چطوری میشه

10 نکته سئوی وردپرس برای جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما

10 نکته سئوی وردپرس برای جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما

شما تصمیم گرفتید یک وبلاگ راه اندازی کنید و آن را به یک تغییر دهنده واقعی بازی تبدیل کنید. بنابراین، اولین قدم هایی که برای محبوبیت و جلب توجه آن به دلخواه خود برمی دارید چیست؟ تقویت وبلاگ خود با طراحی چشم نواز مطمئناً برای جذب بهتر مشتریان جدید کار خواهد کرد. با این حال، زمانی کار می کند که شخصی قبلاً در صفحه شما قرار گرفته باشد. اما چگونه می توانید کاری کنید که آنها واقعاً شما را در وب پیدا کنند و چگونه توجه آنها را با داده های خود جلب کنید؟ این زمانی است که بهینه سازی سئوی مناسب منبع آنلاین شما وارد عمل می شود.

وب طیف گسترده ای از راهنماها و آموزش ها را در مورد نحوه بهینه سازی محتوای خود به گونه ای ارائه می دهد که در جستجو در رتبه بالاتری قرار گیرد. اما کدام یک از این دستورالعمل ها واقعاً مؤثر هستند و در وبلاگ وردپرس شما به خوبی کار می کنند؟ ما تصمیم گرفته‌ایم 10 تکنیک جهانی SEO را برشماریم که باعث می‌شود وبلاگ شخصی یا شرکتی شما در وب بدرخشد، صرف نظر از اینکه به چه حوزه‌ای مرتبط هستید.

1. طراحی واکنشگرا

را انتخاب کنید

آیا وبلاگ وردپرس شما یک تجربه مرور یکپارچه در همه دستگاه های امروزی را در اختیار مخاطبان وب قرار می دهد؟ پاسخگو بودن وبلاگ شما تضمین می کند که UX لذت بخشی را برای بازدیدکنندگان وب فراهم می کند و همچنین رتبه بالاتری در نتایج جستجو کسب می کند.

Opt for a Responsive Design

در یکی از آخرین به‌روزرسانی‌های الگوریتم جستجو، Google بیان کرد که طراحی‌های سازگار با موبایل باعث افزایش رتبه‌بندی بیشتر در نتایج جستجوی تلفن همراه می‌شوند. بنابراین، اگر می خواهید وب سایت خود را در دسترس جامعه آنلاین قرار دهید، مطمئن شوید که وبلاگ شما می تواند در هر محیط وب به همان اندازه خوب عمل کند. نکات Google برای وب‌سایت‌های سازگار با تلفن همراه شما را به درستی راهنمایی می‌کند. جهت.

2. محتوای خود را قدرتمند و قدرتمند کنید

ما هرگز از تکرار مکرر این که محتوا پادشاه است خسته نخواهیم شد. بر اساس کیفیت داده های به اشتراک گذاشته شده در وبلاگ شما، می توانیم در مورد موفقیت احتمالی و تقاضای منابع آنلاین شما در آینده صحبت کنیم. داده های ارزشمندی را ایجاد کنید که به موضوع منبع وب شما مرتبط است. هنگام نوشتن، به خاطر داشته باشید که چه کسانی مخاطبان هدف شما هستند و چه نوع پست هایی بیشترین اشتراک گذاری و نظر را دارند.

3. عناوین پست خود را بهینه کنید

هنگامی که روی یک پست وبلاگ کار می کنید، به عنوان آن توجه ویژه ای داشته باشید. یک عنوان خوش نوشته و چشم نواز راهی برای موفقیت است. با عنوان کاری شروع کنید. آن را خاص، دقیق و در عین حال جذاب و جذاب کنید.

  • از توضیحاتی مانند [مصاحبه]، [پادکست]، [اینفوگرافیک]، و غیره استفاده کنید تا تعیین انتظارات واضح را آسان‌تر کنید. بنابراین، خوانندگان شما پس از باز کردن پست شما می‌دانند دقیقاً چه چیزی را خواهند دید.
  • آن را کوتاه نگه دارید. هیچ قانون یکسانی در مورد بهینه ترین طول عنوان پست وجود ندارد. تا حد زیادی، این بستگی به هدفی دارد که شما دنبال می کنید. اگر می خواهید عنوان پست وبلاگ شما به درستی در نتایج جستجو نشان داده شود، آن را کمتر از 70 کاراکتر نگه دارید. به این ترتیب، موتورهای جستجو طول عنوان پست را کاهش نمی دهند.
  • از عدد و آمار استفاده کنید.
  • چگونه پست‌ها مدت‌هاست که در بین کاربران وب محبوبیت پیدا کرده‌اند.
  • فراموش نکنید که کلمه کلیدی تمرکز را به عنوان پست اضافه کنید.

4. پیوندهای دائمی را کوتاه و واضح کنید

پیوندهای دائمی و ساختار پیوند از دیدگاه موتورهای جستجو مهم هستند. در حالی که نظرات در مورد بهینه ترین ساختار پیوندهای ثابت متفاوت است، گوگل به وضوح بیان می کند که پیوندهای دائمی باید تا حد امکان ساده و هوشمندانه مانند یک انسان باشد، به طوری که موتورهای جستجو و جستجو بتوانند به راحتی با محتوای مورد نظر روبرو شوند.

  • طول بهینه پیوند دائمی باید حداکثر 100 کاراکتر باشد.
  • از کلمات کلیدی به درستی استفاده کنید. پیوندهای دائمی را با آنها زیاد نکنید.
  • کلمات را با خط تیره جدا کنید و کلمات پایانی مانند «و»، «یا»، «اما»، «در» و غیره را حذف کنید.
  • از خواص پویا (در صورت امکان) استفاده نکنید.

5. پیوند داخلی بین پست های وبلاگ خود اضافه کنید

احتمالاً اکثر مخاطبانی که به منبع وب شما می‌رسند را بازدیدکنندگانی تشکیل می‌دهند که برای اولین بار در مورد موضوعاتی که قبلاً در سایت شما برجسته شده‌اند، اطلاعات کمی دارند. پیوندهای داخلی بین پست ها می تواند ناوبری را در منیفولدهای سایت شما بهبود بخشد. در حین افزودن پیوندهای سریع به نشریات مرتبط، مقالات دیگری را پیشنهاد می‌کنید که در حین خواندن پست شما برای مخاطبان شما مفید واقع می‌شوند. در نتیجه، این باعث افزایش تعامل کاربر و میانگین زمانی که مردم در وبلاگ شما می‌گذرانند، می‌شود.

6. بهینه سازی نام فایل های تصویری

نه تنها متون، بلکه تصاویر نیز در گوگل رتبه بندی می شوند. بنابراین، اگر می‌خواهید تعامل کاربران را افزایش دهید، به اضافه کردن نام خوب برای فایل‌های تصویری نیز فکر کنید. می توانستید متوجه شده باشید که گوگل هم متن ها و هم تصاویر را در صفحات نتایج جستجوی خود نشان می دهد و تصاویر مرتبطی را که به بدنه وبلاگ اضافه می شوند را نشان می دهد. هنگامی که شخصی روی تصویر در Google کلیک می کند، به صفحه ای که تصویر در آن منتشر شده است هدایت می شود.

Optimize Image File Names

به جای حفظ نام فایل های پیش فرض تولید شده توسط دوربین دیجیتال، از کلمات و عبارات توصیفی در نام فایل استفاده کنید. همچنین استفاده از تگ alt و تگ عنوان را برای هر تصویر فراموش نکنید. همچنین، این راهنمای نهایی بهینه‌سازی تصویر را برای نکات بیشتر در مورد قالب‌بندی تصویر و سئو بررسی کنید.< /p>

7. از رسانه های اجتماعی

استفاده کنید

امروزه، همه یک نمایه رسانه اجتماعی دارند. بنابراین، چرا انتشارات خود را در فیس بوک، توییتر یا +Google به اشتراک نمی گذارید؟ بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یک راه عالی برای ایجاد ترافیک جدید است. به دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود اجازه دهید به روز رسانی های شما را پیگیری کنند، اما فقط خود را تبلیغ نکنید. مقالاتی را از سایر وبلاگ ها و سایت هایی که دوست دارید به اشتراک بگذارید. ترکیبی از محتوای تبلیغاتی با پست های آموزشی و داده های سرگرم کننده ایجاد کنید. اجازه دهید نمایه رسانه اجتماعی شما برای مخاطب مفید باشد.

8. تبادل بک لینک

مهم نیست که سایت شما به چه صنعتی مربوط می شود، همیشه پیشگامانی وجود دارند که جامعه وب بیشتر از نام های ناشناس به آنها اشاره می کند. صنعت شما همچنین شامل چنین تعیین‌کننده‌هایی است. اینها ممکن است وب سایت های معتبر یا وبلاگ های دیگر باشند. بنابراین، با هدف تبادل پیوند به صفحات/موضوعات مرتبط با مواردی که در پورتال وب خود برجسته می کنید، با آنها تماس بگیرید.

9. یک نقشه سایت

ایجاد کنید

منبع وردپرس شما می تواند حاوی تعداد زیادی صفحه باشد. برای ایندکس شدن آن توسط گوگل، موتور جستجو باید ساختار سایت شما را بشناسد. با ایجاد یک نقشه سایت می توانید این کار را به خوبی انجام دهید.

وردپرس شامل تعدادی افزونه است که می توانید برای بهینه سازی سئوی مناسب صفحات خود از آنها استفاده کنید. یکی از آنها نقشه‌های سایت Google XML است. این یک افزونه رایگان وردپرس است که نقشه سایت شما را به صورت خودکار ایجاد می کند، به طوری که Google می تواند وبلاگ شما را کارآمدتر فهرست کند.

10. از تم های مناسب SEO

استفاده کنید

هزاران تم آماده وردپرس برای وبلاگ ها وجود دارد، هم رایگان و هم ممتاز. عملکرد سریع و سازگار با موبایل، معمولاً برای عملکرد سریع و بی عیب در موتورهای جستجوی معاصر بهینه شده اند. تم های وبلاگ وردپرس از onTamplate noop به عنوان مثال، در زمان شما برای بهینه سازی مناسب صفحات و محتوای خود صرفه جویی می کند، بنابراین شانس پروژه های شما برای بیشتر دیده شدن در وب افزایش می یابد.

از نکات ذکر شده برای یافتن بهتر محتوای خود در وب استفاده کنید. تکنیک‌های مختلف بهینه‌سازی مناسب داده‌ها را آزمایش کنید، مخاطبان را از طریق موتور جستجو درگیر کنید، و آنها را به وبلاگ وردپرس خود برسانید تا هرگز به سایت رقیب نروید.


نتیجه گیری:

البته این همه چیز نیست، اینها فقط 10 نکته هستند. اگر راهنمای عمیق‌تری می‌خواهید، می‌توانید پست ما را در «بهترین روش‌های سئو وردپرس» که شامل یک اطلاعات بسیار بیشتری برای کمک به شما برای شروع و بهبود سئو سایت خود. و اگر نکته دیگری دارید نظر بدهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا