چطوری میشه

13+ راه برای از دست دادن پول بدون Jetpack

13+ راه برای از دست دادن پول بدون Jetpack

Jetpack یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس با بیش از 1 میلیون نصب فعال است. این یک خانواده کامل از محصولات (و خدمات) است که از ورود به سیستم اجتماعی تا CDN رایگان را شامل می شود. طراحی شده است تا وب سایت وردپرس شما را از هر طریق ممکن بهینه کند – با هزینه کاملاً صفر.

در این مقاله، نگاهی به بسیاری از ویژگی‌های صرفه‌جویی در زمان (و پول) خواهیم انداخت که Jetpack ارائه می‌کند. ما همچنین گزینه های پولی و رایگان ممکن را برای هر ویژگی به اشتراک گذاشته ایم. این به شما ایده ای از مزایای زیادی که می توانید با Jetpack داشته باشید می دهد.

1. شما از شبکه تحویل محتوا (CDN) رایگان Jetpack

استفاده نمی‌کنید

Content Delivery Network

ماژول فوتون Jetpack همه تصاویر را از سایت شما می گیرد و در آن ذخیره می کند. شبکه جهانی توزیع محتوای WordPress.com. این شبکه در چندین مکان در سراسر جهان توزیع شده است و برای در دسترس بودن بالا و افزونگی بهینه شده است. با نصب CDN، هنگامی که یک بازدیدکننده در سایت شما قرار می گیرد، تصاویر از سروری که نزدیک ترین مکان به مکان فیزیکی بازدیدکننده است، ارائه می شود. این مزایای متعددی دارد:

  • تصاویر برای کاهش اندازه و در عین حال حفظ کیفیت بهینه شده اند.
  • تصاویر به سرعت – به لطف شبکه توزیع شده وردپرس – ارائه می شوند و به یک وب سایت سریع کمک می کنند.
  • وب‌سایت‌هایی که سریع بارگذاری می‌شوند تمایل به تبدیل بهتری دارند. تبدیل بهتر برابر با درآمد بیشتر است.
  • بارگذاری مجدد تصاویر خود در ماژول فوتون Jetpack باعث صرفه جویی در پهنای باند و منابع محاسباتی سرور شما می شود. در هزینه صرفه جویی می کنید و ردپای کربن خود را کاهش می دهید.
  • Photon پهنای باند بازدیدکنندگان شما را با ارائه تصاویر فشرده بدون تلفات با استفاده از قالب تصویر معروف WebP Google به آنها ذخیره می کند. با این حال، تعداد کمی از مرورگرها از این قالب پشتیبانی می کنند.

از Photon به عنوان یک سرویس ویرایش تصویر آنلاین استفاده کنید

گاهی اوقات باید کارهای ساده ای مانند تغییر اندازه یک تصویر، کارهای پیچیده مانند افزودن فیلترها، تنظیم کنتراست حذف نوارهای سیاه از یک تصویر را انجام دهیم. Photon Developer API به توسعه دهندگان امکان می دهد از زیرساخت ابری وردپرس استفاده کنند. و انواع ترفندها را روی تصاویر خود انجام دهند.

به عنوان مثال، تماس زیر با API کیفیت تصویر اصلی JPG را تا 75% کاهش می‌دهد و تمام ابرداده‌های آن را حذف می‌کند. این منجر به کاهش 81٪ در اندازه شد، در حالی که فشرده سازی تصویر تقریباً بدون تلفات حفظ شد.

تصویر بهینه شده توسط Photon API (448 KB)

https://i0.wp.com/ma tt/files/2014/09/8084136238_169f1ca1f0_o.jpg?&quality=75&strip=all

تصویر اصلی (2.61 مگابایت)

https://ma.tt/files/2014/09/8084136238_169f1ca1f0_o.jpg پیش>

یک تماس API با Photon API اندازه تصویر را تا 83% کاهش داد

همه اینها در لحظه با یک تماس با API انجام می شود. منابع سرور شما دست نخورده باقی می ماند!

2. با ماژول انتشار خودکار پست‌ها را در شبکه‌های اجتماعی خود برنامه‌ریزی نمی‌کنید

Scheduling Posts to your Social Networks

شبکه‌های اجتماعی مختلف واکنش‌های متفاوتی نسبت به یک پست مشابه نشان می‌دهند - بنابراین سرفصل‌ها باید برای هر کدام بهینه شوند. نسخه ای که برای صفحه فیس بوک خود می نویسید نباید برای صفحه توییتر یا پینترست شما یکسان باشد.

ویژگی انتشار خودکار به کاربران امکان می‌دهد پس از اتصال حساب‌های مربوطه، به‌طور خودکار محتوا را در صفحات فیس‌بوک، توییتر، لینکدین و گوگل پلاس خود پست کنید. کاربران می‌توانند تصاویر را برای فیس‌بوک و توییتر پیکربندی کنند و پس از انتشار پست در سایت، پست‌ها را در شبکه‌های اجتماعی برنامه‌ریزی کنند.

می‌توانید ابزارهای گران‌قیمت زمان‌بندی پست‌های اجتماعی را خریداری کنید یا به سادگی از ماژول Publicize Jetpack استفاده کنید. تماس شما!

3. شما از پست های مرتبط

استفاده نمی کنید

Related Posts

پست‌های مرتبط یکی از بزرگترین مشارکت‌کنندگان در کاهش وب‌سایت است. نرخ پرش به محض اینکه بازدیدکننده به انتهای مقاله پیمایش کند، پست‌های مرتبطی که در همان دسته، برچسب یا نوع پست سفارشی قرار می‌گیرند نشان داده می‌شوند.

نمایش پست‌های مرتبط در پایان هر مقاله می‌تواند "زمان حضور در سایت" بازدیدکننده شما را افزایش دهد و تعامل کاربر را افزایش دهد، که در نهایت باعث افزایش تبدیل‌ها می‌شود. در مورد آن فکر کنید - هر چه بازدیدکنندگان زمان بیشتری را در سایت شما صرف کنند، برند شما بهتر در ذهن آنها قرار می گیرد. در نتیجه، در زمانی که به محصول یا خدماتی که شما ارائه می‌دهید نیاز دارند - شما از مزیت رقابتی حضور برجسته برخوردار هستید.

ماژول

پست‌های مرتبط Jetpack پست‌های مرتبط را بعد از هر مقاله نمایش می‌دهد. بخش جالب اینجاست – برخلاف بسیاری از افزونه‌های پست مرتبط، Jetpack تمام تجزیه و تحلیل، پردازش و ارائه پست‌های مرتبط را با استفاده از زیرساخت ابری خود انجام می‌دهد تا هیچ بار اضافی روی سرور شما وجود نداشته باشد. این ویژگی آن را به یک دارایی فوق العاده برای کاهش بار سرور و بهبود عملکرد سایت ما تبدیل می کند - در حالی که همزمان پست های مرتبط را نمایش می دهد!

4. شما از ویژگی‌های امنیتی Jetpack

استفاده نمی‌کنید

Jetpack’s Security Features

ماژول محافظت از Jetpack تعداد زیادی ویژگی امنیتی ضروری را ارائه می دهد برای هر وب سایت افزونه های امنیتی ممتاز مانند Sucuri و Solid Security Pro سالانه بیش از 100 دلار هزینه دارند. با این حال، اگر در حال شروع کار هستید و به یک افزونه امنیتی خوب نیاز دارید که کار را انجام دهد، Jetpack پاسخ شماست. در اینجا دلیل است:

  • برای شروع، محافظت رایگان در برابر حملات bruteforce ارائه می دهد.
  • در مرحله بعد، می‌توانید از احراز هویت امن از طریق WordPress.com استفاده کنید تا فقط به افرادی اجازه ورود به سیستم را بدهید که دارای یک حساب WordPress.com معتبر هستند.
  • همچنین می‌توانید احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کنید تا امنیت واقعاً بیشتر شود.
  • در نهایت، ویژگی IP Whitelisting شما را قادر می سازد فقط به مجموعه ای از IP ها اجازه دسترسی به داشبورد مدیریت را بدهید. این آن را به یک اقدام پیشگیرانه عالی در برابر تلاش‌های مخرب ورود به سیستم تبدیل می‌کند.

بر اساس مزایای اضافی، ماژول Jetpack Protect به طور خودکار تم ها و افزونه های نصب شده در سایت وردپرس شما را به روز می کند. در نهایت در وقت خود صرفه جویی می کنید، در حالی که از آرامش خاطر لذت می برید.

5. شما از ویژگی مانیتورینگ سایت

استفاده نمی کنید

Jetpack Site Monitoring feature

قطعات بد هستند. نه تنها منجر به کاهش در تبدیل شما می شود، بلکه بر رتبه بندی موتور جستجوی شما نیز تأثیر منفی می گذارد. به عنوان مثال، زمانی را در نظر بگیرید که گوگل یک بازدیدکننده به سایت شما می فرستد. تنها مشکل – بازدید کننده متوجه می شود که صفحه بارگیری نمی شود. بازدید کننده به صفحه جستجو باز می گردد و روی نتیجه جستجوی بعدی کلیک می کند. این یک پرچم زرد است – امتیازات SEO شما کمی کاهش یافته است.

ویژگی نظارت در زمان توقف Jetpack به شما هشدار می‌دهد سایت شما از طریق ایمیل و پیامک خراب می شود.  همچنین زمانی که سایت شما پشتیبان گیری می شود و کل مدت زمان خرابی به شما ایمیل می زند. این سرویس هر پنج دقیقه یک بار سایت شما را از گوشه و کنار جهان بررسی می‌کند و مطمئن می‌شود که بازدیدکنندگان شما از کجا می‌آیند – آنها یک وب‌سایت فعال را می‌بینند.

6. شما می توانید از طریق ایمیل از پست استفاده کنید – اما اینطور نیست

Jetpack Post via Email

حضور در مکان مناسب در زمان مناسب عامل کلیدی موفقیت ما است. همین اصول برای موفقیت وبلاگ شما اعمال می شود. اولین کسی باشید که یک داستان در حال توسعه را در دامنه وبلاگ خود پوشش می دهد، می تواند منجر به جریان جدیدی از بازدیدکنندگان از رسانه های اجتماعی شود.

این زمانی است که ویژگی پست از طریق ایمیل می آید مفید است. به سادگی پست را در یک ایمیل بنویسید و آن را به آدرس ایمیل مشخص شده ارسال کنید. پست در سایت شما منتشر خواهد شد. می توانید تصاویر و گالری ها را در ایمیل خود ضمیمه کنید و آنها نیز پست خواهند شد. همچنین می‌توانید برچسب‌ها و دسته‌ها را مشخص کنید یا تاخیری را مشخص کنید. علاوه بر این، اگر ماژول انتشار خودکار را فعال کرده باشید، پست در شبکه های اجتماعی شما نیز پست می شود! در مورد واکنش های زنجیره ای صحبت کنید.

7. آیا ماژول اشتراک ها را فعال کردید؟

Jetpack Subscriptions

یک صنعت کامل حول نرم افزار بازاریابی ایمیلی ساخته شده است. در حالی که بیشتر آنها پولی هستند، برخی رایگان هستند اما با محدودیت هایی همراه هستند. حداقل، حتی بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی از شما می‌خواهد که برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید، که می‌تواند کمی کار باشد.

ماژول اشتراک Jetpack بی‌طرفانه دنبال می‌کند تکنیکی که در آن شما به سادگی باید یک ویجت اضافه کنید که از بازدیدکنندگان خود بخواهید برای پست های جدید یا “اشتراک برای به روز رسانی ها” از وبلاگ شما ثبت نام کنند.

با فعال شدن ماژول، هر زمان که پست جدیدی منتشر می کنید، همه مشترکین شما ایمیلی با آخرین پست شما دریافت می کنند. اما از جنبه منفی، نمی‌توانید ردیابی پیشرفته را در این ایمیل‌ها تعبیه کنید.

8. شما از “Social Proof”

استفاده نمی کنید

Jetpack Social Proof

یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود بازدیدکنندگان در وبلاگ شما بمانند، ایجاد «اثبات اجتماعی» است. ما از نظر روانی برای دنبال کردن کارهایی که همه انجام می‌دهند هماهنگ شده‌ایم. تصور کنید که در راه سرکار هستید، درست مثل هر روز دیگر. شما در حال ورود به مترو هستید که ناگهان همه شروع به فرار از ایستگاه می کنند. آیا هنوز وارد می شوید؟

وقتی نمادهایی مانند “افزونه دانلود شده بیش از 100000 بار” یا “در حال حاضر در 75000 سایت فعال وردپرس در حال اجرا است” یا حتی “5 سال تجربه در محصول” را مشاهده می کنیم، چیزی مشابه اتفاق می افتد. نوعی اطمینان بی نام و نشان به ما می رسد.

ویجت‌های نوار جانبی اضافی از Jetpack به شما کمک می‌کند اطلاعات مشابه «مانند نقطه عطف» را در سایت خود نمایش دهید. می‌توانید آمار و مشارکت‌کنندگان وبلاگ خود را که ممکن است در صنعت شناخته شده باشند، معرفی کنید. همچنین می توانید اطلاعات اضافی مانند فید توییتر، اطلاعات تماس، پست های ویژه و غیره را نمایش دهید.

ترکیبی از این ویجت‌ها نه تنها به ایجاد اثبات اجتماعی کمک می‌کند، بلکه به درگیری کاربر نیز کمک می‌کند. می‌پرسید چگونه است؟

به خاطر دارید که چگونه در مورد نمایش پست‌های مرتبط در پایان هر پست صحبت کردیم، می‌تواند بر روی کاربر تأثیر بگذارد تا برای مدت طولانی‌تری در اطراف بماند؟ زمانی که «پست‌های ویژه» یا «تعاملات انحصاری» را در نوارهای کناری و/پانویس‌های خود نمایش می‌دهید، منطق مشابهی دنبال می‌شود.

9. می توانید با ماژول تأیید سایت

در زمان صرفه جویی کنید

Jetpack Site Verification module

وقتی صحبت از سئو به میان می آید، ثبت وب سایت خود در کنسول جستجوی گوگل یا مرکز وب مستر بینگ از اهمیت بالایی برخوردار است. با این حال، فرآیند تأیید مالکیت دامنه زمان‌بر است و نیاز به آپلود فایل‌های HTML در فهرست اصلی دارد.

می توانید از همه این موارد اجتناب کنید و از Jetpack’ تأیید سایت استفاده کنید ماژول . به سادگی کدهای تأیید را از کنسول Google/Bing کپی کرده و در تنظیمات ماژول جای‌گذاری کنید. سایت شما فوراً تأیید می شود.

ماژول تأیید سایت از Pinterest نیز پشتیبانی می‌کند، که وقتی فعال شود، تصویر نمایه Pinterest شما را به هر پینی که از سایت شما منشا می‌گیرد اضافه می‌کند.

10. نظرات Jetpack دردسر کامنت گذاری اجتماعی را از بین می برد

Jetpack Comments

ماژول نظرات به بازدیدکنندگان شما این امکان را می‌دهد که با نمایه‌های اجتماعی خود وارد شوند. قبل از گذاشتن نظر در سایت خود این بدان معناست که اگر شخصی به حساب Facebook، Twitter، Google+ یا WordPress.com خود وارد شده باشد، می‌تواند از هر یک از آن حساب‌ها برای گذاشتن نظر استفاده کند.

Jetpack Comments

همه نظرات در یک رشته منفرد و ساده ظاهر می شوند. در اینجا نحوه مفید بودن آن آمده است:

وقتی نظرات با نام و عکس واقعی مرتبط باشد، ارتباط بهتری با آنها برقرار می کنیم. با فعال شدن ویژگی نظرات اجتماعی، افراد را تشویق می‌کنید که از نمایه‌های اجتماعی خود هنگام نظر دادن استفاده کنند.

در نتیجه، این ویژگی نه تنها قدرت اجتماعی را به پست‌های شما اضافه می‌کند، بلکه نظر دادن را نیز بسیار آسان می‌کند. با یک کلیک، تمام اطلاعات (نام، عکس، آدرس وب سایت و غیره) از نمایه اجتماعی دلخواه من استخراج شده و در قسمت نظرات وردپرس پر می شود.

11. با استفاده نکردن از ماژول نظرات

، سرنخ های احتمالی را از دست می دهید

Jetpack Comments Leads

شاید از خود بپرسید که چگونه این امکان وجود دارد. بیایید تصویر زیر را با دقت بررسی کنیم:

Jetpack Comments subscription_

در گوشه سمت چپ پایین، دو گزینه را مشاهده می‌کنید:

نظرات بعدی را از طریق ایمیل به من اطلاع دهید

در صورت فعال شدن، تمام نظرات بعدی در این پست برای آن بازدیدکننده خاص ارسال می شود. نظرات بعدی افراد را تشویق می کند تا در گفتگو شرکت کنند. وقتی فعالانه با نظر دهندگان وبلاگ خود درگیر می شوید، یک انجمن فعال ایجاد می کنید – یک نظر در یک زمان! حالا قسمت جالبش.

من را از پست های جدید از طریق ایمیل مطلع کنید

وقتی یک بازدیدکننده این گزینه را علامت می‌زند، اساساً در به‌روزرسانی وبلاگ شما مشترک می‌شود. به عبارت دیگر – شما به تازگی پیشتاز شده اید! به نظر من این یک ویژگی واقعی است و زمانی که یک انجمن فعال دارید به زیبایی کار می کند.

12. شما زمان زیادی را برای پیکربندی Google Analytics

تلف می‌کنید

Jetpack analytics

Google Analytics ابزاری است که توسط کهنه‌کاران و تازه‌کارها به طور یکسان استفاده می‌شود. همه در مورد آن فکر می کنند، همه می خواهند از آن استفاده کنند – اما به نظر می رسد فقط تعداد کمی آن را درک می کنند. پیکربندی Google Analytics حتی به نصف پتانسیل آن نیاز به دانش جدی دارد.

شاید نمی‌خواهید در حال حاضر روی آن تمرکز کنید. اگر شما هم مثل من هستید، می توانید به سادگی آمار سایت Jetpack را فعال کنید ویژگی. این به پیکربندی کاملاً صفر نیاز دارد و کاملاً خارج از جعبه کار می کند.

ماژول آمار سایت چند ساعت طول می کشد تا داده ها را جمع آوری کند. پس از آماده شدن، اعداد واضح و مختصر در مورد ترافیک کلی بر اساس دوره های زمانی مختلف و همچنین برای پست ها و صفحات جداگانه به شما می دهد. همچنین بینش های کلیدی در مورد زمان های محبوب، مکان های جغرافیایی و عبارات جستجو به شما می دهد. چه چیز دیگری نیاز دارید؟ 😉

13. شما (احتمالا) چندین سایت را با Jetpack

مدیریت نمی کنید

Managing multiple websites

آیا می دانستید که Jetpack یک داشبورد متمرکز در WordPress.com ارائه می دهد که با استفاده از آن می توانید تمام وب سایت های وردپرس خود را مدیریت کنید؟ بله این درست است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Jetpack را در همه سایت های خود نصب کنید، با همان حساب WordPress.com وارد شوید و عقب ننشینید.

Jetpack داده ها را از تمام نصب های وردپرس شما جمع آوری می کند و آنها را در یک داشبورد متمرکز در WordPress.com نمایش می دهد. می توانید تم ها، افزونه ها و نسخه های اصلی وردپرس را از داشبورد به روز کنید. همچنین می‌توانید پست‌ها را منتشر کنید و منوهای سایت‌های مختلف را از یک داشبورد تغییر دهید.

برای افرادی که به یک راه حل رایگان برای مدیریت چندین وب سایت نیاز دارند، داشبورد مدیریت متمرکز Jetpack یک نجات دهنده است.

14. نکته پاداش: WordAds (Premium)

Wordads

Jetpack اخیرا WordAds راه اندازی شد – یک پلت فرم کسب درآمد از وبلاگ که به شما کمک می کند از وبلاگ خود درآمد کسب کنید. WordAds تبلیغات مرتبط و باکیفیت را به بازدیدکنندگان سایت شما نمایش می دهد. این تبلیغات از تبلیغ‌کنندگان تأیید شده که بخشی از برنامه تبلیغ‌کننده WordPress.com هستند، نمایش داده می‌شوند.

Wordads monetization

عکس فوری از درآمد نمونه از برنامه Jetpack Ads

با این حال، این یک ویژگی ممتاز است و فقط با طرح Jetpack Pro که از 9 دلار در ماه یا 99 دلار در سال شروع می شود ارائه می شود. بیایید درباره چند ماژول دیگر Jetpack فقط پریمیوم که در طرح Pro گنجانده شده اند بحث کنیم.

ویژگی های ممتاز از Jetpack

اجازه دهید به سرعت ویژگی‌های ممتازی را که Jetpack به ما ارائه می‌دهد مرور کنیم. ویژگی‌های زیر در طرح شخصی با قیمت 3.5 دلار در ماه (یا 39 دلار در سال) موجود است.

  • پشتیبان گیری خودکار روزانه، بازیابی 1 کلیک و بایگانی 30 روزه
  • فیلتر هرزنامه پیشرفته
  • پشتیبانی اولویت دار

علاوه بر ویژگی‌های فوق، Premium Plan با قیمت 9 دلار در ماه به فروش می‌رسد و دارای ویژگی‌های زیر است:

  • اسکن روزانه بدافزار
  • تبلیغات Jetpack، با نام مستعار برنامه WordAds
  • میزبان ویدئو با 13 گیگابایت فضای ذخیره سازی

لیست کاملی از ویژگی‌ها به همراه جدول مقایسه در صفحه قیمت‌گذاری تفصیلی Jetpack موجود است< /a>.

نتیجه گیری

Jetpack راه درازی را از یک پلاگین کاربردی ساده با چند ویژگی – تا یک پلت فرم خدمات کاملاً یکپارچه پیموده است. با مجموعه ای از خدمات رایگان و طیف وسیعی از ویژگی های برتر، Jetpack جامع ترین مجموعه ابزار بسته بندی شده در یک پلاگین را ارائه می دهد. برای مبتدیان و کهنه سربازان باتجربه به طور یکسان طراحی شده است.

پس از خواندن این مقاله، از جذاب ترین ویژگی های Jetpack آگاه هستید. با این حال، این بدان معنا نیست که همه آنها را یکجا فعال کنید. نیازهای فعلی خود را تجزیه و تحلیل کنید و درک کنید که چگونه ماژول های Jetpack می توانند به شما در دستیابی به آنها کمک کنند.  در اینجا یک لیست سریع از ویژگی هایی است که من فکر می کنم می توان برای اکثر وب سایت ها فعال کرد:

  1. CDN رایگان
  2. پست‌های مرتبط (فقط زمانی که محتوای خود را با برچسب‌ها و دسته‌های مناسب سازماندهی کرده باشید و در هر دسته محتوای کافی داشته باشید)
  3. نظارت سایت
  4. ویژگی های امنیتی از ماژول Protect
  5. ماژول نظرات
  6. آمار سایت

ده ها ویژگی مفید Jetpack که با سادگی و قدرت ابر WordPress.com القا شده است، آن را به سلاحی قدرتمند در زرادخانه هر بازاریاب تبدیل می کند. امروز به آن بپردازید. همچنین، آیا ویژگی مورد علاقه Jetpack شما را از دست دادیم؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا