چطوری میشه

30 حرفه ای وردپرس برای دنبال کردن در توییتر

30 حرفه ای وردپرس برای دنبال کردن در توییتر

برای همه متخصصان وردپرس فریاد بزنید و همچنین برای یک مبتدی عالی که برای یک سقوط بزرگ آماده می شود، فریاد بزنید. این یک تقدیم ویژه به همه کسانی است که به نظر نمی‌رسد از وردپرس کافی باشند. شما واقعاً یک عزیز هستید، پس برای تفریح ​​آماده شوید.

تقریباً یک سال پیش، پستی را منتشر کردیم، 25+ وردپرس شگفت انگیز وبلاگ هایی که باید دنبال کنید، که بازخورد خوبی از شما داشت. ما در مورد نظرات بسیار جذاب و نوستالژیک مانند:

صحبت می کنیم

این مجموعه عالی فردی است! موارد مورد علاقه من WPExplorer، WPKube و البته WPMU Dev Blog هستند. همچنین محتوای WPLift و WPBeginner را دوست دارید. 🙂 – سید نعیمث، @SNaimath

یا…

فردی، این یک لیست باورنکردنی است که شما جمع آوری کرده اید. از اینکه WP Superstars را نام بردید بسیار متشکریم – من و تیم واقعاً از آن قدردانی می کنیم. – آدام کانل @wpsuperstars

و من می‌توانم ادامه دهم، زیرا تو راک می‌زنی. هر کدام از شما ما عاشق شنیدن افکار شما هستیم، و بین من و شما، نظرات شما باعث تقویت روحیه بسیار مورد نیاز شما می شود. امروز، ما این روحیه رفاقت را با پستی تقویت خواهیم کرد که شما را با creme de la creme انجمن وردپرس آشنا می‌کند.

ما شما را به سمت 30 متخصص وردپرس راهنمایی می کنیم که باید در توییتر دنبال کنید. این پسران (و دختران) با بهترین نکات، اخبار، آموزش ها، ابزارها و بسیاری موارد دیگر وردپرس مجهز هستند. به عبارت دیگر، این همان گروهی است که می‌خواهید با آن‌ها معاشرت کنید تا در مورد وردپرس جلوتر بمانید.

گرسنه و تشنه آخرین اتفاقات دنیای وردپرس هستید؟ اگر کاملاً بله است، به حساب‌های توییتر زیر نگاهی بیندازید و از زدن دکمه دنبال کردن دریغ نکنید. آماده؟ خوب است.

همه حرفه ای های وردپرس

wordpress professionals to follow on twitter

این تمرین نیست. این یک اشاره ویژه برای همه متخصصان وردپرس در سراسر جهان است. اگر وردپرس را دوست دارید و/یا از آن استفاده می کنید، در این دسته قرار می گیرید. اگر قصد استفاده از وردپرس را دارید، لطفاً از قبل غواصی کنید و هیچ‌کس را ناراحت نکنید. شما به جای درست آمدید.

حیف که ما دستگیره توییتر شما را نداریم که با شما دست بدهد و شخصاً شما را وارد کند. اما یک اما وجود دارد.

چه یک مبتدی وردپرس باشید و چه کاربر قدرتمند، از شما دعوت می‌کنیم که یک خط و راهنمای توییتر خود را در نظرات بنویسید تا بتوانیم شما را به‌عنوان یک چرخ دنده حیاتی در چرخ دنده‌هایی که وردپرس را اجرا می‌کنند ستایش کنیم و بشناسیم. اگر مبتدی کامل هستید، به راحتی @WordPress را در توییتر دنبال کنید.

WP Explorer

wordpress-professionals-to-follow-wpexplorer

تعصب یا بدون تعصب، WPExplorer یکی از حساب‌های توییتر است که باید آن را دنبال کنید. AJ Clarke و Kyla برترین حرفه ای های وردپرس در لیست من هستند و من این را نمی گویم زیرا آنها چک های من را قطع کردند. نه، این نیست.

من تماشا کردم که این دوتا این وبلاگ را از یک ذره کوچک در جهان وسیع وردپرس به ستاره درخشان بزرگ امروزی تبدیل کردند. فید توییتر WPExplorer مملو از بهترین نظرات وردپرس، اخبار، آموزش‌ها، نکات، هدایا و موارد دیگر است.

دوش شارما

wordpress professionals to-follow-wpkube

اگر به یکی از سایت‌های وردپرس متعدد Dev رفته‌اید، دستتان را بلند کنید. یکی از سرسخت ترین متخصصان وردپرس که تا به حال وب را زیبا کرده است، توییت Devesh از @wpkube. توییت‌ها حول محور توسعه وردپرس، تم‌ها، افزونه‌ها، اخبار، آموزش‌ها و موارد دیگر می‌چرخند.

WinningWP

wordpress-professionals-to-follow-winningwp

با سرپرستی برین ویلسون، یکی از علاقه‌مندان به وردپرس از لندن، @winningWP مجموعه‌ای از تخصص و دانش وردپرس را به اشتراک می‌گذارد که توسط متخصصان وردپرس از سراسر جهان ارائه شده است.

سید بلخی

wordpress-professionals-to-follow-syedbalkhi

نمیدانم به حساب شخصی توییتر سید @syedbalkhi پیوند دهم یا نه حساب @wpbeginner محبوب تر است، زیرا هر دو عالی هستند. سید مردی است که در پشت پروژه های وردپرس فرخنده دیگری مانند Soliloquy، Easy WP Forms، Envira Gallery، Optin Monster و موارد دیگر قرار دارد.

تام مک فارلین

wordpress-professionals-to-follow-tommcfarlin

تام در اطراف وردپرس بوده است و در سایت‌های خوبی مانند Tuts+ Code، CareerBuilder.com و Smashing Magazine به چند مورد اشاره می‌کند. او گهگاه در WordCamps و MeetUps هم به عنوان وبلاگ نویس و هم به عنوان توسعه دهنده صحبت می کند. همچنین کارهای او را در مخزن پلاگین وردپرس و GitHub خواهید یافت. او @pressware را تاسیس و اجرا می‌کند.

ژان باپتیست یونگ

wordpress-professionals-to-follow-catswhocode

ژان یک توسعه‌دهنده وب، وبلاگ‌نویس، و مردی است که در پشت Cats Who Code و WP Recipes قرار دارد. می‌توانید توییت‌های مربوط به وردپرس و همه موارد توسعه وب را دنبال کنید.

Lorelle VanFossen

wordpress-professionals-to-follow-lorelle

لورل ون فوسن بسیار عالی است که به یکی از طرفداران اجازه می دهم از طرف او صحبت کند:

اگر سایتی با وردپرس دارید، در وبلاگ Lorelle مشترک شوید. در واقع، اگر سایتی با وردپرس ندارید، همچنان مشترک شوید. او نکات و ترفندهایی را برای وردپرس می نویسد اما نکات کلی وبلاگ نویسی را نیز پوشش می دهد. همه می توانند از خواندن لورل در وردپرس بهره ببرند. – تایم وایت، شبکه 9 قانون

کری دیلز

wordpress-professionals-to-follow-carrie-dils

کری دیلز چیزهای خود و وبلاگش را می داند…خب…این چیز دیگری است. اما احتمالاً به این دلیل است که او بر روی Genesis Framework اجرا می‌شود. آیا گفتم او چیزهای خود را می داند؟ کری دیلز یک توسعه دهنده و مشاور حرفه ای وردپرس است. فید توییتر او دقیقاً همان جایی است که شما باید باشید. @cdils این است 🙂

سارا گودینگ

wordpress-professionals-to-follow-sarah-gooding

این لیست همیشه بهتر و بهتر می شود. آیا سارا جزو برترین متخصصان وردپرس این دوره است؟ حق با اوست او دمدمی مزاج، بامزه است و با کلمات آنها راهی دارد. بدون استفاده از آن، او یک وبلاگ نویس و بافنده عالی است! او مرتباً در @pollyplummer توییت می‌کند.

پل اندرو

wordpress-professionals-to-follow-speckyboy

پل اندرو مردی است که مجله محبوب Speckyboy Design را برای ما به ارمغان آورد. او تجربه زیادی در طراحی وب و توییت هایی در مورد ابزارها، منابع و تکنیک های نوآورانه برای وردپرس و به طور کلی طراحی وب دارد.

کریس لما

wordpress-professionals-to-follow-wordpress-chrislema

این قطعه بدون کریس لما ناقص خواهد بود، اینطور نیست؟ او یک مربی، سخنران، نویسنده و وبلاگ نویس حرفه ای مشهور است. اگر نیاز به استفاده از وردپرس، وبلاگ نویسی یا ایجاد یک تیم با عملکرد بالا دارید، توصیه او کمک بزرگی است.

پیپین ویلیامسون

wordpress-professionals-to-follow-pippinsplugins

Pippin W. of Pippins Plugins یک علاقه‌مند به آبجو و مردی است که در پشت برخی از محبوب‌ترین افزونه‌های وردپرس مانند RestrictContentPro، Easy Digital Downloads و AffiliateWP در میان سایرین قرار دارد. وبلاگ او خانه بسیاری از آموزش های وردپرس و پست های پر از بهترین نکات است. Pippin را در @pippinsplugins بگیرید.

برایان کروگگارد

wordpress-professionals-to-follow-brian-krogsgard

برایان یک وبلاگ طولانی برای اطلاع رسانی به متخصصان وردپرس در مورد صنعت، Status Status را ایجاد کرد و اکنون اجرا می کند. به پادکست‌های وردپرس در حال حرکت گوش دهید یا مقاله‌ها را بخوانید. در مورد هسته وردپرس، اخبار، توسعه، تجارت و موارد دیگر.

لیزا سابین ویلسون

https://twitter.com/LisaSabinWilson

توئیت کردن از @LisaSabinWilson، لیزا مغز و قهقهه پشت @AppPresser، مالک مشترک Web Dev Studios، و نویسنده WordPress For Dummies. او همیشه در مورد تجارت، طراحی وردپرس، توسعه و زندگی به طور کلی توییت می کند.

نیل فلورس

wordpress-professionals-to-follow-nile-flores

نیل مادر یک پسر است، لوئیس آنجل فلورس. او یک طراح/توسعه‌دهنده حرفه‌ای وردپرس و مشاور سئو است. زمانی که او کار نمی کند، از جمله سرگرمی های دیگر به طراحی، نجوم و کاراته می پردازد. او در @blondishnet توییت می‌کند.

Adii Pienaar

wordpress-professionals-to-follow-adii

آیا تا به حال درباره @WooThemes شنیده‌اید؟ نه؟ خوب، آنها برخی از بهترین تم های وردپرس را می سازند. آه، تقریباً فراموش کردم؛ این افراد محبوب ترین افزونه تجارت الکترونیک، WooCommerce را به جامعه وردپرس دادند. زنگ بزن؟

Adii یکی از بنیانگذاران WooThemes است و اکنون در @getconversio کار می‌کند. او یک پدر جدید و یک ستاره سابق راک مستقر در کیپ تاون، آفریقای جنوبی است.

مسیحی “کریسی” بودشدل

wordpress-professionals-to-follow-kriesi

Kriesi تم‌های وردپرس با کیفیت بالا را در Kriesi.at می‌فروشد. او خودش این را می‌گوید و با 17 تم ممتاز و بیش از 170 هزار مشتری برای نشان دادن آن، او جزو برترین متخصصان وردپرس است که باید دنبال کنید. او هرازگاهی درباره وردپرس توییت می کند. @kriesi را دنبال کنید.

فردریک تاونز

wordpress-professionals-to-follow-frederick-townes

اگر عاشق وب‌سایت‌های وردپرس فوق‌العاده سریع هستید ، باید W3 Total Cache را دوست داشته باشید. اکنون، فردریک تاونز وبلاگ نویسی است که به طور گسترده در پشت این افزونه شگفت انگیز منتشر شده است. او موضوعاتی مانند رسانه های اجتماعی، میزبانی وب، طراحی وب و بازاریابی اینترنتی را در میان دیگران پوشش می دهد.

مت مولنوگ

wordpress-professionals-to-follow-matt-mullenweg

چگونه می توانیم مت مولنوگ، پدر بنیانگذار وردپرس و کارآفرین فوق العاده را فراموش کنیم؟ بیوگرافی توییتر او به تعدادی از پروژه‌های وردپرس پیوند دارد و فید مملو از به‌روزرسانی‌های عالی در مورد تجارت، کارآفرینی و وردپرس است.

مارک جاکویث

wordpress-professionals-to-follow-markk-jaquith

Mark Jaquith، نویسنده و وبلاگ نویس سریال وردپرس، به دلیل مشارکت عظیم خود در پلتفرمی که ما عاشقانه دوستش داریم، در این لیست از متخصصان وردپرس نام برده می شود. او درباره وردپرس وبلاگ می نویسد و توصیه هایی که ارائه می دهد بسیار ارزشمند است، چه مبتدی یا حرفه ای.

مت مدیروس

wordpress-professionals-to-follow-matt-medeiros

اگر از وردپرس در تجارت خود استفاده می کنید (یا قصد استفاده از آن را دارید، باید به پادکست های Matt گوش دهید. او با افرادی که از طریق وردپرس امرار معاش می کنند مصاحبه می کند، و همه را در Matt Report، غول یک وبلاگ خود به اشتراک می گذارد. این، و او یک وبلاگ نویس زیرک وردپرس است که ارزش بررسی را دارد.

موتور WP

wordpress-professionals-to-follow-wp-engine

یکی از بهترین هاست های مدیریت شده وردپرس در سراسر جهان، WP Engine یک نام شناخته شده در بازی است. این افراد همیشه درباره آخرین نکات و اخبار وردپرس توییت می‌کنند.

احسن پرویز

wordpress-professionals-to-follow-ahsan-parwez

احسان مدیر انجمن وردپرس در Cloudways است، یک شرکت میزبانی ابری که مانند هیچ شرکت دیگری نیست. او همچنین یک توسعه‌دهنده وردپرس و متخصص سئو فنی است که در مورد افزونه‌های وردپرس، اخبار، میزبانی و وبلاگ‌نویسی در میان موضوعات دیگر توییت می‌کند.

جف چندلر

wordpress-professionals-to-follow-jeff-chandler

جف با نویسنده مشارکت کننده در @wptavern، از سال 2007 درباره وردپرس وبلاگ می نویسد. او پادکست هفتگی وردپرس را میزبانی می کند، به این معنی که فید توییتر او چیزهای شگفت انگیز زیادی دارد.

جسی پترسن

wordpress-professionals-to-follow-jesse-petersen

Jesse یک برنامه‌نویس پیشنهادی تم کودک Genesis است که بیشتر وقت خود را صرف توسعه سایت‌هایی می‌کند که تبدیل، سرگرمی و فروش می‌کنند. در وبلاگ او، وبینارها، فیلم ها و دوره های آموزشی در مورد وردپرس، Genesis Framework و راه اندازی یک تجارت مبتنی بر وردپرس را می بینید. اما حتی با این همه کلاه، خانواده او همیشه در اولویت هستند.

الکس واسکوئز

wordpress-professionals-to-follow-alex-vasquez

الکس سایت‌های وردپرس لذت‌بخشی را می‌خورد، می‌خوابد و خواب می‌بیند که کسب‌وکارها را به مشتریان متصل می‌کند. او به رشد کسب و کار شما کمک می کند و با توییت های الهام بخش در مورد وردپرس و زندگی روزمره انگیزه شما را حفظ می کند.

اطلاعات تم WP

wordpress-professionals-to-follow-wpthemeinfo

به دنبال تم وردپرس عالی برای پروژه بعدی خود هستید؟ شرط می بندم که نظرات را می خوانید و برای چیزی جز بهترین ها خرید نمی کنید. WP Theme Info تم‌ها و افزونه‌های ممتاز وردپرس را تجزیه و تحلیل می‌کند و به شما «…راه‌حل‌های وردپرس آسان، مقرون‌به‌صرفه و با کیفیت برتر برای هر جایگاهی» را ارائه می‌دهد. فید توییتر آنها مملو از نکات و اخبار در مورد تم ها و افزونه های وردپرس است.

C. Bavota

wordpress-professionals-to-follow-bavota

به‌عنوان یک توسعه‌دهنده ممتاز قالب وردپرس، Bavota نکات و نکات وردپرس را می‌داند تا شما را با تمام مهارت‌هایی که برای امرار معاش نیاز دارید آشنا کند. او همیشه در مورد اخبار وردپرس، نکات، تم ها، به روز رسانی ها و موارد دیگر توییت می کند.

کنستانتین کوشنین

wordpress-professionals-to-follow-kovshenin

Kovshenin توسعه‌دهنده هسته WordPress چیزی بیش از آنچه به چشم می‌آید است. او پایتون، پی‌اچ‌پی و وردپرس را در دست دارد، وگرنه چرا در بسیاری از رویدادهای وردپرس به عنوان سخنران اصلی ظاهر می‌شود. او یک پدر، یک متخصص وردپرس (معتاد؟) است و در @automattic کار می کند. مسکو.

نتیجه گیری

شما موافقت خواهید کرد که این فهرست کاملاً کمی است. با این حال، بسیاری از متخصصان وردپرس بیشتری وجود دارند، از جمله شما. بنابراین اگر نام آشنا (یا دسته توییتر) را نمی‌بینید، در قسمت نظرات زیر به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که دسته توییتر خود را نیز به اشتراک بگذارید تا این لیست در حال رشد باشد. به سلامتی!

Pssst – یادداشتی از WPExplorer: فردی این لیست فوق‌العاده را تهیه کرده است و حتی خودش را هم شامل نمی‌شود! فردی را در @VistaMediaInc دنبال کنید تا نکات زیادی برای وردپرس، طراحی وب، سئو و موارد دیگر دریافت کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا