چطوری میشه

نکات وبلاگ نویسی وردپرس برای موفقیت وبلاگ شما

نکات وبلاگ نویسی وردپرس برای موفقیت وبلاگ شما

از زمان آغاز به کار وبلاگ نویسی راهی فوق العاده برای به اشتراک گذاشتن اشتیاق خود برای یک موضوع با سایر افراد همفکر در اینترنت بوده است. چه در مورد آشپزی، مکانیک، SEO یا مهاجرت پرندگان بنویسید، مخاطبانی برای شما وجود دارد. و در بیش از 20 سال گذشته وبلاگ نویسی از یک سرگرمی ساده به یک حرفه کامل تبدیل شده است. که عالیه! مردم در واقع با انجام کاری که دوست دارند و به اشتراک گذاری آن اشتیاق با دیگران امرار معاش می کنند.

ما در گذشته نکات زیادی را برای نحوه راه اندازی وبلاگ به اشتراک گذاشته ایم، چگونه برای ایجاد حضور آنلاین و چگونگی افزایش مخاطبان خود. امروز تعدادی از نکته‌های وبلاگ‌نویسی کلیدی را که می‌توانید فوراً از آنها استفاده کنید، برای کمک به بهتر شدن وبلاگتان و تبدیل شدن به یک وبلاگ‌نویس موفق پوشش می‌دهیم.

درباره آنچه می دانید بنویسید

این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما در مورد آنچه دوست دارید و آنچه در مورد آن آگاهی دارید بنویسید. وقتی در مورد چیزی که به اشتیاق شما علاقه مند هستید می نویسید در نوشته های شما نشان داده می شود. این باعث می شود حرفه جدید شما در وبلاگ نویسی لذت بخش تر و قابل مدیریت تر باشد.

اگر می‌خواهید مقاله‌های بیشتری درباره موضوع خاصی که مرجع نیستید اضافه کنید، شاید باید نویسندگان بیشتری به تیم خود اضافه کنید. بسیاری از تم های وردپرس شامل پشتیبانی از چندین نویسنده و همچنین صفحات نویسنده سفارشی می شوند.

User Role Editor WordPress Plugin

آیا می‌خواهید نویسندگانی را بدون اجازه دادن به آنها بر وبلاگ خود اضافه کنید؟ افزونه‌ای مانند ویرایشگر نقش کاربر برای وردپرس را امتحان کنید. این افزونه به شما امکان می‌دهد دسترسی به نقش‌های کاربری مختلف (سرپرست، مشارکت‌کنندگان، مشترکین و غیره) را محدود کنید و سپس آن نقش‌ها را به کاربران ثبت‌شده خود اختصاص دهید.

محتوای مرتبط ایجاد کنید

یک جنبه مهم دیگر این است که تمرکز خود را بر روی محتوای مرتبط حفظ کنید. شما نمی بینید که ما در مورد درام یوتیوب اینجا در WPExplorer بنویسیم؟ فقط به این دلیل که وبلاگ‌نویسانی در مورد موضوع خاصی پول نقد می‌کنند، به این معنی نیست که شما نیز باید در مورد آن مطلب بنویسید… مگر اینکه این موضوع مرتبط با تمرکز وبلاگ شما باشد و چیزی باشد که شما دانستید< /em> در مورد.

مقالات خود را جالب کنید

Reading

اگر درباره چیزهایی بنویسید که می‌دانید، این نکته را بسیار آسان‌تر می‌کند – باید آن را جالب نگه دارید. هیچ کس نمی خواهد یک دیکشنری بخواند، بنابراین مقالات خود را مانند یک فرهنگ لغت ننویسید. سبک نوشتاری خود را بیابید (مقالات عالی آنلاین با نکات نوشتاری وجود دارد که صدای آنلاین خود را بیابید و توسعه دهید) سپس برخی از نکات دیگر ما را برای اصلاح مقالات خود بررسی کنید.

از یک عنوان خوب استفاده کنید

همراه با محتوای جالب، به یک عنوان عالی نیز نیاز دارید که توجه را جلب کند و روی آن کلیک شود. سرفصل ها اولین چیزی است که خوانندگان جدید بالقوه در نتایج موتورهای جستجو یا در رسانه های اجتماعی می بینند. هنگام طوفان فکری 4 U برای یک تیتر عالی:

  • فوری: در صورت امکان عنوان شما باید شامل نوعی فوریت یا فراخوان برای اقدام باشد. محتوایی ایجاد کنید که خوانندگان شما می‌توانند از آن برای ایجاد تغییر امروز یا اشتراک‌گذاری چیزی رایگان برای مدت زمان محدود استفاده کنند.
  • بی نظیر: این بسیار مهم است – محتوای شما باید در نوع خود بی نظیر باشد. آشکارا از کارهای دیگران کپی نکنید. این نه تنها جرمی است که می‌تواند بر روی سئوی شما تأثیر بگذارد، بلکه اگر تمام اطلاعاتی که وبلاگ شما ارائه می‌دهد، اطلاعات بازگردانده‌شده باشد، خوانندگان دیگر باز نمی‌گردند. به نوع محتوایی که می‌خواهید بخوانید اما هنوز پیدا نکرده‌اید فکر کنید، سپس شروع به ایجاد آن کنید.
  • مفید: محتوایی را بنویسید که خوانندگان شما می‌خواهند یا نیاز به خواندن آن دارند. مقالات شما باید حاوی اطلاعاتی باشد که خوانندگان شما می توانند از آنها استفاده کنند که بسته به موقعیت شما می تواند شامل دکورهای DIY، درس های زندگی آموخته شده از زمانی که والدین شدید، نکاتی برای دست زدن به حرفه رویایی خود، یا شاید راهنمایی برای ایجاد یک وبلاگ عالی باشد.
  • فوق العاده خاص: تنها چیزی که بهتر از محتوای مفید است، محتوای فوق مفید است. هرچه محتوای شما دقیق تر باشد، خوانندگان شما بیشتر درگیر خواهند شد. البته طرف دیگر این است که هرچه محتوای شما بیشتر باشد، تعداد خوانندگان شما کمتر است، اما با ایجاد ترکیبی خوب از مقاله‌های عمومی و خاص در وبلاگ خود، می‌توانید مخاطبان خوانندگان خود را رشد داده و پرورش دهید.< /li>

Title Experiments Free WordPress Plugin

برای سرفصل‌های بهتر، می‌توانید از یک افزونه آزمایش تقسیم عنوان استفاده کنید< /a>. با این افزونه، می‌توانید انواع تیتر یکسان را امتحان کنید تا ببینید کدام قالب بیشتر برای پایگاه خوانندگان شما جذاب است. اگرچه این یک مرحله ضروری نیست، حتی اگر عناوین آزمون را برای مدت محدودی تقسیم کنید تا احساس کنید خوانندگان شما دوست دارند ببینند، باید در نظر گرفت.

اشتراک گذاری اجتماعی را اضافه کنید

پس از این همه زمان برای ایجاد محتوای عالی، می‌خواهید خوانندگانتان آن را به اشتراک بگذارند درست است؟ البته که انجامش میدی! اگر محتوای قابل اشتراک‌گذاری ایجاد کنید، کاربران احتمالاً محتوای شما را به اشتراک خواهند گذاشت. این یعنی چی؟ خوشحالم که پرسیدی.

مطمئن شوید که دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی در وبلاگ خود تعبیه شده است. به خوانندگان خود برای داشتن میانبرهای مرورگر اجتماعی یا تلاش اضافی برای باز کردن حساب های اجتماعی خود برای اشتراک گذاری محتوای خود متکی نباشید. به طور متوسط ​​افراد در تصمیم‌گیری بد هستند، بنابراین هرچه انجام کاری را برای آنها آسان‌تر کنید (مثل اشتراک‌گذاری محتوای خود)، احتمال انجام آن کار بیشتر می‌شود.

Jetpack WordPress Plugin

یک افزونه رایگان عالی برای دکمه‌های اجتماعی، Jetpack توسط Automattic است. Jetpack گزینه‌های قدرتمند مختلفی را به وبلاگ‌نویسان ارائه می‌دهد که همگی از یک افزونه فوق‌العاده هستند و یکی از این گزینه‌ها اتفاقاً اشتراک گذاری اجتماعی. پس از نصب Jetpack به داشبورد خود بروید و به Jetpack > Settings > Sharing بروید تا دکمه های اشتراک گذاری خود را فعال کنید و مکان دکمه را انتخاب کنید. در حال حاضر 10 سرویس پشتیبانی می شود (از جمله سه سرویس بزرگ – Twitter، Facebook و Google+) و همچنین گزینه هایی برای ایمیل و چاپ.

علاوه بر این، بیشتر مردم احساس می‌کنند که باید به یک گروه تعلق داشته باشند. بنابراین با نمایش تعداد  اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی یا کل دنبال‌کنندگان اجتماعی‌تان، می‌توانید تمایل خواننده را برای پیروی از آن افزایش دهید. Monarch یک افزونه اجتماعی عالی است که می‌توانید از آن برای ایجاد شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. پیوندها و دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی با شمارنده. اما بسته به تعداد فالوورهایی که دارید، ممکن است بخواهید شمارنده های خود را پنهان کنید تا زمانی که اعداد کمی چشمگیرتر شوند.

خواندن وبلاگ شما باید آسان باشد

Flesch Reading ease Test

نظم دادن به محتوای شما گام بزرگی است اما نباید از خوانایی غافل شوید. یکی از راه‌های سریع برای بررسی محتوای خود، تست فلش است. تست آزمون خواندن Flesch یک روش استاندارد برای تست سختی یک قطعه یا مقاله نوشته شده به زبان انگلیسی. این اساسا یک فرمول ریاضی است که از جملات، کلمات و هجاهای شما به عنوان متغیر استفاده می کند. اگرچه نباید تنها عاملی باشد که باید امتیاز Flesch را در نظر بگیرید، می‌تواند به شما کمک کند محتوای بهتری برای مخاطبان هدف خود بنویسید.

Yoast SEO

اگر قبلاً از افزونه SEO Yoast برای بهینه سازی وردپرس خود استفاده می کنید سایت برای موتورهای جستجو خوشحال خواهید شد که بدانید می‌توانید از همان افزونه برای بهینه‌سازی پست‌های خود برای خوانندگان انسانی نیز استفاده کنید، زیرا دارای تست Flesch Reading Ease داخلی است. با ابزار Yoast SEO Content Analysis می‌توانید یک عکس فوری از عنوان، متا و سئوی محتوای خود را ببینید و تغییراتی را متناسب با آن ایجاد کنید تا همه متغیرهای خود را در منطقه سبز SEO قرار دهید (می‌توانید تجزیه و تحلیل محتوای بلادرنگ برای تست درایو در وب‌سایتشان).

طراحی وب سایت خود را تمیز کنید

وبلاگ‌های عالی زیادی وجود دارند که مطمئناً هرگز به آنها باز نگشته‌اید، زیرا طراحی وب‌سایت آن‌ها شما را ناامید می‌کند. به طور جدی. چه کسی می‌خواهد فونت‌های ناخوانا، تبلیغات چشمک‌زن و ستون‌های فرعی دیوانه‌وار در چهره‌اش ظاهر شود؟ خیلی وقت ها ساده تر بهتر است و وقتی نوبت به خوانایی وبلاگ شما می رسد باید کلیدی باشد.

Pineapple Free WordPress Theme

زمینه وردپرس رایگان آناناس

از قالب وردپرس استفاده کنید که به خوانندگان شما کمک می‌کند تا بهترین کار را انجام دهند (خواندن) و در عین حال گزینه‌های لازم برای اجرای وبلاگ/کسب و کار خود را در اختیار شما قرار می‌دهد. . برای برخی، این ممکن است به معنای انتخاب یک موضوع وبلاگ نویسی ساده مانند آناناس این تم وردپرس تمیز، مینیمال و رایگان از یک طرح محتوای متمرکز ساده و بدون نوار کناری اصلی استفاده می کند تا خوانندگان شما تمرکز خود را روی محتوای شما حفظ کنند نه ویجت ها و دیگر موارد.

Total Drag & Drop WordPress Theme

کشیدن و رها کردن کل قالب وردپرس

اگر نیازهای شما کمی پیچیده‌تر است، ممکن است بخواهید یک موضوع ممتاز بزرگ‌تر با صفحه‌ساز انتخاب کنید (بنابراین می‌توانید هر صفحه فرود، فروشگاه، تیم یا صفحات دیگری را که ممکن است نیاز داشته باشید بسازید). ما Total را درست اینجا در WPExplorer و آن را به روش درست ساخت. صفحات وبلاگ نامحدود اضافه کنید، از فیلتر وبلاگ اختیاری استفاده کنید، از بین سه طرح‌بندی اصلی (بناکاری، شبکه یا سبک فهرست استاندارد) انتخاب کنید، یک نوار کناری اضافه کنید (یا نکنید)، چندین نویسنده با آواتار اضافه کنید، مجموعه‌های پست ایجاد کنید، استفاده سفارشی برش تصویر، فعال کردن اشتراک گذاری اجتماعی و موارد دیگر. و اینها فقط برخی از گزینه های وبلاگ هستند! همچنین می‌توانید رنگ‌ها، فونت‌ها، آرم‌ها و غیره سفارشی اضافه کنید. برای مشاهده موارد بیشتر، نسخه آزمایشی را بررسی کنید!

و مهم نیست که چه تمی را انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که یک فونت خوب با اندازه قلمی انتخاب کرده‌اید که خوانندگان شما بتوانند به راحتی بخوانند. طبق American Writers & Artists Inc بهترین فونت‌ها برای خواندن آنلاین عبارتند از Arial در اندازه 12+، Veranda در 10 یا Georgia اگر به چیزی کمی رسمی تر نیاز دارید. آنها همچنین دریافتند که اگر برای مخاطبان بالغ تری جذاب هستید، باید اندازه قلم خود را حداقل به 14 افزایش دهید.

Easy Google Fonts Free WordPress Plugin

اگر نمی‌دانید چگونه کد سفارشی را برای تغییر فونت‌های تم خود اضافه کنید، فقط فونت های آسان گوگل برای وردپرس. با استفاده از این افزونه رایگان می‌توانید فونت‌های خود را مستقیماً از شخصی‌سازی زنده وردپرس (بدون نیاز به مهارت‌های کدنویسی) تغییر دهید. رنگ، اندازه، ارتفاع خط و فاصله حروف برای عناصر متنی مختلف در سراسر سایت خود را ویرایش و پیش‌نمایش کنید.

قالب بندی خود را ساده کنید

سازماندهی محتوای شما بسیار مفید است. اگر برای نوشتن یک پست بیش از 2000 کلمه تلاش می‌کنید، از خوانندگانتان می‌خواهید که آن را تا آخر برسانند. یکی از راه‌های بهبود خوانایی پست‌هایتان، قالب‌بندی است که استفاده می‌کنید.

هر فکری که وارد می‌کنید لازم نیست طولانی باشد، جملات کوتاه‌تر مطمئناً جای خود را دارند و می‌توانند به شما (و خوانندگانتان) کمک کنند. برای برچسب‌گذاری واضح بخش‌های مختلف مقاله از عناوین استفاده کنید. در صورت نیاز باید از سرفصل های H2 برای بخش های اصلی با عنوان اضافی سطح عاشق (H3، H4، و غیره) استفاده کنید. برای نکات ساده و سریع در پست‌های خود، گلوله‌ها و فهرست‌های شماره‌دار را اضافه کنید.

از تصاویر به نفع خود استفاده کنید

Why Images Are Important

فرضاً یک عکس ارزش هزار کلمه دارد، اما برای وبلاگ شما اگر به درستی از آن استفاده کنید، ارزش آن بسیار بیشتر است. تصاویری ایجاد کنید که بصری جذاب باشند. با تشکر از سایت‌های عکس‌های استوک رایگان، یافتن تصاویر مقرون به صرفه بسیار آسان است. سپس با Photoshop یا ابزار آنلاین رایگان pixlr می توانید تصویر خود را برای افزودن متن، فیلترها و موارد دیگر ویرایش کنید.

مطمئن شوید که هنگام افزودن تصاویر به پست‌های خود، یک متن جایگزین را نیز وارد کنید. موتورهای جستجو می توانند این اطلاعات را ببینند. با بهینه سازی متن جایگزین تصویر خود، همان تصویر ممکن است در نتایج تصاویر موتور جستجو رتبه بهتری داشته باشد (ایجاد یک کانال کاملاً جدید از ترافیک وب به سایت شما).

درگیر شدن با خواننده را تشویق کنید

ما قبلاً به این موضوع پرداخته‌ایم، اما این فقط به این دلیل است که بسیار مهم است. مخاطبان شما کانون توجه وبلاگ شما هستند، بنابراین مشارکت فعال آنها بسیار مهم است. در اینجا چند راه ساده برای انجام این کار وجود دارد.

بخش نظرات خود را بهبود بخشید

نظرات شما ساده ترین راه برای جلب مشارکت خوانندگان است. در حالی که نظرات وردپرس به خودی خود بسیار عالی هستند، تعداد زیادی افزونه وردپرس عالی وجود دارد که به شما کمک می کند نظرات خود را حتی بهتر کنید. در اینجا فقط تعدادی از بهترین افزونه های نظرات وردپرس (به نظر ما) برای ارتقاء سطح بخش نظرات شما آورده شده است.

یک خبرنامه راه اندازی کنید

یک راه ساده دیگر برای ارتباط با خوانندگان، خبرنامه است. خبرنامه‌ها مستقیماً به صندوق ورودی مخاطبان شما می‌روند تا بدون توجه به جایی که هستند، ببینند که چیز جدیدی برای پرداخت دارید. افزایش فهرست ایمیل شما همچنین راهی عالی برای اشتراک‌گذاری محتوای انحصاری با خوانندگان شما، مانند یک مسابقه رایگان یا ویژه فقط برای آنها.

یک مسابقه یا مسابقه رایگان را در نظر بگیرید

چه فقط برای مشترکین و چه برای کل مخاطبان خود یک هدیه رایگان ارائه دهید، همیشه خوب است که بتوانید به خوانندگان خود بازپرداخت کنید. آنها کسانی هستند که از شما حمایت می کنند و سبک زندگی وبلاگ نویسی شما را ممکن می سازند! خوش شانس باشید، با وردپرس، میزبان رقابت یا جایزه خود با کمک یک افزونه بسیار آسان است. همچنین می‌توانید موارد مفید قابل بارگیری رایگان (مانند موضوع‌های رایگان وردپرس، کتاب‌های الکترونیکی رایگان، psds رایگان و غیره) ایجاد کنید یا ایمن کنید. تخفیف‌های انحصاری برای محصولاتی که توصیه می‌کنید.


این فقط نوک کوه یخ راه‌های بهبود وبلاگ مبتنی بر وردپرس است و امیدواریم برخی از این نکات به شما در مسیر موفقیت وبلاگتان کمک کند. اما فقط در اینجا متوقف نشوید – راه‌های زیادی برای بهبود اعتبار وبلاگ، امنیت وب سایت، وردپرس SEO و حتی نرخ مشترک شما. پس به تحقیق و یادگیری ادامه دهید. و اگر به نکات مفید دیگری برای وبلاگ نویسی برخورد کردید، حتماً آنها را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا