زیر سوال می برد. اگر متوجه شدند که اکثر مشترکین شما اکانت های جعلی هستند – رونق! نمرات SEO شما به شدت کاهش یافته است.

اگر فکر می‌کنید می‌توانید با سایتی که مشکوک به مشترکین جعلی است، به مسیر خود بازگردید، باید خیلی، بسیار سخت کار کنید. معمولاً بهتر است فصل جدیدی را شروع کنید – همان محصول با یک نام تجاری جدید. در این زمینه شکست‌ها و داستان‌های موفقیت‌آمیز زیادی وجود داشته است – پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، در چند تالار گفتگوی SEO پرسه بزنید.

3. ایمیل مشترکین

بسیاری از وب سایت ها تعداد مشترکین خبرنامه را در فرم‌های شرکت در ایمیل. این یک تاکتیک عالی برای فهرست سازی برای وبلاگ ها و وب سایت های دیگر است. این محصول شما را با تعداد زیادی دنبال کننده مرتبط می کند – مشابه طرفداران رسانه های اجتماعی. (البته، ایجاد لیست ایمیل مستحق توجه ویژه است زیرا از رسانه های اجتماعی قوی تر است.)

email subscribers

“به 30000 مشترک بپیوندید” روش خوبی برای جلب نظر مشتریان شما برای صرف نظر از آدرس ایمیلشان است.

< /div>

احتیاط: هنگامی که شخصی در سایت شما مشترک می شود، اطلاعات خصوصی خود را به شما اعتماد می کند – راهی برای برقراری ارتباط مستقیم با آنها. آن را یک امتیاز در نظر بگیرید. در اینجا چند قانون وجود دارد (اگر می خواهید آنها را به عنوان 3 فرمان بازاریابی ایمیلی در نظر بگیرید)

  1. هرگز به مشترکین خود محصولات جعلی/مشکوک ایمیل ندهید، فقط به این دلیل که ناشر به شما وعده پول هنگفتی داده است.
  2. فقط محصولات ایمیلی هستند که شخصاً استفاده و آزمایش کرده اید.
  3. هرگز و هرگز لیست ایمیل خود را به فروش ندهید (آنها معمولاً پول زیادی به دست می آورند). این بسیار غیراخلاقی است اگر به کارما اعتقاد دارید… اینطور نیست؟

4. تعداد بازدیدهای صفحه

نمایش تعداد بازدیدهای صفحه راهی عالی برای به تصویر کشیدن محبوبیت یک سایت است. در حالت ایده‌آل، باید بازدید از صفحه را برای صفحات جداگانه در وبلاگ خود نمایش دهید. این بدان معناست که هر پست یک تعداد بازدید صفحه جداگانه خواهد داشت. نمایش تعداد مجموع بازدید از صفحه هیچ فایده ای ندارد، زیرا مخاطبان شما نمی توانند بین پست های محبوب و پست های نه چندان محبوب تمایز قائل شوند!

5. نمایش اشتراک‌های رسانه‌های اجتماعی

ما در مورد قدرت اجتماعی (#2.3) در زیر دسته قدرت عضویت صحبت کردیم. اگرچه تعداد اشتراک‌گذاری‌های رسانه‌های اجتماعی باید از نظر فنی در آن دسته قرار گیرد، اما فکر می‌کنم که شایسته توجه ویژه است. این به این دلیل است که نمایش تعداد اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی کمی مشکل است – این بیشتر یک شمشیر دو لبه است، و دلیل این کار اینجاست:

  • در حالت ایده‌آل، تنها زمانی باید امتیازات اجتماعی خود را نمایش دهید که به تعداد قابل توجهی از اشتراک‌ها رسیده باشید. علاوه بر این، این عدد باید به صورت برجسته نمایش داده شود. پس از پایان خواندن پست، احتمال اشتراک‌گذاری پست توسط کاربر افزایش می‌یابد.
  • از طرف دیگر، وقتی تعداد اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی کم است (من کمتر از 20 اشتراک‌گذاری می‌کنم)، عدد را نمایش ندهید. در عوض، می توانید به سادگی نماد اشتراک گذاری اجتماعی را نمایش دهید. وقتی سهام به رقم سالمی رسید، وقت آن است که آن را به رخ بکشید!
  • در نهایت، شما باید فقط آن کانال‌های رسانه‌های اجتماعی را نشان دهید که بیشترین اشتراک‌گذاری در آنها انجام می‌شود. تجربه کاربر خود را با بیست دکمه اشتراک‌گذاری مختلف شلوغ نکنید.

کانال های اجتماعی را آزمایش کنید، ببینید مخاطبان شما روی کدام یک کلیک می کنند و با آنها کار کنید. این ترافیک واقعی و هدفمند را برای شما به ارمغان می آورد. پیشنهاد می‌کنم از افزونه اشتراک‌گذاری اجتماعی Monarch استفاده کنید از Elegant Themes – استفاده از آن بسیار آسان و کاملاً زیبا است.

monarch-popups

تیم کار فوق‌العاده‌ای با این افزونه انجام داده است و دارای ویژگی‌های شگفت‌انگیزی است. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً بررسی افزونه Monarch من را بررسی کنید.

مطالعه موردی شماره 6 – Sparring Mind

اینجا نویسنده ای است که من همیشه دنبال می کنم – گریگوری سیوتی. او مردی است که پشت HelpScout و وبلاگ روانشناسی بسیار محبوبی قرار دارد که در امثال Inc.com و دیگران نشان داده شده است.

gc

این صفحه فرود اوست. توجه کنید که چگونه او در چند خط قد خود را توضیح می دهد و به دنبال آدرس ایمیل خواننده می شود. تمیز، ساده، دقیق و اصلاً هرزنامه نیست، به علاوه این امتیاز را ارائه می دهد که ممکن است چیزی یاد بگیرید.

6. موفق ترین محصولات خود را به نمایش بگذارید

آخرین باری که فیلمی را دیدید که تریلر خود را با “از سازندگان XYZ یک فیلم پرفروش دیگر…” شروع کرد؟ نه چندان دور، درست است؟ دلیلش این است که این یک تکنیک بازاریابی قدیمی است که کار می کند. به تصویر کشیدن موفق ترین محصولات شما به طور خودکار ارزش محصول جدید شما را در ذهن مشتری بالقوه شما بالا می برد.

اگر خط قبلی منطقی نیست، به جدیدترین فیلم‌های کارگردانی کریستوفر نولان نگاهی بیندازید. تقریباً هر یک از آنها حاوی شعار “از خالق سه گانه شوالیه تاریکی…” هستند چرا؟ چون من بتمن هستم. شوخی کردم. دلیلش این است که سه گانه شوالیه تاریکی یکی از موفق ترین سه گانه هایی بود که مجموعاً بیش از 2 میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت. بنابراین من بسیار علاقه مند هستم که آخرین کار آقای نولان را ببینم. همین قوانین برای بازاریابی آنلاین نیز اعمال می شود.

مطالعه موردی شماره 8 – WPBeginner

WPBeginner Homepage

به عنوان مثال WPBeginner را در نظر بگیرید. اگر قبلاً در مورد آنها نشنیده اید، به احتمال زیاد به این نتیجه می رسید که وبلاگ خوبی با هزاران آموزش عالی است.

وقتی در صفحه اصلی آن‌ها قرار می‌گیرید، (فورا) مرجعی برای محصولاتی که آنها ساخته‌اند پیدا نمی‌کنید. آنها انتخاب کرده‌اند که  ویترین خود را در بخش «افزونه‌های ویژه وردپرس» قرار دهند. وقتی یاد می‌گیرید که آن‌ها محصول محبوبی را ایجاد کرده‌اند که درباره آن شنیده‌اید (یا در حال استفاده از آن هستید)، ذهن شما به‌طور خودبه‌خود ارزش برند آن‌ها را افزایش می‌دهد. این زیبایی نمایش محصولات محبوب است.

7. دستاوردهای خود را فهرست کنید یا بخش‌های «ویژه در» یا «همانطور که در آن دیده می‌شود»

این روش یک تقویت کننده اقتدار آزمایش شده، ساده و موثر است. وقتی کار شما در وبلاگ‌ها و مجلات تأثیرگذار برجسته یا بررسی می‌شود، فراموش نکنید که آن را به تصویر بکشید!

مطالعه موردی شماره 9 – CloudMagic

CloudMagic Homepage

صفحه اصلی CloudMagic

من به دنبال یک برنامه ایمیل جدید برای تلفن Android خود بودم که نسخه iOS نیز داشت. با توجه به تعداد زیاد گزینه ها در فروشگاه Google Play، من شروع به حذف برنامه ها بر اساس (1) طراحی و (2) تعداد دانلود کردم. پس از 10 دقیقه جستجوی هزاران برنامه، من با سه برنامه باقی ماندم.

من بررسی های مورد دوم (CloudMagic) را بررسی کردم و متوجه شدم که در مجله TIME و وال استریت ژورنال نمایش داده شده است. من فروخته شدم! ذکر این نکته ضروری است که عملکرد برنامه بی عیب و نقص بود. خطاهایی که آخرین برنامه ایمیل من می داد را به من نداد. بنابراین، همانطور که قبلا ذکر کردم، محصول شما باید عالی باشد. (و ظاهراً این بخش نسبتاً آسان بود).

cloudmagic love

این صفحه مشتری اختصاصی CloudMagic است. به نحوه نمایش نظرات خود توجه کنید.

8. توصیفات مشتری

نشان دادن به مشتری بالقوه‌تان که مشتریان قدیمی‌تان درباره محصول شما چه می‌گویند، راهی مطمئن برای جلب اعتماد و افزایش اعتبار است. البته، تبلیغات شفاهی بی‌نهایت بهتر عمل می‌کند، اما اظهارنامه‌های مشتری نزدیک‌ترین چیزی است که در دنیایی با ۷ میلیارد نفر می‌توان دریافت کرد.

دوباره، مانند اشتراک‌گذاری اجتماعی، باید تعادلی بین آهنگ‌های مورد استفاده در نظرات کاربران پیدا کنید. یک مورد بسیار مثبت ممکن است خریدار شکاک را از بین ببرد.

توصیه‌های مشتری ما را به موضوعی می‌رساند که در بالا بحث کردیم – پایگاه مشتری. به یاد دارید که چگونه یک مشتری با نفوذ یک سلاح پنهان است؟ قوانین یکسانی برای توصیفات مشتری اعمال می شود.

هر چه مشتری شما تأثیرگذارتر باشد، گواهینامه او وزن بیشتری خواهد داشت.

مطالعه موردی شماره 10 – StudioPress

StudioPress شرکتی است که یکی از چارچوب‌های استاندارد صنعت وردپرس را ایجاد کرد – پیدایش. آنها دارای بالاترین فروش چارچوب وردپرس در تمام دوران هستند و حرفه ای ها در همه جا به آنها اعتماد دارند.

StudioPress Testimonials

به صفحه اصلی StudioPress نگاهی بیندازید. آنها گواهینامه های مشتریان خود را در همان صفحه، در پایین قرار داده اند.

همه افرادی که در آنجا ذکر شده اند در جایگاه های آنها تأثیرگذار هستند. این امر به ناچار قد و قامت StudioPress را افزایش می دهد و (به نوعی) برچسب قیمت کمی بالاتر آنها را توجیه می کند.

9. Team Bios

تصاویر تأثیر فوق‌العاده‌ای بر ویژگی‌های «قضاوت فوری» ما دارند. آنها نقش مهمی در ضمیر ناخودآگاه ما دارند که به طور ناخواسته بر روند تصمیم گیری ما تأثیر می گذارد. گزارش های متعددی وجود دارد که نشان می دهد چگونه یک فروش خوب همراه با یک عکس مکمل می تواند ترکیبی قدرتمند در افزایش فروش قابل توجه باشد.

بیایید این تشبیه را به بیوگرافی تیم ها تعمیم دهیم. وقتی به عکس های اعضای تیم نگاه می کنیم، ناخواسته در حال برقراری ارتباط اولیه با آنها هستیم. اگر بخواهید یکی از آنها را در خیابان ملاقات کنید، ممکن است بروید – “هی، من قبلاً شما را دیده ام… آیا شما در تیم پشت محصول XYZ نیستید؟”

روش های مختلفی برای به تصویر کشیدن بیوگرافی تیم شما وجود دارد. معمولاً مشاهده می شود که ترکیبی از موارد زیر صفحه تیم خوبی را ایجاد می کند:

  • یک عکس خوب، تمیز و ترجیحا شخصی از هر یک از اعضای تیم.
  • دستورالعمل رسانه های اجتماعی – توییتر و لینکدین دو رایج ترین مورد استفاده هستند.
  • یک پیام – ممکن است سوم شخص یا اول شخص باشد.

از تصاویر استوک اجتناب کنید.

تصاویر استوک چیزی است که باید سعی کنید به هر قیمتی از آن اجتناب کنید. صفحه تیم شما، برای شروع، یک صفحه اختیاری است. هدف آن معرفی مشتری به تیم شما است. بنابراین ما شما را تشویق می کنیم که از تصاویر استوک یا “پرتره” مدل های فوتوژنیک در صفحه تیم خود استفاده نکنید. (اما سلام، اگر عضو تیم شما این ویژگی ها را داشت – آفرین!)

ایجاد یک صفحه تیمی به زمان و انرژی قابل توجهی نیاز دارد، حتی اگر بسیاری از موضوعات وردپرس تجاری شامل نوع پست کارکنان و/یا قالب صفحه است. فقط زمانی باید روی این موضوع تمرکز کنید که محصول و صفحه وب مورد توجه قرار گیرد.

مطالعه موردی شماره 11 – WooThemes

WooThemes team page

در اینجا تصویری از صفحه تیم WooThemes وجود دارد.

10. ویجت “پست های محبوب” در نوار کناری

بیشتر وبلاگ ها دارای یک نوار کناری دارای ابزارک حاوی چندین ویجت هستند. رایج ترین آنها شامل ویجت دسته ها، ویجت برچسب، جعبه اشتراک خبرنامه و ویجت رسانه های اجتماعی است.

ویجت پست های محبوب بسیار جالب است زیرا محبوب ترین مقالات (یا صفحات) را در وبلاگ شما جمع آوری می کند – صرفاً بر اساس بازدیدکنندگان شما. در حالت ایده‌آل، نباید پست‌های محبوب خود را تغییر دهید و به افزونه اجازه دهید به طور خودکار آن را بر اساس بازدید از صفحه، اشتراک‌گذاری و سایر معیارها ایجاد کند.

مطالعه موردی شماره 12 – نیویورک تایمز

nytimes

NYTimes یکی از تأثیرگذارترین مجلات در سراسر جهان و یکی از مجلات مورد علاقه شخصی است. من همیشه ویجت نوار کناری آن را واقعاً مفید می‌دانستم – اغلب از آن برای ایمیل کردن مقاله‌ای برای دوستان و همکارانم استفاده می‌کردم. ویجت محبوب ترین پست ها را بر اساس 3 معیار مختلف مرتب می کند:

  • پربازدیدترین
  • بیشترین ایمیل
  • توصیه شده به شما (که اساساً بر اساس عادات خواندن من است)

این داده ها علاوه بر بهبود تجربه کاربر، برای مقاصد تحلیلی بسیار مفید است. خوش شانس برای شما بسیاری از مجله های سبک وردپرس< /a> شامل ویجت پست‌های برگه‌دار باشد، بنابراین افزودن این ویژگی به نوار کناری شما می‌تواند به آسانی کشیدن و رها کردن ویجت باشد.

11. پست های مرتبط (پاداش)

پست‌های مرتبط قرار دادن در انتهای مقاله شما نقش مهمی در کاهش نرخ پرش سایت شما. پس از اتمام یک مقاله، وقتی با یک دسته جدید در مورد همان موضوع به شما ارائه شد – به احتمال زیاد به خواندن خود ادامه می دهید و روی هر یک از آنها کلیک می کنید. این به طور قابل توجهی نرخ پرش سایت شما را کاهش می دهد، زیرا بازدیدکنندگان اکنون زمان بیشتری را در سایت شما می گذرانند.

توجه به این نکته مهم است که برای اینکه این روش کار کند باید حداقل تعداد مقاله مرتبط (8-10) با برچسب ها و دسته بندی صحیح داشته باشید. می‌توانید از JetPack یا پست های مرتبط برای وردپرس افزونه برای رسیدن به همان.

احتیاط: باید بدانید که تولید پست‌های مرتبط به منابع محاسباتی گسترده نیاز دارد و از این رو فشار بیشتری بر سرور میزبان شما وارد می‌کند. اگر در یک محیط میزبانی مشترک مانند BlueHost هستید، لطفاً به یاد داشته باشید که در حال ذخیره وردپرس.

خلاصه 10+ نکته برای افزایش اعتماد و اعتبار وبلاگ وردپرس شما

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در این پست‌ها آموخته‌ایم آمده است:

  1. پایه مشتریان تاثیرگذار
  2. خود را به نمایش بگذارید

  3. عضویت یا قدرت بارگیری خود را (بسته به محصولتان) نشان دهید
  4. نمایش تعداد مشترکین ایمیل در خبرنامه شما (اختیاری)
  5. اشتراک‌های اجتماعی خود را نشان دهید، اما در عین حال مراقب باشید
  6. تعداد بازدید از صفحه مقالات خود را نمایش دهید
  7. موفق ترین محصولات
  8. خود را به نمایش بگذارید

  9. دستاوردهای شخصی/کسب و کار (مربوط به محصول) را فهرست کنید
  10. توصیه های مشتری خود را به نمایش بگذارید (شباهت نزدیک به نقطه 1)
  11. یک صفحه bios تیم ایجاد کنید (پس از رسیدگی به بقیه)
  12. از نوارهای جانبی ابزارک برای ایجاد ترافیک اضافی و بهبود تعامل کاربر استفاده کنید
  13. نمایش پست‌های مرتبط در انتهای هر پست برای بهبود نرخ پرش

نتیجه گیری

اگر شما را خسته کرده ام عذرخواهی می کنم – ممکن است برخی از شما از تمام تکنیک هایی که در مورد آنها صحبت کردیم آگاه باشند. اما یادآوری همیشه خوب است درست است؟

بنابراین، به طور خلاصه، آنچه شما برای یک مدل کسب و کار موفق نیاز دارید:

  • یک محصول خوب بسازید – چیزی که به آن افتخار می کنید.
  • آن را به بازار عرضه کنید. اگر درست انجام دهید، مردم محصول شما را خواهند خرید.
  • اگر هر دو مرحله به درستی انجام شده باشد، مردم به پرداخت هزینه محصول/خدمت شما ادامه خواهند داد.

دقیقاً به همین دلیل است که شما با کمال میل 999 دلار برای آیفون پرداخت می کنید زیرا Apple اوج اعتماد و اعتبار است. امیدواریم نکات مفیدی برای رشد کسب و کار خود یاد گرفته باشید.

اگر نمونه‌ها یا تجربه‌ای برای اضافه کردن به این نکات دارید، یا اگر نکاتی از خودتان دارید، مایلیم آن‌ها را بشنویم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا