اکنون که وردپرس بزرگ شده است، از Pro Workflows استفاده کنید
اکنون که وردپرس بزرگ شده است، از Pro Workflows استفاده کنید
به یاد دارم که اولین وبلاگ وردپرس خود را راه اندازی کردم. من ساعت ها به دنبال راهنماهای آنلاین برای دانلود وردپرس بودم، سعی کردم دوباره آن را آپلود کنم و سپس چگونگی راه اندازی پایگاه داده را بیابم.
من فقط هر تغییری را تا سرور زنده FTP کردم و امیدوار بودم اگر علامت سوال را اشتباه تایپ کنم وبلاگ تاریک نشود.
WordPress در این مدت بزرگ شده است. شرکت های رسانه ای عظیم از وردپرس به عنوان راه اصلی ارتباط با جهان استفاده می کنند. به Tech Crunch یا New Yorker بروید و html منبع را مشاهده کنید. متوجه خواهید شد که وب سایت با استفاده از وردپرس ساخته شده است. بیانسه؟ آره. او وردپرس را حفاری می کند.
در عین حال وردپرس از این شهرت وحشتناک در بین توسعه دهندگان برخوردار است. کلیشه این است که بچههای اسکریپت فایلها را از طریق FTP آپلود میکنند، بدون استفاده از کنترل نسخه و به طور کلی از هر اصل منطقی توسعه نرمافزاری که برای بشر شناخته شده است کنار گذاشته میشود.
بدیهی است که این یک اتهام منصفانه نیست. وردپرس بزرگ شده است. امسال یک REST API کاملاً پیشرفته دریافت می کند. اکنون می توانید وردپرس و وابستگی ها را از خط فرمان با استفاده از WP-CLI< نصب کنید. /a>.
توسعه دهندگان وردپرس و طراحان تم در حال رشد هستند. Roots.io نمونه ای از برخورد با پروژه های وردپرس مانند هر پروژه جدی توسعه نرم افزار است. آنها با کشیدن و رها کردن بارگذاری FTP مشکلی ندارند. در عوض، از git برای کنترل نسخه و از capistrano برای استقرار استفاده می کنند.
Joel of Fog Creek Software معروفی درباره 12 گام برای نرم افزار بهتر، و یکی از آنها مشکل یا ردیاب اشکال بود. حق با اوست. به خاطر سپردن تمام درخواستها و باگهای مختلف ویژگیهای مختلف در ذهن شما سخت است. به خاطر سپردن تمام مراحل بازتولید اشکالات، انتظارات کاربر و آنچه که واقعاً دریافت کرده است، حتی سخت تر است.
فقط تعداد زیادی یادداشت پس از آن روی میزتان نیز وجود دارد. خود وردپرس از Trac به عنوان ردیاب مشکل خود استفاده می کند. من با Redmine، یکی دیگر از ابزارهای ردیاب منبع باز و مدیریت پروژه کار کرده ام، زیرا در Planio هستم که میزبانی Redmine و git hosting.
مورد استفاده معمول از ردیاب مشکل
بنابراین، تصور کنید که در حال ساخت یک افزونه جدید برای وردپرس هستید. شما یک تیم کوچک در کار دارید – یک یا دو توسعه دهنده، یک طراح و یک مرد تجاری.
شما دیگر یک تیم فقط یک نفره نیستید. همه شما در یک مکان کار نمی کنید، زیرا، خوب، کار از راه دور عالی است، و نیمکره شمالی در زمستان چندان سرگرم کننده نیست.
یک کاربر ایمیلی می فرستد که می گوید افزونه “کار نمی کند”. اگر واقعاً خوش شانس باشید، یک اسکرین شات دریافت خواهید کرد که پیام خطای «کار نمی کند» را نشان می دهد.
شما ایمیل را در اطراف فوروارد می کنید. شخصی با این سوال که از چه مرورگری استفاده میکند ایمیلی ارسال میکند، و ناگهان شما یک رشته Gmail از 12 ایمیل دارید. چند مشکل در اینجا جمعبندی شده است و ردیابهای مشکل به شما در حل این مشکلات کمک میکنند.
سه بخش مهم هر اشکال قابل رفع
اولین مورد این است که شما در واقع برای هر گزارش اشکال به سه چیز نیاز دارید:
- کاربر چه مراحلی را انجام داد که منجر به باگ شد؟
- کاربر انتظار داشت چه چیزی را ببیند؟
- کاربر واقعاً چه چیزی را دید؟
شما باید بتوانید اشکال را بازتولید کنید، زیرا رفع اشکالی که نمیتوانید در عمل مشاهده کنید واقعاً سخت است. دوم، باید مطمئن شوید که اشکال در واقع یک اشکال است یا اینکه کاربر انتظار چیزی را داشت که نرم افزار شما ارائه نمی دهد.
در اینجا روش دیگری برای قرار دادن آن وجود دارد:
قوانین والدین برای گزارش اشکال:
– میخواستید برنامه به شما چه بدهد؟
– با برنامه چه کردید؟
– برای شما چه معنی داشت؟— استیو پورسل (@sanityinc) 29 اکتبر 2015
بلوک نقل قول>
و نمیتوانید فردی را که اشکال را گزارش میکند با خط کلاسیک نادیده بگیرید: «این یک اشکال نیست. این یک ویژگی است!” اگر نمی دانید فرد در عوض چه انتظاری داشت.
استفاده از ردیاب مشکل مانند Redmine به این معنی است که شما روش استاندارد دریافت این اطلاعات.
یک راه وجود دارد که می توانید مطمئن شوید یک کار هرگز انجام نمی شود: به طور مبهم پیشنهاد کرد که تیم باید کاری در مورد آن انجام دهد. مگر اینکه به یک “مالک” اختصاص داده شود، انجام نمی شود.
ردیابهای مشکل شما را مجبور میکنند که مشکلی را در هر زمان معین به یک نفر اختصاص دهید، بنابراین همیشه میدانید که در حال حاضر صاحب یک اشکال یا کار چه کسی است. در همان زمان، مشکلات از طریق یک گردش کار با وضعیتهای مختلف مانند «در حال انجام»، «کیفیت کیفیت/تست» یا «آماده برای استقرار» میگذرند.
اکثر ردیابها گزارشهایی را بر اساس وضعیت فعلی یک مشکل به شما ارائه میدهند، بنابراین میتوانید حجم فعلی کار در حال انجام و میزان کارهای باقی مانده را مشاهده کنید. حتی میتوانید نمودارهای سوختگی ایجاد کنید که در روشهای چابک رایج هستند.
Git را به شدت در گردش کار مدیریت پروژه خود ادغام کنید
همانطور که در بالا ذکر کردیم، استفاده از git در فرآیند توسعه وردپرس، زندگی شما را بسیار آسانتر میکند، وقتی همه چیز اشتباه پیش میرود. Git به شما یک دکمه بازگشت روی کدتان میدهد و میتوانید چندین نسخه موازی سایت خود را ایجاد کنید.
هر بار که کد جدیدی را به مخزن git خود “متعهد” می کنید، یک نقطه طبیعی برای بحث در مورد تغییر در پایگاه کد ایجاد می کنید. بعلاوه، به نظر من بحث کردن درباره مشکلات بر اساس کدهای متعهد واقعی به جای ایدههای مبهم آسانتر است.
در اینجاست که ردیابهای مشکل میدرخشند، زیرا برای مثال Redmine کاملاً با git یا svn ادغام شده است. میتوانید به سرعت ببینید چه کسی در برابر مسائل چه چیزی را مرتکب شده است و سپس در مورد آن مسائل بحث کنید.
یک سیستم برای توسعه وردپرس خود ایجاد کنید
یک ردیاب مشکل به شما کمک می کند فراتر از خودتان مقیاس کنید. مطمئن خواهید بود که مشکلات از بین نمی روند.
در Planio، اکثریت ما مشتریان از Redmine میزبان ما برای هدف از ردیابی پروژه های توسعه نرم افزار، از جمله پروژه های وردپرس. آنها اشکالات، ویژگیهای جدید و سرعتهای سرعت در ارتباط با کنترل نسخه را ردیابی میکنند.
Redmine، مانند وردپرس، منبع باز است، بنابراین شما از مزیت قفل نشدن در نرم افزار اختصاصی برخوردار هستید. و مانند وردپرس، میتوانید میزبانی را به شخصی مانند ما در Planio برونسپاری کنید. ، یا در صورت تمایل میتوانید آن را خودتان از Redmine.org نصب کنید. /a>.
برای شما
بنابراین – چگونه گردش کار خود را مدیریت کنید؟ آیا Redmine را امتحان کرده اید؟ ما دوست داریم نظرات و نظرات شما را در زیر بشنویم!