چطوری میشه

وب سایت وردپرس خود را با این ارتقاءهای برتر بهبود دهید

وب سایت وردپرس خود را با این ارتقاءهای برتر بهبود دهید

اگر هنوز پول زیادی در وب سایت وردپرس خود خرج نکرده اید، شاید اکنون زمان انجام این کار باشد. سرمایه‌گذاری روی بهترین تم‌های ممتاز وردپرس، افزونه‌ها و خدمات می‌تواند به شما کمک کند تا وب‌سایت خود را بهبود بخشید. . اگر به درستی انجام شود، این به نوبه خود می تواند منجر به افزایش ترافیک، تولید سرنخ و فروش شود. اما برای بهبود وب سایت وردپرس خود چه محصولات وردپرسی را باید خریداری کنید؟

چگونه وب سایت وردپرس خود را بهبود دهیم

در این مقاله راه حل هایی را بررسی خواهیم کرد که ارزش واقعی سایت شما را افزایش می دهند. ما در مورد ارتقای تم و سرویس میزبانی شما بحث خواهیم کرد و در نظر خواهیم گرفت که کدام افزونه های برتر ارزش خرید دارند. اینها عبارتند از optin ایمیل، صفحه ساز و افزونه های پشتیبان. در نهایت، ما در مورد اهمیت به کارگیری یک تیم برای پشتیبانی از وب سایت شما بحث خواهیم کرد.

یک پوسته وردپرس ممتاز بخرید

Total WordPress Theme

یک راه آسان و در عین حال موثر برای بهبود وب سایت وردپرس خود، خرید یک تم ممتاز است. یک موضوع ممتاز، وب سایت شما را از طرق مختلف ارتقا می دهد.

در مجموع تم‌های ممتاز علاوه بر زیبایی‌شناختی، تجربه کاربری بسیار بهتری را برای بازدیدکنندگان شما ایجاد می‌کنند. این به افزایش زمان ماندن کاربران در سایت شما کمک می کند. به نوبه خود، احتمال بیشتری دارد که اقدامات مورد نظر شما را انجام دهند، مانند ارسال یک آدرس ایمیل یا خرید یک محصول.

موضوع ممتاز همچنین کار شما را به عنوان مالک وب سایت بسیار آسان تر می کند. با ابزارها و ویژگی های بیشتری که در اختیار دارید، می توانید سایتی ایجاد کنید که دقیقاً با مشخصات شما مطابقت داشته باشد، مطابق با نام تجاری شما باشد و بتواند کسب و کار یا محصولات شما را به طور موثر تبلیغ کند.

خرید یک تم جدید برای وب سایت وردپرس شما نیازی به شکستن بانک نیست. با این حال، ارزش تحقیق خود را دارد تا مطمئن شوید موضوعی که خریداری می کنید مطابق با نیازهای شما باشد. مجموعه گسترده موضوعات ممتاز و نظرات ما را بررسی کنید تا مورد مناسب خود را پیدا کنید.

میزبان وب خود را ارتقا دهید

WPEngine Managed WordPress Hosting

وقتی برای اولین بار با یک سایت وردپرس شروع به کار می کنید، میزبانی کمترین نگرانی شماست. اکثر صاحبان وب سایت های جدید ارزان ترین و ابتدایی ترین گزینه ها را انتخاب می کنند. با این حال، همانطور که سایت شما رشد می کند و ترافیک بیشتری دریافت می کنید، باید ارائه دهنده هاست خود را ارتقا دهید.

یک سرویس میزبانی وب پیشرفته به افزایش سرعت سایت شما کمک می کند و به اجرای روان سایت شما کمک می کند. میزبان‌های وب زیادی در آنجا وجود دارد و دانستن چگونه بهترین وردپرس را انتخاب کنید دشوار است. میزبانی گزینه برای سایت شما.

WPEngine یک راه حل میزبانی مدیریت شده وردپرس ممتاز است که محبوب است با مشاغل و وبلاگ نویسان حرفه ای. برای سایر شرکت‌های میزبانی، ارائه‌دهندگان میزبانی پیشنهادی وردپرس را مطالعه کنید.

در یک افزونه پشتیبان خوب سرمایه گذاری کنید

VaultPress for WordPress

یک افزونه پشتیبان گیری خوب، یک قطعه ضروری برای یک وب سایت وردپرسی موفق است. اگر از خود نسخه پشتیبان تهیه نکنید، ممکن است زمان، بازدیدکنندگان، پول و در نهایت کل سایت شما هزینه داشته باشد. با استفاده از افزونه پشتیبان وردپرس، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که مشکل هر چه باشد، باشد. یک مشکل میزبانی، هکرها، یک ویروس یا یک مشکل فنی، می توانید سایت خود را به راحتی و به سرعت دوباره نصب کنید.

VaultPress، توسط Automattic، پشتیبان‌گیری، انتقال سایت، و امنیت را از جمله ویژگی‌های دیگر ارائه می‌دهد. به طور خودکار از سایت شما به طور منظم نسخه پشتیبان تهیه می کند. مهمتر از همه، تاریخچه کاملی از پشتیبان گیری را نگه می دارد که می توان با یک کلیک یک دکمه به آنها دسترسی پیدا کرد و بازیابی کرد. یک راه حل پشتیبان موثر راه حلی است که در صورت وقوع اجتناب ناپذیر می توانید به آن اعتماد کنید. استفاده از VaultPress بسیار آسان است.

شروع به استفاده از یک پلاگین Optin

OptinMonster Premium Optin Plugin

یک افزونه optin می تواند به شما در دستیابی به بسیاری از اهداف سایتتان، هر چه که باشد، کمک کند. اگر می‌خواهید فهرست پستی خود را افزایش دهید، اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی را تشویق کنید یا دنبال کنید، وبلاگ خود را تبلیغ کنید، یا محصولات بفروشید، یک افزونه Optin WordPress خوب می تواند کمک کند.

OptinMonster یک نمونه عالی از ارتقاء برتر است که می تواند به تولید کمک کند سرنخ های بیشتر از سایت شما دارای یک سازنده کشیدن و رها کردن است که به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه فرم های خیره کننده تولید کنید. می توانید پنجره های لایت باکس، نوارهای شناور، اسلایدها و موارد دیگر ایجاد کنید که همگی پیام ها و محتوای مورد نظر شما را نمایش می دهند. طراحی فرم همه برای بالاترین نرخ تبدیل بهینه شده است.

OptinMonster همچنین از فناوری قصد خروج استفاده می‌کند، که تشخیص می‌دهد چه زمانی یک بازدیدکننده می‌خواهد سایت شما را ترک کند. در این لحظه یک کمپین هدفمند به آنها نشان داده می شود که به تبدیل بازدیدکنندگان ترک به مشترک و مشتری کمک می کند. ویژگی‌های دیگر شامل تست تقسیم A/B و تجزیه و تحلیل است که به شما در اندازه‌گیری نتایج کمک می‌کند.

همانطور که می‌بینید OptinMonster ابزارها و گزینه‌های گسترده‌ای دارد که به سایت شما کمک می‌کند تا برخلاف اهدافش تبدیل شود. و از آنجایی که می توانید میزان موفقیت آن را ردیابی کنید، می توانید به سرعت متوجه شوید که هزینه آن چگونه است.

یک صفحه ساز را بدست آورید

Beaver Builder

اگر طرح زمینه شما با صفحه ساز همراه نیست، باید به دنبال آن باشید. صفحه سازهای زیادی برای انتخاب وجود دارد و ممکن است دشوار باشد که بدانید کدام یک یکی برای انتخاب با این حال، اگر به دنبال سرمایه گذاری و بهبود وب سایت وردپرس خود هستید، باید یک راه حل برتر را انتخاب کنید.

ما ویژوال کامپوزر را توصیه می کنیم که همراه با آن است. تم وردپرس کل ما و همچنین بسیاری از محبوب‌ترین تم‌های ممتاز وردپرس در وب این شامل هزاران گزینه داخلی عالی برای ساخت صفحه جلویی برای ایجاد طرح‌بندی سفارشی برای صفحات، پست‌ها و انواع پست سفارشی است (همه ویژگی‌ها را در راهنمای سازنده صفحه ویژوال کامپوزر). به علاوه صدها افزونه و افزونه از طرف شخص ثالث وجود دارد تا ادغام Visual Composer با وب‌سایت شما آسان شود.

Beaver Builder یکی دیگر از طراحی‌های قدرتمند کشیدن و رها کردن است. سیستمی برای وردپرس که ما نیز آن را توصیه می کنیم. برای مبتدیان و حرفه ای ها به طور یکسان ساخته شده است، می تواند به شما در ایجاد یک سایت سفارشی در چند دقیقه کمک کند. Beaver Builder یک سازنده وب سایت جلویی است که با صفحه اصلی و صفحه بندی صفحه محتوا ارائه می شود. همچنین شامل طیف وسیعی از ماژول‌ها است که می‌توانید از میان بسیاری از ویژگی‌های دیگر انتخاب کنید.

برای ایجاد یک وب سایت سفارشی زیبا، سرمایه گذاری در افزونه ساز صفحه وردپرس است. ضروری است.

یک تیم پشتیبانی بسازید

build a team

وقتی وب‌سایت شما شروع به ایجاد درآمد منظم کرد، ارزش آن را دارد که از یک تیم پشتیبانی استفاده کنید. یک تیم پشتیبانی متشکل از گروهی از متخصصان است که می‌توانید برای کار و بهبود وب‌سایت وردپرس خود به آنها اعتماد کنید.

بسیاری از فریلنسرهای عالی به صورت آنلاین در دسترس هستند. یک طراح گرافیک می تواند یک لوگوی سفارشی برای شما ایجاد کند. یک طراح وب می تواند به تم وردپرس شما یک تغییر سفارشی بدهد. یک کپی رایتر می تواند هیجان بیشتری به محتوای شما بیافزاید. وبلاگ نویسان می توانند مقالات جالبی ایجاد کنند که در موتورهای جستجو رتبه بندی کنند و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنند. بازاریابان رسانه های اجتماعی می توانند کمپین های رسانه های اجتماعی شما را برای شما اجرا کنند و در وقت شما صرفه جویی کنند و سرنخ های بیشتری ایجاد کنند.

کارشناسان صنعت می توانند نکات حرفه ای را اضافه کنند که بین سایت و کسب و کاری که بازدیدکنندگان دوست دارند و سایتی که آنها را ترک می کنند تفاوت ایجاد می کند. ایجاد یک تیم پشتیبانی در اطراف شما که بتوانید در صورت نیاز برای بهینه سازی سایت خود با آن تماس بگیرید، هزینه خوبی است.

نظرات نهایی

محصولات وردپرس زیادی وجود دارد که می توانید پول خود را صرف آنها کنید. با این حال، قبل از انجام این کار، تمام تلاش خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که سرمایه گذاری خوبی خواهد بود. بررسی کنید که آیا این راه حلی است که بازدهی آن را خواهید دید یا واقعاً به سود کسب و کار شما خواهد بود. همچنین، مطمئن شوید که گزینه رایگان موثری وجود ندارد که بتوانید به جای آن از آن استفاده کنید.

گاهی اوقات نمی‌توان فهمید که آیا می‌توان یک سرویس رایگان یا ممتاز را انتخاب کرد. یکی از مزایای مهم گزینه های پریمیوم، خدمات مشتری و پشتیبانی است که دریافت می کنید. کمک یک به یک از یک متخصص، که با بسیاری از محصولات ممتاز همراه است، ارزش پرداخت را دارد. این می تواند در وقت شما صرفه جویی کند، وب سایت شما را بهبود بخشد و در نهایت برای شما پول درآورد.

چه راه حل های ممتازی را خریداری کرده اید که توصیه می کنید؟ لطفاً در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا