چطوری میشه

چگونه وبلاگ وردپرس خود را به یک تجارت تبدیل کنیم؟

چگونه وبلاگ وردپرس خود را به یک تجارت تبدیل کنیم؟

به آخرین پست در مجموعه نحوه کسب درآمد با وردپرس خوش آمدید! زمانش فرا رسیده است درست است؟ ما قبلاً نحوه ایجاد درآمد از وبلاگ وردپرس خود را به عنوان یک وابسته و به عنوان یک خالق پوشش داده ایم. گام بعدی این است که مراقب همه کارهای دیگری باشید که باید انجام دهید تا وبلاگ خود را به یک تجارت کامل تبدیل کنید.

قبل از شروع، فقط می‌خواهیم این را روشن کنیم: ما وکیل یا حسابدار عمومی نیستیم. ما به شما مشاوره حقوقی یا مالی نمی دهیم. ما به سادگی مراحلی را که برای شروع کسب و کار خود انجام داده‌ایم به‌علاوه نکاتی در مورد اینکه چه چیزی برای ما مفید بوده به اشتراک می‌گذاریم. توصیه می‌کنیم برای انجام تحقیقات زیادی به تنهایی وقت بگذارید و احتمالاً قبل از تصمیم‌گیری با یک متخصص صحبت کنید.

یک نام تجاری ایجاد کنید

Create A Brand

هنگام ایجاد یک کسب‌وکار یا وبلاگ، باید به این فکر کنید که می‌خواهید برند کلی شما چگونه باشد. این شامل تعداد زیادی از عوامل است، یعنی:

BRAND

نام، اصطلاح، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری که کالا یا خدمات یک فروشنده را متمایز از فروشندگان دیگر

انتخاب یک نام

ابتدا باید نامی برای کسب و کار خود بیاندیشید. اگر کسب‌وکاری را اداره می‌کنید که ویژگی اصلی آن شما هستید، این می‌تواند نام خودتان باشد – مانند کریس لما و کری دیلز.

در عوض می‌توانید نام دیگری پیدا کنید، اگرچه پیشنهاد می‌کنیم نامی را بر اساس جایگاه خود ایجاد کنید. و حقیقت را بگوییم – نام کسب و کار شما ممکن است به نام دامنه هایی که هنوز در دسترس هستند باشد. وقتی WPExplorer را انتخاب کردیم، این اتفاق افتاد. پشت میز کامپیوترمان نشستیم و به تایپ ترکیبی از WP و کلمات دیگر در ثبت کننده GoDaddy. WPExplorer در دسترس بود، کار کرد، و معلوم شد که برای برند ما مناسب است.

ایجاد لوگو

هنگامی که نامی داشتید، باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید یک تصویر با آن همراه شود یا خیر. بسیاری از کسب و کارها به سادگی از نام خود به عنوان لوگو استفاده می کنند. اگر می‌خواهید این مسیر را طی کنید، ممکن است بخواهید یک فونت یا رویداد Google را یک فونت برتر در نظر بگیرید (مانند فونت‌های Typekit یا موجود در بازارهای طراحی مانند بازار خلاق) برای اضافه کردن کمی جذابیت بصری.

اگر می خواهید یک لوگوی تصویری ایجاد کنید، گزینه های بسیار خوبی وجود دارد. ما یک مقاله کامل درباره گزینه‌های مقرون به صرفه برای ایجاد نشان‌واره برای وب سایت شما. یا می‌توانید لوگوساز رایگان Shopify را امتحان کنید.

وقتی لوگوی خود را ایجاد کردیم، تصمیم گرفتیم که مستقیماً با یک طراح کار کنیم. بنابراین ما زمان زیادی را صرف تحقیق درباره لوگوها در Dribbble کردیم. ما Stevan Rodic را پیدا کردیم و کاملاً دوست داریم که نشان‌واره ما ظاهر شود. زمانی که چند سال پیش طراحی مجدد بزرگ خود را انجام دادیم، رنگ ها را کمی تغییر دادیم، اما تلسکوپ تقریباً ثابت مانده است (در واقع – ما آن را بسیار دوست داریم و حتی آن را به FontAwesome).

انتخاب طراحی وب سایت

برای اینکه واقعاً تمام عناصر مختلف برند خود را به هم پیوند دهید، باید یک طراحی وب سایت عالی انتخاب کنید. درست مانند بسیاری از چیزها در زندگی، چند گزینه دارید.

اولین گزینه شما استفاده از طرح زمینه است. برای اینکه بیشترین کنترل را بر ظاهر وب سایت خود داشته باشید، یک تم چند منظوره با گزینه های سفارشی کننده فراوان و همچنین صفحه ساز را پیشنهاد می کنیم. البته ما خوشحال می شویم که تم وردپرس کل امتحان کنید زیرا واقعاً یکی از ویژگی‌های غنی‌ترین تم در وب است. اما تعداد زیادی موضوعات وردپرس تجاری در دسترس هستند برای هر بودجه تنظیم یک طرح زمینه آسان است و اکثر آنها با اسناد عالی همراه هستند، بنابراین می توانید به راحتی راه اندازی طراحی جدید خود را سریع دریافت کنید (Total حتی دارای یک واردکننده نسخه ی نمایشی داخلی است تا بتوانید داده های نمونه را تنها با چند کلیک وارد کنید).

گزینه دوم شما این است که یک طراحی سفارشی فقط برای وب‌سایت شما ایجاد شود. اگر توسعه‌دهنده هستید (خوشبخت است که ما AJ داریم و او فوق‌العاده است) لازم نیست یک سکه خرج کنید. شما می توانید به صورت سفارشی تم خود را ایجاد کنید، که با بسط، نشان دهنده عالی برند شما است. اگر توسعه‌دهنده نیستید، یک تم و طراحی سفارشی احتمالاً مقدار زیادی تغییر برای شما هزینه خواهد داشت. تم های سفارشی می توانند از چند هزار تا ده ها هزار دلار هزینه داشته باشند، اما یک تم سفارشی به این معنی است که وب سایت شما دقیقاً همانطور که می خواهید به نظر می رسد. وب‌سایتی مانند Upwork، Freelancer یا می توانید از برخی از توسعه دهندگان تم مورد علاقه خود بپرسید که آیا در دسترس هستند.

آن را رسمی کنید

Make Your Business Official

وقتی نام تجاری خود را تشخیص دادید، قدم بزرگ بعدی رسمی کردن کسب و کارتان است. بسته به کشور، ایالت و شهری که در آن زندگی می‌کنید، ممکن است این مراحل متفاوت باشند، اما ما حداقل می‌توانیم نگاهی به کارهایی که انجام دادیم به شما بدهیم.

تشکیل کسب و کار شما

وقتی تصمیم می‌گیرید زمان ایجاد قانونی کسب‌وکار فرا رسیده است، چهار نوع کسب‌وکار اصلی وجود دارد که به احتمال زیاد می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید:

  • مالکیت انفرادی
  • مشارکت
  • شرکت با مسئولیت محدود (LLC)
  • S یا C Corporation

LegalZoom یک صفحه عالی دارد که می توانید در مورد آن اطلاعات کسب کنید انواع مختلف کسب و کار و انتخاب کنید که برای شما مناسب است. ما در واقع هنگام انجام تحقیقات، LegalZoom را پیدا کردیم و از آنها برای تشکیل پرونده به عنوان LLC استفاده کردیم. این برای ما عالی بود، زیرا می‌توانستیم به‌عنوان یک شراکت عمل کنیم، اما همچنان امور مالی کسب‌وکار و شخصی‌مان کاملاً از هم جدا باشند.

وقتی کسب و کار خود را از طریق LegalZoom ایجاد می‌کنید، می‌توانید یک نماینده ثبت شده از طریق آنها. نماینده شما به نوعی مانند یک مرد میانی است – اگر زمانی نیاز به ارائه خدمات یا دریافت اسناد قانونی داشته باشید، آنها وارد عمل می‌شوند و به ارائه یک چهره دوستانه کمک می‌کنند (که مال شما نیست). به‌علاوه، با یک اشتراک نماینده ثبت‌شده از LegalZoom، به تقویم سازگاری مفید نیز دسترسی خواهید داشت تا مطمئن شوید که هرگز مهلتی را از دست نمی‌دهید.

و زمانی که در آن هستید، ممکن است بخواهید پروندن علامت تجاری نام یا نشان‌واره شما. این کار از استفاده از نام شما در آینده محافظت می‌کند و همچنین از حقوق شما برای استفاده از نام یا نشان‌واره کسب‌وکارتان در نشانی‌های اینترنتی دامنه، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، رسانه‌ها و موارد دیگر محافظت می‌کند.

پرونده مدارک

هنگامی که کسب و کار خود را ایجاد کردید، باید آن را مطابق با منطقه خود ثبت کنید. برای کسانی از شما که در ایالات متحده هستند، این معمولاً به معنای ثبت نام در دفاتر فدرال، ایالت، شهر و احتمالاً دولت شهرستان خود است.

می‌خواهید برای شماره شناسایی کارفرما (EIN) با دولت فدرال. این در اصل یک شماره تامین اجتماعی برای کسب و کار شما است. این همان چیزی است که در مالیات های کسب و کار، فرم های W-9، فرم های 1099-Misc و تمام مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در هر جای دیگر استفاده می کنید. اگر شما یک شرکت انفرادی هستید، می توانید از شماره تامین اجتماعی خود در اسناد تجاری خود استفاده کنید یا برای EIN ثبت نام کنید. ما واقعاً کسب‌وکارهای جدید را تشویق می‌کنیم تا زمانی را برای دریافت EIN اختصاص دهند، اگر فقط اطلاعات خصوصی شما را خصوصی نگه دارند. LegalZoom این کار را آسان می کند زیرا اگر به درستی یادم باشد این اسناد همه در بسته گنجانده شده اند (فقط آن را وارد کنید و پست کنید).

با ایجاد کسب‌وکارتان، باید برای مجوز کسب‌وکار دولتی نیز ثبت‌نام کنید. بسیاری از ایالت‌ها همه این اطلاعات را به‌صورت آنلاین در دسترس قرار می‌دهند (نوادا برای مثال حتی بسیار آسان است. پورتال کسب و کار آنلاین برای آسان‌تر کردن کارها)، یا می‌توانید برای کمک بیشتر به LegalZoom مراجعه کنید. معمولاً اطلاعات مربوط به نوع کسب‌وکار شما، مقالات سازمان، فهرستی از مدیران، داشتن کارمند و غیره را بیان می‌کند.

برای نزدیک‌تر شدن به خانه، به مجوز کسب‌وکار شهر و/یا شهرستان نیز نیاز دارید. پیشنهاد می کنیم ابتدا با دفتر شهرستان خود تماس بگیرید تا ببینید آیا نیاز به ثبت نام در آنها و همچنین شهری که کسب و کار خود را در آن دارید دارید یا خیر. جایی که در آن واقع شده‌ایم، فقط به مجوز شهری نیاز داریم و می‌توانیم استانی را رها کنیم، اما زمانی که در کالیفرنیا بودیم، باید در هر دو ثبت‌نام می‌کردیم.

علاوه بر این مجوزها، ممکن است مجبور شوید برای مجوزها و اسناد بیشتری برای پوشش سایر جنبه‌های کسب‌وکارتان که آنلاین نیستند، پرونده کنید. اگر کارمند، وسایل نقلیه شرکتی یا ویترین فروشگاهی دارید (سلام تأییدیه پلیس و آتش نشانی)، همه اینها مجوزهای اضافه شده هستند که باید به آنها توجه کنید. به عنوان مثال، ما برای مجوز مشاغل خانگی در کالیفرنیا درخواست دادیم زیرا دفتر ما در خانه ما بود. اگر می‌خواهید مطمئن شوید همه کارها را درست انجام داده‌اید، وب‌سایت‌های دولت‌های ایالتی و محلی خود را بررسی کنید، با آنها تماس بگیرید یا حتی یک وکیل استخدام کنید.

استخدام کارمندان و مترجمان آزاد

با راه اندازی و راه اندازی کسب و کار شما ممکن است نیاز به کمک داشته باشید. قبل از پست کردن تبلیغات مورد نیاز، در نظر بگیرید که آیا در بازار کارمندان هستید یا فریلنسرها.

یک کارمند برای شما کار می‌کند، وظایفی را تعیین کرده است، از تجهیزات/منابع شما استفاده می‌کند، طبق برنامه شما عمل می‌کند، ساعتی یا به ازای هر حقوق و دستمزد پرداخت می‌شود و مزایای شرکت را دریافت می‌کند (بازپرداخت، بیمه، حق بیمه کارگران و غیره .). اگر کارمند دارید، باید فرم‌های W-4 را جمع‌آوری کنید، فرم‌های W-2 را صادر کنید، مزایای بازنشستگی و سلامتی را در میان مجموعه‌ای از الزامات قانونی دیگر سازماندهی کنید. از مزایای اصلی استخدام کارمندان می توان به توانایی کنترل روش کار و برنامه زمانی مورد استفاده اشاره کرد. کارمندان بسط شما هستند.

یک مترجم آزاد (یاپیمانکار مستقل) برای خودش کار می‌کند، برنامه زمانی خود را تنظیم می‌کند، به ازای هر قرارداد حقوق می‌گیرد و هیچ مزیتی دریافت نمی‌کند. شما باید برای هر پیمانکاری که شهروند یا مقیم ایالات متحده است که در یک سال مالیاتی 600 دلار یا بیشتر پرداخت کرده اید، 1099-Misc صادر کنید. اما این یک فرم آسان است که می توانید در ژانویه از هر فروشگاه لوازم اداری تهیه کنید. مزایای استخدام فریلنسرها شامل توانایی استخدام متخصصان بر اساس هر پروژه است و شما مقداری پول نقد و زمان زیادی را ذخیره خواهید کرد زیرا نیازی به ارائه مزایا ندارید.

قبل از استخدام فردی، به دقت در نظر بگیرید که کسب و کار فردی شما چه نیازی دارد. و حتماً تحقیقات خود را انجام دهید یا با یک متخصص در مورد الزامات قانونی و مالیاتی در منطقه خود برای اضافه کردن اعضای جدید به تیم خود صحبت کنید (به عنوان مثال – نوادا قوانین کار ایالتی، مالیات کسب و کار ایالتی اصلاح شده، قوانین بیمه بیکاری و کارگران دارد. بیمه غرامت که اگر کارمندی را استخدام کنید همه به اجرا در می آیند).

حسابداری و مالیات

راه اندازی کسب و کار خود بسیار عالی است زیرا می توانید رئیس خود باشید و برنامه خود را تنظیم کنید. اما وقتی کسب و کار شماست، شما مسئول امور مالی، بودجه و البته گزارش و مالیات نیز هستید.

نگهداری سوابق مالی خوب برای کسب و کارتان مهم است. بسته به اینکه چقدر مسائل مالی شما پیچیده است، ممکن است بتوانید با  نرم افزار حسابداری مانند QuickBooks یا سیج اما استخدام افراد حرفه ای مزایایی دارد. وقتی حسابدار خود را استخدام می‌کنید یا از خدماتی مانند Bench یا یک شرکت حسابداری محلی استفاده می‌کنید، استرس شما را از بین می برد، و زمان بیشتری را برای تمرکز بر روی کاری که بهترین انجام می دهید، آزاد می کند.

علاوه بر حسابداری عمومی، البته مالیات هایی نیز باید در نظر گرفته شود.  اگر در ایالات متحده هستید، باید مالیات فدرال و به احتمال زیاد مالیات های ایالتی را برای کسب و کار خود ثبت کنید. و بسته به اینکه چه چیزی را می فروشید و در کجا، ممکن است انواعی از مالیات فروش در هر ماه یا سه ماهه داشته باشید. IRS یک صفحه کسب و کار کوچک عالی دارد که دارای هزاران اطلاعات برای شما که می‌توانید آن‌ها را بخوانید، اما در اینجا تعدادی از فرم‌های رایج مالیاتی که در پایان هر سال ارسال می‌کنیم، آمده است تا به شما ایده بدهیم:

  • 1099-متفرقه: باید این موارد را به پیمانکاران مستقل (واقع در ایالات متحده آمریکا) که در پایان هر سال مالی بیش از 600 دلار پرداخت شده‌اند، پست کنید.
  • 1065 به علاوه جدول K-1: برای شرکت‌های LLC که به صورت شراکتی فعالیت می‌کنند، اظهارنامه مالیاتی کسب‌وکار خود را با این فرم ارسال می‌کنید. برنامه K-1 در فرم برای گزارش درآمد شریک استفاده می شود.
  • مالیات مصرف کننده: این یک فرم محلی است که در نوادا استفاده می کنیم و پس از هر سال مالی آن را ثبت می کنیم. ما از آن برای اعلام فروش کالاهای ملموس استفاده می‌کنیم (حتی فکر می‌کنیم که نداریم – و بله، ما با اداره مالیات صحبت کردیم تا شهرمان 100٪ مطمئن شود).

به بهتر شدن ادامه دهید

Improve Your Business: Keep Getting Better

هنگامی که کسب و کار خود را راه اندازی کردید، می توانید شروع به بهبود کنید. راه‌های زیادی برای رشد و بهبود کسب‌وکار وجود دارد، اما در اینجا فقط چند ایده برای شروع شما وجود دارد.

با انجمن درگیر شوید

منظور ما هم وردپرس و هم جامعه محلی شماست. در یک WordCamp در منطقه خود شرکت کنید، زمان یا پول خود را به یک موسسه خیریه محلی اهدا کنید، به انجمن بپیوندید اتاق بازرگانی، یا حتی در صورت امکان، یک کارآموز از یک کالج محلی استخدام کنید. اگر کمی خلاق باشید، راه‌های بسیار خوبی برای مشارکت وجود دارد. رویدادهای انجمن راهی عالی برای برقراری ارتباط با سایر مشاغل کوچک در منطقه شما هستند.

انجمن ها و کنفرانس های حرفه ای

یک راه عالی دیگر برای رشد، پیوستن به انجمن‌های حرفه‌ای و شرکت در کنفرانس‌های مرتبط با تخصص شما است. اگر با وردپرس کار می کنید، این می تواند شامل رویدادهایی مانند LoopConf، اجلاس وابسته و WordCamp US. این مکان‌ها نه تنها مکان‌های عالی برای یادگیری مهارت‌های شما هستند، بلکه برای راه‌اندازی کمی شبکه‌سازی نیز خواهید داشت. اگر توانایی مالی دارید، اسپانسر شوید. این به افزایش آگاهی از برند شما کمک زیادی می‌کند، و وقتی افراد می‌توانند در غرفه شما به سمت شما حرکت کنند، شبکه‌سازی آسان‌تر است.

شبکه خود را رشد دهید

علاوه بر استخدام کارمندان یا فریلنسرها، گسترش شبکه حرفه‌ای خود از طریق ارتباط با دیگران در صنعت خود بسیار عالی است. با همکاری با وبلاگ‌های دیگر و مبادله پست‌ها، کسب‌وکار خود را ارتقا دهید. با خرید فضای تبلیغاتی در وب‌سایت‌هایشان، از کسب‌وکارهای مکمل حمایت کنید (اگر میزبانی ارائه می‌دهید، به دنبال مکان‌های تبلیغاتی در وب‌سایت‌های وبلاگ‌نویسی باشید). برای برنامه‌ریزی رویدادها یا هدایا با سایر برندهای صنعتی همکاری کنید. راه‌های زیادی برای ایجاد خلاقیت و همکاری با یکدیگر برای منفعت هر دو وجود دارد.

در حال تکمیل

البته موارد بسیار بیشتری وجود دارد که ما آنها را پوشش ندادیم – اما امیدواریم آنچه انجام دادیم مفید بوده باشد. اینها فقط برخی از مراحلی است که برای شروع و روش‌هایی که برای تبلیغ خود استفاده می‌کنیم.

اگر در مورد راه اندازی کسب و کار وردپرس خود سؤالی دارید، بپرسید – ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به شما کمک کنیم و به شما در جهت درست راهنمایی کنیم. یا اگر نکاتی از خود دارید، لطفاً در بخش نظرات به اشتراک بگذارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا