چطوری میشه

وردپرس و وبینارها: چراها و چگونه ها

وردپرس و وبینارها: چراها و چگونه ها

آیا متوجه شده اید که همه رقبای شما و نام های بزرگ صنعت شما از وبینارها استفاده می کنند؟ آیا مایلید در مورد این شکل از ارتباط بیشتر بدانید و چگونه می توانید از آن برای رشد مخاطبان و تجارت خود استفاده کنید؟ آیا می‌خواهید مطمئن شوید که عقب نمانید؟

در این مقاله، با مزایای وبینارها و نحوه ادغام موفقیت آمیز آنها در استراتژی بازاریابی خود آشنا خواهید شد. ما همچنین در مورد برخی از راه حل های برتر وبینار بحث خواهیم کرد تا به شما کمک کند بهترین تناسب را با اهداف خود پیدا کنید.

مزایای وبینارها و وردپرس

Webinars and WordPress

کسب و کار بیشتر و بیشتری میزبان وبینارها هستند. بنابراین چه فوایدی دارد و چرا باید مسیر وبینار را دنبال کنید؟

تعامل با مخاطب شما

یک وبینار راهی عالی برای ارتباط نزدیک و شخصی با مخاطبان است. از طریق وبینارها، می‌توانید با افراد بیرون ارتباط برقرار کنید و واقعاً احساس کنید که آنها چه فکر می‌کنند و چه می‌خواهند. این به شما کمک می کند تا درک بهتری از مخاطبان هدف خود داشته باشید و شروع به ایجاد یک جامعه مبتنی بر وب سایت خود کنید.

فروش محصولات شما

چه دوره‌ها، عضویت در یک سایت، کالا یا خدمات را بفروشید، وبینار روشی مؤثر برای تبلیغ اقلام ممتاز است. به جای اینکه فقط کالای خود را در وب سایت خود فهرست کنید و امیدوار باشید که افراد علاقه مند شوند، بازدیدکنندگان خود را وادار کنید تا در یک وبینار ثبت نام کنند. از طریق وبینار، می‌توانید محصول خود را نشان دهید، آن را در عمل نشان دهید، توضیح دهید که چگونه یک مشکل را حل می‌کند، به هر سؤالی پاسخ دهید و واقعاً مشتریان خود را متقاعد کنید که این چیزی است که آنها به آن نیاز دارند.

افزایش فهرست پستی شما

لیست‌های پستی یک راه ضروری برای حفظ ارتباط با مخاطبان شما هستند و علاوه بر انتخاب بهترین افزونه فرم انتخابی خبرنامه، وبینارها روشی عالی برای رشد آنها هستند.

هنگامی که یک وبینار را اجرا می کنید، با ثبت نام افراد، آدرس های ایمیل را جمع آوری می کنید. سپس این آدرس‌های ایمیل را می‌توان به فهرست پستی‌تان اضافه کرد (به شرط دریافت مجوز در طول فرآیند ثبت‌نام) و برای تبلیغ وبینارهای بیشتر در کنار تبلیغ محتوا و محصولات جدید استفاده کرد.

افزودن محتوای عالی به وب سایت شما

وقتی شروع به استفاده از وبینارها کردید، باید فوراً بخشی از محتوای شما شوند استراتژی بازاریابی. پس از اتمام، وبینارها را می توان بایگانی کرد و در سایت شما منتشر کرد و اطلاعات مفیدی را به روشی متفاوت ارائه کرد.

استفاده از سوالات وبینار

همه گهگاه برای ایجاد وبلاگ جالب و مرتبط می‌شوند. ایده های عنوان پست. شما می‌خواهید مقاله‌هایی بنویسید که به افرادی که مشکلی دارند کمک کند، اما فکر کردن به اینکه این مشکلات در رابطه با موقعیت شغلی شما چه می‌تواند باشد، اغلب سخت است.

این جایی است که وبینارها می توانند بسیار مفید باشند. در پایان وبینار، گپ را برای سؤالات باز کنید. سپس می توانید از این سوالات برای تشکیل پست های وبلاگ و همچنین موضوعات وبینار آینده استفاده کنید.

اگر مجموعه‌ای از وبینارها را برگزار می‌کنید، به‌دقت سؤالات یا مضامین تکراری را که افراد برای درک یا حل آن‌ها مشکل دارند، جستجو کنید. این می تواند به این معنی باشد که اطلاعات کافی وجود ندارد که نشان دهنده شکافی در بازار باشد که بتوانید از آن استفاده کنید.

صرفه جویی در زمان

برخورد با سؤالات و خواسته های مخاطبان می تواند بسیار وقت گیر باشد و شما را مجبور کند در تمام ساعات روز به ایمیل ها پاسخ دهید. وبینار روشی بسیار کارآمد برای صرفه جویی در زمان و رسیدگی به سؤالات متعدد مشتری به طور همزمان است.

با تعامل با مخاطبان خود با هم، خود را در دسترس قرار می دهید، با مشتریان خود درگیر می شوید و با مشکلات آنها برخورد می کنید. پس از پایان وبینار، زمان بیشتری برای بقیه کسب و کار خود خواهید داشت.

کسب سود از وبینار

البته نیازی نیست که وبینارها رایگان باشند و برخی افراد از اجرای آنها درآمد زیادی کسب می کنند. با این حال، اگر می‌خواهید برای یک وبینار هزینه‌ای بپردازید، واقعاً باید ارزش مناسبی برای پول ارائه دهید، به‌ویژه که وبینارهای زیادی در آنجا وجود دارد که برای مشاهده آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

یکی از راه‌های رسیدن به این هدف، مشارکت با دیگر بازیگران بزرگ در حوزه یا صنعت خود است. با ارائه یک وبینار با صحبت از نام‌های مختلف مختلف، حق درخواست هزینه را خواهید داشت.

وبینارها برای محتوای ممتاز

یک راه دیگر برای استفاده از وبینارها این است که آنها را به عنوان بخشی از وردپرس خود ارائه دهید. سایت عضویت. با افزودن وبینارهای ماهانه به عنوان محتوای ممتاز، اعضا احساس خواهند کرد که ارزش پول خود را دارند.

همچنین روش خوبی برای اشتراک‌گذاری اطلاعات در قالبی متفاوت است که می‌تواند به علاقه‌مند نگه داشتن افراد کمک کند و آنها را تشویق کند که به پرداخت هزینه اشتراک ماهانه سایت شما ادامه دهند. دوباره وبینارها را می‌توان بایگانی کرد و به یک منبع تبدیل کرد و به حجم محتوایی که ارائه می‌کنید اضافه کرد.

کسب مشتری

اگر خدماتی را ارائه می دهید، وبینارها راهی عالی برای جذب مشتریان بیشتر است. یک وبینار یا مجموعه ای از وبینارها را ارائه دهید و به مخاطبان هدف خود آموزش دهید که چگونه خدماتی را که خود ارائه می دهید انجام دهند.

به عنوان مثال، اگر یک توسعه‌دهنده وب‌سایت هستید، یک وبینار را به مردم آموزش دهید که چگونه یک وب سایت اولیه ایجاد کنند. با دنبال کردن وبینار خود، بینندگان به شما اعتماد می‌کنند و تخصص شما را می‌شناسند. در پایان وبینار، بسیاری می توانند وب سایت خود را بسازند، اما دیگران هنوز به اندازه کافی برای انجام این کار مطمئن نیستند. این زمانی است که شما خدمات خود را ارائه می دهید.

چگونه با وبینارها و وردپرس شروع کنیم

تعداد راه حل های حرفه ای وجود دارد که می توانید از آنها برای میزبانی وبینارهای خود استفاده کنید. در اینجا برخی از بهترین گزینه های موجود وجود دارد.

WebinarJam

WebinarJam

WebinarJam در ابتدایی ترین سطح خود، یک افزونه برای Google Hangouts است، اما دارای برخی ویژگی های بازاریابی بسیار چشمگیر و ارزشمند است. احتمالاً بزرگترین جذابیت برای مشاغل بزرگ، تعداد نامحدودی از شرکت کنندگان در وبینارهای شما است که پشتیبانی می شوند.

برای میزبانی یک وبینار با تعداد معینی از افراد هیچ هزینه اضافی یا قطعی دریافت نمی شود، بنابراین هر چه تعداد بینندگان بیشتری جذب کنید بهتر است. سایر ویژگی ها عبارتند از:

  • گزینه افزودن 10 سخنران همزمان به هر جلسه وبینار
  • چت در زمان واقعی با مخاطبان خود
  • از مخاطبان دعوت کنید تا فوراً به پخش شما بپیوندند
  • یک تماس فوری برای اقدام برای خرید محصولات
  • در صورت پرداخت هزینه وبینارهای خود، یکپارچه سازی درگاه پرداخت کامل
  • ادغام با همه پاسخگویان خودکار

همانطور که می بینید، WebinarJam یک ابزار قدرتمند است. نکته منفی این است که خود وبینارها در سایت شما میزبانی نمی شوند و 397 پوند برای اشتراک یک ساله قیمت برای همه نیست!

EasyWebinar

EasyWebinar

EasyWebinar یک راه حل محبوب برای وبینارها است که از طریق یک افزونه با وردپرس ادغام می شود. EasyWebinar از قدرت YouTube Live و Google Hangouts استفاده می کند و آن را بسیار قابل اعتماد می کند. می‌توانید برای تعداد نامحدودی از بینندگان پخش جریانی کنید، هر تعداد رویداد که دوست دارید ایجاد کنید، و جلسات خصوصی یا عمومی ارائه دهید. همچنین طیف وسیعی از ابزارهای بازاریابی را فراهم می کند. ویژگی های اصلی عبارتند از:

  • رویدادهای ویدیویی از پیش ضبط شده در جلسات وبینار هم‌زمان پخش شده است
  • رویدادهای زنده را می توان به رویداد همیشه سبز یا خودکار تبدیل کرد
  • با WordPress، OptimizePress 2، Leadpages و بسیاری از نرم افزارهای صفحه ساز دیگر کار می کند
  • همه صفحات مورد نیاز برای بازاریابی (ثبت نام، تشکر، رویداد، پخش مجدد و صفحات شمارش معکوس) را ایجاد می کند
  • یک دنباله ایمیل خودکار ایجاد می کند
  • الگوهای بهینه شده زیبا

برای میزبانی رویدادها در دامنه خود، باید مجوز را خریداری کرده و افزونه وردپرس را نصب کنید. EasyWebinar که با همان قیمت WebinarJam فروخته می شود، ارزان نیست، اما خدمات قابل توجهی نسبت به قیمت ارائه می دهد.

اشتعال وب

WebinarIgnition< /a>

WebinarIgnition یک راه حل حرفه ای و در عین حال ساده است و ممکن است گزینه معقولی برای کسانی که تازه در زمینه وبینار شروع کرده اند. WebinarIgnition که به عنوان یک افزونه در دسترس است، به طور یکپارچه با هر تم وردپرس ادغام می شود و تنظیم آن نسبتاً ساده است.

WebinarIgnition به شما امکان می دهد وبینارهای زنده و خودکار ایجاد کنید و همچنین تمام ابزارهایی را که در رابطه با بازاریابی وبینار انتظار دارید ارائه دهید. سایر ویژگی ها عبارتند از:

  • به شما امکان می‌دهد هر جریان ویدیویی (مانند Google Hangouts یا LiveStream) را در صفحه وبینار زنده یا خودکار خود ادغام کنید
  • به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا از طریق ورود به سیستم فیس بوک خود ثبت نام کنند
  • مرکز کنسول زنده به این معنی است که می توانید وبینار زنده خود را همانطور که در حال انجام است مدیریت کنید
  • گزینه انتخاب کادر سؤال یا منطقه چت زنده در صفحه وبینار زنده شما
  • الگوهای صفحه قابل تنظیم
  • ردیابی فروش و تبدیل

بسیار ارزان‌تر از WebinarJam یا EasyWebinar، WebinarIgnition هزینه یکباره 97 دلاری دارد. این آن را به گزینه ای عالی برای کسانی تبدیل می کند که می خواهند یک راه حل وبینار حرفه ای با بودجه کم داشته باشند.

نظرات نهایی درباره وبینارها و وردپرس

چه شما یک فروشگاه تجارت الکترونیک، یک سایت عضویت یا یک وبلاگ دارید، وبینارها مزایای بسیاری را برای هر نوع کسب و کاری ارائه می‌دهند، زمان آن رسیده است که به طور جدی به اجرای آنها فکر کنید. هنگامی که راه حل وبینار را برای خود انتخاب کردید، آنچه را که می خواهید از وبینارهای خود به دست آورید مشخص کنید و هر رویداد را بر اساس آن تنظیم کنید. سپس بنشینید و شاهد پیشرفت کسب و کار خود باشید.

آیا در سایت خود وبینار ارائه می دهید؟ از چه راه حل وبینار استفاده می کنید و چه نکاتی را به کسی که تازه شروع به بازی وبینار کرده است می دهید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا