چطوری میشه

هزینه واقعی ساخت یک وب سایت با وردپرس

هزینه واقعی ساخت یک وب سایت با وردپرس

پست امروز یکی از رایج‌ترین سؤالات وردپرس را که نوب‌ها و حرفه‌ای‌ها همیشه می‌پرسند روشن می‌کند. هزینه واقعی ساخت یک سایت وردپرس چقدر است؟ خوب، برای حل این معما، با یک داستان کوتاه شروع می‌کنم زیرا داستان‌ها…خوب… عالی هستند. آماده؟ خوب است.

اگر به من علاقه دارید، لطفا پاراگراف بعدی را با لهجه بریتانیایی که همه ما دوست داریم بخوانید.

این یک بار، برای خودم یک حساب میزبانی فروشنده با میزبانی محبوب در میدلزبرو، انگلستان، به‌دست آوردم. بعد از چند روزی که ذهنم را مشغول کردم، تصمیم گرفتم به کسب و کار با ارائه وردپرس ارزان قیمت مراجعه کنم. میزبانی. منظورم این است که چه کار دیگری می‌توانید با یک حساب میزبانی فروشنده رایگان انجام دهید؟

وردپرس رایگان است

WordPress.org, Self-Hosted WordPress

من یک سایت وردپرس را گرد هم آوردم و بازاریابی را آغاز کردم. به طور خلاصه، همه چیز از نظر بسیاری از استانداردها خوب به نظر می رسید، زیرا – در همان روز اول – من شش چشم انداز را از گردنه جنگل دریافت کردم. با توجه به اینکه من فقط یک بار پیوند را در نمایه فیس بوک خود به اشتراک گذاشتم، این یک مشکل بزرگ است.

تنها مشکل؟ آنها نسبت به تعهد محتاط بودند زیرا در درک آنها – هر شش نفر – وردپرس (و هر چیزی که همراه آن است) قرار است رایگان باشد! یکی از افراد بالقوه، یک خانم، آنقدر زحمت کشیده بود که به شما برچسب واقعاً کلاهبردار زد زیرا هزینه سالانه برای وردپرس دریافت می کنید. درست است، او بخش میزبانی را کاملاً فراموش کرده است.

او تا آنجا پیش رفت که مرا به WordPress.com اشاره کرد، اما قبل از اینکه بتوانم توضیح دهم برای وردپرس هزینه نمی گرفت اما میزبانی بود، او رفته بود. پوف! همینطور در هوا ناپدید شد.

“بچه ها ما را فریب ندهند، وردپرس رایگان است!” خانم عادل هرجا که هستی، من به هیچ کس تقلب نمی کردم و به تنهایی این کار را می کردم. هیچ پسر دیگری درگیر نبود. من درسم را یاد گرفتم، همه چیز را بستم و حساب فروشنده را به پول اجاره فروختم. چی؟ زندگی فقط همین است.

ساخت وب‌سایت‌ها با استفاده از WordPress Cost Money

WordPress Developer Consultation

ساخت یک سایت حرفه ای با میزبانی خود با استفاده از وردپرس برای شما هزینه دارد. قبل از اینکه وارد ماجراجویی وردپرس خود شوید، باید هزینه هایی مانند نام دامنه، میزبانی، طراحی و غیره را در نظر بگیرید. بدون شک، می توانید سفر وبلاگ نویسی خود را به صورت رایگان در WordPress.com آغاز کنید، اما طعم وردپرسی که در آنجا به دست می آورید از نظر عملکرد و سبک به شدت محدود است.

شما همچنین باید تبلیغات اجباری و یک زیر دامنه (یعنی yoursitename.wordpress.com) را تحمل کنید تا زمانی که به یکی از بسته های پریمیوم آنها ارتقا دهید، و پسر اوه پسر، آیا آنها به طرز مسخره ای گران هستند یا چه!؟ اگر می‌خواهید همان انعطاف‌پذیری و گزینه‌های یک وب‌سایت خود میزبان را داشته باشید، باید یک بسته VIP دریافت کنید – ما در مورد 5000 دلار در ماه صحبت می‌کنیم (بدون احتساب هزینه راه‌اندازی سنگین برای راه‌اندازی)!

شروع با یک طرح

بنابراین، هزینه واقعی ساخت یک سایت وردپرس تمام عیار چقدر است؟ خوب، همه چیز به شما و ویژگی هایی که نیاز دارید خلاصه می شود. به یاد داشته باشید، باید با طرحی شروع کنید که به برخی از سوالات اساسی پاسخ می دهد، مانند:

  • هدف یا هدف وب سایت شما چیست؟
  • مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟
  • ایده‌آل‌ترین مشتری شما (که به عنوان شخصیت نیز شناخته می‌شود) کیست؟

برنامه شما هر فعالیتی را در سایت وردپرس شما، از جمله توسعه، استراتژی محتوا، بازاریابی و غیره را اطلاع رسانی می کند. با این حال، در پایان روز، و تا زمانی که ما در مورد هزینه‌ها صحبت می‌کنیم، یا زمانی را برای انجام همه کارها خود اختصاص می‌دهید یا برای دست‌های مزدور پول خرج می‌کنید. انتخاب با شماست.

در مجموع، در اینجا خلاصه ای از متداول ترین هزینه هایی است که برای ایجاد یک سایت وردپرس متحمل می شوید:

  • برای شروع، به یک نام دامنه مانند wpexplorer.com نیاز دارید
  • یک حساب میزبانی وب که وب سایت شما در آن زندگی می کند
  • هزینه های توسعه دهنده یا بودجه ای برای مضامین و افزونه های ممتاز وردپرس
  • تولید محتوا
  • بدیهی است که هزینه های بازاریابی
  • برخی آموزش در مورد وردپرس
  • خدمات نگهداری مانند پشتیبان گیری و امنیت
  • زمان شخصی که با هزینه فرصت همراه است

با این خلاصه که اشتهای شما را تحریک می‌کند، بیایید به جزئیات بپردازیم.

خلاصه کلی هزینه های وب سایت وردپرس

همانطور که قبلاً گفته شد، وردپرس ممکن است رایگان باشد اما خود وب سایت شما رایگان نیست. در اینجا خلاصه‌ای از هزینه‌ها آمده است.

نام دامنه: $15
SSL و حریم خصوصی دامنه: $8+

نام دامنه شما نحوه یافتن مشتریان احتمالی شما در وب است. آن را به عنوان آدرس کسب و کار فروشگاه دیجیتال، نمونه کارها، آژانس، فروشگاه و غیره خود در نظر بگیرید. اکنون، نام دامنه شما می تواند هر چیزی باشد که دوست دارید، فقط مطمئن شوید که برای مشتریان شما مناسب است، جذاب و به یاد ماندنی است. می دانید، چیزی که احتمالاً می توانید از آن یک شعار بسازید. حداکثر آن را سه کلمه نگه دارید.

یک دامنه .com معمولی حدود 10 تا 15 دلار در سال هزینه دارد (بسته به ثبت‌کننده‌ای که استفاده می‌کنید)، که در سایت ارزان‌تر است. همچنین می‌توانید .net، .org، .biz، .guru یا هر چیز دیگری را که دوست دارید دریافت کنید، فقط به خاطر داشته باشید که قیمت‌ها متفاوت است. برخی از میزبان‌های وب حتی یک سال تمام شما را با یک دامنه رایگان وصل می‌کنند، زیرا شما راغب هستید، اما هزینه‌های تمدید بعدی از جیب شما خارج می‌شود.

پس ما افزونه‌های تکمیلی مانند WhoisGuard (حریم خصوصی) و HTTPS داریم زیرا نمی‌توانید قیمتی تعیین کنید در مورد ناشناس بودن و امنیت اگر می‌خواهید داده‌های حساس را در وب‌سایت خود جمع‌آوری کنید، در واقع HTTPS یک ابزار ضروری است. به هر حال، امروزه این یک میزان رتبه‌بندی سئوی گوگل است، بنابراین بله، بچه ها سایت های خود را ایمن کنید هزینه HTTPS می‌تواند از 0 دلار (با Let’s Encrypt) تا 960 دلار در سال به ازای هر دامنه باشد، و علاوه بر این، حریم خصوصی دامنه اضافه شده یا WhoisGuard حدود 8 دلار در سال برای هر دامنه هزینه خواهد داشت.

توجه: بعضی از بسته‌های میزبانی وب مانند میزبانی اشتراکی از HTTPS پشتیبانی نمی‌کنند، بنابراین ابتدا با شرکت میزبان خود تماس بگیرید تا ناامید نشوید.

نام‌های دامنه و برنامه‌های افزودنی وجود دارند که هزینه زیادی دارند، اما شما می‌توانید با یک اصلاح نام معمولی مقرون‌به‌صرفه مهمانی را تشویق کنید. بعد از اینکه همه چیز گفته شد و انجام شد، حتی اگر یک دامنه بین 15 تا 100 دلار در سال هزینه داشته باشد، هم هزینه ثبت نام اولیه و هم تمدید سالانه را بررسی کنید تا مبادا با گزینه گران قیمتی مواجه شوید.

بسیاری از افراد از ثبت‌کننده‌های بزرگ مانند GoDaddy و NameCheap استفاده می‌کنند. زمانی را برای انتخاب هوشمندانه دامنه خود اختصاص دهید زیرا اکنون و در آینده نشان دهنده شما و برند شما خواهد بود.

میزبانی وب: اشتراک گذاری، مدیریت شده و موارد دیگر

در گذشته، نحوه انتخاب بهترین هاست و همچنین مورد علاقه خود را بررسی کردیم و به نظر ما برنامه های بهترین هاست وردپرس را دارد. اما به طور خلاصه، انتخاب هاست مناسب برای سایت وردپرسی شما به شما و ویژگی ها یا سطح عملکرد مورد نیاز شما بستگی دارد. یک وبلاگ شخصی کوچک در مقایسه با یک وبلاگ چند نویسنده که روزانه میلیون ها بازدید از صفحه را ارائه می دهد، به منابع سرور کمتری نیاز دارد.

در همین راستا، بسته‌های میزبانی مختلف وردپرس با ویژگی‌های متفاوت و قیمت‌های متفاوت ارائه می‌شوند. بیایید با ارزان ترین و رایج ترین نوع میزبانی وب شروع کنیم.

هاست اشتراکی: 2.95 دلار در ماه به بالا

اگر با یک وبلاگ شخصی شروع به کار می کنید و می خواهید آب را آزمایش کنید، میزبانی مشترک با هزینه حدود 5 دلار در ماه یک راه حل ایده آل برای شما است. ویژگی‌ها محدود هستند، شما انرژی کمتری دریافت می‌کنید و بیشتر در معرض تهدیدات امنیتی هستید زیرا یک سرور را با میلیون‌ها و یک سایت دیگر به اشتراک می‌گذارید.

در همین حال، این گزینه برای سایت های سبک وزن با حجم کم ترافیک کافی است. شرکت هایی که در این عرصه با دندان و ناخن مبارزه می کنند عبارتند از Siteground و Bluehost.

هاست مدیریت شده وردپرس: بیش از 20 دلار در ماه

این نوع خدمات در سایت‌های وردپرس تخصص دارد و برای حجم عظیمی از ترافیک بهینه شده است و آن را برای وب‌سایت‌های کوچک تا متوسط ​​ایده‌آل می‌کند. این افراد کاملاً روی وردپرس تمرکز می‌کنند، به این معنی که امنیت سطح بالا، قدرت بیشتر و پشتیبانی استثنایی در میان چیزهای دیگر دریافت می‌کنید.

قیمت هاست مدیریت شده با هر میزبان متفاوت است، همانطور که ویژگی های هر بسته نیز متفاوت است. می‌توانید میزبانی مدیریت‌شده وردپرس را پیدا کنید که از 15 دلار شروع می‌شود (یا در برخی موارد در دوره‌های تبلیغاتی کمتر)، اما معمولاً بسته‌ها در محدوده 20 تا 30 دلار هستند. ما وب‌سایت‌های خود را با WPEngine میزبانی می‌کنیم و هرگز مشکلی نداشته‌ایم.

البته تعداد زیادی گزینه میزبانی دیگر وجود دارد. سایر گزینه های میزبانی پر هزینه و قدرتمند عبارتند از:

  • سرورهای خصوصی مجازی – ماشین‌های مجازی که کنترل فوق‌العاده کاربر بر سرور وب را به شما ارائه می‌دهند. آنها بسیار قدرتمند هستند اما هزینه بیشتری دارند. هزینه متوسط ​​حدود 75 دلار در ماه است. شما منابع سرور را با کسی به اشتراک نمی گذارید، اما سخت افزار فیزیکی را با دیگران به اشتراک می گذارید.
  • سرورهای اختصاصی – در اینجا، شما به تنهایی یک وب سرور اجاره می‌کنید. شما هیچ منبعی از جمله زیرساخت فیزیکی را با دیگران به اشتراک نمی گذارید. شما رئیس هستید و در لیگ های بزرگ بازی می کنید زیرا قیمت درخواستی حدود 150 دلار در ماه است.

شما می توانید انتظار داشته باشید که سالانه حدود 90 تا 150 دلار برای یک حساب میزبانی مشترک پرداخت کنید. اگر از میزبانی مدیریت شده وردپرس استفاده کنید، این مبلغ به حدود 360 تا 1200 دلار در سال می رسد. به طور کلی، و با در نظر گرفتن همه گزینه‌های میزبانی موجود در بازار، می‌توانید بسته به نیازتان سالانه بین 90 تا 10000 دلار بپردازید (بله، درست خواندید). میزبانی رایگان بدون قطعیت است.

طراحی و عملکرد

WordPress Website Design

اگر می‌خواهید رقابت را در جای خود قرار دهید و درآمد کسب کنید، قطعاً می‌خواهید وب‌سایت وردپرس شما متمایز شود. در اینجا شما دو گزینه دارید. شما می توانید:

  • آستین‌های خود را بالا بزنید (یا یک توسعه‌دهنده استخدام کنید) و سایت خود را از ابتدا با عملکردهای داخلی بسازید که اتکای شما به افزونه‌ها را نصف می‌کند، یا
  • زمینه‌ها و افزونه‌های ممتاز وردپرس را بخرید و تغییراتی را اعمال کنید

در هر صورت، شما زمان یا پول خرج می‌کنید.

طراحی وب سفارشی: بیش از 3000 دلار

گران‌تر از این دو گزینه، ساختن یک سایت وردپرس سفارشی مزایا و معایب خود را دارد. در لیست برتر این است که شما یک طرح سفارشی دریافت می‌کنید که کاملاً سفارشی برای برند شما ساخته شده است – رنگ‌ها، سلیقه‌های شخصی، سبک و غیره. با طرحی که در مورد آن صحبت کردیم، می‌توانید طراحی خود را دقیقاً همانطور که می‌بینید با ذهن خود بیان کنید. چشم.

ثانیاً و مهمتر از آن، اگر شما یا توسعه‌دهنده چیزهای خود را می‌داند و با قابلیت‌های داخلی شما به مشکل نمی‌خورد. برنامه نویسی عالی همیشه برنده می شود.

مشکل اصلی، البته، عامل قیمت و زمان است. قالب‌ها و سایت‌های وردپرس سفارشی ارزان نیستند. ساخت آنها نیز زمان زیادی می برد. به گفته ناتان بی. ولر، که یک راهنمای قیمت گذاری وردپرس در Elegant Themes، می توانید انتظار داشته باشید که بین:

  • 3000 دلار و 6000 دلار برای یک قالب وردپرس سفارشی
  • 6000 دلار و 15000 دلار برای یک وب سایت وردپرس سفارشی با قابلیت افزونه داخلی
  • 6000 دلار و 20000 دلار برای یک سایت تجارت الکترونیک وردپرس سفارشی
  • 12000$ و 60000$+ برای یک برنامه وردپرس سفارشی

در مورد مسائل مربوط به قیمت، او همچنین اضافه می کند:

این رویکرد زمانی بهترین نتیجه را دارد که تخصص، چشم انداز و بودجه همه در یک راستا باشند. مشتریان، باید مطمئن شوید که این راه حلی است که واقعاً قبل از رها کردن این نوع پول به آن نیاز دارید – و مراجع را بررسی کنید!

به طور خلاصه، بدیهی است که یک سایت وردپرس سفارشی با بودجه‌های ناچیز از میدان رقابت بسیاری از مبتدیان خارج است. این یک راه حل عالی است، بله، اگر خمیر دارید، اما اگر به یک راه حل ارزان تر و نسبتا سریعتر نیاز دارید، خوشحالیم که شما را به زمینه های ممتاز وردپرس و افزونه ها.

زمینه های ممتاز وردپرس: $2+

از زمانی که وردپرس یک دهه یا بیشتر به وجود آمد، شاهد رشد بازارهای قالب و افزونه‌های وردپرس به روش‌های فوق‌العاده‌ای بوده‌ایم. ما تولد تم‌ها و پلاگین‌ها در انواع، شکل‌ها و اندازه‌ها را تجربه کرده‌ایم.

ما عجایب یک صفحه ای داریم که کاملاً خارج از این دنیا، مضامین عظیمی که مانند شمشیرهای دولبه هستند، زیرا از اینجا به تیمبوکتو ارسال می شوند، و مضامین ظریف و ظریف وردپرس که کار کردن با آنها دلپذیر است. من در مورد تم های مهربانی صحبت می کنم مانند:

به طور کلی، طرح‌های زمینه ممتاز از 2$ در Creative Market یا 13 دلار در Themeforest، در حالی که عضویت طرح زمینه از وب‌سایت‌هایی مانند موضوعات زیبا و Themify حدود 70 دلار شروع می شود. حتی می‌توانید تم‌های وردپرس چشمگیر مانند Total را با کمتر از 60 دلار دریافت کنید. همچنین صفحه کوپن‌های وردپرس ما را بررسی کنید – ما برای بسیاری از وردپرس‌های محبوب معاملات انحصاری داریم. فروشگاه‌های تم، بنابراین می‌توانید روی یک پیوند کلیک کنید و مقداری پول برای خود ذخیره کنید.

مهم نیست که چه موضوعی را انتخاب می کنید، وقت خود را صرف بررسی گزینه های خود کنید. فقط یک طرح زمینه را خریداری نکنید زیرا زیبا است (اگرچه باید باشد) – قبل از خرید حتماً به ویژگی‌های طرح زمینه، سازگاری افزونه و کیفیت پشتیبانی نویسنده نگاه کنید.

افزونه های وردپرس ممتاز: 5 دلار و بالاتر

پس ما افزونه‌های ممتاز وردپرس داریم که به شما امکان می‌دهد با یک یک چند کلیک، هر قابلیتی را به وب‌سایت خود اضافه کنید. همه چیز از SEO گرفته تا اشتراک گذاری اجتماعی تا تجارت الکترونیک و مدیریت در میان دیگران. ما به طور گسترده با این حوزه با پست های عالی مانند:

برخورد کرده ایم

افزونه‌های وردپرس ممتاز نسبتاً مقرون به صرفه هستند (از 5 دلار در Codecanyon شروع می‌شوند) و پیکربندی آن آسان است. البته، هرچه پلاگین پیچیده‌تر باشد، قیمت بالاتری دارد، بنابراین وقتی صحبت از افزونه‌ها و افزونه‌های تجارت الکترونیکی می‌شود که اغلب بیش از 100 دلار هستند، خود را برای شوک برچسبی آماده کنید.

توجه: اگر بودجه کمی دارید، یا بوت استرپینگ عالی به نظر می‌رسد، می‌توانید مضامین و افزونه‌های رایگان وردپرس را در موضوع WordPress.org و مخزن پلاگین به ترتیب. شما عملکرد محدودی با گزینه های رایگان دریافت می کنید، خوب است، اما هنوز هم می توانید چند پلاگین و تم های جذاب را در آنجا بگیرید. فقط باید کمی عمیق تر بگردید.

خدمات نگهداری سایت: $5 و بالاتر

ساخت سایت وردپرسی شما عالی است، اما تنها شروع است. پس از راه اندازی، شما باید سایت وردپرس خود را حفظ کنید، که هزینه ای دارد. برای مثال، در صورت حمله افراد بد، به راهکارهای امنیتی و پشتیبان نیاز دارید. سایر وظایف تعمیر و نگهداری شامل به‌روزرسانی‌ها، ارتقاء، هرزنامه، تنظیم‌ها، و پیوندهای شکسته از جمله موارد دیگر است.

شما می توانید سایت وردپرس خود را خودتان در وضعیت خوبی نگه دارید، که زمان زیادی را می گیرد، یا می توانید برون سپاری کنید.

برای پشتیبان‌گیری وردپرس، می‌توانید از خدمات شخص ثالث مانند:

استفاده کنید

  • VaultPress، که پشتیبان‌گیری و امنیت را با حداقل 10 دلار در ماه مدیریت می‌کند
  • پشتیبان‌گیری جامد، در حال حاضر 99 دلار برای یک سایت 1 ساله قیمت دارد. مجوز
  • BlogVault، که از 149 دلار در سال برای مشاغل کوچک شروع می شود و وبلاگ نویسان
  • یا هر یک از سرویس‌ها و افزونه‌های دیگری که در راهنمای بهترین خدمات پشتیبان‌گیری
  • خود بیان می‌کنیم

خدمات امنیت وردپرس برتر عبارتند از:

  • Akismet، که از 5 دلار در ماه شروع می شود (اما در VaultPress 99 دلاری نیز گنجانده شده است عضویت)
  • Sucuri، که امنیت برنده جوایز را با شروع سالانه 199.99 دلار ارائه می‌کند< /li>
  • Solid Security (رایگان، اما نسخه حرفه ای از 99 دلار در سال شروع می شود)
  • قفل امنیتی WP (از 147 دلار در ماه شروع می شود)

و اگر نمی‌خواهید نگهداری وردپرس روزانه خود را مدیریت کنید (به‌روزرسانی‌های وردپرس، تم‌ها، افزونه‌ها و غیره)، می‌توانید شرکتی را نیز استخدام کنید تا این کار را برای شما نیز انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله ما را در مورد بهترین خدمات نگهداری وردپرس بررسی کنید.

بازاریابی و تبلیغات

Marketing, Advertisong, SEO and Creating Content

فشار دادن دکمه انتشار برای اولین بار امواجی از هیجان را به ستون فقرات شما منتقل می کند، اما اگر کسی برای خواندن محتوای شما نیاید، این به سرعت از بین می رود. برای دریافت محتوای خود باید زمان و پول خود را در بازاریابی سرمایه گذاری کنید، بنابراین پیشنهاد شما مورد توجه قرار گرفت.

شما به سئو، محتوای عالی و خبرنامه‌ها در میان سایر موارد نیاز دارید تا بتوانید این کلمه را به اطلاع عموم برسانید. در حالی که می‌توانید بازاریابی را ارزان یا رایگان انجام دهید، زمان زیادی برای رسیدن به نتایج نیاز است.

بهینه سازی موتور جستجو: $69+

شما باید پست خود را برای موتورهای جستجو تنظیم کنید، که اگر به درستی انجام شود، ترافیک هدفمند زیادی برای شما به ارمغان می آورد. می‌توانید از خدمات افزونه‌های ممتاز یا گزینه‌های رایگان استفاده کنید، حتی اگر دومی زمان بیشتری را از شما بگیرد.

Moz تعداد زیادی ابزارهای SEO رایگان را ارائه می‌دهد، اما خدمات حرفه‌ای آنها (شروع از 99 دلار در ماه) تن بیشتر را ارائه می دهد (اگر می خواهید آن را امتحان کنید 30 روز آزمایشی وجود دارد).

Yoast SEO، که رایگان است اما نسخه پرمیوم شما را بین 69 تا 1499 دلار در سال بازگرداند. بسته به تعداد سایت ها.

برای نکاتی در مورد مدیریت و بهبود سئو به تنهایی، راهنمای اصول سئو وردپرس و همچنین نکات ما را بررسی کنید. برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو.

تولید محتوا: 50 دلار به ازای هر مقاله

دوست من به شما دروغ نمی گویم، ایجاد محتوای وب موثر به طور منظم کار آسانی نیست. از من بپرس، من این کار را برای امرار معاش انجام می دهم، اما نمی توانم شکایت کنم زیرا – صورت حساب ها. این و من از نوشتن لذت زیادی می برم. آیا می توانیم همین را در مورد شما بگوییم؟ با این حال، برای جذب گوگل و فروش محصولات/خدمات خود به محتوای تازه نیاز دارید.

اگر کمبود وقت دارید یا نمی توانید یک پاراگراف را بدون مرگ بچه گربه بنویسید، باید در وب سایت و یک نویسنده مستقل استخدام کنید. بسته به پیچیدگی موضوع و نویسنده‌ای که استخدام می‌کنید مبلغی منظم پرداخت می‌کنید، اما گریه نکنید. این همه ارزشش را دارد وبلاگ های چند نویسنده بسیار بهتر از ماموریت های انفرادی عمل می کنند زیرا شما:

  • مقالاتی را از کارشناسان دریافت کنید
  • به طور منظم وبلاگ خود را به روز کنید، و
  • در زمان برای کارهای دیگر صرفه جویی کنید

پست‌های خوب در محدوده 50 تا 80 دلار شروع می‌شوند، اما نویسندگان معتبرتر (اغلب با دنبال‌کنندگان اجتماعی بزرگ‌تر و تعداد زیادی وبلاگ شگفت‌انگیز که در خانه‌شان را می‌زنند) بیش از 150 دلار برای هر قطعه دریافت می‌کنند. می توانید با نویسنده خود قرارداد ماهانه ببندید تا بیشترین سود را ببرید. از طرف دیگر، می توانید دست به کار شوید و محتوای خود را بنویسید. درست مانند رقصیدن، نوشتن آسان می‌شود، وقتی شیار خود را شروع کنید.

Forms + Newsletters: $39+

شما به فرم هایی برای جمع آوری اطلاعات از خوانندگان خود نیاز دارید. به فرم استخدام، صفحه تماس، نظرسنجی ها و ثبت نام در خبرنامه و اینکه دو مورد آخر می توانند برای کمپین های بازاریابی ایمیلی شما انجام دهند، فکر کنید. در اینجا، چند گزینه دارید مانند:

  • فرم‌های جاذبه که با خدمات عمده بازاریابی ایمیلی ادغام می‌شود
  • WPforms که دارای کشیدن و رها کردن بسیار آسان است رابط فرم ساز

این ابزارها با یک سرویس ایمیل مانند MailChimp، Aweber یا Mad Mimi می تواند به شما در ایجاد یک لیست مشترک مفید کمک کند. و از آنجایی که ما در مورد بازاریابی صحبت می کنیم، در اینجا پست های بیشتری برای خوشحالی شما وجود دارد:

آموزش وردپرس: $0+

قبل از اینکه بتوانید از وردپرس برای ساخت و اجرای وب سایت خود استفاده کنید، باید طناب ها را یاد بگیرید. مقدار پول و زمانی که در اینجا صرف می کنید به چیزهایی بستگی دارد که به دنبال یادگیری آن هستید. و دامنه با موضوعاتی مانند وبلاگ نویسی و توسعه وردپرس گسترده است. ما مجموعه‌ای از آموزش‌ها و منابع رایگان وردپرس را در اینجا در WPExplorer داریم، اما گزینه‌های زیادی مانند WP101، لیندا، خانه درختی و موارد دیگر.

هزینه وقت شما

چه پیمانکاران استخدام کنید و چه خودتان این کار را انجام دهید، ساخت و راه اندازی یک وب سایت وردپرس بخش زیادی از وقت شما را می گیرد. مخصوصاً اگر به صورت تمام وقت این کار را انجام می دهید.

کار با وردپرس و در آن کار آسانی است، اما مانند هر تعهد دیگری در زندگی، وقت شما را می گیرد. اگر در حال حاضر 20 دلار در ساعت درآمد دارید، اما به 2 ساعت در روز برای کار در سایت وردپرس خود نیاز دارید، روزانه 40 دلار برای شما هزینه دارد.

حتی اگر یک سنت درآمد ندارید و به دنبال تغییر جدول با یک سایت وردپرس هستید، هزینه فرصتی برای فکر کردن وجود دارد. به هر طریقی، زمان و/یا پول را در سایت وردپرس خود صرف خواهید کرد. دقیقا چقدر؟ این کاملاً به شما و آنچه می خواهید با سایت خود به دست آورید بستگی دارد.

نهایی

The Cost of a Running WordPress Website

در مجموع، اگر میزبانی وردپرس مدیریت شده، یک تم رایگان با قیمت مناسب و چند افزونه کلیدی را انتخاب کنید، برای اجرای وب‌سایت خود در سال اول به قیمت بیش از ۱۲۰۰ دلار می‌پردازید. این در نظر گرفتن هیچ گونه تولید محتوا (که در صورت برون سپاری هر ماه بین چند صد تا بیش از هزار هزینه دارد)، هزینه های بازاریابی (که بر اساس مکان تبلیغ شما، کلمات کلیدی مورد نظر شما و غیره متفاوت است) در نظر گرفته نمی شود. ) یا افزونه های اضافی برای تجارت الکترونیک.

بنابراین با حدود 100 دلار در ماه (به اضافه وقت خود) می توانید وب سایت فوق العاده عالی وردپرس خود را با همه زنگ ها و سوت ها داشته باشید. خیلی بد نیست درست است؟


پلت فرم وردپرس 100٪ رایگان است. این یک پروژه منبع باز است که توسط جامعه ای از توسعه دهندگان، وبلاگ نویسان، مترجمان، طراحان و غیره امکان پذیر شده است.

از طرف دیگر، ساخت و مدیریت یک سایت حرفه ای وردپرس هزینه دارد. برای ساختن یک وب سایت موفق با استفاده از وردپرس، ساعت ها وقت گذاشته و پول نقد خرج خواهید کرد. با این حال، هیچ کس را ناراحت نکنید، همه چیز ارزشش را دارد و در نهایت واقعاً هزینه زیادی ندارد. این یک ماجراجویی عالی و یکی از بهترین تجربیاتی است که تا به حال خواهید داشت.

آیا این پست به همه سوالات شما پاسخ داد؟ آیا پیشنهاد یا پیشنهادی دارید که بخواهید مطرح کنید؟ ما دوست داریم از شما به عنوان یکی از اعضای محترم انجمن WPExplorer بشنویم. لطفا از اشتراک گذاری در بخش نظرات زیر دریغ نکنید. پیشاپیش متشکرم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا