چطوری میشه

وردپرس 4.7 انتشار “Vaughan”.

وردپرس 4.7 انتشار “Vaughan”.

تعطیلات مبارک! ممکن است تصادفی باشد، اما وردپرس ما را با هدیه یک به‌روزرسانی کاملاً جدید پر از ویژگی‌های سرگرم‌کننده و مفیدی که مطمئناً از آن لذت خواهید برد، مجذوب کرده است. نام وان به افتخار خواننده جاز آمریکایی (و برنده چهار بار جایزه گرمی) سارا “ساسی” وان، وردپرس 4.7 یک به‌روزرسانی روان و درجه یک است که آماده باز کردن آن است.

طرح زمینه جدید 2017

Twenty Seventeen Theme

طبق معمول، یک موضوع کاملاً جدید برای همراهی با نسخه کاملاً جدید وردپرس وجود دارد. تم Twenty Seventeen یک افزودنی زیبا به مجموعه تم های پیش فرض وردپرس است.

موضوع شامل گزینه‌های جدید منحصر به فرد برای تصاویر تمام صفحه، ویدیوهای سرصفحه، ابزارک‌ها، منوهای اجتماعی و موارد دیگر است. چیدمان نامتقارن هوشمندانه، ایجاد بخش‌های محتوا، منوها یا هر چیز دیگری را برای وب‌سایت‌های حرفه‌ای‌تر آسان می‌کند و وبلاگ زیبا برای اشتراک‌گذاری تمام افکار شما عالی است. در مجموع این یک تم رایگان بسیار عالی است!

تنظیم طرح زمینه آسان

Easy Theme Setup

مطمئن نیستید که چگونه با موضوع خود شروع کنید؟ مشکلی نیست! WordPress 4.7 گزینه‌ای را برای توسعه‌دهندگان پوسته معرفی می‌کند تا محتوای نمونه را در قالب تعریف کنند. این بدان معنی است که پس از نصب، طرح زمینه شما می‌تواند منوها، صفحات، پست‌ها و سایر محتواهای نمونه را اضافه کند تا به شما در شروع سریع‌تر کمک کند.

توجه به این نکته مهم است که این یک ویژگی کاملاً جدید است، بنابراین تعداد طرح‌های زمینه ارائه‌شده آن در حال حاضر محدود خواهد بود. با این حال، ما مطمئن هستیم که این چیزی است که بسیاری از توسعه دهندگان تم رایگان را می بینید که تم های ممتاز و احتمالاً ممتاز را انتخاب می کنند.

ساخت منوی سریعتر

Faster Menu Building

آخرین به‌روزرسانی وردپرس، سازنده منو را به شخصی‌ساز منتقل کرد و اکنون می‌توانید صفحات را از صفحه منو اضافه کنید. نیازی به ساخت صفحات نیست و منوی خود را ایجاد می‌کند، اکنون می‌توانید هنگام ایجاد منوی خود پیش‌نویس‌های صفحه جدید اضافه کنید تا بتوانید همه چیز را درست انجام دهید و بعداً محتوای خود را اضافه کنید.

سایر ویژگی های قابل توجه

خیلی از ویژگی‌های دیگر وردپرس 4.7 وجود دارد که فکر نمی‌کردیم به شرح آن‌ها نیازی داشته باشند، اما در اینجا یک لیست سریع وجود دارد تا بتوانید با یک نگاه ببینید چه چیزهای شگفت‌انگیزی پس از به‌روزرسانی در انتظار شماست:

  • میانبرها را در Customizer زنده ویرایش کنید
  • پیش‌نمایش‌های سفارشی فوری CSS
  • پیش‌نمایش تصویر کوچک فایل PDF (نماد فایل خداحافظی!)
  • گزینه های زبان داشبورد برای کاربران شما
  • الگوهای نوع پست
  • شامل نقطه پایانی محتوای REST API
  • جدید قلاب ها و توابع برای توسعه دهندگان
  • و هزاران تن دیگر (مقاله رسمی انتشار WordPress 4.7 را بررسی کنید)

یا می‌توانید ویدیوی انتشار رسمی را تماشا کنید تا ببینید چه چیزی جدید است.

اکنون همه چیز است

این بیشتر چیزهایی است که در WordPRess 4.7 جدید است! با تشکر فراوان از بیش از 475 شرکت کننده که این نسخه را ممکن کردند – ما نمی توانیم برای نسخه بعدی صبر کنیم 🙂

برای چه چیزی در 4.7 هیجان زده هستید؟ یا آیا ویژگی هایی وجود داشت که انتظار داشتید در 4.8 باشد؟ ما دوست داریم نظرات شما را در مورد آخرین به روز رسانی وردپرس بشنویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا