چطوری میشه

نحوه اجرای مسابقات با وردپرس

نحوه اجرای مسابقات با وردپرس

اجرای یک مسابقه در وب سایت وردپرس شما می تواند بسیار ارزشمند باشد، اما همچنین می تواند کار سختی باشد. اگر به درستی برنامه ریزی و اجرا شود، می تواند به رشد مخاطبان شما، افزایش آگاهی از برند و کمک به تبلیغ و فروش محصولات شما کمک کند.

اما قبل از اجرای یک مسابقه چه چیزی را باید در نظر بگیرید و چه نوع رقابتی برای پروژه شما مناسب است؟ در این مقاله، ما نگاهی خواهیم داشت به انواع مختلف مسابقاتی که می‌توانید اجرا کنید و همچنین بهترین افزونه‌های رقابت وردپرس که باعث افزایش مخاطبان شما می‌شود.

مزایای اجرای مسابقه وردپرس

The Benefits of Running a WordPress Competition
نحوه اجرای مسابقات با وردپرس 7

اجرای یک مسابقه باعث ایجاد هیجان و تعامل بین جامعه وب سایت شما می شود. جوایز لازم نیست بزرگ باشند، اما اگر به درستی انجام شود، می‌تواند برای کسب‌وکار شما جوایزی داشته باشد.

جمع آوری آدرس های ایمیل

مسابقات روشی عالی برای جمع‌آوری آدرس‌های ایمیل و یکی از معدود مواقعی است که مردم با خوشحالی از آنها جدا می‌شوند. مردم مسابقات سرگرم کننده را دوست دارند و بیشتر از آن عاشق بازی های رایگان هستند. دادن آدرس ایمیل برای دسترسی به امکان برنده شدن یک جایزه هزینه کمی است. در همین حال، فهرست پستی سایت شما رشد می کند و رشد می کند.

افزایش مخاطبان

یک نتیجه آشکار رقابت این است که می توانید به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید، به خصوص اگر از کانال های رسانه های اجتماعی خود نهایت استفاده را ببرید. هرچه افراد بیشتری در مسابقه شما شرکت کنند، در مورد آن به صورت آنلاین بحث کنند و با دوستان خود به اشتراک بگذارند، وب سایت شما بیشتر پرورش و پرورش را آغاز خواهد کرد. رسیدن به مخاطب جدید.

بهبود حضور شما در رسانه های اجتماعی

مسابقات روشی محبوب برای بهبود حضور شما در رسانه‌های اجتماعی است. رقابت های خود را از طریق حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید یا اجرا کنید و اشتراک ها، لایک ها و فالوورهای شما به سرعت افزایش می یابد. این کار باعث افزایش مخاطبان شما در رسانه های اجتماعی می شود و اگر در این مورد باهوش هستید، به افزایش ترافیک سایت خود کمک می کند.

افزایش آگاهی از برند

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، و همچنین دستیابی به مخاطبان گسترده‌تری از طریق اجرای یک مسابقه، کمک زیادی به افزایش آگاهی از برند هیجانی که در اطراف مسابقه شما وجود دارد و پیامد آن دسترسی به مشتریان جدید ممکن است به افزایش آگاهی عمومی از برند شما کمک کند. در ارتباط با آن، خود رقابت و تعامل پیرامون آن به شما کمک می کند تا به عنوان یک برند جدی و یک مرجع واقعی در صنعت خود قرار بگیرید.

ارتقای محصولات شما

مسابقات همچنین روشی چشمگیر برای تبلیغ محصولات شما هستند، به خصوص اگر رقابت را حول یکی از محصولات خود قرار دهید. این می تواند استفاده از محصول شما به عنوان جایزه، درخواست از مردم برای نظر دادن درباره یک محصول خاص یا به اشتراک گذاری عکس هایی باشد که یکی از محصولات شما را نمایش می دهد. به بازدیدکنندگان و مشتریان خود اجازه دهید محصولات شما را از طریق رقابت ها، به اشتراک گذاری تصاویر و گفتگو درباره آنها با مخاطبان وسیع تری برای شما بازاریابی کنند.

تمام نکات فوق در نهایت باید منجر به افزایش ترافیک سایت شما و فروش یا سرنخ بیشتر شود. با این حال، این تنها در صورتی صادق خواهد بود که در رقابت فکر کرده باشید و نوع مسابقه مناسبی را برای سایت و مخاطبان خود انتخاب کرده باشید.

چیزهایی که قبل از شروع مسابقه باید در نظر بگیرید

هنگامی که تصمیم گرفتید رقابتی را در وب سایت وردپرس خود اجرا کنید، بدون یک برنامه یا استراتژی مشخص، به سرعت وارد آن نشوید. چند نکته کلیدی وجود دارد که قبل از شروع باید در نظر بگیرید.

هدف مسابقه چیست؟

با دقت در مورد آنچه می خواهید از اجرای یک مسابقه وردپرس به دست آورید فکر کنید. هدف شما چه کسی است و در نتیجه چه نوع مسابقه ای را باید اجرا کنید؟ آیا می خواهید مخاطبان خود را افزایش دهید، لیست پستی خود را افزایش دهید، محصولات خود را تبلیغ کنید یا چیز دیگری؟ به یاد داشته باشید، در دراز مدت، می توانید بیش از یک مسابقه وردپرس را اجرا کنید، بنابراین فقط یک یا دو هدف را برای اولین مسابقه برای سایت خود انتخاب کنید.

مخاطب هدف کیست؟

اگر می خواهید رقابت شما به اهداف خود دست یابد، باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید. شما می‌خواهید که مسابقه آن دسته از افرادی را جذب کند که احتمالاً مشتری، مشتری یا مشترک می‌شوند، نه افرادی که عاشق مسابقات هستند اما هیچ علاقه‌ای به جایگاه شما ندارند.

جایزه مسابقه شما در اینجا مهم است. لازم نیست گران باشد، اما مهمتر از آن باید با مخاطبان هدف شما طنین انداز شود و به محصولات یا صنعت شما مرتبط باشد. این به جذب مشتری مناسب کمک می کند.

چه نوع رقابت وردپرس را اجرا خواهید کرد؟

نوع مسابقه ای که برای اجرا انتخاب می کنید باید به علامت زدن کادرهای جذب مخاطب مناسب و تحقق اهداف مسابقه کمک کند. به نوع رقابتی فکر کنید که مخاطبان هدف شما علاقه مند به شرکت در آن هستند. به عنوان مثال، در ابتدایی ترین سطح، عکاسان، یک مسابقه عکاسی برگزار می کنند. اما اگر هدف شما جمع آوری آدرس ایمیل است، مطمئن شوید که این پیش نیاز شرکت در مسابقه است.

انواع مختلف مسابقاتی که می توانید اجرا کنید

در اینجا انواع مختلفی از مسابقات وجود دارد که می‌توانید اجرا کنید، و همچنین برخی از بهترین افزونه‌های مسابقه وردپرس که می‌توانند به شما در مدیریت آنها کمک کنند.

توجه: حتماً در مورد قوانین مربوط به هدایا و قرعه‌کشی‌ها در کشور، ایالت، استان، شهرستان، شهر و غیره تحقیق کنید. در برخی موارد ممکن است محدودیت‌های سنی، فرم‌های مالیاتی یا موارد دیگر وجود داشته باشد. قوانین و الزاماتی که مسئولیت رعایت آنها بر عهده شماست.

یک مسابقه عکس

به خوبی شناخته شده است که مردم بیشتر با تصاویر آنلاین درگیر می شوند تا متن. پس چرا از این مزیت استفاده نکنید و مسابقه عکس برگزار نکنید؟ به اشتراک گذاری تصاویر در یک مسابقه می تواند راهی عالی برای تبلیغ محصولات شما باشد، زیرا رقابت می تواند ارسال تصویری از یکی از محصولات شما باشد که مورد استفاده قرار گرفته یا از آنها لذت می برید. برای افزایش تعامل در سایت خود، می توانید از مردم بخواهید که برای تعیین برنده به تصاویر رای دهند.

اگر می‌خواهید رقابتی ایجاد کنید که هیجان، بحث و تعامل را در میان جامعه وب‌سایت خود تشویق کند، می‌توانید مسابقه‌ای را در سایت خود برگزار کنید که بر اساس نظرات افراد در یک پست وبلاگ است. به سادگی انتخاب کنید که در مورد پست وبلاگی که می خواهید مردم در مورد آن بحث کنند و سپس شانس برنده شدن را ارائه دهید. این نوع مسابقه گفتمان را در سایت شما تشویق می کند و یک جامعه تعاملی قوی ایجاد می کند.

مسابقه اشتراک گذاری اجتماعی

یک راه قابل توجه برای تشویق مردم به ایجاد آگاهی از برند و به دست آوردن دنبال کنندگان جدید، برگزاری مسابقه اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی است. این شامل ایجاد نوعی تصویر یا متن و درخواست از مردم برای به اشتراک گذاشتن و لایک کردن آن است تا شانس برنده شدن را داشته باشند.

مسابقه دوستان را معرفی کنید

با راه‌اندازی یک کمپین ارجاع، می‌توانید با پاداش دادن به کسانی که دوستان خود را معرفی می‌کنند، رقابتی را اجرا کنید. مردم معمولاً خوشحال می شوند که در صورت شانس بردن یک جایزه، دوستی را معرفی کنند. در این بین، سایت شما از تبلیغ و به اشتراک گذاری کسب و کار شما با مخاطبان جدید سود می برد.

مسابقه ویدیویی

از طریق مسابقات ویدیویی، می‌توانید نام تجاری و محصولات خود را تبلیغ کنید و از طریق بررسی‌ها یا توصیه‌های ویدیویی، در معرض دید عالی قرار بگیرید. امیدواریم مردم نیز رقابت و ویدیوها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و به رشد مخاطبان شما کمک کنند.

لاتاری

آخر شما می توانید یک قرعه کشی قدیمی اجرا کنید. در این حالت شما بلیط ها را می فروشید، برندگان را به صورت تصادفی انتخاب می کنید و جوایز را به آنها اختصاص می دهید. فقط مطمئن شوید که قرعه‌کشی‌ها قانونی هستند که باید در محل شما برگزار شوند (به عنوان مثال، ایالت‌های آلاباما و یوتا همه انواع قمار را کاملاً ممنوع می‌کنند، بنابراین اگر کسب‌وکار شما در آن محل قرار دارد، میزبانی لاتاری برای شما قانونی نخواهد بود). .

بهترین افزونه های مسابقه وردپرس

اکنون اجازه دهید به برخی از بهترین گزینه ها برای اجرای و مدیریت مسابقه در سایت وردپرس خود نگاهی بیندازیم. همه انتخاب‌های برتر ما رایگان هستند، و در حالی که برخی برنامه‌های ممتاز را ارائه می‌دهند، شما فقط در صورت نیاز به ویژگی‌های اضافه شده، آن را ارتقا دهید (در بیشتر موارد نسخه رایگان عالی است).

1. RafflePress

RafflePress
نحوه اجرای مسابقات با وردپرس 8

افزونه کلاسیک مسابقه وردپرس، RafflePress یک گزینه آزمایش شده و واقعی برای میزبانی مسابقات در سایت شما است. برای ایجاد مسابقه خود از سازنده هدیه کشیدن و رها کردن استفاده کنید، گزینه های ورود را فعال کنید (دنبال کردن در رسانه های اجتماعی، معرفی یک دوست، بازدید از یک صفحه، گذاشتن نظر، پاسخ به یک سوال، ارسال تصویر، و غیره)، یکپارچه سازی خبرنامه، استفاده از تشخیص کلاهبرداری هوشمند برای تأیید ایمیل ها/اقدامات و موارد دیگر.

2. WooRise

Woorise - Forms, Giveaways, Surveys & Quizzes
نحوه اجرای مسابقات با وردپرس 9

اگر به دنبال افزونه‌ای هستید که بیشتر از مسابقات انجام دهد، WooRise ممکن است برای شما مناسب باشد. البته می توانید از این افزونه برای اجرای هدایا و مسابقات برنده شده خود استفاده کنید که شامل گزینه هایی برای ورودی های اجتماعی و جوایز کمپین است. اما این افزونه همچنین می تواند برای فرم ها، نظرسنجی ها، آزمون ها و سفارشات/پرداخت ها استفاده شود. بنابراین می توانید از آن برای مراحل مختلف در کمپین های بازاریابی کلی خود استفاده کنید!

3. هدایای ساده

Simple Giveaways Free Plugin
نحوه اجرای مسابقات با وردپرس 10

بعدی در لیست ما هدایای ساده است. ما فکر می‌کنیم که یکی از ویژگی‌های برجسته این افزونه، ایجاد شده برای استفاده ساده و آسان، این است که این افزونه به فروشگاه‌های تجارت الکترونیک وردپرس کمک می‌کند تا مخاطبان خود را افزایش دهند. این افزونه مسابقه شامل گزینه‌های مفیدی می‌شود تا مشتریان را با اجرای هدایای فروشگاهی، فعال کردن اقدامات برای ورودی‌های مرتبط با محصول و ایمیل‌های پیگیری تعامل هدیه، هیجان‌زده مشتریان در مورد اشتراک‌گذاری فروشگاه شما کند. به علاوه با WooCommerce و Easy Digital Downloads ادغام می شود.

4. تقویت اجتماعی

Social Boost Plugin
نحوه اجرای مسابقات با وردپرس 11

با Social Boost می‌توانید انواع هدایا، مسابقات، قرعه‌کشی‌ها و موارد دیگر را طراحی کنید. این افزونه ویژگی های بسیاری را برای افزایش رقابت در سایت وردپرس شما برای سرنخ ها و تعامل ارائه می دهد. از الگوها برای شروع سریع استفاده کنید، ورودی‌ها را فعال کنید (اشتراک، ارجاع، دنبال کنید، اشتراک‌گذاری کنید، تماشا کنید، و غیره)، برندگان را جلب کنید و رشد برند خود را ببینید!

5. هدایا را خراش دهید و برنده شوید

Scratch & Win Giveaways Plugin
نحوه اجرای مسابقات با وردپرس 12

در آخر، اگرچه از نظر فنی یک “برنده فوری” است و یک مسابقه واقعی نیست، ما استدلال می کنیم که هنوز هم نوعی هدیه است، بنابراین Scratch & Win را در لیست خود قرار می دهیم! این افزونه سرگرم کننده و منحصر به فرد به شما امکان می دهد کارت های خراش را با جوایز برنده فوری برای بازدیدکنندگان به سایت خود اضافه کنید. انواع و مقادیر جایزه را اضافه کنید، اشتراک‌گذاری اجتماعی را فعال کنید، بنرها را سفارشی کنید، تاریخ شروع/پایان کمپین و موارد دیگر را اضافه کنید.


البته، انواع بیشتری از خدمات و پلاگین های مسابقه وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، اما مواردی که در این مقاله ذکر شده است قطعاً مکان خوبی برای شروع هستند. به دقت در مورد نوع وب سایت یا کسب و کار خود، مخاطبانی که می خواهید جذب کنید و مهمتر از همه آنچه می خواهید از طریق رقابت خود به دست آورید فکر کنید. سپس بر اساس آن نوع مسابقه را انتخاب کنید. موفق باشید!

چگونه از مسابقات برای تبلیغ و رشد وب سایت خود استفاده خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا