چطوری میشه

چگونه یک وب سایت وابسته با وردپرس بسازیم

چگونه یک وب سایت وابسته با وردپرس بسازیم

می‌خواهید کمی پول دربیاورید؟ البته که انجامش میدی. چه کسی این کار را نمی کند؟ و آیا می دانید بهترین قسمت چیست؟ همانطور که قبلاً در گذشته دیده ایم، می توانید با استفاده از وردپرس یک قتل انجام دهید. امروز ما برای شما یک سایت وابسته می سازیم، تا بتوانید چند مولا بسازید و خانه های ساحلی، فراری ها و آثار را بخرید. همه اینها برای شماست، فقط برای اینکه بتوانید چیز جدیدی یاد بگیرید و بزرگ زندگی کنید زیرا لیاقتش را دارید.

جهان مال شماست. – صورت زخم

به‌طور دقیق‌تر، ما با استفاده از پلتفرمی که خیلی دوستش داریم و دوستش داریم، یک سایت بررسی محصول خواهیم ساخت. این به این دلیل است که انواع مختلفی از سایت های وابسته وجود دارد که در یک لحظه خواهیم دید. ما شما را مسلح خواهیم کرد. هر ابزار و منبعی را که برای تبدیل رویای خود به واقعیت نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

با سایت وابسته خود درآمد کسب خواهید کرد، مشروط بر اینکه آماده باشید تلاش لازم را انجام دهید. البته، شما نمی توانید چیزی را بیهوده دریافت کنید. پس وای ما را در بخش نظرات در پایان. در غیر این صورت، کمربند ایمنی خود را بگیرید، تا انتها به فلز متصل شود.

نوع وب سایت های وابسته

شما می توانید چندین مسیر را با کسب و کار وابسته مبتنی بر وردپرس خود دنبال کنید. اگرچه سعی می کنم این پست را به صورت کلی نگه دارم، اما این بخش قصد دارد به شما در انتخاب بهترین وب سایت وابسته کمک کند. اینجا می رویم.

تخفیفات روزانه

اگر می‌توانید با کسب‌وکارهای محلی قرارداد ببندید تا به کاربران خود تخفیف‌های عالی ببخشید، می‌توانید ثروت هنگفتی در کمیسیون کسب کنید. اینترنت مملو از وب سایت های معاملات روزانه است، زیرا راه اندازی آنها بسیار آسان است و مدل کسب و کار نسبتاً ساده است. هرچه معاملات بیشتری ارائه دهید، کمیسیون وابسته بیشتر است. می‌توانید برای تکمیل درآمد خود آگهی‌هایی را در کنار هم ارائه دهید.

بخش عمده‌ای از کار حول محور جمع‌آوری معاملات از کسب‌وکارها و تولیدکنندگان است که می‌توانند تخفیف‌های بزرگی را ارائه کنند که کاربران را تشویق به خرید چیزهایی می‌کند که حتی نیازی ندارند. شما می توانید بین 30 تا 50 درصد از هر فروش را که انجام می دهید به دست آورید. یک مثال خوب Groupon است، هرچند تعداد زیادی وجود دارد.

Froday Coupons and Deals WordPress Theme

یک راه آسان برای راه‌اندازی و راه‌اندازی سایت کوپن خود در اسرع وقت، استفاده از یک تم کوپن از پیش طراحی شده مانند تم وردپرس فرادی است. این تم همه چیزهایی را که برای سایت معاملات روزانه‌تان نیاز دارید، مانند ارسال معاملات اولیه، گزینه‌های طرح زمینه آسان، شمارش معکوس کوپن، ادغام اجتماعی و موارد دیگر دارد.

woocommerce-coupon-countdown-plugin

اگر از قبل تم مورد علاقه خود را دارید، ممکن است یک افزونه بهترین گزینه برای شما باشد. با افزونه WooCommerce Coupons Countdown وردپرس کوپن هایی را برای فروشگاه WooCommerce خود اضافه کنید. این یک راه سریع و آسان برای افزودن کوپن های سفارشی به هر وب سایت تجارت الکترونیک WooCommerce است.

Discount Rules for WooCommerce

می‌خواهید با یک گزینه رایگان شروع کنید؟ قوانین تخفیف برای WooCommerce یک افزونه رایگان وردپرس است که به شما امکان می‌دهد کوپن‌های اولیه را با درصد تخفیف اضافه کنید، قیمت‌های طبقه‌بندی شده اضافه کنید، تاریخ انقضا و موارد دیگر را اضافه کنید.

سایت های مقایسه قیمت

سایت های مقایسه قیمت معمولاً یک محصول و قیمت آن را در فروشگاه های مختلف به شما نشان می دهند. آنها معمولاً نظرات ارائه شده توسط کاربران را ارائه می دهند که بخش عمده ای از محتوای آنها را تشکیل می دهد. سایت مقایسه قیمت چگونه درآمدزایی می کند؟ زمانی که کاربر روی یک لینک کلیک کرده و از سایت خرده فروش بازدید می کند، کمیسیون دریافت می کنید. می توانید فضای تبلیغاتی را نیز بفروشید.

REHub Price Comparison Theme

نظرات خود را (و پیوندهای وابسته) با استفاده از قالب وردپرس ReHub اضافه کنید. این یک گزینه عالی برای به اشتراک گذاری محصولات و خدمات مورد علاقه خود با خوانندگان خود با استفاده از جداول مقایسه آسان با آرم، تاریخ، قیمت و موارد دیگر است.

go-pricing-comparison-table-plugin

افزونه وردپرس Go Responsive Pricing & Compare برای ایجاد جداول مقایسه تقریباً برای هر چیزی عالی است. برای کمک به خوانندگان خود تصمیم بگیرید که کدام گزینه برای آنها بهترین است، تصاویر، فیلم ها، لیست ویژگی ها، نمادها و تعداد بیشتری را اضافه کنید. جداول قیمت‌گذاری راهی عالی برای مقایسه و مقایسه پیشنهادهای مشابه (مانند میزبانی یا بسته‌های موضوعی) است.

Compare Products for WooCommerce

اگر دو گزینه برتر در بودجه شما نیستند، محصولات مقایسه WooCommerce رایگان است. افزونه وردپرس راهی آسان برای افزودن مقایسه محصولات به فروشگاه WooCommerce شما است.

سایت های بررسی محصول

ما امروز در حال روشن کردن این منطقه هستیم. سایت‌های بررسی محصول، نظرات کارشناسان را درباره محصولاتی که استفاده کرده‌اید یا آزمایش کرده‌اید، میزبانی می‌کنند. همچنین می توانید از نظرات کاربرانی که در گذشته از محصول مذکور برای غنی سازی محتوای شما استفاده کرده اند استقبال کنید. زمانی که کاربری که به خرده‌فروش مراجعه می‌کنید خریدی انجام دهد یا هر اقدام دلخواه دیگری را انجام دهد، کمیسیون وابسته دریافت می‌کنید.

Puva Affiliate Product Reviews WordPress Theme

موضوع وردپرس Puva یک تم مجله نقد و بررسی شیک با گزینه‌های بررسی آسان برای خوانندگان است که می‌توانند علاوه بر امتیاز شما، رتبه‌بندی خود را نیز بگذارند. به این ترتیب بازدیدکنندگان سایت شما می توانند از رتبه بندی ها اطمینان داشته باشند و امیدواریم روی آن پیوندهای وابسته کلیک کنند.

taqyeem-ratings-reviews-plugin

اگر می‌خواهید نظراتی را به سایت فعلی خود اضافه کنید، افزونه وردپرس Taqyeem Ratings & Reviews را بررسی کنید. ظاهراً هیچ کاری وجود ندارد که این افزونه رتبه‌بندی با رنگ‌های نامحدود، معیارهای بررسی نامحدود، فونت‌های سفارشی و سبک‌های بررسی متعدد نتواند انجام دهد.

WP Product Review

یک گزینه رایگان عالی، افزونه رایگان وردپرس WP Product Review است که گزینه‌های محکمی برای یک افزونه رایگان دارد. می‌توانید نمادهای بازبینی سفارشی، رنگ‌های قابل تنظیم، قابلیت‌های حرفه‌ای و مخالف و حتی یک قابلیت پیش‌بارگیری را اضافه کنید.

در پایان، بازاریابی وابسته همه چیز در مورد تبلیغ محصولات شخص دیگری و کسب کمیسیون با انجام این کار است. به هر حال، روند خسته کننده توسعه محصول را حذف می کند، به این معنی که می توانید به راحتی سایت خود را راه اندازی کنید و در عرض چند ماه شروع به کسب درآمد کنید. همچنین به این معنی است که زمان بیشتری برای تمرکز بر توسعه محتوا و بازاریابی دارید.

اگر می خواهید به جای آن یک برنامه وابسته ایجاد کنید، می دانید، برای تبلیغ محصولات خود، راهنمای ما را در بهترین افزونه های برنامه های وابسته.

چرا از وردپرس استفاده کنید

بدیهی است که وردپرس زیبا است، اما دلایل بسیار دیگری وجود دارد که چرا حتی برندهای بزرگ از وردپرس استفاده می کنند و آن را دوست دارند. ما فقط به برخی از دلایلی که چرا باید از وردپرس برای تقویت وب سایت وابسته خود استفاده کنید، اشاره خواهیم کرد.

آسان و همه کاره

برای شروع، راه اندازی، یادگیری و استفاده وردپرس آسان است. در حالی که مهارت های برنامه نویسی می تواند هر چند وقت یکبار مفید باشد، برای ایجاد یک وب سایت وابسته با وردپرس به دانش کدنویسی نیاز ندارید. شما فقط به قالب و افزونه‌های مناسب وردپرس نیاز دارید و آماده هستید. علاوه بر این، تم‌ها، افزونه‌ها، افزونه‌ها، اسکریپت‌ها و برنامه‌های افزودنی وردپرس که به راحتی در دسترس هستند، وردپرس را به پلتفرم همه‌کاره تبدیل می‌کنند.

مطابق با موتور جستجو

WordPress سازگار با موتورهای جستجو است، بر اساس کدهای تمیز ساخته شده است و از بهترین استانداردهای وب پیروی می کند – همه به منظور جذب موتورهای جستجو هستند. منظورم این است که گوگل و امثال آن وبلاگ‌های وردپرس را دوست دارند، و اگر بتوانید یک بخش وبلاگ را در سایت بررسی خود ادغام کنید، می‌توانید به راحتی رتبه‌بندی بهتری کسب کنید و تبدیل‌ها را افزایش دهید.

یک وبلاگ ارزشمند همچنین اعتماد کاربران را تقویت می کند، دقیقاً کیفیتی که برای بالا رفتن، بالا رفتن و بالا نگه داشتن کمیسیون ها نیاز دارید. می توانید با ارسال سایت خود به Google و استفاده از افزونه هایی مانند Yoast SEO سئوی خود را بیشتر تقویت کنید.

تبلیغات را به راحتی ادغام کنید

با استفاده از ویجت ها، می توانید به راحتی تبلیغات را در سایت وابسته مبتنی بر وردپرس خود ادغام کنید و پتانسیل درآمد خود را به حداکثر برسانید. فقط کد HTML تبلیغات را در ابزارک Text  جای‌گذاری کنید و بسته به موضوع خود آن را در هر کجا قرار دهید. برخی از تم ها دارای قسمت های تبلیغاتی تخصصی در سربرگ در میان جاهای دیگر هستند.

پشتیبانی عالی

تعداد کمی از سیستم های مدیریت محتوا (در صورت وجود) می توانند از نظر جامعه با وردپرس مقایسه شوند. وردپرس یک جامعه بزرگ در اطراف خود دارد. این انجمن منبع بزرگی از پشتیبانی رایگان و خوش‌بینانه است که هنگام ایجاد کسب‌وکار وابسته خود به آن نیاز دارید.

از وبلاگ نویسان، مشاوران، همکاران همکار، توسعه دهندگان و کارشناسان در میان دیگران، بهترین پشتیبانی را خواهید داشت که می توانید رویای آن را داشته باشید.

این کار انجام شد، بیایید یک وب سایت وابسته با استفاده از وردپرس برای شما بسازیم. اول از همه، چه چیزی نیاز دارید؟

آنچه شما نیاز دارید

migrating-to-a-new-wordpress-host

  • بهترین هاست وردپرس – سایت وابسته شما برای تجربه کاربری خوب باید فوق العاده سریع باشد. شما نیازی به خرابی های تکراری ندارید و قطعاً نمی خواهید سایت خود را به دست یک هکر از دست بدهید. علاوه بر این، برای زمانی که سایت شما رشد می کند، به منابع سرور کافی نیاز دارید. نحوه انتخاب بهترین هاست وردپرس پشت شما را پوشش می دهد. اگر به یک راه حل سریع نیاز دارید، را توصیه می کنیم WPEngine در میان این بهترین هاست های وردپرس.
  • نام دامنه – آن را کوتاه (حداکثر 3 کلمه) و به یاد ماندنی کنید. بزرگ فکر کنید و به آینده عمیق فکر کنید. اگر می توانید آن را سریع کنید، فقط زیاده روی نکنید. خلاق باشید و وقتی آماده شدید، همه دامنه هایم را از Namecheap.
  • موضوع عالی وردپرس – با یک تم همه کاره و ترجیحا چند منظوره استفاده کنید که نظرات شما را برجسته کند. اگر به Total WordPress Theme فکر می کنید، شما در راه درست هستند.
  • طاقچه – یک مکان خوب را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید یا در آن آگاهی دارید. زمان زیادی را صرف کار در این جایگاه خواهید کرد بنابراین بهتر است لذت بخش باشد. شما محصولاتی را در این جایگاه تبلیغ می‌کنید، و مردانی که می‌فروشید برای قدردانی از اشتیاق.
  • محتوای کافی – واقعاً محتوای کافی چیست؟ نظرات و محتوای وبلاگ را به طور مداوم و بدون شکست منتشر کنید. [گفتن آسان تر از انجام]
  • صبر – این یک فضیلت است

نحوه ایجاد یک وب سایت وابسته با استفاده از وردپرس

اکنون که شرایط لازم را داریم، بیایید در واقع آن سایت وابسته ای را که از پاراگراف اول درباره آن صحبت می کردیم بسازیم. بیایید با واضح ترین نکته شروع کنیم.

1. راه اندازی یک سایت وابسته وردپرس

راه اندازی یک سایت وابسته درست مانند راه اندازی یک سایت معمولی وردپرس است. از آنجایی که شما نیاز دارید که کاربران خود به نظرات شما اعتماد کنند تا بتوانید همچنان برای آنها کمیسیون دریافت کنید، باید کمی فکر و زمان در سایت بررسی محصول خود بگذارید. شما به سادگی نمی توانید یک سایت را به طور تصادفی جمع کنید و انتظار برنده شدن داشته باشید.

مهم نیست محصولاتی را که بررسی و تبلیغ می‌کنید، وردپرس دارای طیف گسترده‌ای از تم‌ها و افزونه‌ها است که به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان یک سایت بررسی حرفه‌ای بسازید. و از آنجایی که قالب‌های وردپرس به راحتی قابل سفارشی‌سازی هستند، حتی نیازی به استفاده از یک تم به سبک بررسی تخصصی ندارید، اگرچه این یک جهش بزرگ در مسیر درست است.

گذشته از این، راه‌اندازی سایت بررسی شما شامل انتخاب میزبان مناسب وردپرس، نصب و پیکربندی وردپرس، تم‌ها و افزونه‌ها است. به سادگی A، B، C.

نصب وردپرس کار آسانی است. بسیاری از میزبان‌های وب، نصب‌کننده‌هایی با یک کلیک ارائه می‌دهند که کار شما را شادی‌بخش می‌کند. ادامه دهید و هاست bonafide را از لیست خوب میزبانی وب ما خریداری کنید و وردپرس را در دامنه خود نصب کنید. یک طرح زمینه (مانند Total یا یک طرح زمینه رایگان) اضافه کنید و افزونه های خود را تنظیم کنید (در این مورد در یک لحظه اطلاعات بیشتری کسب کنید).

چند تم عالی برای بررسی وردپرس نیز وجود دارد، بنابراین خودداری نکنید. با خیال راحت به راه حلی بروید که برای شما کار می کند. ما چند مثال عالی را در بالا به اشتراک گذاشته‌ایم، اما واقعاً هزاران نمونه دیگر در سراسر وب وجود دارد. پس از نصب سایت وردپرس خود، زمان آن رسیده است که شروع به ایجاد محتوای عالی کنید. اما ابتدا، چند نکته.

2. محصولات و شرکای وابسته خود را هوشمندانه انتخاب کنید

اگر دلتان در این کار است، تبلیغ محصولات ارزان قیمت اشکالی ندارد. تنها نقطه ضعف این است که برای کسب درآمد قابل توجهی از سرمایه گذاری وابسته خود باید افراد بسیار بیشتری را تبدیل کنید.

به این فکر کنید، اگر 10٪ از هر 10 دلار فروش را دریافت می کنید، باید 1000 نفر را تبدیل کنید تا 1000 دلار در ماه درآمد داشته باشید. از طرف دیگر، اگر 10 درصد از هر 1000 دلار فروش را دریافت کنید، برای کسب 1000 دلار در ماه تنها به 10 تبدیل نیاز دارید. ببینید با این به کجا می روم؟

همین مورد در مورد شرکای وابسته به برنامه هایی که شما برای آنها استفاده می کنید نیز صدق می کند. من از یک برنامه وابسته که مثلاً 10٪ از هر فروش را به نفع بچه ها ارائه می دهد که 50٪ را ارائه می دهند، همه عوامل دیگر، از جمله قیمت را ثابت نگه می دارند، اجتناب می کنم.

می‌خواهید دوربین‌ها را از طریق وبلاگ/سایت بررسی عکاسی خود تبلیغ کنید؟ ابتدا چند خرده فروش دوربین را بررسی کنید و فقط بهترین برنامه های وابسته را انتخاب کنید. آیا شرایط آنها مطلوب است؟ آیا پرداخت به اندازه کافی برای حفظ تجارت وابسته شما بزرگ است؟ آیا آنها طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهند؟ آیا آنها در بازار شهرت خوبی دارند؟ آیا برنامه وابسته آنها موفق است؟ آنها چگونه با وابستگان موجود خود رفتار می کنند؟ اینها تنها برخی از عواملی هستند که باید هنگام انتخاب محصولات و شرکای تبلیغاتی در نظر بگیرید.

به خاطر داشته باشید که اگر محصولات نامرغوب را فقط برای دوشیدن پورسانت از کاربران خود تبلیغ می کنید، تصویر نام تجاری شما بیشترین آسیب را از وقاحت شما متحمل می شود. سریع‌تر از آن‌چه بتوانید یک کسب‌وکار بسازید، از بین می‌روید.

بدیهی است، و ما قبلاً به این موضوع اشاره کرده‌ایم، باید علاقه خود را دنبال کنید، به خصوص اگر خودتان محتوا را بنویسید. اگر نیاز به یادآوری دارید، برای افرادی که به محصولاتی که شما تبلیغ می کنید علاقه مند هستند می نویسید – همانطور که Shaun Quarton بیان می کند، دیگر علاقه مندان به تخصص. اگر به محصولاتی که تبلیغ می‌کنید علاقه‌مند نیستید، اما در این زمینه هستید، زیرا این محصول سودآور است، این علاقه‌مندان «…محتوای بی روح و بدون الهام را مستقیماً مشاهده خواهید کرد.”

هنوز هم در این علاقه و تجارت محتوا، محصولاتی که در نهایت تبلیغ می‌کنید باید با محتوای شما مرتبط باشند. شما به سادگی نمی توانید در مورد تلویزیون صحبت کنید و سپس بچرخید و کود را تبلیغ کنید. این در دنیای بازاریابی محتوا یک امر زشت است.

در ادامه کار، کمیسیون‌های تکرارشونده را نادیده نگیرید، مانند اشتراک‌هایی که هر زمان که مشترک دکمه تمدید را فشار می‌دهد، کمیسیون پرداخت می‌کنند. آنها می توانند منبع خوبی برای درآمد غیرفعال مکرر باشند که راه اندازی آن به تلاش کمی نیاز دارد.

3. مقدار زیادی محتوای با کیفیت بالا اضافه کنید

laptop-blogger-typing

محتوا، و احتمالاً قبلاً این را میلیون‌ها بار شنیده‌اید، پادشاه است. شما می‌توانید سایت نقدی خود را مانند Mad Men بازاریابی کنید، اما اگر محتوایی ندارید که کاربران را وادار به کلیک کردن روی پیوندها کند، و در واقع خرید، به جایی نمی‌روید.

در چگونه ترافیک بیشتری را به سایت وردپرس خود هدایت کنید، بحث کردیم که چرا کیفیت بالا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. . چه در حال نوشتن نقد و چه پست های وبلاگ باشید، محتوای شما باید از بالاترین کیفیت برخوردار باشد – یا حداقل بهتر از رقیب شما. باید به دنبال ارزش افزودن به فرآیند تصمیم گیری کاربر باشید.

محتوای شما باید تمام پاسخ هایی را که خواننده برای خرید نیاز دارد ارائه دهد. به آنچه رقیب شما انجام می دهد نگاه کنید و یک مایل جلوتر بروید. سایت وابسته شما باید آخرین منبعی باشد که خریدار قبل از صرف هزینه سبز از آن بازدید می کند.

تحقیق کلمات کلیدی خود را انجام دهید تا مشخص کنید کاربران به دنبال چه چیزی هستند. از محتوای خود برای رسیدگی به مشکلات کاربر استفاده کنید، و شما پایه یک کسب و کار پایدار را خواهید داشت. به هر حال، تنها زمانی درآمد کسب می کنید که مشکلی را برای کاربران خود حل کنید. و با یک سایت وابسته، به سادگی به آنها نشان می دهید که چرا محصولی که توصیه می کنید راه حل مورد نیاز آنها است. ساده تر از این نمی شود.

نکته حرفه ای: محتوای با کیفیت (با ارزش، مرتبط، تازه) اعتماد را در خوانندگان شما ایجاد می کند.

محتوای خود را تازه نگه دارید زیرا – کهنه فقط بد است. روندها را در جایگاه خود پیگیری کنید و به جای دنبال کردن آن، همیشه بر روی موج سوار خواهید شد. آیا معاملات تعطیلات پیشنهاد می شود؟ یک خبر عالی که می تواند یک پست وبلاگ عالی ایجاد کند؟ به آن ضربه بزنید و از رقابت جلوتر بمانید. ابزارهایی مانند Google Alerts و Google Trends در میان سایر موارد می تواند در این تلاش مفید باشد.

محتوای فراوانی اضافه کنید – ده پست وبلاگ و پنج نقد برای شما یک سفر به دیزنی لند را نمی‌خرند. شما به ترافیک زیاد و رتبه بندی بهتر سئو نیاز دارید و تنها راه برای به دست آوردن هر دو این است که محتوای با کیفیت بالا را به طور مداوم منتشر کنید. توجه: هر چه محتوا بیشتر باشد، فرصت بیشتری برای قرار دادن پیوندهای وابسته خود دارید. درست است، می‌توانید پیوندهای خود را در پست‌های وبلاگ، صفحات، بررسی‌ها، مطالعات موردی، مصاحبه‌ها، پادکست‌ها و ویدیوها در میان دیگران قرار دهید.

به طور کلی، باید سعی کنید نظرات ارائه شده به صورت حرفه ای را منتشر کنید. محتوای با کیفیت را به طور مداوم فشار دهید. به هر حال، فراموش نکنید که همه این جزئیات را در برنامه تجاری خود قرار دهید. متاسفم که قبلاً به این موضوع اشاره نکردم. شما به یک طرح تجاری نیاز دارید؛ هر کسب و کاری به یک استراتژی نیاز دارد.

4. وب سایت وابسته وردپرس خود را تبلیغ کنید

در کنار انتشار محتوای با کیفیت بالا، باید تلاشی آگاهانه در ارتقای سایت خود داشته باشید. تمام تلاش خود را برای جذب بازدیدکنندگان انجام دهید، فقط مطمئن شوید که تاکتیک های شما قانونی است وگرنه امثال گوگل را عصبانی خواهید کرد و یک نماینده بد کسب خواهید کرد. سایت خود را هم به صورت آنلاین و هم آفلاین تبلیغ کنید – جهنم آن را به بازار عرضه کنید.

5. بر عملکرد خود نظارت کنید

حتی با بهترین برنامه، باید انعطاف پذیر باقی بمانید و در حین ایجاد کسب و کار وابسته وردپرس خود را مطابق با آن وفق دهید. شما به طور مداوم قبل از به دست آوردن طلا رشد می کنید. قبل از اینکه فرمول کامل را پیدا کنید، باید چند بار تاکتیک ها و استراتژی ها را تغییر دهید. اجتناب ناپذیر است.

به این ترتیب، باید عملکرد سایت خود را نظارت و مدیریت کنید. شما باید انواع مختلف محتوا را آزمایش کنید و محصولاتی را که عملکرد ضعیفی دارند حذف کنید. ابزارهایی مانند ahrefs و Google Analytics در میان دیگران، بینش زیادی در مورد کسب و کار شما به شما ارائه می دهد.

ابزارها و منابع برای سایت نظرات وردپرس شما

ابزارهایی که در نهایت برای ساختن سایت وابسته وردپرس خود استفاده می کنید کاملاً به نیازهای کسب و کار شما بستگی دارد. با این حال، در اینجا فهرستی از ابزارهای عمومی است که هنگام ساختن سایت وابسته بزرگ بعدی به آنها نیاز خواهید داشت:

  • امنیت جامد – امنیت خود را ده برابر تقویت کنید. استفاده از HTTPS را نیز در نظر بگیرید. سایر اقدامات امنیتی وردپرس
  • را بخوانید

  • راه‌حل‌های پشتیبان‌گیری وردپرس – به شما آرامش خاطر می‌دهد که بدانید می‌توانید بازیابی کنید سایت شما به راحتی ممکن است مشکلی پیش بیاید
  • Yoast SEO – بهترین افزونه SEO وردپرس از نظر من
  • Google Analytics برای وردپرس – باید خود را ردیابی کنید آمار تا بتوانید بهبود ببخشید
  • خداحافظ Captcha – ربات‌های هرزنامه را به طور خودکار قبل از اینکه نظرات شما را آلوده کنند، دریافت کنید. بدون کپچای آزاردهنده نیز!
  • Akismet – این یک افزونه محبوب و قدرتمند مبارزه با هرزنامه است
  • بهترین افزونه های رسانه های اجتماعی برای وردپرس
  • پیوند زیبا زیرا باید پیوندهای وابسته خروجی را کوتاه و پنهان کنید
  • بررسی WP – ایجاد پست‌ها و خلاصه‌های نقد شگفت‌انگیز
  • کدن – احتمالاً بهترین برنامه وابسته همه‌کاره برای سازمان‌دهی برنامه‌ها و عملکرد شما
  • AzonPress – سلام به وابستگان آمازون
  • W3 Total Cache – امروزه سرعت سایت یکی از عوامل رتبه بندی گوگل است. زیرمجموعه وردپرس شما باید خیلی سریع بارگیری شود، بنابراین از قبل به یک افزونه کش بله بگویید

برنامه های وابسته محبوب

نظرات نهایی

ساخت یک سایت وابسته به وردپرس سودآور به زمان و تلاش نیاز دارد، بنابراین انتظار نداشته باشید که یک شبه قتل را انجام دهید. این یک طرح سریع ثروتمند شدن نیست، بلکه یک سرمایه گذاری است که از تمام ذکاوت تجاری شما بهره می برد.

در مجموع، ایجاد یک سایت وابسته وردپرس و کسب سود سالم قابل انجام است. بسیاری از سایت‌ها در اینترنت به کمیسیون‌ها وابسته هستند و رشد می‌کنند، بنابراین بله، این یک مدل تجاری قابل دوام است. فقط ورق های خود را درست بازی کنید و کمی صبر داشته باشید. یک کوسه شوید و منابع خود را عاقلانه سرمایه گذاری کنید. تا دفعه بعد، به یاد داشته باشید که اسپارینگ تمرین است. موفقیت شما این است: به سلامتی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا